SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 90% gewijzigd door SQ op 19-05-2015 18:52:09 ]Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
jeeej I gaat bijna van kruipestijn! En meer drinken! Ik hoop dat ie doorgaat daarmee, scheelt jou misschien wat nachtvoedingen...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik doe trouwens niet eens meer pogingen om bij te lezen, hoor. Elke keer als ik ergens op wilde reageren vond ik dat ik eerst iets moest zeggen over alle foto's en alle verhalen, maar dat lukt me niet. Dus drie posts terug en verder ga ik niet meer..
I heeft vandaag 170 cc gedronken bij de go. Nieuw record! En hij zat net zeker een halve minuut op handjes en knietjes. *trots*
hmmm lever dus vrij veel vitamine a, veel verzadigd vet en veel zout... (naar verhouding. ze krijgen niet zoveel ervan binnen netto natuurlijk, maar dan geef ik liever iets gezonders).quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:31 schreef Roomsnoes het volgende:
O krijgt wel smeerworst. Wat is jullie bezwaar ertegen?
O heeft trouwens 8 tanden, sinds ze 7 maanden is haha.
Mels op pad <3
ik scheur de korstjes eraf en leg die op tafel zodat Melle los kan terwijl ik de rest van t brood in kleine eenhapsstukjes snijd en er een beetje fruitprut/avocado/boter op doe.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:41 schreef Hilmo het volgende:
8 tanden woow![]()
En een brood, hoe geven jullie dat? In stukjes gesneden of half ofzo? Denk dat wij eerst zonder beleg doen. Krijgt nu vaak een kapje. Raar woord eigenlijk![]()
Oooh mijn gesprek bij misschien toekomstige werkgever was super![]()
Vanavond songfestival,wie kijken?
Ik wil kijken, maar ik vrees dat ik dan in bedstrijd zit met mijn kleine eigenwijsje. Ik "volg" het livetopic wel in esfquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:41 schreef Hilmo het volgende:
8 tanden woow![]()
En een brood, hoe geven jullie dat? In stukjes gesneden of half ofzo? Denk dat wij eerst zonder beleg doen. Krijgt nu vaak een kapje. Raar woord eigenlijk![]()
Oooh mijn gesprek bij misschien toekomstige werkgever was super![]()
Vanavond songfestival,wie kijken?
vitamine a is vetoplosbaar dus wordt opgeslagen ipv uitgeplast wanneer teveel. teveel is schadelijk voor de oogjes volgens mij. zelfde reden dat je niet te veel leverworst mag als je zwanger bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:02 schreef Roomsnoes het volgende:
Hm, wel goede pungen vwb smeerworst. Helaas is het aanbod aan beleg hier erg schamel, dus ja, je moet wat. Ze krijgt t niet veel overigens.
Maar vitamine a, is dat slecht dan?
Verder krijgt ze boter, banaan, smeerkaas (m weinig zout) en gedroogde pruimen op brood. Maat vaak genoeg "droog" brood.
afgelopen zaterdag 4220, nu net (omdat je het vroegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:32 schreef Fannetje het volgende:
Wat een lieve foto's allemaal![]()
Wat is Michael nog klein DJMO! Wat weegt hij nu?
Boterhambeleg klinkt echt nog bizar ver weg
Dochterlief at tot 10 mnd geen hap brood, tot ik er een keer la vache qui rit smeerkaas opsmeerde. Dat vond ze heerlijk en sindsdien verslindt ze brood. Ze eet nog steeds dagelijks smeerkaas en is toch echt een kerngezonde kleuter
Kleuter proeft nu J eet! (Avondeten, de rest at ze gelukkig al wel. Ze begint nu echt de lengte in te groeien, maar wordt wel steeds smaller).quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:31 schreef Zoë23 het volgende:
Peuter eet ook veel meer nu E en S eten. Dus dat is ook wel fijn.
Nee hoor, je hoeft nu niet vrijdag.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:26 schreef Risu het volgende:
Nou, het bleek dat we hadden afgesproken daar te eten. Iedereen wist het, behalve ik. Naja whatever. Maar ik hoef nou toch niet vrijdag ook hoop ik. Ik wil ook gewoon gezin-tijd. Mijn tijd met man is al zo kort, want werk enzo.
Foto's wel of niet op internet was eigenlijk omdat ze nu niet zelf kan kiezen. Maar ik haal ze ook gewoon weer weg.
Nou, bedtijd.. Ben er moe van.
Ja, eh wel wennen. Het ging daar prima, andere babygym, andere mobiel, dus ze was helemaal happy toen ik weg ging. GO wou haar wel houden (mijn babyquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
DMJO, wat een ontzettend lief mutsje!!
Inge, hoe was het gegaan met wennen bij de GO?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik weer werken.![]()
O, die moet ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lotus?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ingee alweer werkenjouw baby heeft toch nog een navelstomp??
Geloof me. Dat is exact hetzelfdequote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:03 schreef DJMO het volgende:
ben ik echt wereldvreemd dat ik het ESF niet kijk?? ik heb een film op op SBS9 opstaan hier, over cavia's die geheim agenten zijn
nèntsjuh! lekkah hoah!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:36 schreef ingee het volgende:
O, DMJO wat een lief klein Nijntje
Ik heb Nijntje in ut Haogs (oid) gekregen als kraamcadeau. Fijn voor een Brabander.
Edit - maar serieus een heel tof boek.![]()
Hier ook JM. Ik dacht ook aan sprong/tanden want ze is s avonds voor het slapen zo huilerig en bijna in paniek als we weg gaan. Dan even een tijdje mee naar beneden, knuffelen, weer ok en dan gaat het wel.. Ik kan me het drama rondom slapen herinneren van regen /rond de 8 maanden dus dat kwam wel in me op. Ik hoor heel vaak over problemen met slapen op deze leeftijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:09 schreef JufMariska het volgende:
Nijntje in dialectWij hebben 'm in het westfries! En fûgel pyt voor een beetje fries on the siiiide.
Mijn baby is niet helemaal blij de laatste dagen. Slaapt moeilijk, zielug huiltje.. Tandjes? Sprongetje? Niet erg lekker? Geen idee, maar sneu is 't wel. Vannacht sliep hij nadat hij Niet! in z'n bed ging slapen) bij ons (zelf slapen we dan gelukkig ook prima), 0.15-5.55u in 1 ruk, dat was dan wel weer erg ok. Nu ligt hij afwisselend te mopperen en drinken bij mijHierna dan maar gewoon 2 tanden en kruipen?
is dat niet 'gewoon' verlatingsangst die rond die tijd begint op te komen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hier ook JM. Ik dacht ook aan sprong/tanden want ze is s avonds voor het slapen zo huilerig en bijna in paniek als we weg gaan. Dan even een tijdje mee naar beneden, knuffelen, weer ok en dan gaat het wel.. Ik kan me het drama rondom slapen herinneren van regen /rond de 8 maanden dus dat kwam wel in me op. Ik hoor heel vaak over problemen met slapen op deze leeftijd.
Dat krijg je als je je zo laat aanmeld. Welkom bij de eind 2014 lichtingquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:17 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik kende dit niet!Bedankt voor dit prachtige googlemoment
Ghehehe.. duidelijk niet tegelijk met ons zwanger geweest of in Z&G gepostquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:17 schreef ingee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:19 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ghehehe.. duidelijk niet tegelijk met ons zwanger geweest of in Z&G gepost
Ja, het is sowieso verlatingsangst idd want ze kan ook ineens zielig huilen als ik van haar kleed naar de keuken loop. Dat is een open keuken en op 5 meterquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
is dat niet 'gewoon' verlatingsangst die rond die tijd begint op te komen?
En weer gerefereerd aan eind 2014quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:19 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je zo laat aanmeld. Welkom bij de eind 2014 lichting.
stop R maar terug dan. kun je alsnog eenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:17 schreef ingee het volgende:
[..]
Sorry lieve Skittles, I gnorkt..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:19 schreef Skittles het volgende:
Hey, hier ook een slechte slaper en huilerig! Het liefst de hele nacht weer met tepel in de mond slapen, pas rond 11 uur in (mijn) bed en rond 4 uur is het huiltijd om daarna van half 6 tot 7 nog te slapen.
Ik voel me ook zo af en toe een open buffet in bed
Ja Godfried.. 2014 lichting dan? Maar ik weet niks over januari en februari..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:20 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En weer gerefereerd aan eind 2014![]()
En ik dan met mijn half 2014 jochie
Aha, thanx! Bij Sil duurde de verlatingsangstperiode een week ofzoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:20 schreef DJMO het volgende:
http://www.oeiikgroei.nl/(...)-en-verlatingsangst/
Feiten op een rij: eenkennigheid…
… kan vanaf de sprong van relaties beginnen (6 maanden)
… is op zijn top tussen de 8 en 18 maanden
… kan soms duren tot de leeftijd van 3 jaar
Dat wel, maar de laatste tijd hoefde die tepel er niet meer in of alleen voor 10 minuten en dan mocht ik 'm weer terug.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:20 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Sorry lieve Skittles, I gnorkt..
Dit is toch eigenlijk best Lou-eigen?
Ik heb er ook altijd bewondering voor idd!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Skittles jij bent altijd zo goed relativeringsmateriaal. Wat ik ook wel weer zielig voor jou vind
Bij ons ben je straks van harte welkom hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:20 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En weer gerefereerd aan eind 2014![]()
En ik dan met mijn half 2014 jochie
Jeeejquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij ons ben je straks van harte welkom hoor.
Oh nou dat hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Skittles jij bent altijd zo goed relativeringsmateriaal. Wat ik ook wel weer zielig voor jou vind
+1quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:27 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik heb er ook altijd bewondering voor idd!
Met clublied.. The floor is yours!!quote:
Ja, Fazz zat hier te klagen dat we saai waren, dus even het tegendeel bewijzenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:30 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Jeeej
Daar zit al een paar dagen ook al de vaart in he!?
Misschien kan hij hierna de flikflak?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:09 schreef JufMariska het volgende:
Nijntje in dialectWij hebben 'm in het westfries! En fûgel pyt voor een beetje fries on the siiiide.
Mijn baby is niet helemaal blij de laatste dagen. Slaapt moeilijk, zielug huiltje.. Tandjes? Sprongetje? Niet erg lekker? Geen idee, maar sneu is 't wel. Vannacht sliep hij nadat hij Niet! in z'n bed ging slapen bij ons (zelf slapen we dan gelukkig ook prima), 0.15-5.55u in 1 ruk, dat was dan wel weer erg ok. Nu ligt hij afwisselend te mopperen en drinken bij mijHierna dan maar gewoon 2 tanden en kruipen?
Dat vertel ik netquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:34 schreef ingee het volgende:
Clublied!
Beetje elitair lopen doen met jullie 2014 babies die eten en lopen en praten en lezen!
*2015 BABIES FOREVER LALALA*
Eten en drinken met 1 hand en de andere houdt kind op de heup vast als ze haar chagrijnige bui heeftquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:30 schreef ingee het volgende:
[..]
+1
Skittles, waar haal je de energie vandaan om nog te eten en drinken en fokken?
Hallo! De mijnes wil niet lopen ja!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:34 schreef ingee het volgende:
Clublied!
Beetje elitair lopen doen met jullie 2014 babies die eten en lopen en praten en lezen!
+1quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:34 schreef ingee het volgende:
Clublied!
Jeutje wat een langerdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:48 schreef Cholula het volgende:
[..]
+1
Mijn baby kan dat ook allemaal niet. Hij kan wel heul boos kijken naar de dame die het waagde hem twee prikken te geven. Frits keek alsof hij haar het liefste een dreun op de neus wilde geven. Twee seconde huilen en daarna weer lachen.![]()
Met zijn 8 weken weegt hij 5400gram en is hij 59 cm, hij doet het super dus.
Dank jequote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:00 schreef BlueEyes het volgende:
Beuh GM, dit hebben wij ook tijden gehad en zo ineens was het over en was het slapen vanaf het moment van in bed leggen.
Remember de mantra; het wordt beter
ik zoek het ff opquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:31 schreef Zoë23 het volgende:
Leuk LT! Waar?
Djmo
Wat knap kwakz0r!
Hilmo
Gefeliciteerd!
E en S eten ongv 1/2 tot 1 boterham Met een mini beetje boter. De 1 piept al als de ander een plukje brood krijgt. Hetzelfde met het delen van het flesje water..of wachten tijdens het groente eten![]()
Peuter eet ook veel meer nu E en S eten. Dus dat is ook wel fijn.
Echt hè!?! Zelfde soort bevalling, zelfde stats. Bizar!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:05 schreef kwakz0r het volgende:
whoajoo! Frits zn stats zijn precies hetzelfde als van mijn lange M.elba met bijna 8 weken. Brother from another mother!
Nu heb ik dus gegoogeld.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:38 schreef Skittles het volgende:
Oeh, maar ik las iets over lotusbevallingenAltijd grappig dat er elke keer toch weer iemand bij zit die er nog nooit van gehoord heeft en het dan opzoekt op Google
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, Fazz zat hier te klagen dat we saai waren, dus even het tegendeel bewijzen.
Wat lief dat je aan me denkt. N heeft nog steeds dalingen. Vooral bij een voeding. Dus helaas nog niet naar huis. L doet het goed thuis. Vannacht heeft ze beter geslapen. Alleen rond half 6 bleef ze pruttelen. Toen zijn we samen op de bank in slaap gevallen. Even ons ritme vinden. Ben nu bij N in het ziekenhuis. L is thuis bij papa.quote:Op woensdag 20 mei 2015 07:30 schreef snoenk het volgende:
Haha blijft toch bijzonder hoe je ineens blij kan zijn met poep,plas en baby's die wakker worden.
Shop hoe is het gegaan met L. Vannacht? En hoe is het met N.?
Fijn cholulaquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:47 schreef Cholula het volgende:
JufMIk denk dat er weinig van werken komt als je L thuis hebt.
Ondanks de situatie veel plezier bij je moeder SQ.
Zoë is je man toch op oefening?
Ondanks (of misschien wel door) de vaccinaties van gisteren hebben we een goede nacht gehad. Frits lijkt er geen last van te hebben.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:52 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Wat lief dat je aan me denkt. N heeft nog steeds dalingen. Vooral bij een voeding. Dus helaas nog niet naar huis. L doet het goed thuis. Vannacht heeft ze beter geslapen. Alleen rond half 6 bleef ze pruttelen. Toen zijn we samen op de bank in slaap gevallen. Even ons ritme vinden. Ben nu bij N in het ziekenhuis. L is thuis bij papa.
Ik moet altijd wel lachen om alle verhalen in dit topic. Helaas ben ik zelf niet zo grappig. Vooral alle placenta verhalen. Love them!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu slaapt ze en speelt de oudste buiten en tik ik wat omdat ik 't heb beloofd. Ik word zo moe van mezelf. Maar verder alles goed
Alweer een tijd m'n volle uren aan het werk dus en sinds anderhalve week ook weer op de fiets naar m'n werk. Da's wel echt pittig. Terug is eigenlijk net te ver na een dag werken. Maar conditie opbouwen is ook nodig. Bekkenklachten zijn eigenlijk wel verdwenen. Op vakantie begin mei heb ik werkelijk alles kunnen doen. Had ik twee maanden eerder echt nog niet verwacht.
Nu is J bijna een jaar. Een vrolijk, vriendelijk meisje dat altijd naar iedereen lacht. Haast nooit klaagt, het heerlijk vind om naar andere kinderen te kijken. Nu een beetje begint met eten, nog geregeld wil drinken (vooral 's avonds, 's nachts). Snel met d'r gebit, een stuk minder snel met andere dingen. Graag op d'r billen de kamer doorschuift, liefst met één been voor en één been achter. Sinds twee weken kan ze gaan staan, maar ze is niet fanatiek in oefenen. Ben benieuwd of kruipen nog toegevoegd gaat worden aan het repertoire.
En dan straks geen baby meer, nooit meer. Ik heb het daar best moeilijk mee, ook al is de wens voor een derde er nu niet. Die mag van mij ook niet komen. De ervaringen van de afgelopen 5,5 jaar hebben er flink ingehakt. Ik mag blij zijn met m'n twee mooie meiden, genieten van ze en proberen de rust in mezelf te vinden. Want wat vind ik het toch best lastig om moeder te zijn, maar ook om mezelf te zijn.![]()
dat pakje!! Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:25 schreef Skittles het volgende:
Vtech placenta x4![]()
Kursor![]()
Klinkt inderdaad heel zwaar! En je hoeft je niet verplicht te voelen om hier wat neer te plempen, ook niet als je het hebt toegezegd. Even tijd voor jezelf en niets hoeven doen is voor jezelf veel belangrijker. Kan je wel soms een dagje even weg met vriendinnen of een middagje voor jezelf houden?
Verder was ik Lou net kwijt![]()
[ afbeelding ]
"Oh dáár ben je!"
Overgenomen van Spewey! Is van Krutterquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat pakje!! Waar heb je dat vandaan?
Kursor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus .. zeg het maar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
En hoe zit het met avondjes weg met je man?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:21 schreef Kursor het volgende:
Lastig Twinkle. Ik zie niet echt wat geks aan z'n oude schema, maar ben niet thuis in fv. Zit het dan echt in portiegrootte?
Loj, bweh voor je werk. Hopelijk komt er een goede oplossing.
Ik vind het fijn jullie te hebben. En iets 'moeten' ben ik heel goed in. Te goed. Aan mezelf denken kan ik inderdaad niet goed. Ik ben me bewust van hoe het nu gaat en man en ik hebben het er geregeld over. Voor nu volgens ons nog geen reden voor hulp, maar wel alert zijn en proberen weer anders te denken/handelen.
Echt tijd voor mezelf heb ik weinig. Het lukt om de een of andere reden niet. En vriendinnen...
Tnx! Hij is idd een stuk vervangbaarder dan ik (behalve in z'n eigen hoofd misschienquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm dan heeft J maar even pech misschien .. als je knul je nodig heeft dan heeft ie je nodig![]()
Voor hem is het misschien net een tikje makkelijker om vrij te pakken? Heb jij eigenlijk een collega fotograaf achter de hand als plan B JM? Sterkte met je kereltje.
Ik voel me ook prettiger bij betaalde oppas als het voor mezelf is iddquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:37 schreef Zoë23 het volgende:
Kursor
En als ze beide een dag op het kdv / bij de GO zijn?
Ikzelf betaal liever iemand dan dat ik familie laat oppassen en ik thuis zit zegmaar. Heb er dan minder moeite mee. Vind ontspannen/tijd voor mezelf ook lastig in te plannen maar het is wel belangrijk
Beterschap JM![]()
Tante soesa![]()
Ik kan me sommige dingen ook niet echt herinneren maar dan lees ik jou post en denk ik..dat komt ook nog.
Ze zijn nu beide ook mopperig. Kan er niet zo goed tegen. S.ophie schreeuwt constant. Ze moet de hele tijd ontevreden geluiden maken. Gelukkig nog geen verlatigsangst maar ik kijk er niet echt naar uit..![]()
Hoop dat ze snel allemaal op bed liggen en jij ook lekker kunt uitrusten
Oh gelukkig!quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik voel me ook prettiger bij betaalde oppas als het voor mezelf is idd
Dat gemopper de hele dag is echt zó vermoeiend
Ze liggen gelukkig al bijna 2 uur plat allebei hoorthank God
![]()
ik ben ook regelmatig blij als ik mijn kleuters een weekendje naar papa kan brengen hoor; ben ook altijd even blij (misschien nog wel blijer) als ik ze weer op kan halen, maar wat ben ik dan weer blij als ze rustig liggen te slapenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik vind dat toch een lastig dingetje, met werk en kinderen enzo. Als ik op mijn werk ben, dan wil ik vaak naar huis, naar O toe. En dan kom ik thuis, moe, en ben ik blij haar te zien. Maar daarna wil ik dan weer graag tijd voor mezelf, omdat het leven met baby nou eenmaal vermoeiend is.
![]()
Nooit goed!
Sokjes natmaken heeft hier geholpen. Succes, het voelt niet tof...quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:23 schreef Fannetje het volgende:
Hij heeft nu 38,6. Om 17.00 uur was het 37,3. Op zich is hij niet erg overstuur ofzo, maar hij is duidelijk niet in z'n hum en komt niet in slaap. Ik wacht het nog even een half uurtje af en anders geef ik hem een PCM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Neeneeneenee ik wil heel graag een 2e kindje, maar dan moeten er eerst wat dingen veranderen, met op 1 een ander huis!quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Nohh![]()
GM Djenna was 11 maanden toen ik zwanger werd van Boaz ... dus over een maandje?![]()
Kan best
En daar heb je nog 9 maanden voor.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Neeneeneenee ik wil heel graag een 2e kindje, maar dan moeten er eerst wat dingen veranderen, met op 1 een ander huis!
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:44 schreef Nikooos het volgende:
Even tussendoor zonder bijlezen een fotootje van onze newborn shoot. Valt vast niet bij iedereen in de smaak maar persoonlijk vinden we dit erg mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:44 schreef Nikooos het volgende:
Even tussendoor zonder bijlezen een fotootje van onze newborn shoot. Valt vast niet bij iedereen in de smaak maar persoonlijk vinden we dit erg mooi.Oh wat een schat! En inderdaad niet mijn smaak, maar ik kan wel zien waarom je dit mooi vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
62/68quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:27 schreef Zoë23 het volgende:
JM succes zometeen!arm smurfje
LTgroeispurtje!
Welke mt heeft ze nu? Als je nog iets nodig hebt let me know, heb genoeg en hoef er niet veel voor!
(mijn hart breekt als ik al die dozen met te kleine kleding zie)
S.ophie heeft eindelijk weer eens 'wakker' een fles leeg gedronken!
Pessie
Hij werkt bij Defensie. Een wat hogere rang
Faptistis ook lastig maar huilende baby's horen erbij. Weten ze bij de ha heus!
zetpillen 60 mg: vanaf 3 maanden of 3 kg. De meeste baby's mogen dus gewoon pcm als ze entingen krijgen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:07 schreef faptist het volgende:
PCM bij babies met prikjes. Welke PCM is dat dan? Ik zag alleen maar pcm vanaf 3 maanden.
Ga ik proberen!quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Misschien eens proberen goed vet te houden met bepanthen oid? Kijken of t dan beter wordt?
Ah dat kan ik ook opzoeken natuurlijk. Ff wachten... 17 juni '82, met 9 maandenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren heb ik mijn eigen groeiboekje meegenomen. Ik had mijn eerste tand ook al met 4,5 maand
hey, wij schelen maar 4 dagenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:35 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ah dat kan ik ook opzoeken natuurlijk. Ff wachten... 17 juni '82, met 9 maanden
Ohja, neuzen, oren, haar (meer specifiek papa's krullen), speen en doekjes ook iddquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
M. heeft de toet toet auto ontdektze rijdt er zelfs mee
verder:
-kattenspeeltjes
-de afstandsbediening
-Mijn neus
-haar speentje
-hydrofielen
-Mijn bh
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
mauwtje zou vooral heel gefrustreerd raken omdat het niet in dr mond past
mijn broertje was ook een knarser. Ik krijg weer kippenvel als ik terugdenkquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Razz
Nachten zijn hier ook prut btw...
Zouden ze al bitjes hebben voor baby's...dat knarsen, ik kan er niet tegen
Ze vind het zelf de ontdekking van de eeuw... dus de hele ochtend al knarsknarsknarsknars...quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn broertje was ook een knarser. Ik krijg weer kippenvel als ik terugdenk
Goed bezigquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
over gewicht gesproken, even semi-offtopic, ik pas nu weer in al mijn pre-pregger jeans!
Tien kilo er af!
Volgende halte: de trouwjurk (al betwijfel ik of ik mijn hooters daar ooit nog ingeritst krijg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |