SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
quote:Op maandag 18 mei 2015 17:06 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
die had ze met 1,5 maand al![]()
ik wil wel wat haar aan de jouwes doneren.
[ afbeelding ]
dat laatste ken ik, behoorlijk frustrerend. Of ik snauw het er per ongeluk uitquote:Op maandag 18 mei 2015 17:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik kijk ongeveer zo:
[ afbeelding ]
En bedenk dan 20 minuten later een enorm gevatte comeback.
Ik hebt het door stefan kleintjes laten uitzoeken en ik mag gewoon blijven voeden (heb een halve dosering concerta)quote:Op maandag 18 mei 2015 16:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dat je tijdens inname van concerta moet stoppen met bv?
Oh ok. Maar, (wil absoluut niet betweterig overkomen ofzo) als jouw mini kans heeft op groeiachterstand door die medicatie, waarom wil je dan bv blijven volhouden? Of heb ik het gewoon verkeerd gelezen?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hebt het door stefan kleintjes laten uitzoeken en ik mag gewoon blijven voeden (heb een halve dosering concerta)
zo las ik het ookquote:Op maandag 18 mei 2015 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh ok. Maar, (wil absoluut niet betweterig overkomen ofzo) als jouw mini kans heeft op groeiachterstand door die medicatie, waarom wil je dan bv blijven volhouden? Of heb ik het gewoon verkeerd gelezen?
wat een gebruiksaanwijzingen zegquote:Op maandag 18 mei 2015 17:12 schreef Zoë23 het volgende:
Dankje razz!
Ja als ze wat ziekjes zijn eten ze anders. Als ze maar voldoende vocht binnenkrijgen.
Nietuit de fles duurt echt lang jaS.ophie moet dikke pap (anders laat ze het uit haar mond lopen. Leuk spelletje)
En E.mma dunne pap want ze wil het uit het aventbekertje drinken.. (wat ik wel stimuleer want ik vind het best wel knap)
Van de fles moeten ze echt niets weten! Pap uit de fles..Pap uit een aventbekertje ..
![]()
Het is iig niet de temp/het merk/dikte/soort speen/ soort fles /watdanook.
gewoon drinken uit een rietjesbeker gaat nog niet geweldig maar dat komt vast wel. Drinken uit een bekertje kan E nog niet zo goed omdat het te dun is.
LTlief staartje
Razz, ja daar zou ik me ook echt aan irriteren. Van SM moest S.ara ook een speldje/staartje in toen ze wat langer haar had. Waarom?!? Dan?!
Toen kocht ze uiteindelijk allemaal haarspeldjesen 'moest' ik wel.
Haarspeldjes zijn geen ramp ofzo maar het werd zo opgedrongen..
Jaa, moeten die jongens het zelf ook willenquote:Op maandag 18 mei 2015 17:15 schreef LadyTagliatelle het volgende:
dingetjes in het haar moet je zelf leuk vinden. zelfde als gel bij jongens ( vind ik af en toe ook echt een verbetering hoor, sommigen zien er echt enorm sullig uit andersmaar goed, daar zeg ik niks van, moet iedereen zelf weten )
Ik gok dat ze om die reden bij de ka loopt en een weegschaal in huis heeft. Om meteen actie te ondernemenquote:Op maandag 18 mei 2015 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh ok. Maar, (wil absoluut niet betweterig overkomen ofzo) als jouw mini kans heeft op groeiachterstand door die medicatie, waarom wil je dan bv blijven volhouden? Of heb ik het gewoon verkeerd gelezen?
Ik snap dat je graag bv wilt geven en het ontzettend moeilijk vindt om te stoppen. Dat had ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:24 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik gok dat ze om die reden bij de ka loopt en een weegschaal in huis heeft. Om meteen actie te ondernemen.
Dj een beetje kennende (inmiddels) wil ze vol voor bv gaan en als t even kan doorzetten.
Truequote:Op maandag 18 mei 2015 17:21 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Jaa, moeten die jongens het zelf ook willen.
De oudste wil maar heel soms schuim in zn krullen.
Ben ook altijd onder de indruk dat al die meisjes op zijn leeftijd wel met vanalles in het haar lopen.
inderdaad generalisatie gespot. Maar goed, gelukkig mag iedereen dat zelf bepalen.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind juist dat geplakte gekapte haar bij hele kleine kinderen niet echt wat.
Van die mennekes met zo'n stom kuifje, dan worden het vaak meteen van die Djaydendelano's. Zijn ook opvallend vaak types die tegen vuilnisbakken trappen en wildvreemden uitschelden/generalisatie
wees maar niet bang dat doe ik ook welquote:Op maandag 18 mei 2015 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
je moet dat soort posts van mij meestal met een korreltje zout nemen, LT
Voor mij ook en ik zou het ook niet doen met angst op panisch wegen etc, maar ik denk dat het geen nadeel oplevert, omdat er aan de voorkant al op gelet wordt.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik snap dat je graag bv wilt geven en het ontzettend moeilijk vindt om te stoppen. Dat had ik ook.
Maar als het nadelig is voor baby, zou voor mij de keus snel gemaakt zijn. Maargoed, dat ben ik
Concerta en borstvoeding is echt geen enkel probleem in ieder geval.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik snap dat je graag bv wilt geven en het ontzettend moeilijk vindt om te stoppen. Dat had ik ook.
Maar als het nadelig is voor baby, zou voor mij de keus snel gemaakt zijn. Maargoed, dat ben ik
Het barst inderdaad van de baby's met kamperkuifjes die rotzooi trappen.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
Van die mennekes met zo'n stom kuifje, dan worden het vaak meteen van die Djaydendelano's. Zijn ook opvallend vaak types die tegen vuilnisbakken trappen en wildvreemden uitschelden/generalisatie
kleine kuthooligansquote:Op maandag 18 mei 2015 17:38 schreef Cholula het volgende:
[..]
Het barst inderdaad van de baby's met kamperkuifjes die rotzooi trappen.
Minder, minder, minder!!!quote:Op maandag 18 mei 2015 17:38 schreef Cholula het volgende:
[..]
Het barst inderdaad van de baby's met kamperkuifjes die rotzooi trappen.
Ow k*t, dan moet ik er hier een naamsverandering door duwen!quote:Op maandag 18 mei 2015 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
Boks! Met dat verschil dat ik ook zo aangekeken wordtquote:Op maandag 18 mei 2015 18:12 schreef Skittles het volgende:
Pluishaar van A![]()
Volgens mij woon ik hier wel goed, want op straat krijg ik nooit advies. Ook nooit commentaar op draagzak of de hilarische kattenpak waar ik haar nog steeds inprop
Of ze denken dat ik een krankzinnige idioot ben omdat ik hele verhalen vertel aan Lou.
"Kijk! Een boom! En wat doet een boom?! WOEEEESJJJ"
Ik gok op idioot
quote:Op maandag 18 mei 2015 17:16 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
zo las ik het ook
[..]
wat een gebruiksaanwijzingen zeghoe kom je daarachter?
Ik blijf gewoon borstvoeding geven. Er is een hele kleine kans dat hij wel last krijgt van bijwerkingen, maar mocht dat het geval zijn gaat de concerta de kast in tot michael zelf stopt met drinken. De weegschaal heb ik meer in huis om mezelf het loopje naar het CB te sparen (ruim drie kwartier lopen). Om mogelijke bijwerkingen te herkennen moet ik minimaal ééns per maand wegen, en dat te moeten doen op het CB zie ik vanwege de afstand dus niet zitten.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
In 11 jaar niks veranderdquote:Op maandag 18 mei 2015 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
Teveel zout is toch ook niet goed tijdens de bv?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:07 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Teveel zout is toch ook niet goed tijdens de bv?
quote:Op maandag 18 mei 2015 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
Staat op de placenta. Heb je die niet gezien?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:16 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
wat een gebruiksaanwijzingen zeghoe kom je daarachter?
En? Alles opgeruimd?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:29 schreef NotTheSame het volgende:
Oh ja, en ik ben het huis uit gevlucht. Ik had gisteren al tegen manlief gezegd dat hij de emmer water van het autowassen uit het washok moest halen. Ben ik daarstraks even Piranha aan het troosten, blijkt Draak de emmer gevonden te hebben en heeft daar even BabyBorn, zichzelf en de hele vloer mee gewassen. Dus man kwam thuis, en ik liep met Piranha naar buiten met de mededeling dat ik over een half uur thuis kom en eis dat alles incl. Draak schoon is.
Dus wij zijn even uit wegwaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, goeie handel die schoolfotograaf![]()
Vandaar dat de placenta 1,5kg woogquote:Op maandag 18 mei 2015 19:49 schreef pessie het volgende:
[..]
Staat op de placenta. Heb je die niet gezien?
[..]
En? Alles opgeruimd?
Wat lief juf!
Enfoto's
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:52 schreef BlueEyes het volgende:
Zal ik es de geplakte haartjes van mij K*-Hooligan showen?
En het haar is niet zoals jullie weten hoe ik het aan elkaar plak.
Kheb geen idee wat ze er gebeurd is, maar kvind de foto's wel kjoet
Jouw zoon rockt dat haar en t shirt. Wil je m weer aan me terugverkopen als ie er niet meer inpastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, goeie handel die schoolfotograaf, ik heb er nu 1 in de maak die er ooit wel in gaat passen
![]()
Ooh ik wilde je nog pm-en sinds ik weet dat je nog een jochie krijgt of je het shirtje terug wilt!quote:Op maandag 18 mei 2015 19:54 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Jouw zoon rockt dat haar en t shirt. Wil je m weer aan me terugverkopen als ie er niet meer inpast, ik heb er nu 1 in de maak die er ooit wel in gaat passen
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:52 schreef BlueEyes het volgende:
Zal ik es de geplakte haartjes van mij K*-Hooligan showen?
En het haar is niet zoals jullie weten hoe ik het aan elkaar plak.
Kheb geen idee wat ze er gebeurd is, maar kvind de foto's wel kjoet
Mag mijn A met jouw F trouwen? Ik wil best wat kamelen bijleggen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, goeie handel die schoolfotograaf.
Ik zag op het kdv een echt punkkapsel bij een oudere baby (rond 1 jaar denk ik). Zijkant weggeschoren en in het midden zo'n baan met gel omhoog. WHYYYYYYquote:Op maandag 18 mei 2015 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Toch het bed maar nóg verder van de gordijnen gezet![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:10 schreef Dyre het volgende:
Wat een vrolijke beebs allemaal![]()
![]()
Hoe ik mijn kind net aantrof in bedDat is niet de bedoeling
Kiek dat trotse bekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Toch het bed maar nóg verder van de gordijnen gezet
S. 2014
J. 2016
Jahmaar 'de jouwe' is wel een heule dag ouder hoor!quote:Op maandag 18 mei 2015 20:12 schreef Dyre het volgende:
Echt ongelofelijk Blue dat jou baby bijna net zo oud is als de mijne, wat een echt kereltje is het al
"Nee, ik ben net zo verbaasd als jij hoor mamma.... Hoe kan dit nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:17 schreef Dyre het volgende:
[..]
"Nee, ik ben net zo verbaasd als jij hoor mamma.... Hoe kan dit nouIk weet van niks!"
Vast gewoon zo het ledikant in komen waaien en heeft ze heeuus niet zelf gedaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blue's hooligan![]()
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:17 schreef Dyre het volgende:
[..]
"Nee, ik ben net zo verbaasd als jij hoor mamma.... Hoe kan dit nouIk weet van niks!"
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ooit als peuter in de vensterbank staan springen, brak die hele houte omzet af... "ik weet niet mama, gebeurde zomaar.." dat hoor ik nu nog steeds...
S. 2014
J. 2016
Jeetje dat maakt echt zoveel ouderquote:
Volgende keer een betrapt shot?!quote:Op maandag 18 mei 2015 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Gnork. Ik kijk even op de babycam. Staat manlief haar te entertainen met haar knuffelbeer en nijn en alle andere knuffels die hij kon vinden. Zo lief die twee
. Maar of ze nu wèl gaat slapen vraag ik me af
.
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:30 schreef Razztwizzle het volgende:
DyreZelfdeslaapzakzelfdeledikantje-boks.
Tik 'm aan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vragen waar ze het antwoord al op weten, en die worden regelmatig herhaaltquote:Op maandag 18 mei 2015 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Papa's..
Baard haalde vanochtend I uit bed terwijl ik in de badkamer nog even mijn make-up deed. Hij riep vanuit de babykamer: 'Moet I ook een schone romper aan?' Nou ja, niet als deze niet vies is, nee. 'Ja maar de luier heeft gelekt dus de romper is nat.'
In dat geval, wat denk je zelf?.
ik heb helaas 2 foto's van mijn placentaquote:Op maandag 18 mei 2015 19:49 schreef pessie het volgende:
[..]
Staat op de placenta. Heb je die niet gezien?
[..]
En? Alles opgeruimd?
Wat lief juf!
Enfoto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
is natuurlijk ook zo, het is precies maar net wat je gewend was. Als E kaal was geweest dan had ik me vast bij haar ook geen heel kunstwerk met elastiekjes kunnen voorstellen.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jeetje dat maakt echt zoveel ouder. Wel mooi hoor! Ach ik maak vaak grapjes over Suzes gebrek aan (zichtbaar, want ze heeft namelijk een vrij volle hanenkam van wit haar midden over haar hoofd die je niet in elk licht ziet) haar. Maar ik vind het perfect bij haar passen, ze heeft zo'n mooi rond gezichtje waar het bij past enzo
. T is maar net wat je gewend bent natuurlijk maar ik schiet al in de lach bij het idee van een kapsel bij Suus
Dyre wow wat een sterke berin heb jedat olijke hoofd er ook bij
.
Leuk al die foto'ssommigen had ik echt al een tijdje niet gezien!
ja dat, ze houdt hem open zodat je elin er gewoon terug in kan stoppenquote:Op maandag 18 mei 2015 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook een foto van de placenta.. Nog in de vliezen.
jammer, ook geen foto's?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:01 schreef BlueEyes het volgende:
Ik zou daar dus geen bezwaar tegen hebben LT.
Ik vind het jammer dat ik de placenta van mijn jochie niet hebben kunnen zien door de ks.
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, lief is de kamer uit. Anne ligt tussen ál haar IKEA-stapeltoren bakjes, haar beer, haar nijn, haar knuffelpopje, en nijn. En ze roept op dit moment DIHDIHDIHDIHDIHDADADADADA.
We gaan het zo wel weer met nog een fles proberen.
Interessant, dit.
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:05 schreef LadyTagliatelle het volgende:
ik zag mijn placenta tegelijk met het filmpje van sinterklaas die van een boot viel in het water.
een dag om nooit meer te vergeten.
Wij ook, ik vind 'm mooiquote:Op maandag 18 mei 2015 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe moet ik dat voor me zien? Wist niet dat het konquote:Op maandag 18 mei 2015 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
wil je die van mij zien?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:09 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien? Wist niet dat het konbijzonder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
Smoeziequote:Op maandag 18 mei 2015 21:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Nouja gelukkig was het een verse. Dan kun je 'm tenminste nog zo opeten en hoef je 'm niet te stoven.
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:23 schreef Loj het volgende:
"Schat, maak een foto van de placenta"
"Ik maak liever foto's van jullie"
"Ik wil 1 van de placenta"
"Waarom?"
"Vind ik interessant"
"Meen je dit"
"Ik heb er je kind uit gepoept, ik wil die foto!!"
Stagiaire: "Zal ik hem even maken..."
ik begreep van mijn zus dat sommige placenta's in een emmer moeten voor het lab. Eens moest er eentje extra bekeken worden en moest die emmer open na een tijdje.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Nouja gelukkig was het een verse. Dan kun je 'm tenminste nog zo opeten en hoef je 'm niet te stoven.
Leuk / interessant dat je daar informatie over krijgt!quote:Op maandag 18 mei 2015 21:32 schreef pessie het volgende:
Ik ben benieuwd wat het lab gaat melden over mijn placenta, vrijdag zullen we het denk ik horen.
Ik vertelde mijn vk dat ik het jammer vond de placenta niet te hebben gezien dit keer, zij zei toen dat het wel heel cool is dat ik 2 A4tjes krijg met placenta-info![]()
Oef LT, wat erg zeg.
Helaas, pm/dm sturen lukt niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:30 schreef Zoë23 het volgende:
Oh ik ben best nieuwsgierig DaD.
Heb wel foto's vd placenta na de geboorte van S.ara maar niet na de geboorte van E en S.
Vind het zo jammer dat het bestwel bloederige geboortefoto's zijn. Niets knuffeligs/moois aan. maargoed niets aan te doen.
Fb messenger!quote:Op maandag 18 mei 2015 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Helaas, pm/dm sturen lukt niet..
Mehehe, was hij in de war met het kind?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:43 schreef Moppert het volgende:
Pax heeft er 45 foto's van gemaakt.. helemaal prachtig aldus hem![]()
![]()
Godsamme, sinas in mn neusquote:Op maandag 18 mei 2015 22:13 schreef Crumpette het volgende:
Placentaverhalenmijnes woog 680 gram, weet ik nog.
iemand vroeg of ik hem wou zien, hoefde voor mij niet want mijn vriend kwam net binnen met onze zoon na de controles, hij mocht weer bij mij liggen. Mijn vriend zag het dus wel
heel bewust wegkijkend van de situatie waarin ik gehecht werd, lag daar dus die placenta in een schaal en iemand ging zo van *flap flap* om te kijken of hij compleet was oid.
hij heeft het er nog over.
*proest*quote:Op maandag 18 mei 2015 22:24 schreef ingee het volgende:
Mijn foto's zijn gemaakt door iemand met veel interesse in medische handelingen. De eerste is een full frontal toucheermomentje. Top!
Ja ik ook!quote:Op maandag 18 mei 2015 22:19 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb van de placenta van L een hele mooie foto waarbij de vk hem omhoog houdt om te laten zien hoe L in het vlies had gezeten. Ik vond dat zo bijzonder om te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*aanhaakt
TAP, gefeliciteerd met je dreumesje!
Placenta: Hier een enorm mooie foto van de vk die hem nog in de vliezen omhoog houdt. Ik vind hem echt prachtig en laat hem lekker tussen de overige foto's staan.![]()
OMG Razz, alsof onze meisjes net zo oud zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Vannacht van 3-5 met A gezetenHuilen, fles, babbelen, huilen, spelen. Maar nie slapen nie. Ik begrijp er niks van. Overdag vrolijk gezellig en goed slapen. 's Nachts mis. Dan denk ik toch geen tandjes of oorpijn ofzo, want dan zou ze er overdag ook last van hebben toch
Nee hoor, heb ik ook. Ik denk op mijn werk wel hoe het met r zou gaan bij gastouder en ik verlang er wel naar om haar weer na het werk te zien. Maar echt missen doe ik haar dan niet. Weet dat ik haar toch snel weer zal zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ben ik harteloos of is mijn gevoel kapot als ik mijn baby een paar uur of een groot deel van de dag niet zie en er echt geen last of moeite van/mee heb?
Dit is nieuw voor Ingee he.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ben ik harteloos of is mijn gevoel kapot als ik mijn baby een paar uur of een groot deel van de dag niet zie en er echt geen last of moeite van/mee heb?
Helemaal kapot!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ja compleet stuk! Komt niet meer goed!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
zo bedoel ik het niet.. Ik heb het nooit. Ook niet de eerste keer. En ze is pas vier keer zonder me geweest.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:29 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dit is nieuw voor Ingee he.
Had ik in het begin ook
halpquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja compleet stuk! Komt niet meer goed!
Dr is geen protocol voor toch? Ik vond t de eerste keren echt vreselijk.. maar nu ga ik af en toe echt ff lekker alleen weg..
Maar de eerste x...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam er gisteren achter dat er iemand in mijn straat bevallen is van een jongetje in dezelfde week als ik. Ik ga een kleinigheidje kopen. Leuk shirtje + kaartje ofzo.
Iemand een tip voor leuke jongens kleding?
ik sleep d'r overal mee naartoequote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:51 schreef Tante_Soesa het volgende:
Waarom zou je het vreselijk willen vinden?! En nog maar 4x! Hoe doe je dat?!
Ik laat m'n kindjes met een gerust hart achter op het KDV en bij de beide oma's zit er toch altijd een klein knoopje in m'n maag. Terwijl het echt hartstikke goed gaat. Maar toch...
Haha, ik zie me al zitten met Suus in de draagzak achter m'n bureauquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:56 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik sleep d'r overal mee naartoe![]()
Nou ja, dan ervaar ik wat het gros van de moeders ervaren.
gezelllig tochquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Haha, ik zie me al zitten met Suus in de draagzak achter m'n bureau.
Nah, wees blij dat je er geen moeite mee hebt. Er is echt niks aan om jankend naar huis te lopen vanaf het kdv hoordat deed ik alleen de eerste keren dat ze gingen hoor
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:53 schreef faptist het volgende:
Placenta
Zo veel woorden, zo weinig foto's.
In mijn herinnering is hij zooooo veel mooier. Jammer dat de foto het dan niet pakt.Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
5 tanden al! Mauw dus ook al bijna aan het kruipen?
![]()
Dat betwijfel ik. As we speak ligt hij 'gewoon' al anderhalf uur op z'n rug te ronken. Hij is wel heel beweeglijk met zijn benen in z'n slaap (krampjes?) vandaar dat ik hem eens op z'n buik legde (op z'n knietjes met de billen omhoog) zodat hij niet zoveel met z'n benen kan schoppen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:43 schreef pessie het volgende:
NTS, zou hij gewoon een buikslaper kunnen zijn? Ik leg M. overdag al op zijn buik te slapen omdat hij dan veel beter slaapt, 's nachts gaat het redelijk op zijn zij. Op de rug is sowieso een slecht idee hier.
En wat fijn dat zijn eczeem zoveel vermindert is!
je vroeg het toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:10 schreef LadyTagliatelle het volgende:
En iets anders:
Ik vroeg aan iemand op marktplaats of het verzenden of ophalen is. Kreeg ik terug: ophalen en ik laat je weten wanneer. Grt.
Wtfmag ik dat zelf ook even bepalen ?
gmtaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:08 schreef AwayTL het volgende:
waarom die foto..
Ik wil mijn eigen al niet zien, laat staan die van een ander![]()
.
En nu weet ik niet meer waar het over ging.
Oh ja achterlaten. Neh geen moeite mee. Ik zit nu ook heerlijk series te kijken terwijl mijn kinderen bij go zijn omdat ik eendag vrij heb.
Favoriet hier is klap eens in je handjesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:07 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb een nieuwe guilty pleasure![]()
Voor F liedjes op de tv streamen van DD company
Heerlijk voluit meezingen!
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:10 schreef LadyTagliatelle het volgende:
En iets anders:
Ik vroeg aan iemand op marktplaats of het verzenden of ophalen is. Kreeg ik terug: ophalen en ik laat je weten wanneer. Grt.
Wtfmag ik dat zelf ook even bepalen ?
Wij hadden een keer een overeenkomst, een datum en tijd afgesproken en we stonden er keurig op tijd voor de deur. Er deed niemand open, wij bellen, neemt niemand op etc. Heel raar. Na 3 kwartier wachten reageerde diegene endelijk (weet niet meer of het intercom of telefoon was) en zei dat hetgene er niet meer was (quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:13 schreef BlueEyes het volgende:
MP.. het blijft een bijzonder fenomeen.
Doe je een bieding en wordt er niet op gereageerd, ook niet als je een mailtje doet na een paar dagen.
Of dat je zelf wat verkoopt en mensen doen een bod, je reserveert het en komen nooit opdagen.
datquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:13 schreef BlueEyes het volgende:
MP.. het blijft een bijzonder fenomeen.
Doe je een bieding en wordt er niet op gereageerd, ook niet als je een mailtje doet na een paar dagen.
Of dat je zelf wat verkoopt en mensen doen een bod, je reserveert het en komen nooit opdagen.
Een dagje uit met kinderen = De volvo volladen met kinderen en een kofferbak afgeladen met:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:29 schreef LadyTagliatelle het volgende:
en de deur uit lopen zonder 50 spullen
We wonen in het noorden. Wat hier op MP staat is over het algemeen ouwe meuk en als het wel interessant is vragen ze of de hoofdprijs of ze doen gek en willen van je af nadat je overeenstemming hebt bereiktquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:32 schreef BlueEyes het volgende:
Als ik iets met een minimum bod op MP zet en ik heb dat bod, dan is het klaar en verkocht voor mij.
En sluit ik de deal.
En komt er dan een bod overheen ja jammer voor mij maar ben er dan al af.
wat een lijst zegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:34 schreef pessie het volgende:
[..]
Een dagje uit met kinderen = De volvo volladen met kinderen en een kofferbak afgeladen met:
- buggy
- kinderwagen
- kinderwagenbak
-draagdoek
- luiertas met: stapel luiers voor baby, stapel luiers voor peuter, luierdoekjes, schoonsetje voor alle kinderen, extra schoon setje voor de baby "want je zult zien dat", verschoonmatje, spuugdoekjes, vochtige washandjes voor plakkerige vingers...
En dan aan het einde van de dag erachter komen dat je in totaal 3 luiers en een paar doekjes hebt gebruikt
om te kopen ben ik exact ook zo. Ik kijk ook naar de foto... of hij scherp is, of er rotzooi op de achtergrond te zien is. Op wat voor soort vloer of tafel het item ligtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Marktplaats, ik heb alleen goede ervaringen als koper eigenlijk. Maar ik kies meestal wel alleen voor advertenties met een fatsoenlijk geschreven stuk tekst en ik mail vaak nog een paar keer heen en weer. Als verkoper wel super irritante lui gehad. Gaan afdingen ter plaatse terwijl je al een overeenkomst hebt, niet op komen dagen of twee uur te laat.
Gratis weggeven op MP is helemaal tragisch en hilarisch tegelijk. Daar komen echt de meest idiote aasgieren op af
Zo'n man van midden-afrikaanse afkomst* die op een oude omafiets zonder trappers mijn laserprinter uit 1998 gratis kwam afhalen bijvoorbeeld. Dat was echt hilarisch.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Marktplaats, ik heb alleen goede ervaringen als koper eigenlijk. Maar ik kies meestal wel alleen voor advertenties met een fatsoenlijk geschreven stuk tekst en ik mail vaak nog een paar keer heen en weer. Als verkoper wel super irritante lui gehad. Gaan afdingen ter plaatse terwijl je al een overeenkomst hebt, niet op komen dagen of twee uur te laat.
Gratis weggeven op MP is helemaal tragisch en hilarisch tegelijk. Daar komen echt de meest idiote aasgieren op af
Nou heb ik weer ervaring andersom met bijvoorbeeld een Puky 3wieler die hier niet te haggelen zo duur verkocht werd en bij mijn ouders in het Noorden wel voor een leuke prijs verkocht werd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:36 schreef pessie het volgende:
[..]
We wonen in het noorden. Wat hier op MP staat is over het algemeen ouwe meuk en als het wel interessant is vragen ze of de hoofdprijs of ze doen gek en willen van je af nadat je overeenstemming hebt bereikt(generalisatie, dat snap je wel hoop ik
)
Ik haal nu grote dingen wel in het midden van het land en anders koop ik het wel nieuw en zet ik het zelf op mp als ik het niet meer nodig heb en ik het nog goed genoeg vind voor verkoop.
Edit: voorbeeld: we wilden een easy base voor in de auto voor M. Op MP vond ik er 1 in de buurt, ¤100. Bij prenatal was hij nieuw ¤110
Je wilt niet weten wat er mee moet als de kinderen een nachtje naar oma gaan logerenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:40 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
wat een lijst zeg!
ik poets dr handen gewoon met billendoekjes af![]()
of onder een kraan of een flesje water.
bij mij gaat alles onderop de kinderwagenzelfs als ik een week weg ga. want ik heb geen auto en dan gaan we met het ov
Dat is wel beter dan! Ik stuur mn familie ook wel eens om MP spulquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:45 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Nou heb ik weer ervaring andersom met bijvoorbeeld een Puky 3wieler die hier niet te haggelen zo duur verkocht werd en bij mijn ouders in het Noorden wel voor een leuke prijs verkocht werd.
Dus is mijn moeder op pad gegaan ervoor.
Ik wil een film van hoe hij weg fietste met de printerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo'n man van midden-afrikaanse afkomst* die op een oude omafiets zonder trappers mijn laserprinter uit 1998 gratis kwam afhalen bijvoorbeeld. Dat was echt hilarisch.
dat is in deze relevant omdat dat vaak niet de beste fietsers zijn
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind ook dat de merknaam "Puky" verboten moet worden.
Ik zie steeds een projectielbrakend beestje voor me
pff serieus?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:56 schreef pessie het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er mee moet als de kinderen een nachtje naar oma gaan logeren
Er gaat net zoveel mee als wanneer we met zn allen een week naar mn ouders gaan
En MP, ach jaHet is hier in de ongeving gewoon redelijk bijzonder. Het is echt zoeken naar iets wat goed en betaalbaar is.
Fietsje voor mn zoontje hebben we vorig jaar ui Utrecht gehaalddat was een stuk leuker (net fietsje + normaal geprijst , we konden er bijna voor heen en weer rijden).
[..]
Dat is wel beter dan! Ik stuur mn familie ook wel eens om MP spul
ditquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind ook dat de merknaam "Puky" verboten moet worden.
Ik zie steeds een projectielbrakend beestje voor me
Fannetje, ik moest meteen aan jouw verhaal denkenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:39 schreef Spees_Eend het volgende:
quote:
Ja, ik had onlangs ook best een bijzondere ervaring met een gratis op te halen FB paginaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:07 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Fannetje, ik moest meteen aan jouw verhaal denken!
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:38 schreef LadyTagliatelle het volgende:
omg
Papa paste even opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omg
Mag ik eerlijk bekennen dat ik daar af en toe tot in staat ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik kreeg bijna ruzie met iemand die mijn huis niet kon vinden. Ze zei dat mijn huisnummer niet bestond volgens de TomTom, terwijl ze dus gewoon verkeerd stond. Maar het was echt heel beschuldigend. Alsof ik had gelogen over mijn huisnummerquote:
je hebt er zeker geen foto van gemaakt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna ruzie met iemand die mijn huis niet kon vinden. Ze zei dat mijn huisnummer niet bestond volgens de TomTom, terwijl ze dus gewoon verkeerd stond. Maar het was echt heel beschuldigend. Alsof ik had gelogen over mijn huisnummer
Vervolgens kwam ze uiteindelijk op de juiste plek in een roze twingo met wimpers! I kid you not! Hilarisch was het
De foto ookquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna ruzie met iemand die mijn huis niet kon vinden. Ze zei dat mijn huisnummer niet bestond volgens de TomTom, terwijl ze dus gewoon verkeerd stond. Maar het was echt heel beschuldigend. Alsof ik had gelogen over mijn huisnummer
Vervolgens kwam ze uiteindelijk op de juiste plek in een roze twingo met wimpers! I kid you not! Hilarisch was het
Gaat waarschijnlijk meer om de naam dan het speelgoed zelfquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef pessie het volgende:
Ik snap jullie Puky-ding nietIk vind Puky echt een goed merk. We hebben er een loopfiets met 2 wielen en een kleintje met 4 wielen van (pukylino, als je nog een cadeau zoekt
)
T was barbie?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef Fannetje het volgende:
[..]
het gaat om de naam, niet om het productquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef pessie het volgende:
Ik snap jullie Puky-ding nietIk vind Puky echt een goed merk. We hebben er een loopfiets met 2 wielen en een kleintje met 4 wielen van (pukylino, als je nog een cadeau zoekt
)
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:59 schreef BlueEyes het volgende:
Fannetje!![]()
Dat je om de kinderstoel van je kind loopt om te kijken waar hij die broodkorst toch verstopt heeft... Vrees dat vreetkeesje het toch echt zelf opgesmikkelt heeft, kan 'm nergens terug vinden
En dan dat verbeten koppie als die korst geslacht wordt... Kzou er bang van wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]deed mauwtje ook ineens vanmorgen. Ik zoeken, geen korst
ligt vast aan die extra tand
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Placentaknuffelenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Allemaal blije baby's!
Lieve kleine Michael
Zittende js!![]()
Knappe charmeur F.
Blij ei Saar!
Ondeugende L met gordijnen
Ik heb helaas ook geen placentafoto, mijn man vond het vies. Ik heb m wel vastgehouden
Ik heb wel foto's van het hoofd dat staat en geboren wordt enzo, dat dan weer wel
Razz, beterschap met je gupje
TAP, gefeliciteerd! Alweer een jaar joh!Kleine grote meid
Selvaria, welkom met je mooie meisje!
Fapt, klinkt erg vervelend. Heb je al nacontrole gehad?
Ingee, sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:28 schreef Fannetje het volgende:
Geen placenta, wel afschrikwekkende autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
S. 2014
J. 2016
Geen placenta, wel afschrikwekkende autoer mah gerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Geen placenta, wel afschrikwekkende autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een collega met een felgele New Beatle met wimpers. Het ding heeft ook een naam geloof ik
![]()
Ja, i know... Ik vind het voor m'n peuter niet erg trouwens, die is bijna 3 en die eet gewoon bijna hetzelfde als ik. Qua drinken doen ze bij ons trouwens melk en sterk verdunde diksap voor de peuters en (opvolg)melk en water voor de baby's. Prima wmb. Maar een broodje smeerworst voor m'n baby van 8 maanden vind ik niet zo primaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:46 schreef BlueEyes het volgende:
OMG die auto![]()
Soes KDV is volgens mij erg fan van smeerkaas en smeerworst, ook niet mijn keuzes, daarom ben ik 'blij'dat hij maar 1,5 dag per week er naartoe gaat.
Evenals de diksap en vruchtensapjes.
Voor F dan maar de traktatie die dag, doen we het thuis anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
oh dat zou ik ook niet zo amusant vinden nee.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijn baby heeft net een broodje smeerworst op![]()
. Thuis heeft ze nog nooit meer dan boter op brood gehad. Ze vond het heerlijk
![]()
. Toch maar weer even aangeven dat we daar nog even mee willen wachten geloof ik
Eten ze dan als fruit alleen appel? Rapley doen ze bij ons wel als je dat wilt uiteraard. Verder maken ze elke dag een verse fruithap en eten ze tussendoor nog een rijstwafeltje/cracotte. Thee geven ze bij ons idd ook, was ik nog vergeten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat zou ik ook niet zo amusant vinden nee.
Ik heb trouwens gisteren eens gevraagd hoe ze nou tegenover Rapley stonden, maar zoals verwacht willen ze dat niet. Tot nu toe krijgt ze alleen melk op het KDV. Op het KDV bieden ze brood, appels en zelfgemaakte soep aan. Oh en water en thee en melk bij de lunch![]()
Als je iets anders wil zelf meegeven. Ze zijn wel bereid om je meegegeven groenten te koken bijvoorbeeld. Maar zolang ik zelf niet aangeef dat er wel wat gegeven mag worden zullen ze dat ook niet doen.
Nu vraag ik me af, moet ik ze vragen om haar af en toe wat broodkorstjes te geven ofzo? Wij eten zelf dus helemaal niet op vaste tijden verder en ook niet elke dag hetzelfde. Of kan ik het eten gewoon iets voor thuis laten voorlopig, en haar pas daar mee laten eten als ze dat ook wat beter kan?
nee, als je wil dat ze andere dingen eten moet je dat zelf meegeven. Misschien hebben ze ook wel meer soorten fruit hoor, maar dat is wat ik meestal zie liggenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Eten ze dan als fruit alleen appel? Rapley doen ze bij ons wel als je dat wilt uiteraard. Verder maken ze elke dag een verse fruithap en eten ze tussendoor nog een rijstwafeltje/cracotte. Thee geven ze bij ons idd ook, was ik nog vergeten.
Ik heb het laatst aangegeven dat ze wel wat brood mag, sinds het eten in z'n algemeen helemaal goed gaat. Ze vindt het ook erg leuk om met de andere kindjes tegelijk aan tafel te gaan en mee te mogen doen, net zoals thuis. Kijk naar je kind
Ah op die manier.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, als je wil dat ze andere dingen eten moet je dat zelf meegeven. Misschien hebben ze ook wel meer soorten fruit hoor, maar dat is wat ik meestal zie liggenRapley willen ze alleen doen met gaar gekookte dingen, dus niet met gewoon appel of komkommer. In elk geval nog niet bij 7 maanden.
Nou ja, ik heb er eigenlijk geen haast mee, maar misschien doe ik haar dan wel tekort ofzo.
Aahhhquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:20 schreef BlueEyes het volgende:
Herkenbaar Soes!
Gisteren was zelfs brullen want de druifjes op zijn blad waren op en er zaten nog wel in het bakje![]()
Alleen ik heb dan nog om 7.30-8u een boterham erbij en in de avond warme hap.
Merk dat het heel ongemerkt is gegaan hoe je dingen toevoegt en het in een 'soort' schema terecht komt.
Vantevoren dacht ik echt HOEDAN?
En vriend maakte nog terecht gisteren de opmerking, dat ik 5 maanden geleden nog keihard riep dat ik niet toe was aan vast voedsel, en hij nu inmiddels ongepureerd met ons mee-eet
Crocsquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:01 schreef BlueEyes het volgende:
Werken.... Nog twee diensten en dan 3 weken vakantie en een nieiwe job![]()
Iemand die nog goeie foute sneakers heeft gezien ergens voor onder een wit uniform, show me![]()
Moet nog nieuwe werkschoenen namelijk
adidas supercolor superstarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:01 schreef BlueEyes het volgende:
Iemand die nog goeie foute sneakers heeft gezien ergens voor onder een wit uniform, show me![]()
goed nieuws! wie had gedacht dat eczeem over kan gaan van robijn klein en krachtig en zelfs af en toe wasverzachter ook van robijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:04 schreef NotTheSame het volgende:
Shop, dat is ook vervelend. Hopelijk draait ze haar ritme snel weer om! En hopelijk mag N. ook snel naar huis!
Snoenk, thanx.
Razz, succes bij de ha. Ik hoop dat jullie duidelijkheid krijgen.
Mag ik toch een klein mijlpaaltje met jullie delen?
Piranha heeft vanaf de eerste prikjes veel last van eczeem over zijn hele lijfje. Bij de eerste afspraak van de osteopaat aangegeven en zij heeft hem daar ook voor behandeld. Daarnaast sinds een paar dagen overgestapt op een ander merk wasmiddel (dankzij kwakz0r). Sinds vorige week leek de eczeem minder te worden en vanmorgen zag ik geen plekjes meer
. Hopelijk blijft het zo!
Serieus? Hmm. Kan ik dan ook wel eens proberen bij mijn peuter!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
goed nieuws! wie had gedacht dat eczeem over kan gaan van robijn klein en krachtig en zelfs af en toe wasverzachter ook van robijn
ja! Dat is dus de reden waaromquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:49 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Mag ik eerlijk bekennen dat ik daar af en toe tot in staat ben?.
die van mij ook nog niet hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Serieus? Hmm. Kan ik dan ook wel eens proberen bij mijn peuter!
En wáááárom krijgen al jullie kleine baby's tanden en blijft die van mij tandloos! Die van mij loopt straks los maar heeft geen tand in d'r mond
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:23 schreef Crumpette het volgende:
Wij zijn net voor het eerst met de wandelwagen wezen wandelen![]()
W vondt het superspannend in het begin. Omg een boom! omg een mens! Omg wind!ohja haj mama. Omg een winkel wat is deze
snurk
+1quote:Op maandag 18 mei 2015 21:01 schreef BlueEyes het volgende:
Ik zou daar dus geen bezwaar tegen hebben LT.
Ik vind het jammer dat ik de placenta van mijn jochie niet hebben kunnen zien door de ks.
Wajooooo (zouden mijn leerlingen zeggen)quote:
Hoe fout?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:01 schreef BlueEyes het volgende:
Geweldig!quote:
omg
Baas. We wensen het allemaal weleens, maar het zijn dan toch de vaders die het doorzetten he :-D
Ik loop elke dag even naar het centrum. Een heerlijke wandeling van zo'n 15 minuten. Paar winkels in, boodschappen doen en weer terug.
En ja hoor, tijdens het boodschappen doen begon ze toch te huilen.
Tranen met tuiten.. Ik kreeg het er hartstikke warm van. Waren er ook nog leuke scholieren die haar gehuil gingen nadoen en nadat ik betaald had, de boodschappen onderin de Wagen aan het stoppen was..viel de bodem van de zak appels eruit .. O-veral appels.. Niemand die helpt natuurlijk. Alleen maar zure gezichten en m'n R maar huilen. Ik was bijna in staat om m'n man te bellen om haar op te halen. Pfff
De langste wandeling ooit..
[ Bericht 4% gewijzigd door faptist op 19-05-2015 17:11:45 ]
Omdat die al d'r energie in lopen steekt. Duhquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Serieus? Hmm. Kan ik dan ook wel eens proberen bij mijn peuter!
En wáááárom krijgen al jullie kleine baby's tanden en blijft die van mij tandloos! Die van mij loopt straks los maar heeft geen tand in d'r mond
Overigens, degene die de foto's maakte vond het belangrijker om mijn kind achterna te lopen en daar foto's van te maken. Die werd in de kamer ernaast namelijk gecheckt door de ka. En dat vind ik eigenlijk niet zo ergquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:41 schreef Risu het volgende:
[..]
+1
Dacht er ook pas een week of drie later aan.. Oh well.
Even gauw verder lezen
lekker danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:32 schreef Risu het volgende:
Gvd.. Schoonouders voor de deur. Waarom weet ik van niks? Y ligt nog te slapen, ik kan helemaal niet weg. Ik ga iemand schoppen, echt. Wat een communicatie weer.
Dat wordt voeden bij opa en oma, want ik hoor net dat we daar zouden eten. Het is nog helemaal geen vrijdag...
Ik ben toch ook wel erg fan van jouw maxicosi! Erg gaaf!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:38 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
lekker dan![]()
Thnx fap! Was een special edition maxicosi. En die shopper kun je op internet vinden voor 7 euro :p
Bedenken ze dat zelf ineens?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:32 schreef Risu het volgende:
Gvd.. Schoonouders voor de deur. Waarom weet ik van niks? Y ligt nog te slapen, ik kan helemaal niet weg. Ik ga iemand schoppen, echt. Wat een communicatie weer.
Dat wordt voeden bij opa en oma, want ik hoor net dat we daar zouden eten. Het is nog helemaal geen vrijdag...
Wij hebben de afspraak geen bloot / huils / ziek / ongelukjes op internet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:54 schreef Amsel het volgende:
Ja denken jullie heel bewust na over het al dan niet plaatsen van foto's op internet? Ik ben er heel terughoudend in maar voel me soms ook wel een muts erover
Hier trouwens met 9,5 maand nog geen tanden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |