Je snapt het niet. Chabad is een naam van een organisatie, de Shabat op jouw doosje is een merknaam van een fabrikant. Heeft niets met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
zie mijn post hierboven.
[ afbeelding ]
toch een doosje asperines?
http://i.imgur.com/fy7342E.jpg
Ja, je weet nooit hoe de onderkant van zo'n steen er uit ziet, dus die kan zomaar instabiel liggen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:22 schreef Perico het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik ben zelf zat beekjes met stapstenen overgestoken maar dat doe je nooit in sneltreinvaart.
Zeker ook niet als je daarna uit het water weer op een rots moet klimmen. Ja, technisch zal het best net optimaal kunnen. Maar in de praktijk ben je gewoon voorzichtig. Je ziet haar ook naar beneden kijken. Ze zal ook best acht stappen moeten zetten, voorzichtig en wel.
Nee, jij snapt het niet, dat doosje op de FB deed me denken aan het stukje op de nachtfoto met de rode zakjes. Vervolgens blijkt het origineel een asperine verpakking te zijn, wat verkocht wordt in Panama.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:35 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Chabad is een naam van een organisatie, de Shabat op jouw doosje is een merknaam van fabrikant. Heeft niets met elkaar te maken.
Sorry, ik doe mijn eigen ding. En nee, mijn post ging dus niet over de tekst, maar over het doosje.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:35 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ik zoek geen verschillende manieren van Chabad spellen maar artikelen met een Hebreeuwse tekst er op die in Boquete verkrijgbaar zijn.
Dat lijkt niet op dat aspirine doosjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sorry, ik doe mijn eigen ding. En nee, mijn post ging dus niet over de tekst, maar over het doosje.
En het stukje papier/doosje/dingetje op de nachtfoto.
Dat mag jij vinden, paar weken geleden werd hier ik geloof door Jackie geopperd dat die tak wel eens wat groter kan zijn, dan de meeste hier vermoeden. Papiertjes/doosje/dingetje is dan ook groter.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:43 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Dat lijkt niet op dat aspirine doosje
O wacht even, we hebben het over verschillende papiertjes, ik bedoel die onderaan op de foto en jij die bovenaan denk ik. Ja tuurlijk doe je je eigen ding maar als je mij quote denk ik dat je op mij reageertquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, paar weken geleden werd hier ik geloof door Jackie geopperd dat die tak wel eens wat groter kan zijn, dan de meeste hier vermoeden. Papiertjes/doosje/dingetje is dan ook groter.
Ik zoek nog even een vergroting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel die rechts net achter de tak, er was hier een vergroting maar die staat niet in de OP. Misschien heeft iemand hem paraat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:51 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
O wacht even, we hebben het over verschillende papiertjes, ik bedoel die onderaan op de foto en jij die bovenaan denk ik. Ja tuurlijk doe je je eigen ding maar als je mij quote denk ik dat je op mij reageert
BNW / Kris & Lisanne #217 - Onderzoek naar de foto's& nieuwe feitenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik bedoel die rechts net achter de tak, er was hier een vergroting maar die staat niet in de OP. Misschien heeft iemand hem paraat.
Sorry maar ik heb je niet gequote. Het was een losse post, beiden.
Ik geef toe, het is erg logisch en plausibel om te veronderstellen dat 508 volgt op 507.quote:Als Kris terug zou hebben gelopen, dan zou ze niet met haar rug naar de fotograaf hebben gestaan in 507?
we praten lekker langs elkaar heen, ik had het over # 44 en # 45quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:57 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
BNW / Kris & Lisanne #217 - Onderzoek naar de foto's& nieuwe feiten
droeg ze lenzen? OP foto 507 kijkt ze inderdaad naar beneden, misschien wat verloren? of wat gezien inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:05 schreef Perico het volgende:
RapaNui schreef op laatste pagina vorige topic:
[..]
Ik geef toe, het is erg logisch en plausibel om te veronderstellen dat 508 volgt op 507.
De enige reden waarom ik daar dan over twijfel is de originele versie van 508 die creatietijd en digitaal wegschrijven tijd kent van 19:54:00, vijftig seconden voor 507.
Op zich is er best hier een situatie voor te stellen, waarbij Kris nog even na terugkomst aan de waterkant gaat kijken naar iets opvallends in het water, bijvoorbeeld.
#44 is een post van RapaNui en in #45 haalde je een link aan die ik net geplaatst hadquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
we praten lekker langs elkaar heen, ik had het over # 44 en # 45
Het lijkt wel veel op zo'n opvouwbaar luciferdoosjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
dank je, nee geen aspirine doosje.
label van een bagagekoffer, die ze op het vliegveld aan je koffer doen, vond ik ook wel een goeie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:10 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Het lijkt wel veel op zo'n opvouwbaar luciferdoosje
Ja de plek van de schoen werd aangewezen in de video.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:13 schreef ToniB het volgende:
Bladwijzer dinsdag 19 mei 2015 @ 00:08:51:
Een foto vd vindplaats van de resten? Dat is een primeur dan.![]()
Of staat er een foto van "het gebied waar de resten gevonden zijn"
Maar ja, we kunnen je niet eens kwalijk nemen dat je het verschil niet weet.
Hier een foto van de vindplaats van de schoen met inhoud. Leonardo wijst de plek aan bij de struik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en we hebben ook nog de foto waar F. zijn team poseert bij de vondst.
ik denk zoiets, met een klepje.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
label van een bagagekoffer, die ze op het vliegveld aan je koffer doen, vond ik ook wel een goeie.
Heb je een foto van zo'n doosje? In de hutten ligt soms ook vuur, las ik in een blog van mensen die achter de cd verdwaald waren, na een modderverschuiving.
edit:
zo eentje
[ afbeelding ]
ja een bagagelabel is ook een goeie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
label van een bagagekoffer, die ze op het vliegveld aan je koffer doen, vond ik ook wel een goeie.
Heb je een foto van zo'n doosje? In de hutten ligt soms ook vuur, las ik in een blog van mensen die achter de cd verdwaald waren, na een modderverschuiving.
edit:
zo eentje
[ afbeelding ]
Misschien vanavond, ik ben het met je eens dat we dat moeten bekijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:25 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
ja een bagagelabel is ook een goeie.
Ik snap niet dat er niemand is die de taal/het schrift herkent, jammer want dat zou toch een leuke aanwijzing zijn?
ja. Verder zaten er in die schoen resten, dus 1 van de vindplaatsen van de gevonden resten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:16 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ja de plek van de schoen werd aangewezen in de video.
Maar daar ging het hier niet over, het ging om de foto waar bij stond "het gebied waar de resten gevonden zijn"en niet "de vindplaats van de resten". Dat is nogal een verschil en daar ging het mij om. Er zijn geen foto's gepubliceerd van de exacte vindplaats van de andere menselijke resten. Of was dit de schoenlocatie volgens jou, op die foto?
zoiets?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:10 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Het lijkt wel veel op zo'n opvouwbaar luciferdoosje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |