Nope, was Jeyne Poole en die werd nog erger aangepakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:39 schreef MaJo het volgende:
Even een vraagje hier vanwege de discussie over de verkrachting van Sansa door Ramsey die te heftig zou zijn: komt dit ook voor in het boek? Ik kan me eigenlijk nauwelijks herinneren dat Sansa uberhaupt met Ramsey gaat trouwenIs dit ook een deel van de verhaallijn die naar voren is gehaald net als de martelingen van Theon door Ramsey?
Ah ok dus dan klopt het dat ik dit niet heb onthoudenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, was Jeyne Poole en die werd nog erger aangepakt.
Ik heb geen idee, zo ver ben ik nog niet. Ik ben nu vanwege de vele uren die ik in de auto doorbreng de audioboeken aan het beluisteren. Echt een aanrader.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok dus dan klopt het dat ik dit niet heb onthoudenWas dat iets met naakt het veld inrennen en achterna gezeten worden door honden en dat de overlevende dan door hem verkracht werd? En die hele verhaallijn dat Sansa met Ramsey trouwt komt dus in de boeken niet voor of dat wel?
Ik moet ze echt weer eens gaan herlezen
Je loopt gelijk op met lezen en de serie kijken?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zo ver ben ik nog niet. Ik ben nu vanwege de vele uren die ik in de auto doorbreng de audioboeken aan het beluisteren. Echt een aanrader.
Ik maak me niet zo druk om spoilers. De grote lijnen weet ik wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je loopt gelijk op met lezen en de serie kijken?Dacht dat de meesten hier alles wel gelezen zouden hebben ook gezien eventuele spoilers
Ah okquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo druk om spoilers. De grote lijnen weet ik wel.
Ja dat waren andere vrouwen het is een soort 'specialiteit' van Ramsey. Hij laat vrouwen los in het bos en jaagt op ze, samen met zijn wilde honden. Vrouwen die een goede 'show' opzetten dood hij snel, maar eerst verkracht hij ze. De lijken vilt hij. Vrouwen die dat niet doen verkracht hij eerst en daarna vilt hij ze levend. Hij noemt zijn nieuwe honden naar vrouwen die hem het meest geamuseerd hebben. Sick Fuck ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok dus dan klopt het dat ik dit niet heb onthoudenWas dat iets met naakt het veld inrennen en achterna gezeten worden door honden en dat de overlevende dan door hem verkracht werd? En die hele verhaallijn dat Sansa met Ramsey trouwt komt dus in de boeken niet voor of dat wel?
Ik moet ze echt weer eens gaan herlezen
Blz 726 van A dance with dragons hier!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je loopt gelijk op met lezen en de serie kijken?Dacht dat de meesten hier alles wel gelezen zouden hebben ook gezien eventuele spoilers
Dan ben je bijna klaar of niet?quote:
quote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:24 schreef ToT het volgende:
Ah, hier is het topic!![]()
Hmm Tyrion bij Dany....
Ff een theorie over wat er misschien zou kunnen gebeuren (gebaseerd op de boeken), maar het is misschien wel wat vergezocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't shoot me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:19 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top, thx!
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:22 schreef MaJo het volgende:
Hier een linkje met een overzichtje tussen de verschillen in de serie en de boeken, misschien wat voor in de OP? http://nl.wikipedia.org/w(...)hillen_met_de_boeken
Daar staat inderdaad over het huwelijk tussen Sansa en Ramsey: "In de serie wordt Sansa uitgehuwelijkt aan Ramsay Bolton om zo haar claim op het Noorden te bevestigen. In de boeken wordt Ramsay uitgehuwelijkt aan Sansa's vriendin Jeyne Poel, die zich voordoet als Arya Stark. Sansa wordt uitgehuwelijkt aan Harrold Hardyng, een achterneef van Jon Arryn."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:25 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]Ok gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thans is Tyrion al op de plek waar hij Aegon VI al had moeten ontmoeten. Maar hoop dat het nog gebeurd...
![]()
Wie weet komt het dan nogquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:28 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Ok gelukkig.Thans is Tyrion al op de plek waar hij Aegon VI al had moeten ontmoeten. Maar hoop dat het nog gebeurd...
dat lijkt me echt sterk. Dat zou echt totaal niet bij het personage van Tyrion passen. Die gaat niet opeens als fanaat die draken proberen te bevrijden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Tyrion zal wel net als Quentyn zichzelf laten verbranden door de draken, al zal Tyrion het wél overleven.
Ze maken er dan vast iets van dat Tyrion ze wil zien (hij heeft immers veel kennis) en dat ze dan per ongeluk ''fieuwww'' doenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:03 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
dat lijkt me echt sterk. Dat zou echt totaal niet bij het personage van Tyrion passen. Die gaat niet opeens als fanaat die draken proberen te bevrijden.
hoezo heeft tyrion dragonblood in zich?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:21 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ze maken er dan vast iets van dat Tyrion ze wil zien (hij heeft immers veel kennis) en dat ze dan per ongeluk ''fieuwww'' doen![]()
En dat dát het punt is dat bekend wordt dat Tyrion ook dragonblood in zich heeft.
Dat was een punt wat ik niet wilde aansnijden, omdat het in boek 1 gesuggereerd wordt, maar ik niet zeker weet of het ook in de serie naar voren komt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:57 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
hoezo heeft tyrion dragonblood in zich?
"You are no Son of mine"quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was een punt wat ik niet wilde aansnijden, omdat het in boek 1 gesuggereerd wordt, maar ik niet zeker weet of het ook in de serie naar voren komt.
Oh kut, dat was in het andere topic!
Reden: Tyrion droomt over draken, en alleen Targaryens doen dat, net als dat Starks over wolven dromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |