SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan 't mis hebben...
In XL zijn de hoeken gelijk tussen de twee modellen....quote:Op maandag 18 mei 2015 20:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
72,4graden vs 73,25graden. Dat stuurt als een oma fiets.
ja dranghek hé? Dan maakt het zwz niet meer uit.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:52 schreef muzas het volgende:
[..]
In XL zijn de hoeken gelijk tussen de twee modellen....
Tsja een XL wordt ook nooit watquote:Op maandag 18 mei 2015 20:52 schreef muzas het volgende:
[..]
In XL zijn de hoeken gelijk tussen de twee modellen....
Ziet er tof uit chef!quote:Op maandag 18 mei 2015 21:26 schreef Patroon het volgende:
Ik wil toch wel gaan proberen deze cyclo in mijn vakantie te plannen:
Strava: https://www.strava.com/activities/82657407
Site organisatie: http://www.ccubaye.com/les-3-geants-2015/
Nou, waar wacht je op? Goede benen, talent? Wat zal het zijn?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ziet er tof uit chef!
Zoiets lijkt mij ook wel wat om ooit eens te doen.
Faster van Michael Hutchinsonquote:Op maandag 18 mei 2015 21:45 schreef nickhguitar het volgende:
Hier nog mensen met tips voor literatuur? Mag een leuke biografie zijn, maar ook een boek over training of leuke klimmetjes o.i.d.
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:46 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nou, waar wacht je op? Goede benen, talent? Wat zal het zijn?![]()
![]()
Heb dan geen vakantiequote:Op maandag 18 mei 2015 21:46 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nou, waar wacht je op? Goede benen, talent? Wat zal het zijn?![]()
![]()
Idd! Ik ga sowieso eens kijken of daar nog iets te doen is qua wedstrijden rijden.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:55 schreef Yankee het volgende:
[..]
Als luxemburgliefhebber zou je de charly gaul natuurlijk begin september moeten doen
Ah, die heb ik ook ja! Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op maandag 18 mei 2015 20:29 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Tip: fietsverzekering van de NTFUkost geen zak (2¤ p.m.)
Peter Winnen - Van Santander naar Santanderquote:Op maandag 18 mei 2015 21:45 schreef nickhguitar het volgende:
Hier nog mensen met tips voor literatuur? Mag een leuke biografie zijn, maar ook een boek over training of leuke klimmetjes o.i.d.
Iedereen die ook maar een klein stukje dezelfde route als jou heeft gefietst rond hetzelfde tijdstip komt wel in de flyby te staan, ze heeft vast geen Stravaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens kan ik op 1 of andere manier zien of iemand vlak voor mij heeft gefietst als zij niet in de flyby staat? Haar rit eindigt vlakbij de mijne.
BVD
KnutdeVoyeur
volgens mij nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens kan ik op 1 of andere manier zien of iemand vlak voor mij heeft gefietst als zij niet in de flyby staat? Haar rit eindigt vlakbij de mijne.
BVD
KnutdeVoyeur
Misschien doet ze een marcodtje en upload ze vanmiddag pas.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
BVD
KnutdeVoyeur
Maar ze hoeft niet per se hetzelfde gefietst te hebben en het kan ook een half uur of uur eerder zijn geweest. Ik weet alleen dat de fiets er staat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:30 schreef iScream. het volgende:
[..]
Iedereen die ook maar een klein stukje dezelfde route als jou heeft gefietst rond hetzelfde tijdstip komt wel in de flyby te staan, ze heeft vast geen Strava
Hmm. Verdomme.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien doet ze een marcodtje en upload ze vanmiddag pas.
Plak er een briefje op:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar ze hoeft niet per se hetzelfde gefietst te hebben en het kan ook een half uur of uur eerder zijn geweest. Ik weet alleen dat de fiets er staat.
Maak een segment van het fietsenhok naar de wegquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Plak er een briefje op:
Samen terug fietsen?
[..]
Maak een segment van het fietsenhok naar de weg
Stalker protips van Kanoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Plak er een briefje op:
Samen terug fietsen?
[..]
Maak een segment van het fietsenhok naar de weg
Denk dat 'ie even aan haar zadel heeft gesnuffeld.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:11 schreef Fretwork het volgende:
Maar je hebt haar niet gezien Knut? Alleen haar fiets?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:13 schreef iScream. het volgende:
[..]
Denk dat 'ie even aan haar zadel heeft gesnuffeld.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:13 schreef iScream. het volgende:
[..]
Denk dat 'ie even aan haar zadel heeft gesnuffeld.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:11 schreef Fretwork het volgende:
Maar je hebt haar niet gezien Knut? Alleen haar fiets?
Dit ik zie haar wel eens langsscheuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
Hij had toch al eerder een keer gezegd dat er een fietschickie bij z'n werk zat?
dm knut maar ff die kan je er alles over vertellenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:07 schreef muzas het volgende:
Hey jonges ik zag een roze fiets staan op het kopje die moet van een lekker wijf zijn hoe kan ik op hyves zoeken van wie die is.
Deze?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:07 schreef muzas het volgende:
Hey jonges ik zag een roze fiets staan op het kopje die moet van een lekker wijf zijn hoe kan ik op hyves zoeken van wie die is.
Die helmquote:
Na een week alquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:19 schreef Leonos het volgende:
Hoe veel dagen moet je niet fietsen om je niveau te verliezen?
Dat je zeg maar weer slechter aan het worden bent?
afhankelijk van op welk nivo je was en hoeveel training je achter je kiezen hebt,quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:19 schreef Leonos het volgende:
Hoe veel dagen moet je niet fietsen om je niveau te verliezen?
Dat je zeg maar weer slechter aan het worden bent?
Ik fiets 2x in de week. Kan 100km aan. Reden = Slecht weer en feestjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:45 schreef dop het volgende:
[..]
afhankelijk van op welk nivo je was en hoeveel training je achter je kiezen hebt,
wat je leeftijd is, wat de reden is dat je niet hebt getraind,enz.
een week rust kan soms heel goed zijn maar in een ander geval ten kosten gaan van je vorm peil.
mannen met veel kilometers door de jaren heen verliezen minder snel duurvermogen als mannen die pas kort fietsen en eindelijk eens 200km aan kunnen.
en zo kunnen we ook nog wel even door gaan met voorbeeldjes
Doe dan gewoon 2x per week kort rondje tussendoor om het allemaal een beetje op pijl te houden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik fiets 2x in de week. Kan 100km aan. Reden = Slecht weer en feestjes.
Vorig jaar december stond er een mooi stuk hierover in de Wielersport (gratis blad voor KNWU leden) zal eens kijken of ik het nog kan vinden en kan inscannen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:45 schreef dop het volgende:
[..]
afhankelijk van op welk nivo je was en hoeveel training je achter je kiezen hebt,
wat je leeftijd is, wat de reden is dat je niet hebt getraind,enz.
een week rust kan soms heel goed zijn maar in een ander geval ten kosten gaan van je vorm peil.
mannen met veel kilometers door de jaren heen verliezen minder snel duurvermogen als mannen die pas kort fietsen en eindelijk eens 200km aan kunnen.
en zo kunnen we ook nog wel even door gaan met voorbeeldjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |