SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
quote:Op maandag 18 mei 2015 17:06 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
die had ze met 1,5 maand al![]()
ik wil wel wat haar aan de jouwes doneren.
[ afbeelding ]
dat laatste ken ik, behoorlijk frustrerend. Of ik snauw het er per ongeluk uitquote:Op maandag 18 mei 2015 17:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik kijk ongeveer zo:
[ afbeelding ]
En bedenk dan 20 minuten later een enorm gevatte comeback.
Ik hebt het door stefan kleintjes laten uitzoeken en ik mag gewoon blijven voeden (heb een halve dosering concerta)quote:Op maandag 18 mei 2015 16:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dat je tijdens inname van concerta moet stoppen met bv?
Oh ok. Maar, (wil absoluut niet betweterig overkomen ofzo) als jouw mini kans heeft op groeiachterstand door die medicatie, waarom wil je dan bv blijven volhouden? Of heb ik het gewoon verkeerd gelezen?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hebt het door stefan kleintjes laten uitzoeken en ik mag gewoon blijven voeden (heb een halve dosering concerta)
zo las ik het ookquote:Op maandag 18 mei 2015 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh ok. Maar, (wil absoluut niet betweterig overkomen ofzo) als jouw mini kans heeft op groeiachterstand door die medicatie, waarom wil je dan bv blijven volhouden? Of heb ik het gewoon verkeerd gelezen?
wat een gebruiksaanwijzingen zegquote:Op maandag 18 mei 2015 17:12 schreef Zoë23 het volgende:
Dankje razz!
Ja als ze wat ziekjes zijn eten ze anders. Als ze maar voldoende vocht binnenkrijgen.
Nietuit de fles duurt echt lang jaS.ophie moet dikke pap (anders laat ze het uit haar mond lopen. Leuk spelletje)
En E.mma dunne pap want ze wil het uit het aventbekertje drinken.. (wat ik wel stimuleer want ik vind het best wel knap)
Van de fles moeten ze echt niets weten! Pap uit de fles..Pap uit een aventbekertje ..
![]()
Het is iig niet de temp/het merk/dikte/soort speen/ soort fles /watdanook.
gewoon drinken uit een rietjesbeker gaat nog niet geweldig maar dat komt vast wel. Drinken uit een bekertje kan E nog niet zo goed omdat het te dun is.
LTlief staartje
Razz, ja daar zou ik me ook echt aan irriteren. Van SM moest S.ara ook een speldje/staartje in toen ze wat langer haar had. Waarom?!? Dan?!
Toen kocht ze uiteindelijk allemaal haarspeldjesen 'moest' ik wel.
Haarspeldjes zijn geen ramp ofzo maar het werd zo opgedrongen..
Jaa, moeten die jongens het zelf ook willenquote:Op maandag 18 mei 2015 17:15 schreef LadyTagliatelle het volgende:
dingetjes in het haar moet je zelf leuk vinden. zelfde als gel bij jongens ( vind ik af en toe ook echt een verbetering hoor, sommigen zien er echt enorm sullig uit andersmaar goed, daar zeg ik niks van, moet iedereen zelf weten )
Ik gok dat ze om die reden bij de ka loopt en een weegschaal in huis heeft. Om meteen actie te ondernemenquote:Op maandag 18 mei 2015 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh ok. Maar, (wil absoluut niet betweterig overkomen ofzo) als jouw mini kans heeft op groeiachterstand door die medicatie, waarom wil je dan bv blijven volhouden? Of heb ik het gewoon verkeerd gelezen?
Ik snap dat je graag bv wilt geven en het ontzettend moeilijk vindt om te stoppen. Dat had ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:24 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik gok dat ze om die reden bij de ka loopt en een weegschaal in huis heeft. Om meteen actie te ondernemen.
Dj een beetje kennende (inmiddels) wil ze vol voor bv gaan en als t even kan doorzetten.
Truequote:Op maandag 18 mei 2015 17:21 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Jaa, moeten die jongens het zelf ook willen.
De oudste wil maar heel soms schuim in zn krullen.
Ben ook altijd onder de indruk dat al die meisjes op zijn leeftijd wel met vanalles in het haar lopen.
inderdaad generalisatie gespot. Maar goed, gelukkig mag iedereen dat zelf bepalen.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind juist dat geplakte gekapte haar bij hele kleine kinderen niet echt wat.
Van die mennekes met zo'n stom kuifje, dan worden het vaak meteen van die Djaydendelano's. Zijn ook opvallend vaak types die tegen vuilnisbakken trappen en wildvreemden uitschelden/generalisatie
wees maar niet bang dat doe ik ook welquote:Op maandag 18 mei 2015 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
je moet dat soort posts van mij meestal met een korreltje zout nemen, LT
Voor mij ook en ik zou het ook niet doen met angst op panisch wegen etc, maar ik denk dat het geen nadeel oplevert, omdat er aan de voorkant al op gelet wordt.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik snap dat je graag bv wilt geven en het ontzettend moeilijk vindt om te stoppen. Dat had ik ook.
Maar als het nadelig is voor baby, zou voor mij de keus snel gemaakt zijn. Maargoed, dat ben ik
Concerta en borstvoeding is echt geen enkel probleem in ieder geval.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik snap dat je graag bv wilt geven en het ontzettend moeilijk vindt om te stoppen. Dat had ik ook.
Maar als het nadelig is voor baby, zou voor mij de keus snel gemaakt zijn. Maargoed, dat ben ik
Het barst inderdaad van de baby's met kamperkuifjes die rotzooi trappen.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
Van die mennekes met zo'n stom kuifje, dan worden het vaak meteen van die Djaydendelano's. Zijn ook opvallend vaak types die tegen vuilnisbakken trappen en wildvreemden uitschelden/generalisatie
kleine kuthooligansquote:Op maandag 18 mei 2015 17:38 schreef Cholula het volgende:
[..]
Het barst inderdaad van de baby's met kamperkuifjes die rotzooi trappen.
Minder, minder, minder!!!quote:Op maandag 18 mei 2015 17:38 schreef Cholula het volgende:
[..]
Het barst inderdaad van de baby's met kamperkuifjes die rotzooi trappen.
Ow k*t, dan moet ik er hier een naamsverandering door duwen!quote:Op maandag 18 mei 2015 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
Boks! Met dat verschil dat ik ook zo aangekeken wordtquote:Op maandag 18 mei 2015 18:12 schreef Skittles het volgende:
Pluishaar van A![]()
Volgens mij woon ik hier wel goed, want op straat krijg ik nooit advies. Ook nooit commentaar op draagzak of de hilarische kattenpak waar ik haar nog steeds inprop
Of ze denken dat ik een krankzinnige idioot ben omdat ik hele verhalen vertel aan Lou.
"Kijk! Een boom! En wat doet een boom?! WOEEEESJJJ"
Ik gok op idioot
quote:Op maandag 18 mei 2015 17:16 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
zo las ik het ook
[..]
wat een gebruiksaanwijzingen zeghoe kom je daarachter?
Ik blijf gewoon borstvoeding geven. Er is een hele kleine kans dat hij wel last krijgt van bijwerkingen, maar mocht dat het geval zijn gaat de concerta de kast in tot michael zelf stopt met drinken. De weegschaal heb ik meer in huis om mezelf het loopje naar het CB te sparen (ruim drie kwartier lopen). Om mogelijke bijwerkingen te herkennen moet ik minimaal ééns per maand wegen, en dat te moeten doen op het CB zie ik vanwege de afstand dus niet zitten.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
In 11 jaar niks veranderdquote:Op maandag 18 mei 2015 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
Teveel zout is toch ook niet goed tijdens de bv?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:07 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Teveel zout is toch ook niet goed tijdens de bv?
quote:Op maandag 18 mei 2015 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
Staat op de placenta. Heb je die niet gezien?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:16 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
wat een gebruiksaanwijzingen zeghoe kom je daarachter?
En? Alles opgeruimd?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:29 schreef NotTheSame het volgende:
Oh ja, en ik ben het huis uit gevlucht. Ik had gisteren al tegen manlief gezegd dat hij de emmer water van het autowassen uit het washok moest halen. Ben ik daarstraks even Piranha aan het troosten, blijkt Draak de emmer gevonden te hebben en heeft daar even BabyBorn, zichzelf en de hele vloer mee gewassen. Dus man kwam thuis, en ik liep met Piranha naar buiten met de mededeling dat ik over een half uur thuis kom en eis dat alles incl. Draak schoon is.
Dus wij zijn even uit wegwaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, goeie handel die schoolfotograaf![]()
Vandaar dat de placenta 1,5kg woogquote:Op maandag 18 mei 2015 19:49 schreef pessie het volgende:
[..]
Staat op de placenta. Heb je die niet gezien?
[..]
En? Alles opgeruimd?
Wat lief juf!
Enfoto's
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:52 schreef BlueEyes het volgende:
Zal ik es de geplakte haartjes van mij K*-Hooligan showen?
En het haar is niet zoals jullie weten hoe ik het aan elkaar plak.
Kheb geen idee wat ze er gebeurd is, maar kvind de foto's wel kjoet
Jouw zoon rockt dat haar en t shirt. Wil je m weer aan me terugverkopen als ie er niet meer inpastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, goeie handel die schoolfotograaf, ik heb er nu 1 in de maak die er ooit wel in gaat passen
![]()
Ooh ik wilde je nog pm-en sinds ik weet dat je nog een jochie krijgt of je het shirtje terug wilt!quote:Op maandag 18 mei 2015 19:54 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Jouw zoon rockt dat haar en t shirt. Wil je m weer aan me terugverkopen als ie er niet meer inpast, ik heb er nu 1 in de maak die er ooit wel in gaat passen
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:52 schreef BlueEyes het volgende:
Zal ik es de geplakte haartjes van mij K*-Hooligan showen?
En het haar is niet zoals jullie weten hoe ik het aan elkaar plak.
Kheb geen idee wat ze er gebeurd is, maar kvind de foto's wel kjoet
Mag mijn A met jouw F trouwen? Ik wil best wat kamelen bijleggen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, goeie handel die schoolfotograaf.
Ik zag op het kdv een echt punkkapsel bij een oudere baby (rond 1 jaar denk ik). Zijkant weggeschoren en in het midden zo'n baan met gel omhoog. WHYYYYYYquote:Op maandag 18 mei 2015 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Toch het bed maar nóg verder van de gordijnen gezet![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:10 schreef Dyre het volgende:
Wat een vrolijke beebs allemaal![]()
![]()
Hoe ik mijn kind net aantrof in bedDat is niet de bedoeling
Kiek dat trotse bekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Toch het bed maar nóg verder van de gordijnen gezet
S. 2014
J. 2016
Jahmaar 'de jouwe' is wel een heule dag ouder hoor!quote:Op maandag 18 mei 2015 20:12 schreef Dyre het volgende:
Echt ongelofelijk Blue dat jou baby bijna net zo oud is als de mijne, wat een echt kereltje is het al
"Nee, ik ben net zo verbaasd als jij hoor mamma.... Hoe kan dit nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:17 schreef Dyre het volgende:
[..]
"Nee, ik ben net zo verbaasd als jij hoor mamma.... Hoe kan dit nouIk weet van niks!"
Vast gewoon zo het ledikant in komen waaien en heeft ze heeuus niet zelf gedaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blue's hooligan![]()
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:17 schreef Dyre het volgende:
[..]
"Nee, ik ben net zo verbaasd als jij hoor mamma.... Hoe kan dit nouIk weet van niks!"
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ooit als peuter in de vensterbank staan springen, brak die hele houte omzet af... "ik weet niet mama, gebeurde zomaar.." dat hoor ik nu nog steeds...
S. 2014
J. 2016
Jeetje dat maakt echt zoveel ouderquote:
Volgende keer een betrapt shot?!quote:Op maandag 18 mei 2015 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Gnork. Ik kijk even op de babycam. Staat manlief haar te entertainen met haar knuffelbeer en nijn en alle andere knuffels die hij kon vinden. Zo lief die twee
. Maar of ze nu wèl gaat slapen vraag ik me af
.
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:30 schreef Razztwizzle het volgende:
DyreZelfdeslaapzakzelfdeledikantje-boks.
Tik 'm aan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vragen waar ze het antwoord al op weten, en die worden regelmatig herhaaltquote:Op maandag 18 mei 2015 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Papa's..
Baard haalde vanochtend I uit bed terwijl ik in de badkamer nog even mijn make-up deed. Hij riep vanuit de babykamer: 'Moet I ook een schone romper aan?' Nou ja, niet als deze niet vies is, nee. 'Ja maar de luier heeft gelekt dus de romper is nat.'
In dat geval, wat denk je zelf?.
ik heb helaas 2 foto's van mijn placentaquote:Op maandag 18 mei 2015 19:49 schreef pessie het volgende:
[..]
Staat op de placenta. Heb je die niet gezien?
[..]
En? Alles opgeruimd?
Wat lief juf!
Enfoto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
is natuurlijk ook zo, het is precies maar net wat je gewend was. Als E kaal was geweest dan had ik me vast bij haar ook geen heel kunstwerk met elastiekjes kunnen voorstellen.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jeetje dat maakt echt zoveel ouder. Wel mooi hoor! Ach ik maak vaak grapjes over Suzes gebrek aan (zichtbaar, want ze heeft namelijk een vrij volle hanenkam van wit haar midden over haar hoofd die je niet in elk licht ziet) haar. Maar ik vind het perfect bij haar passen, ze heeft zo'n mooi rond gezichtje waar het bij past enzo
. T is maar net wat je gewend bent natuurlijk maar ik schiet al in de lach bij het idee van een kapsel bij Suus
Dyre wow wat een sterke berin heb jedat olijke hoofd er ook bij
.
Leuk al die foto'ssommigen had ik echt al een tijdje niet gezien!
ja dat, ze houdt hem open zodat je elin er gewoon terug in kan stoppenquote:Op maandag 18 mei 2015 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook een foto van de placenta.. Nog in de vliezen.
jammer, ook geen foto's?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:01 schreef BlueEyes het volgende:
Ik zou daar dus geen bezwaar tegen hebben LT.
Ik vind het jammer dat ik de placenta van mijn jochie niet hebben kunnen zien door de ks.
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, lief is de kamer uit. Anne ligt tussen ál haar IKEA-stapeltoren bakjes, haar beer, haar nijn, haar knuffelpopje, en nijn. En ze roept op dit moment DIHDIHDIHDIHDIHDADADADADA.
We gaan het zo wel weer met nog een fles proberen.
Interessant, dit.
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:05 schreef LadyTagliatelle het volgende:
ik zag mijn placenta tegelijk met het filmpje van sinterklaas die van een boot viel in het water.
een dag om nooit meer te vergeten.
Wij ook, ik vind 'm mooiquote:Op maandag 18 mei 2015 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe moet ik dat voor me zien? Wist niet dat het konquote:Op maandag 18 mei 2015 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
wil je die van mij zien?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:09 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien? Wist niet dat het konbijzonder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |