np! Zoiets dacht ik al.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:34 schreef Fuente het volgende:
Thnx Limone! Had gemist dat ik de laatste post deed
Ow tof! Die gaan we hier ook even kijken deze weekquote:Op maandag 18 mei 2015 09:51 schreef Estrys het volgende:
Mijn verloskundige wees mij op een filmpje. Misschien voor de mama's met al wat oudere kindjes.
http://www.npo.nl/geboorte/27-02-2013/NPS_1220324
Meestal staat er zo'n bord bij: niet geschikt voor zwangere vrouwen. Ik zou het zelf niet doen.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:09 schreef tharealmb het volgende:
Het is zo goed als zeker... we gaan op vakantie naar Egypte
5 sterren resort met veel goede recenties... blijven waarschijnlijk lekker op het resort. VK heeft groen licht gegeven, en DTP en Hep A hebben we al. Dus ook dat lijkt goed.
L is dan 20 weken zwanger... dus kwa reisperiode niet de slechtste tijd volgens mij. Ik ben bang dat het er na de geboorte toch niet meer van gaat komen.
Nu zit er een waterpark bij met glijbanen.... is dat een risico? of moet je dan "verder heen" zijn?
Nee joh, gewoon even investeren in deze dingen:quote:Op maandag 18 mei 2015 10:23 schreef Estrys het volgende:
En vooral NIKS doen. Zonder als een soort havik rechtop te moeten zitten langs een zwembad of waterkant. Geloof me. Dat komt de eerstkomende zes jaar niet meer voor
Whaha dat geloof ik wel ja... Zag van't weekend mensen met een riem aan het kindquote:Op maandag 18 mei 2015 10:23 schreef Estrys het volgende:
En vooral NIKS doen. Zonder als een soort havik rechtop te moeten zitten langs een zwembad of waterkant. Geloof me. Dat komt de eerstkomende zes jaar niet meer voor
enjoy!
Vroeger vond ik die mensen raar, tegenwoordig vind ik ze verstandigquote:Op maandag 18 mei 2015 10:25 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Whaha dat geloof ik wel ja... Zag van't weekend mensen met een riem aan het kindIs ook nog een oplossing
deze post zag ik toevallig, maar ik heb mijn kind(eren) liever aan een tuigje, dan dat ze onder een auto komen.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:25 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Whaha dat geloof ik wel ja... Zag van't weekend mensen met een riem aan het kindIs ook nog een oplossing
Ja er is op zich ook niks op tegen.... Maar dit was gewoon binnen. Andere kinderen lopen/kropen daar ook gewoon rond zonder problemen...quote:Op maandag 18 mei 2015 10:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
deze post zag ik toevallig, maar ik heb mijn kind(eren) liever aan een tuigje, dan dat ze onder een auto komen.
Wij dus ook en ben dan 21-22 weken. 5-sterren all inclusive. Wij blijven ook op het resort, die groot genoeg is dat we ons vast niet vervelen. En lekker snorkelen, want veel koraal direct voor het hotel.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:09 schreef tharealmb het volgende:
Het is zo goed als zeker... we gaan op vakantie naar Egypte
5 sterren resort met veel goede recenties... blijven waarschijnlijk lekker op het resort. VK heeft groen licht gegeven, en DTP en Hep A hebben we al. Dus ook dat lijkt goed.
L is dan 20 weken zwanger... dus kwa reisperiode niet de slechtste tijd volgens mij, alleen erg warm (~35 graden). Ik ben bang dat het er na de geboorte toch niet meer van gaat komen.
Nu zit er een waterpark bij met glijbanen.... is dat een risico? of moet je dan "verder heen" zijn?
Heb zelf 2x Hep A gehaald in 1 jaar (nja 1 jaar en 2 maanden) en dan is die 25 jaar geldigquote:Op maandag 18 mei 2015 11:22 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Wij dus ook en ben dan 21-22 weken. 5-sterren all inclusive. Wij blijven ook op het resort, die groot genoeg is dat we ons vast niet vervelen. En lekker snorkelen, want veel koraal direct voor het hotel.
DTP had ik al, hepatitis A is al langer geleden, dus waarschijnlijk uitgewerkt. Maar ga ik niet voor prikken.
Nee, niet gedaan toen, dus helaas.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:24 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Heb zelf 2x Hep A gehaald in 1 jaar (nja 1 jaar en 2 maanden) en dan is die 25 jaar geldigdus mocht je dat ook gedaan hebben....
En toevallig eind Juni? want met veel koraal direct voor het hotel enzo klinkt het als dezelfde plek. Toevallig Marsa Alam?
Komt goed uit, kan ik je voor de vakantie nog even spammen over jouw ervaringenquote:Op maandag 18 mei 2015 11:28 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Nee, niet gedaan toen, dus helaas.
Nope we gaan 9 juni. We zitten dan in Sharm El Sheikh. Wel echt uitgezocht op het snorkelen.
Ik vind het een handige website, dingetjes die je gewoon lekker zelf thuis kunt doen. Nou wil ik niet beweren dat het perse aan die oefeningen lag dat Gup gedraaid is, maar kwaad kan het niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:05 schreef coccinelle het volgende:
Oe daar moet ik even informatie over zoeken, spinningbabies! Meneertje ligt al vanaf 16 weken in stuit of overdwars. Tijd zat om te draaien natuurlijk, maar ik heb wel eens 'ojee, ik moet gigantisch plassen'-momentjes als hij weer in mijn blaas schopt.
Ik zal ophouden over de heerlijke vakantie ;-)quote:Op maandag 18 mei 2015 11:55 schreef LuDann het volgende:
Oh wij hebben gister een goedkope baby gevangenis gescoord.Op wieltjes!
En mijn baby is gedraaid. Gup was 2 dagen lang erg actief en lag gistermiddag dwars. Toen 's avonds in de bioscoop weer een hoop activiteit en voelde toen opeens 2 voetjes boven. Nou kan ie nog alle kanten op natuurlijk, maar het kan dus wel.Ik ga lekker door met spinningbabies, die houdingsadviezen doen wonderen voor mijn rugpijn namelijk.
Ah fijn!quote:Op maandag 18 mei 2015 12:49 schreef Skoap het volgende:
Ik heb net de 20 weken echo gehad en gelukkig was alles goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |