Wie is hij in TW?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:35 schreef ems. het volgende:
Nu je het zegt, ik kan het nergens terugvinden of hij het ook écht is. Maar ik heb het nog eens nog eens ernaast gelegd en het kan toch bijna niet missen?
In Witcher is hij ook constant melancholisch
Niet officieel he. Benjen heeft er wel vaker tussen gestaanquote:Op zondag 24 mei 2015 21:30 schreef Funzel het volgende:
Op de IMDB pages van de laatste episodes staan Benjen Stark en de Night's King tussen de cast
Liever zon familie die nog een soort eercode heeft dan de willekeur van geloof.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:29 schreef zipcon het volgende:
We gaan Robert Strong dus spoedig zien nu Cersei in een cel zit te verkommeren.
De High Sparrow stelt dat "the many" het nu zullen overnemen maar vraag me af of er een revolutie zal komen in Franse of Russiche stijl. Voor de boer op het veld maakt het wss weinig uit. De tirannie van een Ser of de Faith Militant zal even hard zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't shoot me.
Wel, die theorie draait al zoveel jaren mee dat het mss niet in spoilers hoeftquote:Op maandag 25 mei 2015 21:24 schreef ToT het volgende:
Hmm Tyrion bij Dany....
Ff een theorie over wat er misschien zou kunnen gebeuren (gebaseerd op de boeken), maar het is misschien wel wat vergezocht:
Ah!quote:Op maandag 25 mei 2015 21:34 schreef zipcon het volgende:
[..]
Wel, die theorie draait al zoveel jaren mee dat het mss niet in spoilers hoeftEr zijn allerlei aanwijzingen voor en de meeste boekenlezers hebben hetzelfde idee.
Itt de boeken zit Tyrion natuurlijk erg snel bij Danaerys, ik denk dat hij zich eerst zal manifesteren als waardevolle bron van informatie en invloed vooraleer hij zijn eigen plannen in werking laat treden.
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:24 schreef ToT het volgende:
Ah, hier is het topic!![]()
Hmm Tyrion bij Dany....
Ff een theorie over wat er misschien zou kunnen gebeuren (gebaseerd op de boeken), maar het is misschien wel wat vergezocht:Dat zou wel echt een supermoment zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't shoot me.
![]()
Maar als je half Targaryen bent dan ben je toch niet perse "fireproof"?
Klopt, maar zie jij Tyrion snel dood gaan dan?quote:Op maandag 25 mei 2015 22:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat zou wel echt een supermoment zijn![]()
Maar als je half Targaryen bent dan ben je toch niet perse "fireproof"?
Denk het niet, maakt nu weinig uit aangezien hij er nooit is.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:58 schreef Romanus het volgende:
Denken jullie dat Kevan Lannister nog wordt doodgestoken door die kinderen in de serie? Hij lijkt nu niet echt belangrijk te zijn voor het verhaal aangezien ie terug is naar Casterly Rock.
Denk dat ze die inderdaad wel handhaven, zeker ook gezien de hint die ze een paar afleveringen geleden al hebben laten zien... en beter te verkopen omdat ze volgens mij itt het boek het hoofd van Ser Gregor niet richting Dorne hebben gestuurd (maar misschien dat ik dat gemist heb)quote:Op maandag 25 mei 2015 12:29 schreef zipcon het volgende:
We gaan Robert Strong dus spoedig zien nu Cersei in een cel zit te verkommeren.
Zou best kunnen, die komt echter pas terug als Cersei in de cel zit om Regent te worden. Het zou me echter ook niks verbazen als Olenna, die veel populairder is dan Kevan, die rol op zich neemt.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:58 schreef Romanus het volgende:
Denken jullie dat Kevan Lannister nog wordt doodgestoken door die kinderen in de serie? Hij lijkt nu niet echt belangrijk te zijn voor het verhaal aangezien ie terug is naar Casterly Rock.
Nope, was Jeyne Poole en die werd nog erger aangepakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:39 schreef MaJo het volgende:
Even een vraagje hier vanwege de discussie over de verkrachting van Sansa door Ramsey die te heftig zou zijn: komt dit ook voor in het boek? Ik kan me eigenlijk nauwelijks herinneren dat Sansa uberhaupt met Ramsey gaat trouwenIs dit ook een deel van de verhaallijn die naar voren is gehaald net als de martelingen van Theon door Ramsey?
Ah ok dus dan klopt het dat ik dit niet heb onthoudenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, was Jeyne Poole en die werd nog erger aangepakt.
Ik heb geen idee, zo ver ben ik nog niet. Ik ben nu vanwege de vele uren die ik in de auto doorbreng de audioboeken aan het beluisteren. Echt een aanrader.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok dus dan klopt het dat ik dit niet heb onthoudenWas dat iets met naakt het veld inrennen en achterna gezeten worden door honden en dat de overlevende dan door hem verkracht werd? En die hele verhaallijn dat Sansa met Ramsey trouwt komt dus in de boeken niet voor of dat wel?
Ik moet ze echt weer eens gaan herlezen
Je loopt gelijk op met lezen en de serie kijken?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zo ver ben ik nog niet. Ik ben nu vanwege de vele uren die ik in de auto doorbreng de audioboeken aan het beluisteren. Echt een aanrader.
Ik maak me niet zo druk om spoilers. De grote lijnen weet ik wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je loopt gelijk op met lezen en de serie kijken?Dacht dat de meesten hier alles wel gelezen zouden hebben ook gezien eventuele spoilers
Ah okquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo druk om spoilers. De grote lijnen weet ik wel.
Ja dat waren andere vrouwen het is een soort 'specialiteit' van Ramsey. Hij laat vrouwen los in het bos en jaagt op ze, samen met zijn wilde honden. Vrouwen die een goede 'show' opzetten dood hij snel, maar eerst verkracht hij ze. De lijken vilt hij. Vrouwen die dat niet doen verkracht hij eerst en daarna vilt hij ze levend. Hij noemt zijn nieuwe honden naar vrouwen die hem het meest geamuseerd hebben. Sick Fuck ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok dus dan klopt het dat ik dit niet heb onthoudenWas dat iets met naakt het veld inrennen en achterna gezeten worden door honden en dat de overlevende dan door hem verkracht werd? En die hele verhaallijn dat Sansa met Ramsey trouwt komt dus in de boeken niet voor of dat wel?
Ik moet ze echt weer eens gaan herlezen
Blz 726 van A dance with dragons hier!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je loopt gelijk op met lezen en de serie kijken?Dacht dat de meesten hier alles wel gelezen zouden hebben ook gezien eventuele spoilers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |