Ik ben bang van wel. Enige oplossing: Bronn naar Qyburn verschepen en naast the Mountain leggen. Ben benieuwd welk doel die uiteindelijk gaat dienen trouwens, die inmiddels waarschijnlijk gemuteerde Mountain.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:58 schreef avotar het volgende:
Maar ik vrees wel het einde van Bronn... tenminste, hij was toch degene die een snee op zijn arm kreeg? Zouden die mutsen hetzelfde gif op hun wapens hebben als Prince Oberyn?
Je bent benieuwd welk doel een gemuteerde Mountain gaat dienen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Enige oplossing: Bronn naar Qyburn verschepen en naast the Mountain leggen. Ben benieuwd welk doel die uiteindelijk gaat dienen trouwens, die inmiddels waarschijnlijk gemuteerde Mountain.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En soms praten elven onderling ook gewoon Engels, maar ik denk dat je van de schrijvers gewoon een Babel fish in je oor krijgt. Behalve wanneer iets even mysterieuzer moet lijken, dan hoor je daadwerkelijk elfs.Het gaat er om dat orken een heel ander ras zijn dan mensen en dus geen dingen zouden zeggen die mensen zouden zeggen. Dus niet als een gedisciplineerd leger ala de romeinenSPOILER: Hitchhiker's Guide's entry on Babel fishOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Elfen leven voor eeuwig dus die zullen ook andere dingen zeggen en denken. Dus een elf zal nooit zeggen 'pluk de dag' of iets dergelijks.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
En terecht naar mijn mening. Zou het niet echt netjes vinden om een minderjarige te casten voor een rol waarin ze zodra ze 18 is uit de kleren moet. Wettelijk is het misschien allemaal toegestaan, maar zoals ze het nu hebben opgelost is een stuk vriendelijker richting de actrice vind ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:22 schreef Akilla het volgende:
Voor de mensen die hoopte dat Sansa nog naakt zou gaan... ik zie het niet meer gebeuren
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:39 schreef Operc het volgende:
[..]
En terecht naar mijn mening. Zou het niet echt netjes vinden om een minderjarige te casten voor een rol waarin ze zodra ze 18 is uit de kleren moet. Wettelijk is het misschien allemaal toegestaan, maar zoals ze het nu hebben opgelost is een stuk vriendelijker richting de actrice vind ik.
okeequote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het gaat er om dat orken een heel ander ras zijn dan mensen en dus geen dingen zouden zeggen die mensen zouden zeggen. Dus niet als een gedisciplineerd leger ala de romeinen.
Elfen leven voor eeuwig dus die zullen ook andere dingen zeggen en denken. Dus een elf zal nooit zeggen 'pluk de dag' of iets dergelijks.
Sorry hoor, maar Feast for Crows (waar het hele 'kidnap Myrcella' plot wordt uitgevoerd) was nou ook niet echt een literaire accomplishment oid.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:17 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat krijg je als je matige schrijvers een stuk overdoen en daarmee proberen het niveau van een geniale schrijver te halen
Wat ben jij een eenzame freak zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:25 schreef Nielsch het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat Sansa - gedwongen door Ramsay - bepaalde seksuele handelingen had moeten verrichten met Theon
Of dat Theon met een strap-on even z'n gang mocht gaan op Sansa nadat Ramsay klaar met haar was.
en toch had ik ook wel zoiets verwacht,quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:29 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Wat ben jij een eenzame freak zeg.
alles behalve eenzaam hoor, genoeg freaks in deze wereldquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:29 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Wat ben jij een eenzame freak zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk dat hoeft dan ook weer niet voor mij.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2015 11:53:20 ]
zou je denken jaquote:Op maandag 18 mei 2015 23:18 schreef MakkieR het volgende:
Heeft iemand enig idee in wat voor soort club Ayra zich begint, dat met die duizend gezichten. Zouden misschien die gezichten door middel van magie gebruikt worden om je te vermommen achter een willekeurig gezicht, om zo de gevraagde mensen te elimineren zonder dat iemand weet wat er gaande is.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
alles behalve eenzaam hoor, genoeg freaks in deze wereld
en ik hou ook wel van normale dingen zoals biertjes drinken, BBQ'en in de zon en tegen de stroming van de wildwaterbaan in zwemmen...
't schijnt dat in het boek, RamsaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk dat hoeft dan ook weer niet voor mij.
Oh.
[..]
en ik hou ook wel van normale dingen zoals biertjes drinken, BBQ'en in de zon en tegen de stroming van de wildwaterbaan in zwemmen...
't schijnt dat in het boek, RamsayJoh, lekker boeiend allemaal. Tis toch maar fantasy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk dat hoeft dan ook weer niet voor mij.
Hoe extremer, hoe mooier.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Jij denkt serieus dat die slavenhandelaars naar daenarys durven te gaan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:22 schreef maho_91 het volgende:
Cercei Cercei Cercei, wat een bitch. Wat is die Tommen toch een pussy zeg. Stuur je fcking kingsguard erop af!Heb je dan niets geleerd van je broer.
Jorah en Tyrion worden lekker geholpen door een lift naar Dany te krijgen. Als slavenhandelaar naar Dany gaan![]()
Had echt verwacht dat Reek Ramsey zou vermoorden, jammer.
Zodra Daenarys erachter komt is het Drakharis en gaan de twee draakjes oh nom nom nom. Toch handig dat ze gratis voedsel krijgt voor haar kidsquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat die slavenhandelaars naar daenarys durven te gaan?
[..]
't schijnt dat in het boek, RamsaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk dat hoeft dan ook weer niet voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Lijkt meer gehuil te zijn over rape.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:23 schreef Nielsch het volgende:
Dit soort overdreven blablabla reacties ook![]()
http://www.themarysue.com(...)bos-game-of-thrones/
"blablabla ik ben een enorme fan van de boeken en de serie maar nu de serie een watered-down scene van het boek laat zien ben ik boos en ga ik niets meer over GoT schrijven..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |