SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 90% gewijzigd door SQ op 19-05-2015 18:52:09 ]Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
jeeej I gaat bijna van kruipestijn! En meer drinken! Ik hoop dat ie doorgaat daarmee, scheelt jou misschien wat nachtvoedingen...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik doe trouwens niet eens meer pogingen om bij te lezen, hoor. Elke keer als ik ergens op wilde reageren vond ik dat ik eerst iets moest zeggen over alle foto's en alle verhalen, maar dat lukt me niet. Dus drie posts terug en verder ga ik niet meer..
I heeft vandaag 170 cc gedronken bij de go. Nieuw record! En hij zat net zeker een halve minuut op handjes en knietjes. *trots*
hmmm lever dus vrij veel vitamine a, veel verzadigd vet en veel zout... (naar verhouding. ze krijgen niet zoveel ervan binnen netto natuurlijk, maar dan geef ik liever iets gezonders).quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:31 schreef Roomsnoes het volgende:
O krijgt wel smeerworst. Wat is jullie bezwaar ertegen?
O heeft trouwens 8 tanden, sinds ze 7 maanden is haha.
Mels op pad <3
ik scheur de korstjes eraf en leg die op tafel zodat Melle los kan terwijl ik de rest van t brood in kleine eenhapsstukjes snijd en er een beetje fruitprut/avocado/boter op doe.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:41 schreef Hilmo het volgende:
8 tanden woow![]()
En een brood, hoe geven jullie dat? In stukjes gesneden of half ofzo? Denk dat wij eerst zonder beleg doen. Krijgt nu vaak een kapje. Raar woord eigenlijk![]()
Oooh mijn gesprek bij misschien toekomstige werkgever was super![]()
Vanavond songfestival,wie kijken?
Ik wil kijken, maar ik vrees dat ik dan in bedstrijd zit met mijn kleine eigenwijsje. Ik "volg" het livetopic wel in esfquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:41 schreef Hilmo het volgende:
8 tanden woow![]()
En een brood, hoe geven jullie dat? In stukjes gesneden of half ofzo? Denk dat wij eerst zonder beleg doen. Krijgt nu vaak een kapje. Raar woord eigenlijk![]()
Oooh mijn gesprek bij misschien toekomstige werkgever was super![]()
Vanavond songfestival,wie kijken?
vitamine a is vetoplosbaar dus wordt opgeslagen ipv uitgeplast wanneer teveel. teveel is schadelijk voor de oogjes volgens mij. zelfde reden dat je niet te veel leverworst mag als je zwanger bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:02 schreef Roomsnoes het volgende:
Hm, wel goede pungen vwb smeerworst. Helaas is het aanbod aan beleg hier erg schamel, dus ja, je moet wat. Ze krijgt t niet veel overigens.
Maar vitamine a, is dat slecht dan?
Verder krijgt ze boter, banaan, smeerkaas (m weinig zout) en gedroogde pruimen op brood. Maat vaak genoeg "droog" brood.
afgelopen zaterdag 4220, nu net (omdat je het vroegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:32 schreef Fannetje het volgende:
Wat een lieve foto's allemaal![]()
Wat is Michael nog klein DJMO! Wat weegt hij nu?
Boterhambeleg klinkt echt nog bizar ver weg
Dochterlief at tot 10 mnd geen hap brood, tot ik er een keer la vache qui rit smeerkaas opsmeerde. Dat vond ze heerlijk en sindsdien verslindt ze brood. Ze eet nog steeds dagelijks smeerkaas en is toch echt een kerngezonde kleuter
Kleuter proeft nu J eet! (Avondeten, de rest at ze gelukkig al wel. Ze begint nu echt de lengte in te groeien, maar wordt wel steeds smaller).quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:31 schreef Zoë23 het volgende:
Peuter eet ook veel meer nu E en S eten. Dus dat is ook wel fijn.
Nee hoor, je hoeft nu niet vrijdag.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:26 schreef Risu het volgende:
Nou, het bleek dat we hadden afgesproken daar te eten. Iedereen wist het, behalve ik. Naja whatever. Maar ik hoef nou toch niet vrijdag ook hoop ik. Ik wil ook gewoon gezin-tijd. Mijn tijd met man is al zo kort, want werk enzo.
Foto's wel of niet op internet was eigenlijk omdat ze nu niet zelf kan kiezen. Maar ik haal ze ook gewoon weer weg.
Nou, bedtijd.. Ben er moe van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |