Officiële studio versiequote:Trijntje Oosterhuis presenteert Songfestivallied Walk Along
Trijntje Oosterhuis heeft donderdag het nummer bekendgemaakt waarmee ze Nederland op het Eurovisie Songfestival in 2015 zal gaan vertegenwoordigen. Het nummer heet Walk Along. Het lied werd geschreven door Anouk, die in 2013 al meedeed aan het Eurovisie Songfestival.
Volgens Oosterhuis kreeg ze veel 'kracht' van Anouk, die haar tijdens de opnames van het nummer bijstond. "Ze gaat ook zeker mee naar het Songfestival", onthult Oosterhuis. "Ze is enorm betrokken."
"Waarom niet nu?", zegt Oosterhuis over haar eigen deelname. "Ik vond het super cool wat Anouk gedaan heeft en Ilse en Waylon. Ik durf het nu ook. Het is wel best spannend."
'Alles geven'
De zangeres is zeer positief over het nummer Walk Along, waarop Anouk meezingt in de koortjes. "Je moet alles geven. Wat ik ook altijd zeg als coach bij The Voice: je moet niks komen halen, je moet het brengen. Hopelijk krijg je dan de plek waar je recht op hebt."
Oosterhuis vindt het nummer fris, catchy en anders dan je van haar zou verwachten. De eerste keer dat het nummer op de radio te horen was, noemt ze een mooi moment. "Het is zo spannend, maar tegelijkertijd ook zo leuk.'' Na het liedje brak er luid applaus uit in de studio in Hilversum van AvroTros.
De zangeres heeft veel zin in het liedjesfestijn, dat in mei plaatsvindt. "Ik heb hele leuke verhalen gehoord van collega's.'' Daarnaast vindt de zangeres het een eer om ons land te vertegenwoordigen. En: "Als zangeres hoort een keer meedoen aan het songfestival er gewoon bij.''
Winnen
Ook programmamaker en songfestivalkenner Cornald Maas is bijzonder enthousiast over het nummer van Trijntje Oosterhuis. "Het zou best kunnen winnen", zo is hij van mening. "Dat heb ik in jaren niet gehad dat ik dat onmiddellijk bij een Nederlandse inzending had."
"In tegenstelling tot Birds is dit nummer heel catchy", aldus songfestivalcommentator Jan Smit. Hij prijst Anouk voor de compositie en hij vergelijkt het met oude songfestivalhits. Dit jaar was Smit erg kritisch over The Common Linnets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wordt het toch: #Teamjurk-2-zwart
Of heel misschien: #Teamjurk-2-rood
Of toch: #Teambroekpak
--- --- --- And the most important thing, everyone --- --- ---
![]()
WE GAAN VOOR DE WINST!
![]()
Haar beste optreden tot nu toe voor dit liedje?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Je kan niet op Trijntje stemmen.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil een act die hier op lijkt steunen:
[ afbeelding ]
is die er?
Normaal heb je erg goede grappen Cee, maar de grappen van anderen recyclen moet je maar niet meer doen.quote:
Wie is dit?quote:
Hahaha, ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Meen je dit. Ik dacht dat het een photoshop was waarin ze op een kabouter leek.
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Normaal heb je erg goede grappen Cee, maar de grappen van anderen recyclen moet je maar niet meer doen.
Daar heb ik namelijk echt een broertje Dotan.
Je merkt nauwelijks verschil, Treintje of de Jostiband...quote:Op maandag 18 mei 2015 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Hoe gaar is het dat we net voor De Jostiband opkomen?
Nu niet meer dan.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:26 schreef Jason22 het volgende:
Treintje nuhttps://www.periscope.tv/(...)gGLdbRI_GffafRRGg9c=
Na Trijn-jengel de triangel.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Dit was best een leuke grap, heb je die zelf bedacht?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Normaal heb je erg goede grappen Cee, maar de grappen van anderen recyclen moet je maar niet meer doen.
Daar heb ik namelijk echt een broertje Dotan.
Je bent Nederland vergeten.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef Fred_B het volgende:
1. Rusland
2. Estland
3. Roemenië
4. Georgië
5. Griekenland
6. Armenië
7. België
8. Albanië
9. Hongarije
10. Denemarken
Denk ik.
Zag er niet uit iddquote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef Unites het volgende:
Ik moet zeggen... dat stukje van Trijn vond ik niet goed.
En ik ben toch wel best positief gestemd...
Dat kan toch niet anders?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit was best een leuke grap, heb je die zelf bedacht?
Geen Finland, dus deze ranking stelt mij teleur.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef Fred_B het volgende:
1. Rusland
2. Estland
3. Roemenië
4. Georgië
5. Griekenland
6. Armenië
7. België
8. Albanië
9. Hongarije
10. Denemarken
Denk ik.
Na Sandra Kim werd er een leeftijdslimiet ingesteld. Na dit jaar wordt het tijd voor een limiet op het aantal chromosomen.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Als Mexicanobakker eenmaal een leuke grap heeft bedacht post hij hem net zo vaak totdat hij zeker weet dat heel FOK! het heeft gelezen.quote:
Italië heeft 3 zangers die hoog zingen, 1 zelfs met een rood brilletje.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet nu nog steeds niet of er een mannelijke zanger meedoet die heel hoog zingt.
Finland gaat zeker weten door.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef Fred_B het volgende:
1. Rusland
2. Estland
3. Roemenië
4. Georgië
5. Griekenland
6. Armenië
7. België
8. Albanië
9. Hongarije
10. Denemarken
Denk ik.
Het gaat om het statement.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien stiekem een wedje leggen op winst voor Finland. Die winnen vaker met freak shows.
Italië, Armenië, België. Eigenlijk alles met -ië.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet nu nog steeds niet of er een mannelijke zanger meedoet die heel hoog zingt.
Dit zou ik mijn hond nog niet voeren.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:30 schreef Momo... het volgende:
Jammer dat dit soort dingen er niet tussen zit dit jaar.
Andiamo Italia!quote:Op maandag 18 mei 2015 22:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Italië heeft 3 zangers die hoog zingen, 1 zelfs met een rood brilletje.
Doe maar zaterdag dan hè.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Andiamo Italia!
Ik doe mijn Italia trui morgen aan.
2x achter elkaar zelfs.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Spanje eigenlijk ooit gewonnen?
Daar blijf ik voor thuis.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes is fan van James Blunt en Passenger denk ik
Die kans lijkt me klein jaquote:Op maandag 18 mei 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Spanje het ESF wint ga ik net zo hard juichen als toen ze wereldkampioen werden
Dat gaat echter toch niet gebeuren
Wanneer?quote:
Sietse reageert er vrij luchtig op...quote:Op maandag 18 mei 2015 22:33 schreef Jif het volgende:
het zou wel grappig zijn al die Armeense zangeres nu gediskwalificeerd wordt vanwege Periscope
Stuur jij een mailtje?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:33 schreef Jif het volgende:
het zou wel grappig zijn al die Armeense zangeres nu gediskwalificeerd wordt vanwege Periscope
Cornald is het uithangbord, dus dat is een makkelijk slachtoffer. Al denk ik niet dat er veel mensen in Hilversum zijn die het ESF echt veel kunnen schelen.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Weten we eigenlijk wie de selectiecommissie is voor het Songfestival? We geven Cornald en cs. wel de schuld maar hebben die echt een stem in het geheel?
68-69 geloof ik. Eén keer moesten ze wel de Duitse jury omkopen.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer?
In 73 hadden ze wel moeten winnen
Toch gek, lijkt me commercieel wel een relatief interessant evenement voor de NPO.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cornald is het uithangbord, dus dat is een makkelijk slachtoffer. Al denk ik niet dat er veel mensen in Hilversum zijn die het ESF echt veel kunnen schelen.
Hoezo?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
68-69 geloof ik. Eén keer moesten ze wel de Duitse jury omkopen.
"Ik vond alleen België en Denemarken goed, maar al die Oostbloklanden stemmen allemaal op elkaar".quote:Op maandag 18 mei 2015 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik verheug me stiekem nu al op de verontwaardigde "Hoe kan het dat we de finale niet hebben gehaald"-items...
Watskeburt?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:35 schreef Jif het volgende:
[..]
op escxtra vragen ze zich serieus of wat de consequenties zijn!
Ik eerlijk gezegd ook, maar Trijntje past niet in dat rijtje m.i.. Ik verwacht nog steeds dat ze de finale haalt. Bij Joan, 3js etc wist ik dat het niks ging worden, maar Trijntje die gaat morgen gewoon knallen.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg er zo'n 3J's-Joan-gevoel bij, dit hele traject
Inderdaad. Wanneer wordt er nu eens echt een keer door AVROTROS naar buiten gebracht: We willen dit jaar winnen, met minder nemen we geen genoegen.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:47 schreef Pluto1975 het volgende:
Denk persoonlijk of net wel of net geen finale. Een te gekke act had het zwakke nummer nog enigszins kunnen maskeren, maar dat is niet gelukt vrees ik....
Jammer dat "de finale halen" weer uitgangspunt is in plaats van winnen.
Hahaquote:Op maandag 18 mei 2015 21:48 schreef aarontje112 het volgende:
Macedonië gaat niet heel goed volgens mij, nu Georgië nog vals en we staan met een been in de finale![]()
Precies, tis nog geen verloren zaak. Vergeet niet dat meerdere nummers uit onze semi middelmatig zijn. Kan best zo zijn dat we met 1 punt verschil net door gaan. Ik teken ervoor.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
En toch hoeven we er maar 6 achter ons te laten ....
Rustig. In voorgaande jaren is er altijd wel een land of zijn er landen die door de blogs worden afgemaakt en vervolgens toch verrassend naar de finale gaan.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:06 schreef capristo het volgende:
[..]
bijna geen enkele blogs zijn positief
Scheelt wel weer een "zekerheidje" voor de finale.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:35 schreef Jif het volgende:
[..]
op escxtra vragen ze zich serieus of wat de consequenties zijn!
Ik ook. Want dat gaat zeker gebeurenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik verheug me stiekem nu al op de verontwaardigde "Hoe kan het dat we de finale niet hebben gehaald"-items...
Om genoeg punten te krijgen voor de overwinning. Dat gaf het Spanje van Franco in die tijd status. Dat is overigens nog maar een paar jaar terug naar buiten gekomen.quote:
Franco, wat een goede jongen was dat toch.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om genoeg punten te krijgen voor de overwinning. Dat gaf het Spanje van Franco in die tijd status. Dat is overigens nog maar een paar jaar terug naar buiten gekomen.
Sietse doet er volgens niks mee hoor.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:37 schreef Jif het volgende:
[..]
Tamar van Armenia was live beelden aan het uitzenden. En daar is de organisatie niet blij mee
Dit vind ik dan best origineel en pakkend hoorquote:
1 oog staat uit het lood.quote:
Zijn er al PVV tokkies die klagen over een burka?quote:
Dat openingshot is nog het beste stuk geloof ikquote:
Nouja zegquote:Op maandag 18 mei 2015 22:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zijn er al PVV tokkies die klagen over een burka?
Alsof mensen op hun gaan stemmen vanwege de muziek, zoals ze zelf zo graag willenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:35 schreef quirina het volgende:
[..]
http://www.dw.de/finlands(...)urovision/a-18350849
Wat een onzinquote:Op maandag 18 mei 2015 22:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een gifje van dat filmpje heeft me vorig jaar een ESF ban opgeleverd
Het in- en uitgezoomquote:
Ik werd er zelfs een beetje opgewonden van. Of is dat overdreven?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat mysterieus.
12 punten wat mij betreft
Een shot waarbij de cameraman constant in en uitzoomt op Traincha en Traincha van achter naar voren beweegt...quote:
Is dat nog ergens online te zien?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:41 schreef Unites het volgende:
[..]
Dat ze zo naar voren en naar achter loopt/de camera...
En ik haalde al mijn hoop nog uit jou en Jifquote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef Unites het volgende:
Ik moet zeggen... dat stukje van Trijn vond ik niet goed.
En ik ben toch wel best positief gestemd...
Daar hoef je je niet voor te schamen, maar meneer pastoor hoopt wel dat je je broek morgen aan kan houden tijdens het kijken.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik werd er zelfs een beetje opgewonden van. Of is dat overdreven?
In 1969 gelijk met Lenny Kuhr en 2 andere landen vier landen wonnen destijds.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Spanje eigenlijk ooit gewonnen?
Als Trijntje het ESF wint , neem ik een jaar lang een Trijntje UI. Die belofte durf ik wel te maken.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan gewoon winnen.
Als we winnen neem ik een maand lang een Nicki Minaj-UI
Ik ben nog steeds enthousiast hoorquote:Op maandag 18 mei 2015 22:41 schreef Pepermuntje94 het volgende:
[..]
En ik haalde al mijn hoop nog uit jou en Jif
Had Madonna trouwens ook niet eens zoiets in een clip van haar?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als we winnen neem ik een maand lang een UI met alle vier de Lama's waarvan afgewisseld met een afbeelding van Giel Beelen.
Hier houd ik jullie aan.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:42 schreef Momo... het volgende:
[..]
Als Trijntje het ESF wint , neem ik een jaar lang een Trijntje UI. Die belofte durf ik wel te maken.
Wanneer gaat Danny Vera meedoen aan het ESF?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Had Madonna trouwens ook niet eens zoiets in een clip van haar?
Ik oooook hooorquote:Op maandag 18 mei 2015 22:44 schreef Pepermuntje94 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Misschien mogen ze nog aangeven dat ze liever een ander stukje uitzendenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:46 schreef grazz het volgende:
Ik begrijp dus dat het naar voren en achteren lopen / in- en uitzoomen er niet uitzag?God, ik vind het zielig voor d'r
Enige voordeel als ze er morgen uitligt is dat dit songfestivaljaar er voor ons op zit. Op naar 2016
Als Zeeland zich afscheidt van Nederland.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer gaat Danny Vera meedoen aan het ESF?
Ja wie oh wie mag volgend jaar van Cornald?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:46 schreef grazz het volgende:
Ik begrijp dus dat het naar voren en achteren lopen / in- en uitzoomen er niet uitzag?God, ik vind het zielig voor d'r
Enige voordeel als ze er morgen uitligt is dat dit songfestivaljaar er voor ons op zit. Op naar 2016
https://iconicphotos.word(...)-by-edward-steichen/quote:Op maandag 18 mei 2015 22:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Had Madonna trouwens ook niet eens zoiets in een clip van haar?
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Zeeland zich afscheidt van Nederland.
Ja, en als Lammert het zegt...quote:Op maandag 18 mei 2015 22:49 schreef messi18 het volgende:
Lammert de Bruin
@lammert ·2 min2 minuten geleden Ik was erg hoopvol. Maar nu ik alle acts live achter elkaar gezien heb weet ik niet of we het gaan halen. ##Eurovision #songfestival
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:49 schreef messi18 het volgende:
Lammert de Bruin
@lammert ·2 min2 minuten geleden Ik was erg hoopvol. Maar nu ik alle acts live achter elkaar gezien heb weet ik niet of we het gaan halen. ##Eurovision #songfestival
Gewoon met een mooie kuffer van Buddy Holly.quote:
Die vrouw van hem zou dan in elk geval ook mee moeten gaan.quote:
Orange glow.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon met een mooie kuffer van Buddy Holly.
Ik vind het ergens ook sneu maar ze heeft dit hele traject gewoon totaal onderschat en zichzelf al kansloos gemaakt toen ze een lied koos dat muzikaal gezien mijlenver afstond van waarmee ze de laatste jaren faam heeft gemaakt. Het lijkt zelfs in de verste verten niet op het eerdere werk dat ze al met Anouk had gemaakt en ook haar huidige album is totaal anders dan Walk Along...quote:Op maandag 18 mei 2015 22:46 schreef grazz het volgende:
Nee, ze heeft Pannecoucke ingehuurd voor de act, ipv het pas in de bus naar de repetitie te bedenken.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:52 schreef KoningPils het volgende:
Kunnen wij zeggen dat Trijntje alles fout heeft gedaan wat de 3js ook fout hebben gedaan?
Hupsee.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:52 schreef messi18 het volgende:
@RichardCrommert ·1 uur1 uur geleden Laatste of een-na-laatste plek voor Nederland lijkt gegarandeerd morgen, op halve finale van Eurovisie Songfestival. Jammer
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:52 schreef KoningPils het volgende:
Kunnen wij zeggen dat Trijntje alles fout heeft gedaan wat de 3js ook fout heeft gedaan?
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en als Lammert het zegt...
Berg je dan maar.
Iddquote:Op maandag 18 mei 2015 22:50 schreef marcodej het volgende:
Het valt helemaal in elkaar, vlak voor onze ogen.
Greys weet niet waar ze in terecht komt, als ze terug is.
Alleen met zo weinig budget, dat het net zo goed pas in de bus bedacht had kunnen worden...quote:Op maandag 18 mei 2015 22:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ze heeft Pannecoucke ingehuurd voor de act, ipv het pas in de bus naar de repetitie te bedenken.
Omg...quote:Op maandag 18 mei 2015 22:52 schreef messi18 het volgende:
@RichardCrommert ·1 uur1 uur geleden Laatste of een-na-laatste plek voor Nederland lijkt gegarandeerd morgen, op halve finale van Eurovisie Songfestival. Jammer
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:52 schreef messi18 het volgende:
Het zou een meevallertje zijn, maar dan wordt ze gewoon leuk 24e in de finale met 8 punten van Belgiequote:Op maandag 18 mei 2015 22:55 schreef aarontje112 het volgende:
Oh oh oh wat een drama dit jaarhet zou haar sieren als ze morgen even de finale haalt
En dan al die reactiesquote:Op maandag 18 mei 2015 22:55 schreef aarontje112 het volgende:
Oh oh oh wat een drama dit jaarhet zou haar sieren als ze morgen even de finale haalt
Maar... dan kan ze toch zeggen dat ze de finale heeft gehaaldquote:Op maandag 18 mei 2015 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou een meevallertje zijn, maar dan wordt ze gewoon leuk 24e in de finale met 8 punten van Belgie
Gaat ze ook, geen zorgen.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:55 schreef aarontje112 het volgende:
'Ik kwam hier gewoon om mijn reet eraf te zingen en plezier te hebben jongens!'quote:Op maandag 18 mei 2015 22:56 schreef Unites het volgende:
[..]
Maar... dan kan ze toch zeggen dat ze de finale heeft gehaald
''Helemaal niet slecht toch?''
Hoor het haar al zeggen
Waarom wil je meedoen?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
'Ik kwam hier gewoon om mijn reet eraf te zingen en plezier te hebben jongens!'
Kutbelg.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:59 schreef Kinga het volgende:
Maar wat is Pannecoucke door de mand gevallen, dit kun je geen act noemen... er is géén act. Dat gezeur over die visuals ook, er zijn geen fucking visuals
DIe man heeft echt wel genoeg bedacht met die camerastandpunten, openingsshot en het in en uitzoomen.... het kan niet elk jaar feest zijn. En sowieso lijken Ilse en Waylon me al mensen die veel creatiever zijn in hun hoofd dan Trijntje, dus die hebben zelf ook vast meegedacht.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:59 schreef Kinga het volgende:
Maar wat is Pannecoucke door de mand gevallen, dit kun je geen act noemen... er is géén act. Dat gezeur over die visuals ook, er zijn geen fucking visuals
Net een trailer voor een film, het beste heb je al gezienquote:
Hij's fijnquote:Op maandag 18 mei 2015 20:45 schreef Unites het volgende:
Ach ja... Trijn vindt het fijn. Wij maar gein. Kon het maar anders zijn, maar nee... geen andere tierelantijn. We moeten er maar meeleven en hopen dat Trijntje als gaat geven. Gewoon een krachtexplosie vanuit het hart, dat ze lekker zwoel tart. Met mooie beelden op de achtergrond, synchroon met de woorden uit haar mond. Dat het maar punten mag regenen voor ons koude kikkerlandje en dat ze maar blij mag bewegen met haar iets wat spastische handje.
Zet 'm op Trijn. Ze je reet eronder! Je kunt het!
Waar kan je dit terug kijken?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:34 schreef Pandaplint het volgende:
Dit ziet er toch niet uit
[ afbeelding ]
Net dat vrouwtje van David de kabouter.
Daar zouden veel klanten van Schoonenberg tussen kunnen zitten idd.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar zouden veel klanten van Schoonenberg tussen kunnen zitten idd.
Nee daar geef ik je gelijk in. Maar dat wat er nu is, openingsshot, opkomende zon, en dat misselijkmakende getrek met die camera, slaat toch nergens op? Het hangt totaal niet samen...quote:Op maandag 18 mei 2015 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
DIe man heeft echt wel genoeg bedacht met die camerastandpunten, openingsshot en het in en uitzoomen.... het kan niet elk jaar feest zijn. En sowieso lijken Ilse en Waylon me al mensen die veel creatiever zijn in hun hoofd dan Trijntje, dus die hebben zelf ook vast meegedacht.
Ach, veel consequenties heeft dit niet. Ze treedt volgend jaar toch weer een aantal keer met Ladies of Soul op en kan vast weer terug als coach van The Voice.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:06 schreef MuscleLover29 het volgende:
Wat een afgang gaat dit worden voor Trijntje. Beschouwd worden als een van de beste zangeressen van je land en dan dik verliezen van Josti rockers en andere nobodies.
Indianentooi op en klaar!quote:Op maandag 18 mei 2015 23:08 schreef capristo het volgende:
Ze hadden de akoestische versie moeten sturen en als visuals gezellig rondom een kampvuur zingen met haar achtergrond zangeressen ...
Denk dat je toch gelijk hebt inderdaad. Wilde er in het begin niks van weten en ik denk dat ze nog steeds met dit nummer de finale kan bereiken, maar hoe het eruit gaat zien (gebaseerd op wat ik lees), lijkt het niet heel indrukwekkend te zijn en zelfs verwarrend. Ik vrees dat de kijker het ook niet gaat begrijpen. Het is ook geen vrolijk liedje dus er echt bij dansen is misschien raar, maar de melodie, het catchy why-y-y- en de productie vragen hier wel om. Het vraagt om een optreden zoals bij TVOH maar dan nog beter. Dit had tussen Belgie en Finland denk ik nog meer kunnen opvallen door in te spelen op het feelgood aspect van het lied.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het ergens ook sneu maar ze heeft dit hele traject gewoon totaal onderschat en zichzelf al kansloos gemaakt toen ze een lied koos dat muzikaal gezien mijlenver afstond van waarmee ze de laatste jaren faam heeft gemaakt. Het lijkt zelfs in de verste verten niet op het eerdere werk dat ze al met Anouk had gemaakt en ook haar huidige album is totaal anders dan Walk Along...
Anouk en TCL hadden een visie, een eigenzinnig lied en hadden vanaf moment 1 een plan. Trijntje mist de visie en heeft zich alles aan laten praten... game over
WTF, dit meen je niet. God, dit lijkt een deceptie te worden.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:52 schreef messi18 het volgende:
Dat gaat nooit meer gebeuren. Stel je voor dat Nederland wint! Wie gaat dat betalen? Roept de grote baas van de TROS door Hilversum.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:10 schreef capristo het volgende:
volgend jaar meer budget voor het visuele aspect
Er heerst nu net zo'n grafstemming als na jury optreden van de 3JS. En die werden echt laatste?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ach misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit... maar dit ademt in alles een fiasco
Amen.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:12 schreef Jif het volgende:
Morgen zien/horen miljoenen mensen het nummer voor de eerste keer. De performance onderscheidt zich van de andere performances, vocaal zit het nog steeds goed en het is een nummer dat lekker blijft hangen. Laten we onszelf nou niet helemaal gek maken door alle odds/voorspellingen...
Nee. Volgend jaar iemand sturen die wel een idee heeft hoe het er allemaal uit moet komen te zien en niet nog op het laatste moment van jurk verandert.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:10 schreef capristo het volgende:
volgend jaar meer budget voor het visuele aspect
Ik vind het gewoon een beetje jammer .. zitten we er al dik een week helemaal naar toe te leven. Begint iedereen zo ongelofelijk hard te zeiken op alles wat los en vast zit. Morgen zien we het resultaat pas en er staat nog helemaal niks vast.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:12 schreef Unites het volgende:
[..]
Het wordt nu allemaal wel heel triest inderdaad
Betreurend...![]()
Je weet toch nooit bij het ESF hoe de kaarten vallen...quote:Op maandag 18 mei 2015 23:13 schreef Jif het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje jammer .. zitten we er al dik een week helemaal naar toe te leven. Begint iedereen zo ongelofelijk hard te zeiken op alles wat los en vast zit, Morgen zien het resultaat pas en er staat nog helemaal niks vast.
Je weet het maar nooit he...quote:Op maandag 18 mei 2015 23:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het zijn er maar 6 die we voor moeten blijven en wie weet hoe het er morgen op beeld uit komt te zien. Alleen zijn de voortekenen niet best. En op basis wat we vandaag hebben gezien ziet het er weining hoopvol uit.
Ja dat zag er niet uitquote:Op maandag 18 mei 2015 23:17 schreef MuscleLover29 het volgende:
Was de recap van Trijn echt zo slecht?
Ja, best wel, ja...quote:Op maandag 18 mei 2015 23:17 schreef MuscleLover29 het volgende:
Was de recap van Trijn echt zo slecht?
ik hoop toch op wapperen morgenquote:
Hier ook één.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:18 schreef Ireth het volgende:
Ik blijf het een lekker nummer vinden die ook nog eens (tot het irritante af!) blijft hangen. Denk dat velen er niet meer vanaf komen in hun hoofd!
Laten we het hopen!quote:Op maandag 18 mei 2015 23:18 schreef Ireth het volgende:
Ik blijf het een lekker nummer vinden die ook nog eens (tot het irritante af!) blijft hangen. Denk dat velen er niet meer vanaf komen in hun hoofd!
Why?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:20 schreef aarontje112 het volgende:
Cornald, Koos en de rest zijn ook verrassend stil
Aiaiaiaiquote:
quote:
Won't they walk alongquote:
Bron: kutwiwibloggsquote:POLL RESULTS: FIRST SEMI-FINAL REHEARSALS
Georgia 43.91% (3,296 votes)
Belgium 8.79% (660 votes)
Greece 7.33% (550 votes)
Estonia 6.61% (496 votes)
Albania 6.49% (487 votes)
Belarus 4.61% (346 votes)
Russia 4.32% (324 votes)
The Netherlands 4.17% (313 votes)
Armenia 3.38% (254 votes)
Romania 2.66% (200 votes)
Hungary 2.04% (153 votes)
Serbia 2.03% (152 votes)
FYR Macedonia 1.23% (92 votes)
Moldova 1% (75 votes)
Denmark 0.76% (57 votes)
Finland 0.67% (51 votes)
Total Votes: 7,506
Voordeel wel, begin bij alles wat nu fout gaat te blèren 'why aiaiaiaiai'quote:Op maandag 18 mei 2015 23:18 schreef Ireth het volgende:
Ik blijf het een doorsneenummer vinden die ook nog eens (tot het irritante af!) blijft hangen. Denk dat velen er niet meer vanaf komen in hun hoofd!
Ik wordt hier in huis al vervloekt als ze de eerste tonen al horen... dan lopen ze het de hele dag te zingenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Voordeel wel, begin bij alles wat nu fout gaat te blèren 'why aiaiaiaiai'
Hier kan ik wel begrip voor hebben, doen immers veel mensen. Men kan daar echter ook in doorslaan, zeker wanneer mensen geen eigen mening lijken te willen formuleren. Negativiteit trekt dan aan negativiteit, mensen gaan met de meute meeliften en gaan proberen tegen elkaar op te bieden om te laten zien dat zij toch echt wel het meest negatief kunnen zijn. Daar heb ik dan weer minder begrip voor.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
De voortekenen zijn niet goed,'t is een soort van "zelfbescherming" om nu negatief te gaan denken. Kan het alleen maar meevallen.
1 woord: jumpsuit/broekpakquote:Op maandag 18 mei 2015 23:29 schreef Greys het volgende:
Kan ik een korte samenvatting krijgen van vanavond met de belangrijkste dingen? Ik kom net thuis
Alles komt goedquote:Op maandag 18 mei 2015 23:29 schreef Greys het volgende:
Kan ik een korte samenvatting krijgen van vanavond met de belangrijkste dingen? Ik kom net thuis
quote:
We kunnen het schudden.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:29 schreef Greys het volgende:
jumpsuit, aardig optreden, rare recapclip, nog meer twijfels gecreeërd.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:29 schreef Greys het volgende:
Oh fuckieduck, gaat ze echt voor het huispak en de makkelijke stappers?quote:
Ik ben nog steeds positiefquote:Op maandag 18 mei 2015 23:29 schreef Greys het volgende:
Ze heeft gekozen voor het broekpak.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:29 schreef Greys het volgende:
Jaquote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh fuckieduck, gaat ze echt voor het huispak en de makkelijke stappers?![]()
![]()
Jeetje. Oef.
En dan alsnog dat rouwnetje?? Of dat dan niet? Want dat past toch niet bij elkaar
Twijfels over halen finale of over graphics ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
jumpsuit, aardig optreden, rare recapclip, nog meer twijfels gecreeërd.
Jep, nog steeds dat netjequote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Jeetje. Oef.
En dan alsnog dat rouwnetje?? Of dat dan niet? Want dat past toch niet bij elkaar
Eerste..quote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Twijfels over halen finale of over graphics ofzo?
Graphics? Welke?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
In dat pak rent ze zo de finale in, dat kan niet in een open jurk op hakken.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Jeetje. Oef.
Ach ja... wat zegt utquote:Op maandag 18 mei 2015 23:31 schreef Pluto1975 het volgende:
In de polls zakt ze lager en lager, in tegenstelling tot vorig jaar. nu inmiddels al 33 op oddchecker
Dat eerste, want ato is niet meer positief.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik vond het anders stik gezellig hoorquote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Joosie200 het volgende:
Denk dat Greys een leukere avond heeft gehad dan wij hier
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Enig die volendammer drollenvanger.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In dat pak rent ze zo de finale in, dat kan niet in een open jurk op hakken.![]()
2016 nieuwe kans .quote:Op maandag 18 mei 2015 23:29 schreef Greys het volgende:
Die is al 80x niet positief geweest, maar komt elke keer weer terug.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat eerste, want ato is niet meer positief.
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die is al 80x niet positief geweest, maar komt elke keer weer terug.
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Telegraaf denkt dat ze laatste wordtquote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan wordt ze dus eerste, want Telegraaf.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Telegraaf denkt dat ze laatste wordt
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan wordt ze dus eerste, want Telegraaf.
In der hemd gezet?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zal de ontwerper van de scheurjurk zich nu voelen?
Het is een leuk nummer wat blijft hangen!!!!quote:Op maandag 18 mei 2015 23:35 schreef Greys het volgende:
Weet je het maakt ook eigenlijk niet meer uit wat ze aan heeft en dat het een flut act is. Het begon al met een slecht songfestivalnummer en iemand die het niet serieus genoeg neemt. Dus ach.
Morgen een leuke avond hebben en wapperen en er vanuit gaan dat ze het niet haalt en misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit. (Al zou het niet onterecht zijn als ze blijft steken nu.)
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met dit shot heb je het beste gezien
Je hebt gelijkquote:Op maandag 18 mei 2015 23:35 schreef Greys het volgende:
Weet je het maakt ook eigenlijk niet meer uit wat ze aan heeft en dat het een flut act is. Het begon al met een slecht songfestivalnummer en iemand die het niet serieus genoeg neemt. Dus ach.
Morgen een leuke avond hebben en wapperen en er vanuit gaan dat ze het niet haalt en misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit. (Al zou het niet onterecht zijn als ze blijft steken nu.)
Dit bewaart ze expres om te spetteren in de finale denk ikquote:Op maandag 18 mei 2015 23:35 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef Cyan9 het volgende:
We moeten gewoon niet zo in de grafstemming komen hier. Wapper alsof alles mogelijk is!![]()
![]()
Dat zeiden ze bij Sha la lie ookquote:Op maandag 18 mei 2015 23:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is een leuk nummer wat blijft hangen!!!!![]()
![]()
Hoe vol was de zaal? Doen ze het volgend jaar nog wel?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:36 schreef Greys het volgende:
Oh en kunnen we volgend jaar IN GODSNAAM MET ZIJN ALLEN naar de Dingadong Singalong in DeLaMar? Ik heb geloof ik nog nooit zo'n heerlijke avond gehad.....![]()
Dat we volgend jaar met z'n alleen naar Amsterdam 2016 gaan geloof ik inderdaad niet meer zo inquote:Op maandag 18 mei 2015 23:36 schreef Greys het volgende:
Oh en kunnen we volgend jaar IN GODSNAAM MET ZIJN ALLEN naar de Dingadong Singalong in DeLaMar? Ik heb geloof ik nog nooit zo'n heerlijke avond gehad.....![]()
Blij om te horen, heb je iig een leuke ESC avondje gehad, want morgen kan het ook maar net kantje boord zijn èn niet door zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:36 schreef Greys het volgende:
Deal, ik ga mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:36 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nee dat was is een kutnummer wat bleef blijf hangen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik denk dat ze flink wat vrienden hebben opgetrommeld want de zaal zat helemaal vol toch!quote:Op maandag 18 mei 2015 23:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe vol was de zaal? Doen ze het volgend jaar nog wel?
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Nou laat ik ook maar gewoon lekker positief mee doen en het zeiken uitstellen tot morgenavond 23.00 uur of anders zondag
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Nou laat ik ook maar gewoon lekker positief mee doen en het zeiken uitstellen tot morgenavond 23.00 uur of anders zondag
Written by: Dennis Van Eersel on May 18, 2015.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:38 schreef capristo het volgende:
http://www.escdaily.com/v(...)ond-dress-rehearsal/
Netherlands: Rating-3.5-stars
Vocals are good after an edgy start. The ad-libs at the end add to that, and they are well-performed tonight. This is a conventional mid-tempo song, inoffensive and middle of the road, which is what jury’s like. No jury member will put this on the last place, and that may help in the current voting system.
Beter idee.. nu nog 17 minuten klaagzang en morgen enkel positiviteitquote:Op maandag 18 mei 2015 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Morgen hoeven we niet te klagen.
Nee, negatief doen was gewoon in vanavond bij meerdere mensen.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:43 schreef Toposcoupe het volgende:
Is het echt zoveel minder dan verwacht? Ik bedoel, het lied is hetzelfde, de zang is hetzelfde, de outfit is misschien niet het toonbeeld van elegantie maar schrikt ook vast niemand echt af...
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:43 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Written by: Dennis Van Eersel on May 18, 2015.
Nederlander waarschijnlijk. Haal er maar drie sterren vanaf.
Behalve in close-up.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen ook: die jumpsuit is eigenlijk best wel leuk!!
Iddquote:Op maandag 18 mei 2015 23:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, negatief doen was gewoon in vanavond bij meerdere mensen.
Nee dat krijg ik niet mijn toetsenbord uit zonder te liegenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen ook: die jumpsuit is eigenlijk best wel leuk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dat krijg ik niet mijn toetsenbord uit zonder te liegen
Ik wil de eerste jurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |