SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan 't mis hebben...
In XL zijn de hoeken gelijk tussen de twee modellen....quote:Op maandag 18 mei 2015 20:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
72,4graden vs 73,25graden. Dat stuurt als een oma fiets.
ja dranghek hé? Dan maakt het zwz niet meer uit.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:52 schreef muzas het volgende:
[..]
In XL zijn de hoeken gelijk tussen de twee modellen....
Tsja een XL wordt ook nooit watquote:Op maandag 18 mei 2015 20:52 schreef muzas het volgende:
[..]
In XL zijn de hoeken gelijk tussen de twee modellen....
Ziet er tof uit chef!quote:Op maandag 18 mei 2015 21:26 schreef Patroon het volgende:
Ik wil toch wel gaan proberen deze cyclo in mijn vakantie te plannen:
Strava: https://www.strava.com/activities/82657407
Site organisatie: http://www.ccubaye.com/les-3-geants-2015/
Nou, waar wacht je op? Goede benen, talent? Wat zal het zijn?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ziet er tof uit chef!
Zoiets lijkt mij ook wel wat om ooit eens te doen.
Faster van Michael Hutchinsonquote:Op maandag 18 mei 2015 21:45 schreef nickhguitar het volgende:
Hier nog mensen met tips voor literatuur? Mag een leuke biografie zijn, maar ook een boek over training of leuke klimmetjes o.i.d.
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:46 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nou, waar wacht je op? Goede benen, talent? Wat zal het zijn?![]()
![]()
Heb dan geen vakantiequote:Op maandag 18 mei 2015 21:46 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nou, waar wacht je op? Goede benen, talent? Wat zal het zijn?![]()
![]()
Idd! Ik ga sowieso eens kijken of daar nog iets te doen is qua wedstrijden rijden.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:55 schreef Yankee het volgende:
[..]
Als luxemburgliefhebber zou je de charly gaul natuurlijk begin september moeten doen
Ah, die heb ik ook ja! Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op maandag 18 mei 2015 20:29 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Tip: fietsverzekering van de NTFUkost geen zak (2¤ p.m.)
Peter Winnen - Van Santander naar Santanderquote:Op maandag 18 mei 2015 21:45 schreef nickhguitar het volgende:
Hier nog mensen met tips voor literatuur? Mag een leuke biografie zijn, maar ook een boek over training of leuke klimmetjes o.i.d.
Iedereen die ook maar een klein stukje dezelfde route als jou heeft gefietst rond hetzelfde tijdstip komt wel in de flyby te staan, ze heeft vast geen Stravaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens kan ik op 1 of andere manier zien of iemand vlak voor mij heeft gefietst als zij niet in de flyby staat? Haar rit eindigt vlakbij de mijne.
BVD
KnutdeVoyeur
volgens mij nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens kan ik op 1 of andere manier zien of iemand vlak voor mij heeft gefietst als zij niet in de flyby staat? Haar rit eindigt vlakbij de mijne.
BVD
KnutdeVoyeur
Misschien doet ze een marcodtje en upload ze vanmiddag pas.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
BVD
KnutdeVoyeur
Maar ze hoeft niet per se hetzelfde gefietst te hebben en het kan ook een half uur of uur eerder zijn geweest. Ik weet alleen dat de fiets er staat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:30 schreef iScream. het volgende:
[..]
Iedereen die ook maar een klein stukje dezelfde route als jou heeft gefietst rond hetzelfde tijdstip komt wel in de flyby te staan, ze heeft vast geen Strava
Hmm. Verdomme.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien doet ze een marcodtje en upload ze vanmiddag pas.
Plak er een briefje op:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar ze hoeft niet per se hetzelfde gefietst te hebben en het kan ook een half uur of uur eerder zijn geweest. Ik weet alleen dat de fiets er staat.
Maak een segment van het fietsenhok naar de wegquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Plak er een briefje op:
Samen terug fietsen?
[..]
Maak een segment van het fietsenhok naar de weg
Stalker protips van Kanoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Plak er een briefje op:
Samen terug fietsen?
[..]
Maak een segment van het fietsenhok naar de weg
Denk dat 'ie even aan haar zadel heeft gesnuffeld.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:11 schreef Fretwork het volgende:
Maar je hebt haar niet gezien Knut? Alleen haar fiets?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:13 schreef iScream. het volgende:
[..]
Denk dat 'ie even aan haar zadel heeft gesnuffeld.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:13 schreef iScream. het volgende:
[..]
Denk dat 'ie even aan haar zadel heeft gesnuffeld.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:11 schreef Fretwork het volgende:
Maar je hebt haar niet gezien Knut? Alleen haar fiets?
Dit ik zie haar wel eens langsscheuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
Hij had toch al eerder een keer gezegd dat er een fietschickie bij z'n werk zat?
dm knut maar ff die kan je er alles over vertellenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:07 schreef muzas het volgende:
Hey jonges ik zag een roze fiets staan op het kopje die moet van een lekker wijf zijn hoe kan ik op hyves zoeken van wie die is.
Deze?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:07 schreef muzas het volgende:
Hey jonges ik zag een roze fiets staan op het kopje die moet van een lekker wijf zijn hoe kan ik op hyves zoeken van wie die is.
Die helmquote:
Na een week alquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:19 schreef Leonos het volgende:
Hoe veel dagen moet je niet fietsen om je niveau te verliezen?
Dat je zeg maar weer slechter aan het worden bent?
afhankelijk van op welk nivo je was en hoeveel training je achter je kiezen hebt,quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:19 schreef Leonos het volgende:
Ik fiets 2x in de week. Kan 100km aan. Reden = Slecht weer en feestjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:45 schreef dop het volgende:
[..]
afhankelijk van op welk nivo je was en hoeveel training je achter je kiezen hebt,
wat je leeftijd is, wat de reden is dat je niet hebt getraind,enz.
een week rust kan soms heel goed zijn maar in een ander geval ten kosten gaan van je vorm peil.
mannen met veel kilometers door de jaren heen verliezen minder snel duurvermogen als mannen die pas kort fietsen en eindelijk eens 200km aan kunnen.
en zo kunnen we ook nog wel even door gaan met voorbeeldjes
Doe dan gewoon 2x per week kort rondje tussendoor om het allemaal een beetje op pijl te houden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik fiets 2x in de week. Kan 100km aan. Reden = Slecht weer en feestjes.
Vorig jaar december stond er een mooi stuk hierover in de Wielersport (gratis blad voor KNWU leden) zal eens kijken of ik het nog kan vinden en kan inscannen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:45 schreef dop het volgende:
[..]
afhankelijk van op welk nivo je was en hoeveel training je achter je kiezen hebt,
wat je leeftijd is, wat de reden is dat je niet hebt getraind,enz.
een week rust kan soms heel goed zijn maar in een ander geval ten kosten gaan van je vorm peil.
mannen met veel kilometers door de jaren heen verliezen minder snel duurvermogen als mannen die pas kort fietsen en eindelijk eens 200km aan kunnen.
en zo kunnen we ook nog wel even door gaan met voorbeeldjes
Ik doe nu ff 2 dagen niks. Gisteren en vandaag takkeweer, en de kachel is hier zelfs lekker aan. Ik hoop dat m'n niveau niet zakt, maar dat de supercompensatie zich toont!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:19 schreef Leonos het volgende:
Voor sprinttriatlons waar ze geen volledige ttfiets of opzetstuurtje mogen gebruiken?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:25 schreef ratatat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor stuur dan? Voor als je Cancellara wilt nadoen met wat meer comfort oid?
Volgens mij ook ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:53 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Voor sprinttriatlons waar ze geen volledige ttfiets of opzetstuurtje mogen gebruiken?
Komen jullie donderdag meedoen op 't baantje in Grunn?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik doe nu ff 2 dagen niks. Gisteren en vandaag takkeweer, en de kachel is hier zelfs lekker aan. Ik hoop dat m'n niveau niet zakt, maar dat de supercompensatie zich toont!
Morgenavond naar Friesland, en dan lekker ff twee dagen wat trainen met Patroon tussen het pallets sorteren in de kaasfabriek door
week je niet is geen probleem , en advies van ratatat wel kleine korte training is prima , zou er persoonlijk dan wel hitt van maken, want een d1 ritje van een uur heb je geen fuck aan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik fiets 2x in de week. Kan 100km aan. Reden = Slecht weer en feestjes.
Dat is onzin.quote:Op woensdag 20 mei 2015 06:26 schreef dop het volgende:
[..]
, want een d1 ritje van een uur heb je geen fuck aan.
Ik nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Komen jullie donderdag meedoen op 't baantje in Grunn?
ik zal het anders formuleren.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vorig jaar december stond er een mooi stuk hierover in de Wielersport (gratis blad voor KNWU leden) zal eens kijken of ik het nog kan vinden en kan inscannen.
die keukenrol erbij ookquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik heb ook zo'n dekbed, zelfs een 3D versie!
[ afbeelding ]
Heb gelukkig nog wat kleur van vorig jaar op de benen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorig jaar had ik nu al zuid-europees bruine benen![]()
Wat een rotvoorjaar tot nu toe he jongens
Toen was mn meisje een paar dagen weg, het eerste wat ik deed toen ze weg was, was de Simplon naar boven sjouwen. Heeft het hele weekend naast me op bed gelegenquote:
Ik snap nog steeds niet waarom je je garmin op gaat sturen als je toch geen garantie krijgtquote:Op woensdag 20 mei 2015 13:13 schreef Levitas het volgende:
Oh ja, Garmin. Dalijk ff bellen hoeveel m'n nieuwe moet kosten
quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:08 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Nog mensen op zoek naar een Garmin Edge 810?
Coolblue doet refurbished spul de deur uit.
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Om een bedrag door te krijgen wat hij bij zijn verzekering kan claimen?quote:
Let wel: incompleet!quote:
Wat mist er dan?quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:34 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Om een bedrag door te krijgen wat hij bij zijn verzekering kan claimen?
[..]
Let wel: incompleet!
Ze konden dit ding niet maken, alleen een nieuwe aanbieden. Het bedrag wat hij gaat claimen bij de verzekering zal gewoon de factuur van zn aankoop zijn en dan verzint de verzekering daar wel de huidige dagwaarde bij.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:34 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Om een bedrag door te krijgen wat hij bij zijn verzekering kan claimen?
Waar dat dan?quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens koop je voor minder een nieuwe, zonder hartslagband wel. Maar veel mensen zullen die al wel hebben liggen. En als niet misschien toch handiger om een bluetooth/ant+ combo te kopen.
1e hit op google shoppingquote:
Zie het ja, bikediscount bied inderdaad voor 270 aan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e hit op google shopping
https://www.google.de/sea(...)0&gs_l=products-cc.3..0l10.1221.3475.0.3556.10.8.0.1.1.0.219.760.2j1j2.5.0.msedr...0...1ac.1.64.products-cc..4.6.773.ehc8LmlinPk&gws_rd=ssl
Weet dat bikediscount ze ook al tijden rond de 270 aanbood, maar geen idee of dat nog steeds zo is.
Leuk als het erbij zit maar niet iets om meer voor te betalenquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:00 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Die van coolblue is wel met kaartenset, maar je kunt natuurlijk discussiëren of je daar wat aan hebt.
En al helemaal omdat een aantal open source kaarten die ik heb accurater, beter up to date zijn en meer detail hebben dan officiële Garmin kaartenquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk als het erbij zit maar niet iets om meer voor te betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:55 schreef Patroon het volgende:
Rije met je kutje in de praktijkNarcistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar zitten mijn handen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
HANDEN IN DE BEUGELS HET IS TOCH GEEN TOERTOCHT
Hahahaha jij post zelfs je tijdrit foto's op het fiets forum. Fapfapfapquote:
Rije met je kutje in de praktijkskitterendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Val je hier even door de mand kanoquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
HANDEN IN DE BEUGELS HET IS TOCH GEEN TOERTOCHT
hoe moet ik anders bij de verzekering claimen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom je je garmin op gaat sturen als je toch geen garantie krijgt
Ik denk dat Kano meer doelde op andere toerders renners die niet met de handen in de beugels zitten.quote:
Klopt. Ik ben ook een narcist.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:30 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hahahaha jij post zelfs je tijdrit foto's op het fiets forum. Fapfapfap
Rije met je kutje in de praktijkZiet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoi. Ik lurk hier altijd mee, leuk topic dit![]()
hoiquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
En hoi. Ik lurk hier altijd mee, leuk topic dit
Rije met je kutje in de praktijkZiet er flitsend uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wilde vandaag nog ff trainen, geen tijd... Wilde morgen ook nog trainen, geen tijd.... dit weekend zit ook redelijk volVorig jaar ook 1,5 week voor de chouffe meerdere dagen achter elkaar 60-80k getrained en dat ging goed, dus wilde ik eigenlijk herhalen...
Net 1,5 maand aan het werk en nu al een (intern) aanbod voor een andere baanDus dat slurpt tijd buiten mn werkzaamheden... Want heb er wel oren naar...
En zaterdag op de perstribune bij de toppers![]()
![]()
![]()
Morgen wel voor het eerst op de fiets naar het werk. Ben benieuwd hoe dat bevalt![]()
Rij deze week weer in mn winterjas zelfsquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
Gabba is aam de warme kant denk maar ik weet niet of je van warm aangekleed houd of niet.
He Lavenderquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
En hoi. Ik lurk hier altijd mee, leuk topic dit
Hey Knut! Ja, top is het he? Helden zijn het. Wat vind je van Kruijswijk ?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He LavenderBeetje aan het genieten van de giro?
Ik vind dit iig leuker dan meerijden om de 15e tot 8e plaats in het klassement. Het is alleen jammer dat hij werkelijk door iedereen in het peloton wordt verslagen in de sprintquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Knut! Ja, top is het he? Helden zijn het. Wat vind je van Kruijswijk ?
Ik zit vaak wel aan de warme kant van het spectrum ja. Heb het liever een factor 3 te warm dan een half te koud zeg maar.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
Gabba is aam de warme kant denk maar ik weet niet of je van warm aangekleed houd of niet.
Talent is dat he. Gaan we nog veel van horen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind dit iig leuker dan meerijden om de 15e tot 8e plaats in het klassement. Het is alleen jammer dat hij werkelijk door iedereen in het peloton wordt verslagen in de sprintAnders kan je misschien nog een bergtrui ofzo eruit slepen.
Ik heb vooral genoten van Formolo. Klasbakje hoor
Je gaat hersenchirurg worden?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik zit vaak wel aan de warme kant van het spectrum ja. Heb het liever een factor 3 te warm dan een half te koud zeg maar.![]()
Ik ga mn CV weer verder bijpoetsen![]()
Wel spannend. Mss wordt het dan toch een de rosa
Ik was dit weekend op een feestje met alleen maar chirurgen en het viel me op dat dat stuk voor stuk enorme autisten zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik zit vaak wel aan de warme kant van het spectrum ja. Heb het liever een factor 3 te warm dan een half te koud zeg maar.![]()
Ik ga mn CV weer verder bijpoetsen![]()
Wel spannend. Mss wordt het dan toch een de rosa
http://www.bikeradar.com/(...)ystery-creaks-44332/quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:25 schreef ratatat het volgende:
Trapas uit elkaar gehaald maar alles zag er nog piekfijn uit. Geluid komt dus wss ergens anders vandaan![]()
Klopt. Open Street Map is veel beter dan Garmin City Navigator.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
En al helemaal omdat een aantal open source kaarten die ik heb accurater, beter up to date zijn en meer detail hebben dan officiële Garmin kaarten
Is een Lightweight fiets die is overgespoten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:11 schreef buzz1291 het volgende:
Nog liefhebbers voor een Audi van 5,8kg. $ 19.650,00. Maar dan wel inclusief een setje Meilenstein wielen van 4K
[ afbeelding ]
Bij mij gaat de kleur er eigenlijk niet meer af, er is alleen wat extra zon nodig om de lijntjes wat scherper te krijgenquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorig jaar had ik nu al zuid-europees bruine benen![]()
Wat een rotvoorjaar tot nu toe he jongens
Dikke faal! Waarschijnlijk bedoelde je Litespeed, maar die lijkt er echt niet op.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:14 schreef ratatat het volgende:
[..]
Is een Lightweight fiets die is overgespoten.
Lekker is dat he, ff iemand keihard op zijn plek zetten!quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dikke faal! Waarschijnlijk bedoelde je Litespeed, maar die lijkt er echt niet op.
zou maar een googlen op "Lightweight Urgestalt" en plak er dan maar eens audi achter in je zoekopdrachtquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dikke faal! Waarschijnlijk bedoelde je Litespeed, maar die lijkt er echt niet op.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Sorry, ik lees nooit Duitsequote:Op woensdag 20 mei 2015 22:48 schreef ratatat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien even hier een bezoekje brengen.
ook geen belgische zeker ?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:51 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Sorry, ik lees nooit Duitsewielerberichten. Maar je hebt helemaal gelijk, my bad.
So Truequote:Op woensdag 20 mei 2015 22:54 schreef dop het volgende:
[..]
ook geen belgische zeker ?
Lightweight maakt exclusieve Audi-fiets
je word oud buzz over de fietsen van vroeger kun je die jonge gasten alles vertellen , maar over die van nu breekt de tijd aan dat ze jou vertellen hoe het zit
ik begin dat gevoel ook al een beetje te kennen helaasquote:
https://www.fitfiletools.com/quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:14 schreef Tommeke het volgende:
Jungs, wie weet hoe je Strava activiteiten splitst? Ik heb m'n Garmin niet op pauze gezet
Vind jij m mooi?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:11 schreef buzz1291 het volgende:
Nog liefhebbers voor een Audi van 5,8kg. $ 19.650,00. Maar dan wel inclusief een setje Meilenstein wielen van 4K
[ afbeelding ]
En Peugeot dan?quote:Op donderdag 21 mei 2015 07:15 schreef kaasplankje het volgende:
Autofabrikanten kunnen beter auto's produceren. Daar zijn ze veel beter in. Het is ook niks nieuws; er waren al talloze Porsche MTB's, Ferrari Colnago's, Mercedes fietsen etc. etc.
Ze waren allemaal lelijk dus daarom zeg ik:
Schumacher bleibst bei der lest bitte ja.
Alles wat Peugeot maakt is verschrikkelijk. Om aan te zien 1 en om mee te rijden 2.quote:Op donderdag 21 mei 2015 07:21 schreef tweemeter het volgende:
[..]
En Peugeot dan?
Vandaag maar weer eens naar werk fietsen 26 kilometer door de veluwe
En een raar stuur.quote:Op donderdag 21 mei 2015 07:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fietsen van 15 k en dan een foto maken met spacertoren of positieve stuurpen
quote:Op donderdag 21 mei 2015 07:46 schreef muzas het volgende:
Dat verzet van die duellvoor een 53/45... achter weut ik niet maar dat wordt nog lachen op de terugweg met tegenwind...
Op een te laag zadel....
Die vast zit....
Heinogodquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:59 schreef muzas het volgende:
Duitsland![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit zo een nieuw voorblaadje op toch? Ivo heeft er waarschijnlijk nog wel een stuk of 40-45 liggenquote:Op donderdag 21 mei 2015 07:56 schreef muzas het volgende:
Ja dat wordt wel aanlokkelijk zo. Ouwe giantwielen er in.
Wel zonde van de centen die in de duell gegaan zijn... Maar goed, 3 weken met de fiets en das er ook weer uit.
Je bedoelt uit 40-45, HAHAHAHAquote:Op donderdag 21 mei 2015 08:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit zo een nieuw voorblaadje op toch? Ivo heeft er waarschijnlijk nog wel een stuk of 40-45 liggen
Heb geen kabeltje hierquote:Op donderdag 21 mei 2015 07:59 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie nog niets op strava dus voor alsnog is het gewoon een hoop opschepperij.
40-45, wat scheelt het.quote:
En begin volgend seizoen weer schreeuwen dat ze kampioen worden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:13 schreef iScream. het volgende:
[..]
Straks weer een dikke huldiging op de Coolsingel omdat ze de play-offs hebben gewonnen
Lid zijn?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:14 schreef Fretwork het volgende:
In Leiden wonen, geen lid zijn, toch een grote muil hebben
Q.E.D.quote:
Hopelijk heb je het niet over mij, nog geen VBL onderwerp aangesneden.quote:
In Leiden wonen en voor Ajax zijn is sowieso lachwekkend.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:14 schreef Fretwork het volgende:
In Leiden wonen, geen lid zijn, toch een grote muil hebben
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Leiden wonen en voor Ajax zijn is sowieso lachwekkend.
Corpsquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:34 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Dat je met je antwoord zijn stelling bewijst.
Typisch denigrerend corpsgedrag.
Kan je nagaan, die boot heeft 6x12000000 watt aan boord. Dat red je met een heel leger aan Patronen nog niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:44 schreef nogeenmaarten het volgende:
Ik wel, mijn vrouw is/was lid en die doe ik
gister wedstrijdje gedaan met de Explorer of the Seas, koste moeite, maar wij stonden als eerste in HvH
Alsof ik bij het corps zitquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:34 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Dat je met je antwoord zijn stelling bewijst.
Typisch denigrerend corpsgedrag.
http://nl.wikipedia.org/w(...)as_%28schip,_2000%29 ?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:44 schreef nogeenmaarten het volgende:
Ik wel, mijn vrouw is/was lid en die doe ik
gister wedstrijdje gedaan met de Explorer of the Seas, koste moeite, maar wij stonden als eerste in HvH
Was ik maar werkloosquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:53 schreef Leonos het volgende:
Was ik maar een studentje, kon je heel de dag fietsen
Nou, ik weet het nog niet, dat fietsen. Had voor mn twee dagen Friesland de fiets wel meegenomen, om nog wat te kunnen trainen met mn popje Patroon als er tijd voor was.quote:
Mag je niet eens bij je popje wat eten?quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, ik weet het nog niet, dat fietsen. Had voor mn twee dagen Friesland de fiets wel meegenomen, om nog wat te kunnen trainen met mn popje Patroon als er tijd voor was.
Maar vandaag ook weer van half 6 vanochtend tot nu in de kaasfabriek gezeten, en ben eigenlijk wel toe aan een biertje en een snelle eenzame hap in een eetcafé.
1 collega van me was hier gisterochtend om 7 uur en ging om 23 uur weg
Hij is gewoon misselijk van de hele dag kaas vretenquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mag je niet eens bij je popje wat eten?
Effe fietsen na zo'n dag lijkt me juist lekker
Ik zou maar oppassen Patroon.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:30 schreef Patroon het volgende:
Na deze klaagzang hierboven kon ik het niet meer aanzien. Ik heb mijn training geskipt en Grip uitgenodigd voor Sushi in de stad. Die arme ziel. Als je je schema gaat aanpassen naar de users hier, wordt het niks meer met fietsen...
quote:Fitness is not stagnant - you're either getting better or getting worse all the time. Frequently missing workouts mean a loss of fitness
Prima toevoeging toch?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:00 schreef tweemeter het volgende:
http://www.strava.com/local/nl/amsterdam/cycling/routes
Fietsen in Amsterdam op een racefiets
Al die routes zijn goed te doen op een racefiets hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:00 schreef tweemeter het volgende:
http://www.strava.com/local/nl/amsterdam/cycling/routes
Fietsen in Amsterdam op een racefiets
ja kutsukkels bij strava. Beetje Nederland aanbevelen bij het internationale fietspubliek.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:15 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Hele goede toevoeging, maar doe dan de veluwe oid. Dat is tenminste leuk.
Hey dat jij nou alleen maar in Amsterdam rijdtquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja kutsukkels bij strava. Beetje Nederland aanbevelen bij het internationale fietspubliek.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:24 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Hey dat jij nou alleen maar in Amsterdam rijdt
Een toerist zal sneller naar Amsterdam komen dan de Veluwe.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:15 schreef tweemeter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:15 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Ik zeg maar ff niks vandaag.......quote:
Posterior Pain (Back of Knee)quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:50 schreef Andyy het volgende:
Heb nu soms last van m'n rechter knieholte. Iemand enig idee waardoor dat kan komen? Zadel staat volgens mij gewoon goed en schoenplaatje staat voor mijn gevoel ook goed
Ik durf het niet te zeggenquote:
Ik denk dat je beide niet wil doenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:46 schreef MarcoD het volgende:
Volgens mij kan je op een mooie zomerdag beter in Amsterdam fietsen dan op de Veluwe
Kan van alles zijn. Ik heb het ook weleens, bij mij komt het door m'n versleten meniscus.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:50 schreef Andyy het volgende:
Heb nu soms last van m'n rechter knieholte. Iemand enig idee waardoor dat kan komen? Zadel staat volgens mij gewoon goed en schoenplaatje staat voor mijn gevoel ook goed
Als ik binnenkort dood ben is het jouw schuld.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:12 schreef Z het volgende:
Amsterdam is een prima vertrekpunt, je kan alle kanten op. Je moet wel de snelste weg uit de stad weten. En spannende segmenten over de Noordermarkt enzo.
Succes.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik binnenkort dood ben is het jouw schuld.
Dat is lief van jequote:Op donderdag 21 mei 2015 18:30 schreef Patroon het volgende:
Na deze klaagzang hierboven kon ik het niet meer aanzien. Ik heb mijn training geskipt en Grip uitgenodigd voor Sushi in de stad. Die arme ziel. Als je je schema gaat aanpassen naar de users hier, wordt het niks meer met fietsen...
Lekker sushi gegeten met patroon en z'n famke, die lieverds.quote:
Linkje?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:45 schreef Tommeke het volgende:
Haha idd een wijze les! Heeft iedereen wel eens gehad denk ik
Wie gaan er volgende week naar die Medium Fondo?
Ik. Wij gaan vrijdags al heen en tentje bij camper van ouders opslaan. Ga daar de zaterdags ervoor nog een ritje van ong 100km maken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:45 schreef Tommeke het volgende:
Haha idd een wijze les! Heeft iedereen wel eens gehad denk ik
Wie gaan er volgende week naar die Medium Fondo?
Ik ook.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik. Wij gaan vrijdags al heen en tentje bij camper van ouders opslaan. Ga daar de zaterdags ervoor nog een ritje van ong 100km maken.
Lekker man! Stiekem is Patty wel een lieve jongen hoor!quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
Lekker sushi gegeten met patroon en z'n famke, die lieverds.Zetten gewoon hun noeste training en zelf iets lekkers koken opzij alleen maar om mij niet te laten vereenzamen.
Maar morgen gaan we nog wel ff trainen hoor!
Je GPS deugt ook niet helemaal volgens mij als ik naar je snelheidsgrafiekje kijk..quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:33 schreef Jumparound het volgende:
Het wad een wijze les vandaag.
Te weinig gegeten voor en tijdens de workout.
Te weinig gedronken.
Te hard gefietst, zeker de spaarzame momenten dat ik wind mee had...
Kramp!
http://app.strava.com/activities/309059144
Het betere intervalwerk.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:28 schreef iScream. het volgende:
[..]
Je GPS deugt ook niet helemaal volgens mij als ik naar je snelheidsgrafiekje kijk..
neem gewoon mee naar binnen en verstop hem in zo'n mri scan ofzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:44 schreef muzas het volgende:
Nu staat mn lieve TCR helemaal alleen in een feitsenhoktussen de stadsfietsen
Met een dikke ketting er omheen
Gewoon op de giant naar werk![]()
Fietst toch beter.
Je hebt toch van die sleutels waar allerlei maten in zitten? Zo'n soort ronde ring met inkepingen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:45 schreef Carb het volgende:
@ Fietsenmakers
Welke nippelspanner / spaaksleutel heb ik nodig voor mijn Zonda's? Deze is te groot.
Ik weet het niet. Maar een vlakkere lijn zou je wel verwachten ja...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:28 schreef iScream. het volgende:
[..]
Je GPS deugt ook niet helemaal volgens mij als ik naar je snelheidsgrafiekje kijk..
Die Kcal's, ben je die berg in Hawai opgefietst ofzo?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:33 schreef Jumparound het volgende:
Het wad een wijze les vandaag.
Te weinig gegeten voor en tijdens de workout.
Te weinig gedronken.
Te hard gefietst, zeker de spaarzame momenten dat ik wind mee had...
Kramp!
http://app.strava.com/activities/309059144
Volgens mij zit er dan vaak wel iets tussen dat past, maar niet perfect en dat sloopt je nippels?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt toch van die sleutels waar allerlei maten in zitten? Zo'n soort ronde ring met inkepingen?
http://www.internet-bikes(...)Gqcsknb80aAkxR8P8HAQ
Absoluut geen idee. HEb je mijn postwijziging gezien?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:52 schreef Carb het volgende:
[..]
Volgens mij zit er dan vaak wel iets tussen dat past, maar niet perfect en dat sloopt je nippels?
UT-WH070 is hetzelfde als de Fulcrum T-07.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
Volgens deze manual heb je de UT-WH090 nodig.
[ afbeelding ]
Geen idee of dit helpt. Ziet er niet echt uit als een nippelaandraaiding.
Scherp. Ik klikte vanaf de zondapagina naar die manual toe dus ging er van uit dat dat zou kloppen. Niet gezien dat je kon scrollen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:56 schreef Carb het volgende:
[..]
UT-WH070 is hetzelfde als de Fulcrum T-07.
Die UT-WH090 heb ik weer niet. "Spoke wrench BULLET/BULLET ULTRA/BORA ULTRA 80" staat erbij. Waar staat dat ik die nodig heb? (Zou best kunnen hoor.)
http://www.campagnolo.com(...)Campagnolo_12-12.pdf
In plaatje 17 zie je niet de UT-WH090, maar meer 1 die lijkt op de T-07.
Dat moet je gewoon niet willenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:12 schreef gerwinner het volgende:
Had een paar fietsmaatjes toegezegd om de elfstedentocht te fietsen maandag. Totaal geen zin in en dan ook nog eens starten in de laatste groep
Zou om 8 uur smsje sturen "It giet njet oan"quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:12 schreef gerwinner het volgende:
Had een paar fietsmaatjes toegezegd om de elfstedentocht te fietsen maandag. Totaal geen zin in en dan ook nog eens starten in de laatste groep
Hoezo? Zijn de mensen in de dorpjes langs de route tegen die tijd al zo baldadig van de drank dat ze met bierflesjes naar je gaan gooien?quote:
Nee, dan mag je een kilometer voor de stempelpost in Dokkum, Leeuwarden en Bolsward afstappen en lopend aansluiten bij de file totdat je kan stempelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn de mensen in de dorpjes langs de route tegen die tijd al zo baldadig van de drank dat ze met bierflesjes naar je gaan gooien?
Je moet de eerste 10 km lopen gezien de drukte en elke keer voor de stempelposten ook weer kilometers lopen....quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn de mensen in de dorpjes langs de route tegen die tijd al zo baldadig van de drank dat ze met bierflesjes naar je gaan gooien?
Met 2 verschillende wielen rijden is toch geen genot manquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:35 schreef iScream. het volgende:
Roval Rapide SL35 voorwiel uit 2015 voor 50 euro over kunnen nemen, mooi prijsje voor een mooi reservewieltje
Mwah, als 't hard waait doe ik wel vaker ander (lager) voorwiel in de fiets, maar aangezien mn vriendin mijn setje Zonda's tegenwoordig inpikt, komt dit mooi uitquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met 2 verschillende wielen rijden is toch geen genot man
Staan nog genoeg op Marktplaats voor groep 5-10. Alleen je eigen kaarten kwijtraken is dan inderdaad een probleempjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:39 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Wil ik ook niet, maarja kan er eigenlijk niet onderuit. Kaartjes wisselen wordt ook moeilijk
Zo kon ik vorig jaar ook in groep 3 starten, alleen had ik toen maar twee kaarten nodig.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:42 schreef iScream. het volgende:
[..]
Staan nog genoeg op Marktplaats voor groep 5-10. Alleen je eigen kaarten kwijtraken is dan inderdaad een probleempje
Wees gewoon een vent en zeg dat je niet gaat.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:44 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Zo kon ik vorig jaar ook in groep 3 starten, alleen had ik toen maar twee kaarten nodig.
Hoop eigenlijk op slecht weer dan heb ik een goeie indekker om niet te gaan. Zo erg is het![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lekker man! Stiekem is Patty wel een lieve jongen hoor!
Ik ga d'r zondags heen. Misschien zaterdagavond al.
Misschien kunnen we zaterdag avond afspreken in s'Heerenberg. Er wordt dan van alles georganiseerd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ook.
Nou ja, die Mediofondo, niet daags ervoor een ritje van 100 km daar maken.
Homeboy haha. MissPatty komt ook mee, neem MissTommeke ff mee. Zeg maar dat ik er ook ben, dan wil ze vast.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:12 schreef Tommeke het volgende:
Okok. Ik ga met een homeboy van me erheen. Ff kijken hoe hij d'r over denkt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Homeboy haha. MissPatty komt ook mee, neem MissTommeke ff mee. Zeg maar dat ik er ook ben, dan wil ze vast.
Ga nou is sparen voor laterquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:28 schreef kanovinnie het volgende:
Salaris+vakantiegeld+belastingteruggave. Welke wielen zal ik kopen
Schatje, van het geld wat ik teruggekregen heb kan ik een set hoge wielen kopen en nog steeds een gedeelte van m'n hypotheek aflossen.quote:
http://www.wiggle.nl/saturae-c50-full-carbon-clincher-wheelset/quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schatje, van het geld wat ik teruggekregen heb kan ik een set hoge wielen kopen en nog steeds een gedeelte van m'n hypotheek aflossen.
Dees?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:28 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schatje, van het geld wat ik teruggekregen heb kan ik een set hoge wielen kopen en nog steeds een gedeelte van m'n hypotheek aflossen.
Zeker, ik wil geen full carbon.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:32 schreef iScream. het volgende:
[..]
http://www.wiggle.nl/saturae-c50-full-carbon-clincher-wheelset/
Sjieke wieltjes
Zo veel kreeg ik ook weer niet terugquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dees?
http://lightweight.info/gb/en/meilenstein-obermayer-weiss
Denk dat je met je woon werk in het winderige noord holland ook wel regelmatig wat lagere wielen zal willen steken, lijkt me veel handiger om dan alu remrand te hebben.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker, ik wil geen full carbon.
Waarom niet? Ben bang dat het eerder stuk is dan alu. Als ik zo'n zelfde akefietje heb als tijdens de klimclassic denk ik dat ik m'n velg de klote in rij (toen reed ik 50 meter over m'n velgrand inclusief slippen. Ook het remmen gaat er minder goed mee. Ze zijn wel lichter, maar ik rem liever goed dan dat ik 200 gram lichter ben.
[..]
Zo veel kreeg ik ook weer niet terug
Woon/werk rij ik op de dracat he? Deze hoge wielen komen in m'n focus.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat je met je woon werk in het winderige noord holland ook wel regelmatig wat lagere wielen zal willen steken, lijkt me veel handiger om dan alu remrand te hebben.
UT-WH070 is hetzelfde als de Fulcrum T-07. UT-WH070 = Fulcrum T-01. Die heb ik waarschijnlijk nodig.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Scherp. Ik klikte vanaf de zondapagina naar die manual toe dus ging er van uit dat dat zou kloppen. Niet gezien dat je kon scrollen.
Ik was eigenlijk van plan om pas op de zondag die kant op te gaan. Het is maar iets meer dan een uur rijden vanaf hier.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
[..]
Misschien kunnen we zaterdag avond afspreken in s'Heerenberg. Er wordt dan van alles georganiseerd.
https://www.hopmansfietsgigant.nl/assortiment/zipp-60c-clincher/quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:28 schreef kanovinnie het volgende:
Deze dan: http://www.wielerkoopjes.(...)tis-vredestein-sensoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben bang dat het eerder stuk is dan alu. Als ik zo'n zelfde akefietje heb als tijdens de klimclassic denk ik dat ik m'n velg de klote in rij (toen reed ik 50 meter over m'n velgrand inclusief slippen. Ook het remmen gaat er minder goed mee. Ze zijn wel lichter, maar ik rem liever goed dan dat ik 200 gram lichter ben.
[..]
Campa Bullet dan. Want Campaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Ik train geeneens op hartslag, laat staan op powermeter. Dan word ik net als DDX en ga ik alleen kijken met hoeveel watt ik het kopje op kan rijdenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:43 schreef ratatat het volgende:
[..]
https://www.hopmansfietsgigant.nl/assortiment/zipp-60c-clincher/
Maar waarom niet een powermeter ipv hoge wielen?
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:43 schreef iScream. het volgende:
[..]
Deze dan: http://www.wielerkoopjes.(...)tis-vredestein-senso
Ook sjiek
Eigenlijk wel he?quote:
Wat is dat nou voor argumentquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:45 schreef muzas het volgende:
Gewoon een set ZIPPS daar rijd ag2r ook mee.
Misschien moet ik dan meteen een a2gr pakje kopenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:45 schreef muzas het volgende:
Gewoon een set ZIPPS daar rijd ag2r ook mee.
Of een setje red winds, vorig jaar reden ze met fulcrum toch?
Dat mag nietquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
Kan ook een discwiel voor achter kopen en daarmee op sloten gaan rijden, dan maak ik wel de blits
Die zijn full carbon dus een nogoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Duurt lang voor Oksel met zn chinaspul komt leuren.
quote:
Beetje duur welquote:
Zoiets?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan meteen een a2gr pakje kopen
Zelfde prijs als je geliefde bullets toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die zijn full carbon dus een nogo
[..]Waarom niet?
[..]
Beetje duur wel
Ik vind die ook zeker mooi! Zou kopen als die een alu remrand had. Maar die heeft 't dus niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:51 schreef muzas het volgende:
Ik vond die wielen in zn chinago best sjiek wel eigenlijk.
Dus alleen om de looks? Dan zou ik gewoon full rapha gaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik train geeneens op hartslag, laat staan op powermeter. Dan word ik net als DDX en ga ik alleen kijken met hoeveel watt ik het kopje op kan rijden
Ik ben niet zo'n fan van zipp, sorry.
http://www.cyclingweb.nl/(...)8pdTZAteBBoCb8_w_wcBquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfde prijs als je geliefde bullets toch?
http://www.aliexpress.com(...)9144_2035539390.htmlquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind die ook zeker mooi! Zou kopen als die een alu remrand had. Maar die heeft 't dus niet.
3 spaak is voor de veiligheid toch? Dat je hand/arm/voet/been er niet in kan komen en je hand kan afhakken?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfde prijs als je geliefde bullets toch?
En is UCI regel volgens mij, zelfde als dat je niet met van die 3 spaaks wielen mag starten.
No thanks.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:53 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dus alleen om de looks? Dan zou ik gewoon full rapha gaan.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:54 schreef iScream. het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)9144_2035539390.html
Zijn ook met alu remrand
Er zijn ook chinawheels met alu remrand te krijgen. Vanaf ca. $400. Komt dan natuurlijk nog wel douanekosten en BTW bij. Eerlijk gezegd vind ik het prijsverschil dan dusdanig dat ik dan liever een setje Campa's heb.quote:
Die hadron is ook rond de 1000 hoor. Weet niet waar je kijkt naar de prijzen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.cyclingweb.nl/(...)8pdTZAteBBoCb8_w_wcB
Niet helemaal (eerste link die ik klikte)
Scheelt dus wel een paar honderd
Maar ga je uiteindelijk wel harder het kopje opquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik train geeneens op hartslag, laat staan op powermeter. Dan word ik net als DDX en ga ik alleen kijken met hoeveel watt ik het kopje op kan rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dichte wielen in een peloton met zijwind zijn ook niet echt veilig hoor kanoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
3 spaak is voor de veiligheid toch? Dat je hand/arm/voet/been er niet in kan komen en je hand kan afhakken?
Disc is mogelijk veiliger dan een gespaakt wiel.
[..]
No thanks.
[..]![]()
Je kunt trouwens gewoon contact met die seller opnemen en zo'n wiel bestellen in elke vorm die je maar wilt (38,50,60mm, alu remrand, donkere stickers, witte stickers, glans, mat, whatever).quote:
hopmans heeft ze v00r 909quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.cyclingweb.nl/(...)8pdTZAteBBoCb8_w_wcB
Niet helemaal (eerste link die ik klikte)
Scheelt dus wel een paar honderd
550+650=1200quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die hadron is ook rond de 1000 hoor. Weet niet waar je kijkt naar de prijzen.
Tsja, 600 euro voor china's of 1000 voor bullet ultra vind ik nog wel een verschil. Maar ik snap je punt!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er zijn ook chinawheels met alu remrand te krijgen. Vanaf ca. $400. Komt dan natuurlijk nog wel douanekosten en BTW bij. Eerlijk gezegd vind ik het prijsverschil dan dusdanig dat ik dan liever een setje Campa's heb.
Als ik net zo effectief train met het de powermeter als hartslagmeter kan ik 'm net zo goed niet kopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:56 schreef ddx het volgende:
[..]
Maar ga je uiteindelijk wel harder het kopje op
Stomme regels ook altijdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dichte wielen in een peloton met zijwind zijn ook niet echt veilig hoor kano
Misschien maar eens doen jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:57 schreef iScream. het volgende:
[..]
Je kunt trouwens gewoon contact met die seller opnemen en zo'n wiel bestellen in elke vorm die je maar wilt (38,50,60mm, alu remrand, donkere stickers, witte stickers, glans, mat, whatever).
En dat je er dan "good Carbon Wheels" in het chinees op laat zetten. Dat 'ie dan verkeerd begrijpt en komt er "good Carbon Wheel in chinese" op te staan.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:57 schreef iScream. het volgende:
[..]
Je kunt trouwens gewoon contact met die seller opnemen en zo'n wiel bestellen in elke vorm die je maar wilt (38,50,60mm, alu remrand, donkere stickers, witte stickers, glans, mat, whatever).
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hopmans heeft ze v00r 909
https://www.hopmansfietsg(...)et-50-ultra-wielset/
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dat je er dan "good Carbon Wheels" in het chinees op laat zetten. Dat 'ie dan verkeerd begrijpt en komt er "good Carbon Wheel in chinese" op te staan.
Dan maak je wel echt de blits
[..]
En dat je er dan "good Carbon Wheels" in het chinees op laat zetten. Dat 'ie dan verkeerd begrijpt en komt er "good Carbon Wheel in chinese" op te staan.
Gewone Bullet 50 ¤699 bij Hopmans.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
Tsja, 600 euro voor china's of 1000 voor bullet ultra vind ik nog wel een verschil. Maar ik snap je punt!
[..]
naaf, ultra heeft de record type cupconusnaaf net als in een zonda, de gewone heeft een naaf met industrielagers zoals khamsin/fulcrum 7quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:03 schreef ratatat het volgende:
Wat is het verschil dan tussen die bullet en bullet ultra waardoor het gewicht en prijs anders is?
red wind geloof ikquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is tussen die bullets ook een vergelijking te maken met fulcrum net als zonda vs r3 zeg maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |