abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152709794
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

10zmnes.jpg
pi_152709846
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2015 12:31 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat was Braddie. Wel bij de les blijven.
Ja maar die wisselt nogal eens van nickname in de hoop dat niemand dan door heeft dat hij het is
En het geld + friendzone verhaal kwam precies het zelfde over vond ik
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 12:32 schreef Musicproductionoffice het volgende:

[..]

Met mijn date van vorig jaar (niet deze schreeuwdate) heb ik denk ik wel 25 dates gehad voor dat ze opeens begon over de friendzone en dat er toch niet meer in zat dan een vriendschap maar nee hoor, ze wilde mij niet aan een lijntje houden :')
25 dates zonder seks dan ook?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_152709921
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 12:51 schreef rhubarbje het volgende:

25 dates zonder seks dan ook?
Ja, 25 dates zonder seks. De laatste keer dat we een beetje intiem waren wilde ze wachten met de seks totdat we alleen thuis waren (We waren allebei al naakt enzulks) En die keer is er niet gekomen want de dag dat we eigenlijk weer elkaar zouden zien ging ze weg voor een korte periode en daarna volgde een raar verhaal met een friendzone tot gevolg.
  maandag 18 mei 2015 @ 12:54:41 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_152709930
Wow, hoe houd je dat vol?
Gourmetten of steengrillen?
pi_152709944
Wauw 25 dates zonder seks.. dan had ik me al veel eerder gefriendzoned gevoeld hoor. :@
pi_152709959
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 12:54 schreef Silenus het volgende:
Wow, hoe houd je dat vol?
Zoiets hebben van. Ik zie wel wanneer die meid het aankaart en wanneer ze het wil.
pi_152710016
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 12:55 schreef Fripsel het volgende:
Wauw 25 dates zonder seks.. dan had ik me al veel eerder gefriendzoned gevoeld hoor. :@
Ja, nu ik het zo teruglees was het al heel duidelijk, maar goed liefde maakt blind zeggen ze he en je gevoel doet dan ook gekke dingen... En ik wilde niet pushen en niet overkomen als een klootzak door persee seks met haar te hebben na een x aantal dates.
  maandag 18 mei 2015 @ 12:59:38 #8
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_152710078
2 rhubarbje

Waarom ik zei dat er bij jou ALTIJD een 2e date komt, is omdat er volgens jou geen verschil in de totstandkoming tussen date 1 en date 2 zit.
Bij mij is dat dus wel.
Zoals ik al aangaf weet ik in 9 van de 10 gevallen na de eerste date al of er iets meer in zit.
Misschien ben ik voorbarig, of heel stellig, misschien weet ik heel goed wat ik wel en wat ik vooral niet wil. Maar na 1 date weet ik al vrij zeker of er potentie in zit.
  maandag 18 mei 2015 @ 13:00:52 #9
342627 tja77
pi_152710118
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 12:55 schreef Musicproductionoffice het volgende:

[..]

Zoiets hebben van. Ik zie wel wanneer die meid het aankaart en wanneer ze het wil.
Jij hebt geen uhhh drang?
pi_152710153
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 12:59 schreef tja77 het volgende:
2 rhubarbje

Waarom ik zei dat er bij jou ALTIJD een 2e date komt, is omdat er volgens jou geen verschil in de totstandkoming tussen date 1 en date 2 zit.
Bij mij is dat dus wel.
Zoals ik al aangaf weet ik in 9 van de 10 gevallen na de eerste date al of er iets meer in zit.
Misschien ben ik voorbarig, of heel stellig, misschien weet ik heel goed wat ik wel en wat ik vooral niet wil. Maar na 1 date weet ik al vrij zeker of er potentie in zit.
Je kan na 1 date in mijn ogen nooit zeker weten of er wat in zit! Heeft natuurlijk te maken met de zenuwen voor beide partijen. Het is allemaal nieuw en een beetje spannend, natuurlijk heb je wel contact voor het daten, maar zelfs dan. Ik ga ook nooit op een eerste indruk af, ik wacht het altijd 3-4 dates af, dan heb je een redelijke indruk. Want dan word je ook al wat vertrouwder met elkaar.
pi_152710176
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:02 schreef Musicproductionoffice het volgende:

[..]

Je kan na 1 date in mijn ogen nooit zeker weten of er wat in zit! Heeft natuurlijk te maken met de zenuwen voor beide partijen. Het is allemaal nieuw en een beetje spannend, natuurlijk heb je wel contact voor het daten, maar zelfs dan. Ik ga ook nooit op een eerste indruk af, ik wacht het altijd 3-4 dates af, dan heb je een redelijke indruk. Want dan word je ook al wat vertrouwder met elkaar.
Ahjoh, soms heb je na de 1e date toch al meteen zoiets van, ok hier is geen klik.
pi_152710218
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:00 schreef tja77 het volgende:

[..]

Jij hebt geen uhhh drang?
Ik heb zeker wel drang maar heb ook wel respect.
Die laatste date lag ik na 2 dates al mee te rotzooien achter in de auto dus dat is het probleem nou ook weer niet, omdat het dan van 2 kanten komt.

Maar bij die oude (waar het over gaat hier) ging het erg stroef op dit gebied, ze was wel "willing" en ik ook wel, maar pas na die laatste date kwam het echt ter spraken, en dat is er nooit van gekomen.
pi_152710225
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:03 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ahjoh, soms heb je na de 1e date toch al meteen zoiets van, ok hier is geen klik.
Daarom neem ik altijd mijn computermuis mee naar dates, kan ik toch nog voor een klik zorgen.
pi_152710247
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:03 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Als het echt heel ongemakkelijk word en je zit elkaar alleen maar aan te staren en een beetje ongemakkelijk te glimlachen naar elkaar ja oke.
Maar als je gewoon leuk met elkaar praat maar je beide een beetje zenuwachtig bent dan ben ik niet degene die doei zegt, want je hebt dan (wat ik al aangaf) meerdere factoren die meespelen.
pi_152710256
quote:
9s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:05 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Daarom neem ik altijd mijn computermuis mee naar dates, kan ik toch nog voor een klik zorgen.
_O- _O-
  maandag 18 mei 2015 @ 13:06:50 #16
342627 tja77
pi_152710271
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:02 schreef Musicproductionoffice het volgende:

[..]

Ik moet iets van een klik hebben, lastig uit te leggen wat dat precies moet zijn.
Soms kan een foto een niet zo heel realistisch beeld geven. En dan ontbreekt aantrekkingskracht of een stukje uitstraling.
Als de ander nerveus is, merk ik dat vrij snel, en zou haar daar nooit op afrekenen.
Misschien ben ik te voorbarig, ik weet het niet. Maar een mwah of neh zal bij mij nooit een YES! worden.
  maandag 18 mei 2015 @ 13:08:15 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152710328
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 12:54 schreef Musicproductionoffice het volgende:
We waren allebei al naakt enzulks
Waarom wel naakt zijn dan? Of deden jullie wel iets maar niet neuken?
Want beiden maakt geluid en naaktheid maakt het volgens mij ook niet logischer :+
  maandag 18 mei 2015 @ 13:09:48 #18
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152710366
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Want beiden maakt geluid en naaktheid maakt het volgens mij ook niet logischer :+
Doe jij niet aan naakt bordspellen spelen?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152710371
quote:

[..]

Ja, 25 dates zonder seks. De laatste keer dat we een beetje intiem waren wilde ze wachten met de seks totdat we alleen thuis waren (We waren allebei al naakt enzulks) En die keer is er niet gekomen want de dag dat we eigenlijk weer elkaar zouden zien ging ze weg voor een korte periode en daarna volgde een raar verhaal met een friendzone tot gevolg.
dan weet je toch al wel veel eerder dat je in de friendzone zit?

Oh ik loop weer achter :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_152710394
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:06 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik moet iets van een klik hebben, lastig uit te leggen wat dat precies moet zijn.
Soms kan een foto een niet zo heel realistisch beeld geven. En dan ontbreekt aantrekkingskracht of een stukje uitstraling.
Als de ander nerveus is, merk ik dat vrij snel, en zou haar daar nooit op afrekenen.
Misschien ben ik te voorbarig, ik weet het niet. Maar een mwah of neh zal bij mij nooit een YES! worden.
Foto`s geven vaak een redelijk vertekend beeld merkte ik in ieder geval, mensen spelen tegenwoordig te veel met hoeken :')
Als er een beetje aantrekkingskracht of uitstraling mist dan zou ik er sowieso niet echt mee daten.. Als ik mij er al niet tot voel aangetrokken en ze heeft de uitstraling van een zandkorrel..

Een mwah zal bij mij eerst een mwah zijn, maar ik ben iemand die ook wel een 2e en eventueel daar op volgend 3e/4e date aankaart om te kijken of er wat meer in zit, want je word toch wat losser als je elkaar iets langer kent dan 1x een paar uurtjes ergens wat drinken.
pi_152710424
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

We waren al bezig met voorspel, en toen zat ze al steeds dat we moesten oppassen met het geluid i.v.m haar vader..
pi_152710442
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:09 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Doe jij niet aan naakt bordspellen spelen?
Ik speel wel eens naakt keyboard, haha snap je
pi_152710493
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan weet je toch al wel veel eerder dat je in de friendzone zit?

Oh ik loop weer achter :')
Nee. Dit wist ik niet, want we waren nog wel gewoon heel intiem en er gebeurde van alles, en werd voorgesteld aan familie en vrienden en dergelijk, dus kreeg het gevoel dat er wel wat meer in zat
  maandag 18 mei 2015 @ 13:14:31 #24
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152710505
quote:

[..]

Wow :o

quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 12:55 schreef Fripsel het volgende:
Ik ook. Dan noem ik het ook geen daten meer eigenlijk
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_152710559
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:14 schreef Musicproductionoffice het volgende:

[..]

Nee. Dit wist ik niet, want we waren nog wel gewoon heel intiem en er gebeurde van alles, en werd voorgesteld aan familie en vrienden en dergelijk, dus kreeg het gevoel dat er wel wat meer in zat
Hoe oud was ze? En jij?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')