Dat bedoel ik niet, ik bedoel de foto uit het vorige deel niet uit de video.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:29 schreef ToniB het volgende:
[..]
ja. Verder zaten er in die schoen resten, dus 1 van de vindplaatsen van de gevonden resten.
De groep in januari loopt daar dus min of meer langs, dus zijn vlakbij, in het gebied van de vindplaats van de gevonden resten.
Joepie we zijn weer bij de vicks blue aan gekomen. Geen nieuws meer over de "bewerkte" foto's?quote:
Even een aanvulling op mijn eigen post, is het soms Indigenous?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:25 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
ja een bagagelabel is ook een goeie.
Ik snap niet dat er niemand is die de taal/het schrift herkent, jammer want dat zou toch een leuke aanwijzing zijn?
En als we weten dat het een sigarettendoosje of een opvouwbare lucifers doosje is wat is dan de conclusie?quote:
Het is geen Vicks Blue, dat lag in hun kamer niet op de rots.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:34 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Joepie we zijn weer bij de vicks blue aan gekomen. Geen nieuws meer over de "bewerkte" foto's?
hier je eigen quote met FB waarna ik refereerde in het vorige topic. Met onderschrift.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:29 schreef ToniB het volgende:
[..]
ja. Verder zaten er in die schoen resten, dus 1 van de vindplaatsen van de gevonden resten.
De groep in januari loopt daar dus min of meer langs, dus zijn vlakbij, in het gebied van de vindplaats van de gevonden resten.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:57 schreef ToniB het volgende:
[ afbeelding ]
onderschrift:
Casa del amigo y guía Laureano B., misma en donde estuvimos por dos días, mucho frío pero un lugar acogedor.
[ afbeelding ]
Muy cerca en el valle del río culebra, se forma esta nubosidad que pareciera un lago natural, pasa así toda la noche y hasta muy tarde en las mañanas
(Zeer dicht bij in de vallei van de rivier snake, deze bewolking dat dat een natuurlijke lake wordt gevormd lijkt, zo doorgegeven de nacht en tot laat in de ochtend)
[ afbeelding ]
Río Culebra, sitio donde se encontraron los restos de las desaparecidas jovenes Holandesas.
(Río Culebra, site waar de overblijfselen van de ontbrekende Nederlands Jeugd waren gevonden.)
SENDEROS SEGUROS, SENDERO CULEBRA
https://www.facebook.com/(...)0000255522194&type=1
Hij heeft veel foto's, 4 albums sendero culebra,
Deze is helemaal in kaart gebracht. Ben nog aan het zoeken waar ik het verslag kan lezen/ zien.
Mooie puzzel! Zeker de moeite waardquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:35 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Even een aanvulling op mijn eigen post, is het soms Indigenous?
Dat is even puzzelen
https://www.google.nl/sea(...)&q=indigenous+script
Als het nu een sigarettendoosje is, en K&L rookten niet. Wat zou dat kunnen zeggen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:36 schreef schuschuho het volgende:
[..]
En als we weten dat het een sigarettendoosje of een opvouwbare lucifers doosje is wat is dan de conclusie?
Dat K rookte en dat het pakje leeg was.
ja het gebied dus en niet de exacte vindplaats. Maar dat weten we nu wel, je bent wat slordig met eigen vertalingen zo nu en dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
hier je eigen quote met FB waarna ik refereerde in het vorige topic. Met onderschrift.
Ja, ik moet hier alles 3 keer posten, anders ben ik een leugenaar...:
[..]
Zo is dat, ik vind de papiertjes en zeker de letters erop, wat voor taal het is maar ook wat de papiertjes zijn heel interessant. Als iemand zich daar aan stoort gaat ie maar wat anders doenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als het nu een sigarettendoosje is, en K&L rookten niet. Wat zou dat kunnen zeggen?
Bedoel je dan dat stukje papier met dat blauw?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:49 schreef jackie12 het volgende:
Ik vind het blauwe pakje veel weg hebben van dit:
[ afbeelding ]
Maar dan verfrommeld
http://oi60.tinypic.com/28s6aua.jpg
En een nieuw dieptepunt is bereikt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:00 schreef ootjekatootje het volgende:
http://www.chabad-mafia.com/drugs
Waarom kunnen joodse instellingen niet op een legale manier geld genereren?
daar heb ik het ook over!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:32 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoel de foto uit het vorige deel niet uit de video.
Jij schreef wel bladwijzer postte, waarom geen linklocatie dat is veel duidelijker.
Ik heb geen zin om weer terug te zoeken naar die foto maar dat was geen foto van de vindplaats van resten maar een foto uit het gebied van de vindplaats van de resten
Dan is het misleidend om er bij te zetten dat het een foto vd vindplaats is, zoals Ootje deed.
L#l niet ik heb niets verwijderd. Kijk gewoon goedquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:29 schreef ToniB het volgende:
Jij schreef wel bladwijzer postte, waarom geen linklocatie dat is veel duidelijker.
Bladwijzer dinsdag 19 mei 2015 @ 00:08:51:
Een foto vd vindplaats van de resten? Dat is een primeur dan.![]()
Of staat er een foto van "het gebied waar de resten gevonden zijn"
Maar ja, we kunnen je niet eens kwalijk nemen dat je het verschil niet weet.
snel verwijderd?
Ik wordt toch zo moe hiervan, ik zal het nog1 keer proberen uit te leggen:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:06 schreef ToniB het volgende:
[..]
daar heb ik het ook over!
Die foto die ootje postte komt uit dat gebied/ omgeving, hoe je het wilt noemen van de vindplaats. Dit is hetzelfde gebied als de foto's die ik net postte.
Ik zie dat verband niet. Ik denk eerder aan werk- en rusttijden, tijd van een dutje/dronkenschap, tijd van afwezigheid.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou het de zon geweest kunnen zijn? Zonlicht in de kloof, om 10:30 en rond 13:30?
Kijk en zo plaats je linklocaties zodat je niet andere users met je eigen woorden hoeft te quotenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:43 schreef ToniB het volgende:
ik word heel moe van jou met dat muggenziften!
Moet jij weten. Ik vind het nogal belangrijk als iemand hier post, kijk een foto van de vindplaats van de resten en de rivier stond helemaal niet hoog, terwijl het om een gebied van meerdere kilometers gaat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:43 schreef ToniB het volgende:
ik word heel moe van jou met dat muggenziften!
ah excuus. Zat te zoeken bij 08.51 maar het was 00.08:51quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:47 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Kijk en zo plaats je linklocaties zodat je niet andere users met je eigen woorden hoeft te quoten
BNW / Kris & Lisanne #216 - De Foto's !!
BNW / Kris & Lisanne #216 - De Foto's !!
Okequote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:53 schreef ToniB het volgende:
[..]
ah excuus. Zat te zoeken bij 08.51 maar het was 00.08:51
Je post staat er nog hoor!
Oke we hebben dus een foto van het gebied, die van 20 januariquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:51 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik vind het nogal belangrijk als iemand hier post, kijk een foto van de vindplaats van de resten en de rivier stond helemaal niet hoog, terwijl het om een gebied van meerdere kilometers gaat.
Die foto is mooi gevonden maar kan net zo goed kilometers van de vindplaats van de resten verwijderd zijn.
Noem jij dat muggenziften? Ik niet ik noem dat logisch denken
Yes!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:57 schreef ToniB het volgende:
[..]
Oke we hebben dus een foto van het gebied, die van 20 januari
En we hebben meerdere foto's van de exacte vindplaats van de schoen Lisanne.
Zijn we het nu eens dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |