Ja maar die wisselt nogal eens van nickname in de hoop dat niemand dan door heeft dat hij het isquote:Op maandag 18 mei 2015 12:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat was Braddie. Wel bij de les blijven.
25 dates zonder seks dan ook?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:32 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Met mijn date van vorig jaar (niet deze schreeuwdate) heb ik denk ik wel 25 dates gehad voor dat ze opeens begon over de friendzone en dat er toch niet meer in zat dan een vriendschap maar nee hoor, ze wilde mij niet aan een lijntje houden
Ja, 25 dates zonder seks. De laatste keer dat we een beetje intiem waren wilde ze wachten met de seks totdat we alleen thuis waren (We waren allebei al naakt enzulks) En die keer is er niet gekomen want de dag dat we eigenlijk weer elkaar zouden zien ging ze weg voor een korte periode en daarna volgde een raar verhaal met een friendzone tot gevolg.quote:
Ja, nu ik het zo teruglees was het al heel duidelijk, maar goed liefde maakt blind zeggen ze he en je gevoel doet dan ook gekke dingen... En ik wilde niet pushen en niet overkomen als een klootzak door persee seks met haar te hebben na een x aantal dates.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:55 schreef Fripsel het volgende:
Wauw 25 dates zonder seks.. dan had ik me al veel eerder gefriendzoned gevoeld hoor.
Jij hebt geen uhhh drang?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:55 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Zoiets hebben van. Ik zie wel wanneer die meid het aankaart en wanneer ze het wil.
Je kan na 1 date in mijn ogen nooit zeker weten of er wat in zit! Heeft natuurlijk te maken met de zenuwen voor beide partijen. Het is allemaal nieuw en een beetje spannend, natuurlijk heb je wel contact voor het daten, maar zelfs dan. Ik ga ook nooit op een eerste indruk af, ik wacht het altijd 3-4 dates af, dan heb je een redelijke indruk. Want dan word je ook al wat vertrouwder met elkaar.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:59 schreef tja77 het volgende:
2 rhubarbje
Waarom ik zei dat er bij jou ALTIJD een 2e date komt, is omdat er volgens jou geen verschil in de totstandkoming tussen date 1 en date 2 zit.
Bij mij is dat dus wel.
Zoals ik al aangaf weet ik in 9 van de 10 gevallen na de eerste date al of er iets meer in zit.
Misschien ben ik voorbarig, of heel stellig, misschien weet ik heel goed wat ik wel en wat ik vooral niet wil. Maar na 1 date weet ik al vrij zeker of er potentie in zit.
Ahjoh, soms heb je na de 1e date toch al meteen zoiets van, ok hier is geen klik.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:02 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Je kan na 1 date in mijn ogen nooit zeker weten of er wat in zit! Heeft natuurlijk te maken met de zenuwen voor beide partijen. Het is allemaal nieuw en een beetje spannend, natuurlijk heb je wel contact voor het daten, maar zelfs dan. Ik ga ook nooit op een eerste indruk af, ik wacht het altijd 3-4 dates af, dan heb je een redelijke indruk. Want dan word je ook al wat vertrouwder met elkaar.
Ik heb zeker wel drang maar heb ook wel respect.quote:
Daarom neem ik altijd mijn computermuis mee naar dates, kan ik toch nog voor een klik zorgen.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ahjoh, soms heb je na de 1e date toch al meteen zoiets van, ok hier is geen klik.
Als het echt heel ongemakkelijk word en je zit elkaar alleen maar aan te staren en een beetje ongemakkelijk te glimlachen naar elkaar ja oke.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ahjoh, soms heb je na de 1e date toch al meteen zoiets van, ok hier is geen klik.
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daarom neem ik altijd mijn computermuis mee naar dates, kan ik toch nog voor een klik zorgen.
Ik moet iets van een klik hebben, lastig uit te leggen wat dat precies moet zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:02 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Je kan na 1 date in mijn ogen nooit zeker weten of er wat in zit! Heeft natuurlijk te maken met de zenuwen voor beide partijen. Het is allemaal nieuw en een beetje spannend, natuurlijk heb je wel contact voor het daten, maar zelfs dan. Ik ga ook nooit op een eerste indruk af, ik wacht het altijd 3-4 dates af, dan heb je een redelijke indruk. Want dan word je ook al wat vertrouwder met elkaar.
Waarom wel naakt zijn dan? Of deden jullie wel iets maar niet neuken?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:54 schreef Musicproductionoffice het volgende:
We waren allebei al naakt enzulks
Doe jij niet aan naakt bordspellen spelen?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom wel naakt zijn dan? Of deden jullie wel iets maar niet neuken?
Want beiden maakt geluid en naaktheid maakt het volgens mij ook niet logischer
dan weet je toch al wel veel eerder dat je in de friendzone zit?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:54 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Ja, 25 dates zonder seks. De laatste keer dat we een beetje intiem waren wilde ze wachten met de seks totdat we alleen thuis waren (We waren allebei al naakt enzulks) En die keer is er niet gekomen want de dag dat we eigenlijk weer elkaar zouden zien ging ze weg voor een korte periode en daarna volgde een raar verhaal met een friendzone tot gevolg.
Foto`s geven vaak een redelijk vertekend beeld merkte ik in ieder geval, mensen spelen tegenwoordig te veel met hoekenquote:Op maandag 18 mei 2015 13:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik moet iets van een klik hebben, lastig uit te leggen wat dat precies moet zijn.
Soms kan een foto een niet zo heel realistisch beeld geven. En dan ontbreekt aantrekkingskracht of een stukje uitstraling.
Als de ander nerveus is, merk ik dat vrij snel, en zou haar daar nooit op afrekenen.
Misschien ben ik te voorbarig, ik weet het niet. Maar een mwah of neh zal bij mij nooit een YES! worden.
We waren al bezig met voorspel, en toen zat ze al steeds dat we moesten oppassen met het geluid i.v.m haar vader..quote:Op maandag 18 mei 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom wel naakt zijn dan? Of deden jullie wel iets maar niet neuken?
Want beiden maakt geluid en naaktheid maakt het volgens mij ook niet logischer
Ik speel wel eens naakt keyboard, haha snap jequote:Op maandag 18 mei 2015 13:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Doe jij niet aan naakt bordspellen spelen?
Nee. Dit wist ik niet, want we waren nog wel gewoon heel intiem en er gebeurde van alles, en werd voorgesteld aan familie en vrienden en dergelijk, dus kreeg het gevoel dat er wel wat meer in zatquote:Op maandag 18 mei 2015 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan weet je toch al wel veel eerder dat je in de friendzone zit?
Oh ik loop weer achter
Wowquote:Op maandag 18 mei 2015 12:54 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Ja, 25 dates zonder seks. De laatste keer dat we een beetje intiem waren wilde ze wachten met de seks totdat we alleen thuis waren (We waren allebei al naakt enzulks) En die keer is er niet gekomen want de dag dat we eigenlijk weer elkaar zouden zien ging ze weg voor een korte periode en daarna volgde een raar verhaal met een friendzone tot gevolg.
Ik ook. Dan noem ik het ook geen daten meer eigenlijkquote:Op maandag 18 mei 2015 12:55 schreef Fripsel het volgende:
Wauw 25 dates zonder seks.. dan had ik me al veel eerder gefriendzoned gevoeld hoor.
Hoe oud was ze? En jij?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:14 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Nee. Dit wist ik niet, want we waren nog wel gewoon heel intiem en er gebeurde van alles, en werd voorgesteld aan familie en vrienden en dergelijk, dus kreeg het gevoel dat er wel wat meer in zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |