abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152704870
Zwangerschap en Geboorte

2015

28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude***
23 november: Bloesem

8 december: bloes85

2016

26 januari: Myrr

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiėle fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor updates graag quoten of DM!
pi_152704879
Ik duim, Joycie. :*
pi_152704917
Thnx Limone! Had gemist dat ik de laatste post deed :@
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_152704929
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:34 schreef Fuente het volgende:
Thnx Limone! Had gemist dat ik de laatste post deed :@
np! Zoiets dacht ik al. ;)
pi_152704932
Ik vind al die bevallingen die je uit Amerika op tv ziet (weet wel dat je dat officieel niet als beeld mag gebruiken he, maar toch) ook altijd zo bijzonder. Bevallingen plan je blijkbaar gewoon, bijna allemaal een ruggenprik/andere pijnstillers, kindje wordt bij wijze van spreken gelijk gedoucht en aangekleed en makeupje op.. Het verbaast me niks dat er een soort 'nature birth'-hype begint daar (even los van of dat goed of slecht is)

Joycie succes zo :*
pi_152704969
Nou inderdaad Bloesem. Ik heb een hele tijd een amerikaanse stiefmoeder gehad. Ze beschuldigde me zowat van poging tot moord toen Sara (veilig en wel) thuis geboren werd :') Dat zoiets hier heel normaal is ging er niet in bij haar.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_152705234
Mijn verloskundige wees mij op een filmpje. Misschien voor de mama's met al wat oudere kindjes.

http://www.npo.nl/geboorte/27-02-2013/NPS_1220324
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_152705369
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:51 schreef Estrys het volgende:
Mijn verloskundige wees mij op een filmpje. Misschien voor de mama's met al wat oudere kindjes.

http://www.npo.nl/geboorte/27-02-2013/NPS_1220324
Ow tof! Die gaan we hier ook even kijken deze week :)
Sara
Merel
Ukje
  maandag 18 mei 2015 @ 10:07:49 #9
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_152705611
Succes Joycie, ik duim voor jullie! :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_152705640
Het is zo goed als zeker... we gaan op vakantie naar Egypte :)
5 sterren resort met veel goede recenties... blijven waarschijnlijk lekker op het resort. VK heeft groen licht gegeven, en DTP en Hep A hebben we al. Dus ook dat lijkt goed.

L is dan 20 weken zwanger... dus kwa reisperiode niet de slechtste tijd volgens mij, alleen erg warm (~35 graden). Ik ben bang dat het er na de geboorte toch niet meer van gaat komen :9 .

Nu zit er een waterpark bij met glijbanen.... is dat een risico? of moet je dan "verder heen" zijn?
pi_152705669
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:09 schreef tharealmb het volgende:
5 sterren resort met veel goede recenties... blijven waarschijnlijk lekker op het resort. VK heeft groen licht gegeven, en DTP en Hep A hebben we al. Dus ook dat lijkt goed.

L is dan 20 weken zwanger... dus kwa reisperiode niet de slechtste tijd volgens mij. Ik ben bang dat het er na de geboorte toch niet meer van gaat komen :9 .

Nu zit er een waterpark bij met glijbanen.... is dat een risico? of moet je dan "verder heen" zijn?
Meestal staat er zo'n bord bij: niet geschikt voor zwangere vrouwen. Ik zou het zelf niet doen.
pi_152705780
Ik ook niet. Het kindje zit dan niet meer beschermd achter het schaambeen.

Wel lekker, hoor, vakantie! Veel plezier alvast!
pi_152705895
Hmm daar zal ze wel van balen dan :P heb je 16 glijbanen tot je beschikking, mag je er niet vanaf.
Dan houden we het wel bij schaduw-zonnen en snorkelen :+
pi_152706023
En vooral NIKS doen. Zonder als een soort havik rechtop te moeten zitten langs een zwembad of waterkant. Geloof me. Dat komt de eerstkomende zes jaar niet meer voor :P

enjoy!
  maandag 18 mei 2015 @ 10:24:50 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_152706053
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:23 schreef Estrys het volgende:
En vooral NIKS doen. Zonder als een soort havik rechtop te moeten zitten langs een zwembad of waterkant. Geloof me. Dat komt de eerstkomende zes jaar niet meer voor :P
Nee joh, gewoon even investeren in deze dingen:

disclaimer
pi_152706064
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:23 schreef Estrys het volgende:

enjoy!
Whaha dat geloof ik wel ja... Zag van't weekend mensen met een riem aan het kind ~O> Is ook nog een oplossing
pi_152706098
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:25 schreef tharealmb het volgende:

[..]

Whaha dat geloof ik wel ja... Zag van't weekend mensen met een riem aan het kind ~O> Is ook nog een oplossing
Vroeger vond ik die mensen raar, tegenwoordig vind ik ze verstandig ;) :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 mei 2015 @ 10:27:33 #18
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152706108
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:25 schreef tharealmb het volgende:

[..]

deze post zag ik toevallig, maar ik heb mijn kind(eren) liever aan een tuigje, dan dat ze onder een auto komen. ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_152706158
Ugh. Ik dacht dat het misselijke wel minder werd, maar alsof de duvel ermee speelt voel ik me echt niet tof ineens. Stom hormoonspul. Ik ben er ook echt even verdrietig van. Waarom weet ik dan ook weer niet maar.. Bah. Buh. Bleh.

Komt ook nog bij dat ik iemand aan het inwerken ben, m'n eigen werk blijft wel erg liggen. En daar word ik ook niet vrolijker van.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 18 mei 2015 @ 10:30:26 #20
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152706181
Lekker dan, dit is al de 2e afspraak bij de vk waarbij ik veel te laat ben doordat ik me verslaap. 8)7 dacht om 0730 nog even op de bank te gaan liggen omdat ik om 0600 wakker was. Word ik 2,5 uur later wakker. en in m'n hoofd voelde het natuurlijk als 15 minuten. }:|
No hay mal que dure cien ańos ni cuerpo que lo aguante
pi_152706235
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:27 schreef DJMO het volgende:

[..]

deze post zag ik toevallig, maar ik heb mijn kind(eren) liever aan een tuigje, dan dat ze onder een auto komen. ;)
Ja er is op zich ook niks op tegen.... Maar dit was gewoon binnen. Andere kinderen lopen/kropen daar ook gewoon rond zonder problemen...

Was meer omdat het kind overal heenliep en niet luisterde. Tja dan is het makkelijker om ze aan de riem te houden :P maar of je er nu de oorzaak mee oplost :P

Maar nogmaals :P tuigje kan best handig zijn ivm auto's, water en ander onheil.
pi_152706245
Kuukske :*
pi_152706399
Joyce :*
pi_152706446
Oh Joyce, ik hoop dat ze al duidelijkheid heeft. Ze moest om 09:30 toch?
pi_152706557
Ik zit ook mobiel te F5'en voor Joyce, hoop zo dat alles goed is.

Ik appte net een oud-collega met wie ik toen we samenwerkten heel close was, daarna is het contact verwaterd. Wilde haar adres vragen voor de geboortekaartjes. Nu appt ze net dat ze zelf een miskraam heeft gehad en wat andere heftige privédingen ;( Nu schaam ik me voor mijn blije bericht en dat we zo lang geen contact hebben gehad (hoewel dat van beide kanten was, we wonen ook 200 kilometer van elkaar) :{
pi_152706611
Och Mina, dat kon je niet weten dan toch? Snap je gevoel wel hoor, maar zit er niet te veel over in :*.
pi_152706704
Ik had eerder wat van me moeten laten horen (of andersom..). Ik stuur vanmiddag eerst maar een 'gewoon' kaartje om haar sterkte te wensen.
pi_152706845
Mijn ervaring is met die lange afstanden dat weinig contact er nu eenmaal in slijt (ik heb dat al met een vriendin die nu niet echt meer vriendin te noemen is die 15km verderop woont 8)7 ) . Je hebt zo je eigen ding en tijd vliegt zó snel voorbij. Wel heel lief om een kaartje te sturen :). Dat waardeert ze vast.
pi_152707236
Is Joycie al komen updaten? Nog niet geloof ik hč? Ik hoop dat alles goed is!
pi_152707473
Goedemorgen. Ik ben ook erg benieuwd naar hoe het bij Joyce is gegaan!
pi_152707504
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:09 schreef tharealmb het volgende:

L is dan 20 weken zwanger... dus kwa reisperiode niet de slechtste tijd volgens mij, alleen erg warm (~35 graden). Ik ben bang dat het er na de geboorte toch niet meer van gaat komen :9 .

Wij dus ook en ben dan 21-22 weken. 5-sterren all inclusive. Wij blijven ook op het resort, die groot genoeg is dat we ons vast niet vervelen. En lekker snorkelen, want veel koraal direct voor het hotel.

DTP had ik al, hepatitis A is al langer geleden, dus waarschijnlijk uitgewerkt. Maar ga ik niet voor prikken.

----

Ik zat ook al paar keer te checken of Joycie al geupdated had.
pi_152707539
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 11:22 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Wij dus ook en ben dan 21-22 weken. 5-sterren all inclusive. Wij blijven ook op het resort, die groot genoeg is dat we ons vast niet vervelen. En lekker snorkelen, want veel koraal direct voor het hotel.

DTP had ik al, hepatitis A is al langer geleden, dus waarschijnlijk uitgewerkt. Maar ga ik niet voor prikken.
Heb zelf 2x Hep A gehaald in 1 jaar (nja 1 jaar en 2 maanden) en dan is die 25 jaar geldig :P dus mocht je dat ook gedaan hebben....

En toevallig eind Juni? want met veel koraal direct voor het hotel enzo klinkt het als dezelfde plek. Toevallig Marsa Alam?
pi_152707647
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 11:24 schreef tharealmb het volgende:

[..]

Heb zelf 2x Hep A gehaald in 1 jaar (nja 1 jaar en 2 maanden) en dan is die 25 jaar geldig :P dus mocht je dat ook gedaan hebben....

En toevallig eind Juni? want met veel koraal direct voor het hotel enzo klinkt het als dezelfde plek. Toevallig Marsa Alam?
Nee, niet gedaan toen, dus helaas.

Nope we gaan 9 juni. We zitten dan in Sharm El Sheikh. Wel echt uitgezocht op het snorkelen.
pi_152707665
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 11:28 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Nee, niet gedaan toen, dus helaas.

Nope we gaan 9 juni. We zitten dan in Sharm El Sheikh. Wel echt uitgezocht op het snorkelen.
Komt goed uit, kan ik je voor de vakantie nog even spammen over jouw ervaringen :+
  maandag 18 mei 2015 @ 11:49:41 #35
409579 LuDann
All the way
pi_152708182
Stop eens met dat gepraat over leuke vakanties, ik ben stikjaloers joh! :'( ;)

Zit ook te wachten op een update van Joycie. Hoop op positief nieuws.
  maandag 18 mei 2015 @ 11:55:00 #36
409579 LuDann
All the way
pi_152708326
Oh wij hebben gister een goedkope baby gevangenis gescoord. *O* Op wieltjes!

En mijn baby is gedraaid. Gup was 2 dagen lang erg actief en lag gistermiddag dwars. Toen 's avonds in de bioscoop weer een hoop activiteit en voelde toen opeens 2 voetjes boven. Nou kan ie nog alle kanten op natuurlijk, maar het kan dus wel. :Y Ik ga lekker door met spinningbabies, die houdingsadviezen doen wonderen voor mijn rugpijn namelijk.
pi_152708626
Oe daar moet ik even informatie over zoeken, spinningbabies! Meneertje ligt al vanaf 16 weken in stuit of overdwars. Tijd zat om te draaien natuurlijk, maar ik heb wel eens 'ojee, ik moet gigantisch plassen :% '-momentjes als hij weer in mijn blaas schopt.
  maandag 18 mei 2015 @ 12:12:58 #38
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152708815
Ik ben ook benieuwd naar Joyce, hoop dat het in orde is.

Hier weer goed door de controle gekomen. Baby ligt met hoofdje naar beneden, maar op z'n zij (ROT). Kan ie zich lekker met z'n voeten afzetten tegen m'n zij aan. Hij ligt nog niet vast dus ik zal maar met fixeerbanden ervoor zorgen dat zijn hoofd in elk geval beneden blijft.
No hay mal que dure cien ańos ni cuerpo que lo aguante
pi_152708866
Joyce ik hoop zo dat alles in orde is :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 18 mei 2015 @ 12:18:08 #40
409579 LuDann
All the way
pi_152708968
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 12:05 schreef coccinelle het volgende:
Oe daar moet ik even informatie over zoeken, spinningbabies! Meneertje ligt al vanaf 16 weken in stuit of overdwars. Tijd zat om te draaien natuurlijk, maar ik heb wel eens 'ojee, ik moet gigantisch plassen :% '-momentjes als hij weer in mijn blaas schopt.
Ik vind het een handige website, dingetjes die je gewoon lekker zelf thuis kunt doen. Nou wil ik niet beweren dat het perse aan die oefeningen lag dat Gup gedraaid is, maar kwaad kan het niet.

Ik herken je gevoel ja, heb liever trapjes richting mijn ribben na de wekenlange mishandeling van mijn onderste regionen. :P
pi_152709109
Ook ik kwam even kijken voor een update van Joyce! Mijn duimen draaien overuren. Voor de rest voel ik me eigenlijk helemaal niet zwanger, het gaat zo moeiteloos en snel de laatste twee maanden!
  maandag 18 mei 2015 @ 12:30:52 #42
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_152709303
Ik heb het idee dat mijn baby nog volop draait. De ene keer voel ik van alles in de onderste regionen (echt heel laag, vagijnhoogte :') ) maar ook vaak schopjes op navelhoogte of in mijn zij. En van de week voelde ik voor het eerst een voet ofzo langsschuiven toen ik mn hand toevallig op mijn zij had, dat was echt freaky :D
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 18 mei 2015 @ 12:45:33 #43
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_152709642
Ik heb me eigenlijk met 26 weken nog geen moment drukgemaakt over hoe gup ligt :@
Nu ik jullie er over lees denk ik op dit moment voetjes beneden. Voel alleen beneden schopjes, bovenin geen beweging, maar ook geen harde bol oid. Donderdag naar de vk, zal t eens vragen daar, of ze al iets kan voelen...

Tja, en als ie in stuit ligt of dwars, so be it, dan maak ik me daar bij 37 weken wel weer druk over ofzo, dan heb ik tijd, want verlof... Nu einde schooljaar 'stress', dus genoeg te doen om een mens van de straat te houden ;)
pi_152709653
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 11:55 schreef LuDann het volgende:
Oh wij hebben gister een goedkope baby gevangenis gescoord. *O* Op wieltjes!

En mijn baby is gedraaid. Gup was 2 dagen lang erg actief en lag gistermiddag dwars. Toen 's avonds in de bioscoop weer een hoop activiteit en voelde toen opeens 2 voetjes boven. Nou kan ie nog alle kanten op natuurlijk, maar het kan dus wel. :Y Ik ga lekker door met spinningbabies, die houdingsadviezen doen wonderen voor mijn rugpijn namelijk.
Ik zal ophouden over de heerlijke vakantie ;-)

En met de gevangenis bedoel je een box denk ik? dat is een van de grotere aankopen die we ook nog moeten doen....

Van het weekend via marktplaats een kinderkamer gescoord. En direct in elkaar gezet. Erg leuk geworden al zeg ik het zelf :P. Past kwa stijl goed in ons huis en leuker dan wat er te koop was nieuw. (en ja, een stuk goedkoper dat telt ook gewoon mee.)
pi_152709775
Ik zou juist graag hebben dat baby m'n rib even zou ontzien. :') Maargoed, ze mag lekker zo blijven liggen zoals ze nu ligt (klaar voor de start zeg maar). :)

Ik zit ook te f5'en voor Joyce.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_152709785
Ik heb net de 20 weken echo gehad en gelukkig was alles goed.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_152709953
quote:
17s.gif Op maandag 18 mei 2015 12:49 schreef Skoap het volgende:
Ik heb net de 20 weken echo gehad en gelukkig was alles goed.
Ah fijn! O+.
pi_152709965
Nog geen goed nieuws.. We zijn doorgestuurd naar het Radboud voor nog een echo. Daar kunnen we donderdagmiddag terecht. NIPT is in gang gezet.
Ze kunnen nog steeds niet goed zien of het tussenschotje wel of niet goed sluit. Beentjes wordt nog steeds op anderhalve week te kort gemeten.

Nu dus weer afwachten tot donderdaad maar er wordt wel gedacht aan AVSD (volgens mij is dit de afkorting) en door dat in combi met de beentjes ook aan Down.

Ik zit er behoorlijk doorheen. Weet niet goed wat ik moet denken, of ik nog moet hopen of alles goed is donderdag? Of er maar vanuit moet gaan dat het allemaal echt zo is. De gyn begon al over consequenties, afbreken, kindercardioloog, de 24-wekengrens..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 18 mei 2015 @ 13:00:42 #49
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_152710115
Joycie... shit zeg... Sterkte met afwachten weer :*
Ziggy played guitar
  Moderator maandag 18 mei 2015 @ 13:01:25 #50
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152710133
Joycie :* Ik zou eerst donderdag afwachten, dan weet je het helemaal zeker. Wel heftig gelijk dat soort termen, daar wil je nog helemaal niet over nadenken ;( Sterkte mop :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')