abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152703368
Ik ben al 4 jaar een kassiere bij een supermarkt. Hier werkt ook een andere collega waar ik gewoon niet mee kan werken. Haar houding. Manier van praten tegen ons en klanten en vooral die arroganti. Ik heb dus aangegeven dat ik niet met haar wil werken. Toch is t laatst woensdag voorgekomen dat ik met haar moest werken. Ik heb hierover mn leidinggevende aangesproken want die zei tegen mij dat ik niet met haar ingeroosterd zou worden en dat dit de laatste keer is. Zaterdag zag ik dat ik toch weer die dag met haar moest werken. Dus ik spreek weer mn leidinggevende aan. Word ze boos. Zegt ze ja gedraag jij je maar als een volwassenen. Je hebt pech. Want t is een lieve meid niemand heeft problemen met dr ( waarschijnlijk had ze t alleen maar over dr zelf want ik hoor ook veel klachten can collega's en klanten vooral maargoed) want ik hoor wel vaker dat er problemen met haar zijn maar ik zie niks verkeerds als je problemen hebt ga je maar naar de bedrijfsleider. Ik heb de bedrijfsleider hierop aangesproken en hij zei dat hij dr vandaag zou aanspreken. Maar ik weet dat waar ik werk een grote vriendjespolitiek gaande is waardoor ik dus bang ben dat hij dr niet gaan aanspreken. Aangezien ze geilen op die Collega ( ze is het zusje can een andere leidinggevende)

tot slot ik ben nu dus van het rooster afgehaald omdat die chickie opeens zo nodig op de dagen wilt gaan werken waarop ik werk. Ik werk nu niet 3 dagen per week maar 1 -.- mag een leidinggevende dit doen zonder het met je te overleggen?
pi_152703394
Jij wil niet meer met haar samen werken,en je leidinggevende heeft daar gehoor aan gegeven toch? Of had je gedacht dat ze haar niet meer zouden inroosteren omdat jij daarom begint te zeuren?
  maandag 18 mei 2015 @ 07:53:28 #3
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_152703403
geruik.

de.

enter.

knop.

En aan je manier van schrijven is er sowieso een persoon die een probleem heeft met een manier van praten en van 'arroganti' .

En je moet worden ingeroosterd voor het minimale aantal uren dat je contract zegt per werkt. Hoeveel is dat?
Dum de dum
pi_152703416
als je achter de kassa zit hoef je niet met andere kassa mutsen te praten of samen te werken. waarom zou je last van haar hebben?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  maandag 18 mei 2015 @ 07:58:22 #5
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_152703447
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 07:53 schreef Fe2O3 het volgende:
geruik.

de.

enter.

knop.

En aan je manier van schrijven is er sowieso een persoon die een probleem heeft met een manier van praten en van 'arroganti' .

En je moet worden ingeroosterd voor het minimale aantal uren dat je contract zegt per werkt. Hoeveel is dat?
en als ie de enter knop geruikt? dan?

OT: jup, opzoek naar een nieuw bijbaantje. of is dit je werk? ;(
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_152703463
Je werkgever heeft gelijk. Gedraag je eens volwassen.
Make my day!
  Moderator maandag 18 mei 2015 @ 08:01:58 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152703477
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 07:52 schreef Scorpie het volgende:
Jij wil niet meer met haar samen werken,en je leidinggevende heeft daar gehoor aan gegeven toch? Of had je gedacht dat ze haar niet meer zouden inroosteren omdat jij daarom begint te zeuren?
Inderdaad.

Je hebt exact gekregen waar je om vroeg TS. Jij wilde dat het ten koste van haar zou gaan maar de wereld draait niet om jou zoals je gemerkt hebt dus misschien moet je die arrogante houding van je laten gaan en inderdaad eens volwassen worden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_152703542
Ik neem het op voor TS. Leidinggevende had niet eerst moeten voorspiegelen dat het op een goede manier geregeld zou worden. Nu met die dagen gaan kutten is gewoonweg flauw.

Tip: leer hier van en zoek wat anders
pi_152703590
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:00 schreef agter het volgende:
Je werkgever heeft gelijk. Gedraag je eens volwassen.
pi_152703630
Ik heb het snel getypt in de trein. We zitten hier niet op school maar op het internet dus nederlandse lessen hoeven hier niet gegeven te worden. ik vind dit werk serieus leuk omdat ik eigenlijk bijna nooit achter de kassa zit. Ik ben eigenlijk een assistent leidinggevende maar ik kan die functie niet krijgen bij een andere supermarkt. Ik heb t al geprobeerd heb zelfs 5 maanden in een andere kutsupermarkt gewerkt. Het hoeft niet ten kosten van haar te gaan. Want ik heb ook dagen aangegeven waarop ik blijkbaar niet kan werken omdat er bijvoorbeeld al teveel mensen werken. Dit kunnen ze toch ook bij haar aangeven. Zodat ze op een andere dag gaat werken.

Ik heb een 12 uren contract maar als er niks veranderd heb ik de komende weken maar 3 uur.
En jullie kunnen wel zeggen dat ik me volwassen moet gedragen maar als jullie in mijn schoenen stonden dan spraken jullie wel anders hierove. Want jullie weten niet hoe mn leidinggevende is en hoe intens mn haat is voor dat kind. Mn leidinggevende die moet eens volwassen worden. Want je gaat niet aan een minderjarige ( dat was ik toentertijd) vragen of ik al seks geb gehad. Hoe mn vriendjes lul eruit ziet en wat ik lekker vind.

Maar terug naar dit topic. Wat kan ze doen en wat niet?
pi_152703666
A) je leidinggevende mag je inplannen volgens de bij je contract aangegeven beschikbaarheid. Je kan als werkgever toch niet de roosters aanpassen omdat Pietje eigenlijk Jantje niet aardig vindt? :')

B) Je hebt je zin toch? Je bent van het rooster gehaald op de dagen dat ze werkt. Of heb je besloten dat jij belangrijker bent dan je collega, en zij dus maar eraf moet? Ik zou eens kijken of de diagnose narcisme bij je past.

C) :') x 1.000
pi_152703741
Jamaar jamaar hun zij dit dat zus zo topic. Jij komt er wel ts.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_152703742
Eigenlijk verdien je het om ontslagen te worden.
Maar om antwoord te geven op je vraag: je hebt recht op het gemiddeld aantal uren dat je de afgelopen drie maanden hebt gewerkt. Het staat je werkgever uiteraard vrij om je in te plannen met een ander meisje aan wie jij toevallig een hekel hebt.
pi_152703759
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:19 schreef Vanillekwark het volgende:
A) je leidinggevende mag je inplannen volgens de bij je contract aangegeven beschikbaarheid. Je kan als werkgever toch niet de roosters aanpassen omdat Pietje eigenlijk Jantje niet aardig vindt? :')

B) Je hebt je zin toch? Je bent van het rooster gehaald op de dagen dat ze werkt. Of heb je besloten dat jij belangrijker bent dan je collega, en zij dus maar eraf moet? Ik zou eens kijken of de diagnose narcisme bij je past.

C) :') x 1.000
Ik heb mn zin niet want ik wil gwn blijven werken op de dagen waarop ik werkte. Alles was goed zoals het was tot dat zij vorige week er bij wilde gaan chillen. Je mag het rooster niet aanpassen zonder het te oveleggen of ik er wel mee eens ben en al helemaal niet als er een korte periode tussen zit zoals een paar dagen in mijn geval.
het is heel lang goed gegaan. we zagen elkaar niet op het werk en als dit wel zo was dan was het omdat zij Vrij was en ik moest beginnen.
pi_152703788
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:26 schreef ramar het volgende:

[..]

Ik heb mn zin niet want ik wil gwn blijven werken op de dagen waarop ik werkte. Alles was goed zoals het was tot dat zij vorige week er bij wilde gaan chillen. Je mag het rooster niet aanpassen zonder het te oveleggen of ik er wel mee eens ben en al helemaal niet als er een korte periode tussen zit zoals een paar dagen in mijn geval.
het is heel lang goed gegaan. we zagen elkaar niet op het werk en als dit wel zo was dan was het omdat zij Vrij was en ik moest beginnen.
Dat jij een collega niet moet, is jouw probleem, en van niemand anders. Sneu figuur :')
pi_152703816
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:17 schreef ramar het volgende:
Ik heb het snel getypt in de trein. We zitten hier niet op school maar op het internet dus nederlandse lessen hoeven hier niet gegeven te worden. ik vind dit werk serieus leuk omdat ik eigenlijk bijna nooit achter de kassa zit. Ik ben eigenlijk een assistent leidinggevende maar ik kan die functie niet krijgen bij een andere supermarkt. Ik heb t al geprobeerd heb zelfs 5 maanden in een andere kutsupermarkt gewerkt. Het hoeft niet ten kosten van haar te gaan. Want ik heb ook dagen aangegeven waarop ik blijkbaar niet kan werken omdat er bijvoorbeeld al teveel mensen werken. Dit kunnen ze toch ook bij haar aangeven. Zodat ze op een andere dag gaat werken.

Ik heb een 12 uren contract maar als er niks veranderd heb ik de komende weken maar 3 uur.
En jullie kunnen wel zeggen dat ik me volwassen moet gedragen maar als jullie in mijn schoenen stonden dan spraken jullie wel anders hierove. Want jullie weten niet hoe mn leidinggevende is en hoe intens mn haat is voor dat kind. Mn leidinggevende die moet eens volwassen worden. Want je gaat niet aan een minderjarige ( dat was ik toentertijd) vragen of ik al seks geb gehad. Hoe mn vriendjes lul eruit ziet en wat ik lekker vind.

beste post van de dag, nu al..

maar hoe word jij assistent leidinggevende als je niet met je leidinggevende overweg kunt en niet met je collega's?
pi_152703857
Kan je ook normaal doen. Je kent me verder niet dus je hoeft niet te zeggen dat ik een sneu figuur ben. Eyy jullie maken me kapot boos. Ipv dat we over t topic hebben en niet dat ik ontslagen moet worden enzo. Ik brn net weer aangenomen bij dit bedrijf omdat ze vonden dat ik mn werk goed deed. Ik hoef niet ontslagen te worden omdat ik 1 chickie daat haat.
  maandag 18 mei 2015 @ 08:35:19 #18
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_152703870
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:34 schreef ramar het volgende:
Kan je ook normaal doen. Je kent me verder niet dus je hoeft niet te zeggen dat ik een sneu figuur ben. Eyy jullie maken me kapot boos. Ipv dat we over t topic hebben en niet dat ik ontslagen moet worden enzo. Ik brn net weer aangenomen bij dit bedrijf omdat ze vonden dat ik mn werk goed deed. Ik hoef niet ontslagen te worden omdat ik 1 chickie daat haat.
:') :')
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_152703891
quote:
Is dit een troll???
  Moderator maandag 18 mei 2015 @ 08:37:05 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152703903
Hoe intens je haat is voor dat kind :') die zin zegt alles. Hoe onvolwassen je bent, hoe zeer je denkt dat de wereld om jou draait, etc.

Man man man wat ben jij een sneu figuur. Het ligt aan alles en iedereen, maar niet aan jou. Ik vind de oplossing die nu gehanteerd wordt geweldig.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_152704010
U vraagt of dit mag, ja dit mag. Daar moet u het mee doen.

gr gr de fokkende rechter.
pi_152704024
Ik heb normaal nooit een hekel aan iets of iemand maarja je kan niet iedereen mogen en al helemaal als ze scheinheilig achter je rug om praten. jullie denken nu dat ik altijd maar met mn vinger zit te wijzen maar ik geef ook mn fouten aan als ik die maak. En ja ik maak vaak fouten en dan zeg ik t ook.
volgens mij is t best moeilijk voor jullie om gwn antwoord te geven op mijn vraag. Mag een leidinggevende dat doen? Mij uitroosteren zonder het te overleggen
pi_152704056
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:43 schreef ramar het volgende:
Ik heb normaal nooit een hekel aan iets of iemand maarja je kan niet iedereen mogen en al helemaal als ze scheinheilig achter je rug om praten. jullie denken nu dat ik altijd maar met mn vinger zit te wijzen maar ik geef ook mn fouten aan als ik die maak. En ja ik maak vaak fouten en dan zeg ik t ook.
volgens mij is t best moeilijk voor jullie om gwn antwoord te geven op mijn vraag. Mag een leidinggevende dat doen? Mij uitroosteren zonder het te overleggen
Dat ligt aan je contract (aantal uren per week).
pi_152704272
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 07:50 schreef ramar het volgende:
-knip-
Ik heb dus aangegeven dat ik niet met haar wil werken.
-knip-
quote:
-knip-
Het is wel in overleg gegaan, je hebt het namelijk zelf gevraagd.

Zo te lezen ben jij de enige die geklaagd heeft bij de leidinggevende. Als de rest niet klaagt, hebben die er dus geen probleem mee. Gezien vanuit de leiding ben jij dus het probleem.

Oh en 'kapot boos' is zooo 2014. Ga naar een psycholoog als je je emoties niet onder controle kan houden.
  Moderator maandag 18 mei 2015 @ 09:03:01 #25
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_152704368
Als jij hebt aangegeven niet met "die chickie" samen te willen werken, dan doet je leidinggevende toch precies wat je hem vraagt, door je van het rooster te halen wanneer zij werkt?
pi_152704381
quote:

Precies wat ze willen. Als jij niet met haar wilt werken, dan heb je pech.
pi_152704405
quote:
Wat zou je zelf kunnen doen, om de situatie te verbeteren?
Ik vraag je dit omdat je wel vaker in je leven met iemand zal moeten samenwerken die je niet ligt.
Make my day!
pi_152704745
Welkom in de echte wereld TS. Waar het het nog wel eens kan gebeuren dat je moet samenwerken met mensen waar je niet zo goed mee kan. Het is hier niet meer school waar je je eigen partners mag uitkiezen (props aan leraren die mensen echt opleiden en hun leerlingen laten samenwerken als ze elkaar niet mogen).

Dus je eerste vraag, moet een leidinggevende ingaan op jouw verzoek om niet samen te werken met wie dan ook: nee natuurlijk niet.

Je tweede vraag, of je zo maar minder ingeroosterd kan worden: weet ik niet. Blijkbaar wel.
pi_152704864
Dus als ik het goed begrijp TS, vind jij het volkomen normaal dat problemen die jij met andere mensen hebt door anderen moeten worden opgelost.
pi_152704901
quote:
Ja hoor, zeker als je zelf hebt aangegeven met bepaalde personen niet te kunnen werken. Dan is het aan de leidinggevende om de afweging te maken wie belangrijker is om in te roosteren. Drie keer raden wie dus hoger in aanzien staat bij jouw leidinggevende en waarschijnlijk haar werk beter doet. Tip: jij bent het niet.
pi_152704959
Om een gedegen juridisch advies te kunnen produceren hebben wij op z'n minst een fotografische afbeelding nodig van de genoemde vrouwelijke tweedegraads bloedverwant in rechte lijn van de leidinggevende.

pics van het zusje dus
  maandag 18 mei 2015 @ 09:39:42 #32
105850 Fuente
mamamuts
pi_152705037
quote:
Ja dat mag een leidinggevende doen. Kom je nog goed mee weg, als ik je leidinggevende was had ik je ontslagen. Aan je toon en taalgebruik te zien heb jij een groter sociaal probleem dan je collega.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Moderator maandag 18 mei 2015 @ 09:41:50 #33
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_152705067
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:34 schreef _Arthur het volgende:

[..]

't kind is net 18 of 19. En dan al denken dat je 'assistent leidinggevende' bent. Of is dat tegenwoordig de nieuwe term voor bliepmiep?
Ach, ligt er aan hoe ver verheven ze zich voelt..
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_152705143
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:41 schreef Renesite het volgende:
Ach, ligt er aan hoe ver verheven ze zich voelt..
Aan de reacties in dit topic te zien denkt ze dat ze de soepermarktmanager zelve is :')
  maandag 18 mei 2015 @ 09:52:37 #35
348741 Prospos
Klik hier
pi_152705267
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:37 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe intens je haat is voor dat kind :') die zin zegt alles. Hoe onvolwassen je bent, hoe zeer je denkt dat de wereld om jou draait, etc.

Man man man wat ben jij een sneu figuur. Het ligt aan alles en iedereen, maar niet aan jou. Ik vind de oplossing die nu gehanteerd wordt geweldig.
Hier staat niets.
pi_152705821
quote:
Ik heb dus aangegeven dat ik niet met haar wil werken. Toch is t laatst woensdag voorgekomen dat ik met haar moest werken. Ik heb hierover mn leidinggevende aangesproken want die zei tegen mij dat ik niet met haar ingeroosterd zou worden en dat dit de laatste keer is. Zaterdag zag ik dat ik toch weer die dag met haar moest werken. Dus ik spreek weer mn leidinggevende aan. Word ze boos. Zegt ze ja gedraag jij je maar als een volwassenen. Je hebt pech.
Als het kan, mooi, als het niet kan, heb je gewoon pech. Zint het je niet, dan is daar de deur toch?

quote:
Ja dat mag. Tenzij je in je contact hebt staan dat je bv Donderdag avond en zaterdag werkt. Maar vergeet niet, jij wilt niet met haar werken. Dus jij hebt daarin een probleem.

Echter als je een 12 uurs contract hebt, moet je gewoon voor 12 uur betaald krijgen, ook al sta je voor minder uren ingeroosterd.
  maandag 18 mei 2015 @ 10:21:03 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152705963
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:26 schreef ramar het volgende:

[..]

Wacht, jij stelt ineens allemaal eisen aan wie er tegelijkertijd met jou mogen werken (WTF?!!) en als men daar dan ook nog gehoor aan geeft word je boos dat jij minderuren toebedeeld krijgt, ze hadden de uren van degene met wie je niet tegelijkertijd(!!!) wenst te werken maar moeten aanpassen.

Wie denk je wel dat je bent?
Ik zou maar niet teveel op een contractverlenging rekenen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 18 mei 2015 @ 10:27:46 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152706109
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:16 schreef Rolfieo het volgende:

Echter als je een 12 uurs contract hebt, moet je gewoon voor 12 uur betaald krijgen, ook al sta je voor minder uren ingeroosterd.
Dat vind ik in dit geval twijfelachtig, TS heeft en aangegeven wanneer ze beschikbaar is, en aangegeven niet met collega X te willen werken, als ze daardoor niet ingeroosterd kan worden voor haar contractuele 12 uur lijkt het me sterk dat er uit de beperkte beschikbaarheid van TS een recht op doorbetaling van niet-gewerkte uren ontstaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_152706279
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:34 schreef _Arthur het volgende:

[..]

't kind is net 18 of 19. En dan al denken dat je 'assistent leidinggevende' bent. Of is dat tegenwoordig de nieuwe term voor bliepmiep?
Nee, als een teamleider dat in jou ziet en je bent 'goed' (voor zover dat kan in een supermarkt) dan kan je een beetje omhoog kruipen.

Ik verwoord het verkeerd: als je de juiste competenties hebt, zeg maar.
pi_152706403
quote:
Dat ligt eraan of je altijd op die dag werkt, maar los daarvan is het niet netjes om je uit te roosteren zonder overleg. Ik denk verder dat je echt 'moet' accepteren dat je niet goed kan samenwerken met iedereen. En dat er altijd mensen zijn waar het minder goed mee klikt. Hoewel ik heel goed begrijp dat je met sommige mensen liever niet samenwerkt, want niet iedereen is even leuk/aardig. Maar het hoort erbij.
  maandag 18 mei 2015 @ 10:41:23 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152706463
De pohi van TS is wel een feestje hoor, gelukkig denkt TS dat FOK! een Q&A is, dus je hoeft je niet door talloze topics van anderen te worstelen, in ieder topic zijn de posts van TS gewoon lekker makkelijk te vinden, dat is wel zo prettig als je wat te lachen zoekt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 18 mei 2015 @ 10:44:31 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152706539
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:39 schreef Nammie het volgende:

[..]

Dat ligt eraan of je altijd op die dag werkt, maar los daarvan is het niet netjes om je uit te roosteren zonder overleg. Ik denk verder dat je echt 'moet' accepteren dat je niet goed kan samenwerken met iedereen. En dat er altijd mensen zijn waar het minder goed mee klikt. Hoewel ik heel goed begrijp dat je met sommige mensen liever niet samenwerkt, want niet iedereen is even leuk/aardig. Maar het hoort erbij.
TS gaat op hoge poten naar de leidinggevende als blijkt dat ze weer(!!) tegelijk met de desbetreffende collega moest werken, en geeft aan dat absoluut niet meer te willen.

Dat betekent gewoon dat je uitgeroosterd wilt worden voor de uren dat je beiden ingeroosterd bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_152706667
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

TS gaat op hoge poten naar de leidinggevende als blijkt dat ze weer(!!) tegelijk met de desbetreffende collega moest werken, en geeft aan dat absoluut niet meer te willen.

Dat betekent gewoon dat je uitgeroosterd wilt worden voor de uren dat je beiden ingeroosterd bent.
Ja, zo vat ik het ook op...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_152707045
quote:
Ik ben eigenlijk een assistent leidinggevende
:N

quote:
Ik ben al 4 jaar een kassiere bij een supermarkt
:Y
  maandag 18 mei 2015 @ 11:07:39 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152707106
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 11:05 schreef manifold het volgende:

[..]

:N

[..]

:Y
1,5 maand geleden was TS nog 18... Lijkt me sterk dat ze op haar 14de al kassiere was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_152707288
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 11:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

1,5 maand geleden was TS nog 18... Lijkt me sterk dat ze op haar 14de al kassiere was.
zou dit ook de supermarkt zijn waar ze een persoonlijk item mee moest nemen naar de sollicitatie?
  maandag 18 mei 2015 @ 11:15:30 #47
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_152707303
Denk niet dat TS nog terug durft te komen
geen.
pi_152707407
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 11:15 schreef Isis20 het volgende:
Denk niet dat TS nog terug durft te komen [ afbeelding ]
Ze is kapot
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 18 mei 2015 @ 11:25:59 #49
371580 DeLepelaar
#Ed_Leraapel ®
pi_152707590
Halal je broers er bij.
pi_152707652
Alsof je als leidinggevende niet genoeg aan je kop hebt :') had jullie er beide uitgeflikkerd als jullie niet tot een oplossing zouden komen. Je bent vervangbaar hoor :')
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  maandag 18 mei 2015 @ 11:49:28 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152708178
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 11:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]

zou dit ook de supermarkt zijn waar ze een persoonlijk item mee moest nemen naar de sollicitatie?
Nee, dat was waarschijnlijk die andere "kutsupermarkt" waar ze 5 maanden gewerkt heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 18 mei 2015 @ 11:59:39 #52
43556 miss_dynastie
pi_152708457
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 11:29 schreef eend112 het volgende:
Alsof je als leidinggevende niet genoeg aan je kop hebt :') had jullie er beide uitgeflikkerd als jullie niet tot een oplossing zouden komen. Je bent vervangbaar hoor :')
Waarom allebei? TS wil niet met collega werken, dus TS kan alleen komen als de collega er niet is. Ik vind het een perfecte manier om met puberaal gedrag om te gaan eigenlijk :D

Oh, en nee TS, dat kan niet zonder overleg, maar je hebt tot tweemaal toe overleg gehad, dus niets te zeuren :7
  maandag 18 mei 2015 @ 12:05:50 #53
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_152708632
quote:
Eyy jullie maken me kapot boos.
me kapot boos .... je kat?

Verder, ja hij mag dat gewoon doen, maar aangezien je een 12 uur contract hebt, zullen de niet gewerkte uren gecompenseerd moeten worden. Waarschijnljik kost je dit vakantie uren of wordt je loon gecompenseerd. Ik vermoed het eerste omdat het op je eigen verzoek is.

Wat ik niet snap, je ben kassière. Wat heb je te maken met andere collega's, buiten dat je tegen de rug van iemand aan moet kijken terwijl je vraagt of de klant nog zegeltjes spaart, een bonuskaart of airmiles heeft? (of is deze referentie niet besteedt aan jou?)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_152708828
En dan te bedenken dat die leidinggevende waarschijnlijk een redelijk laag inkomen heeft.
pi_152708995
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 11:59 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Waarom allebei? TS wil niet met collega werken, dus TS kan alleen komen als de collega er niet is. Ik vind het een perfecte manier om met puberaal gedrag om te gaan eigenlijk :D

Oh, en nee TS, dat kan niet zonder overleg, maar je hebt tot tweemaal toe overleg gehad, dus niets te zeuren :7
Nja als er meer mensen zijn die over deze persoon klagen lijkt me toch dat er wel iets van waar is
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  † In Memoriam † maandag 18 mei 2015 @ 12:21:55 #56
43556 miss_dynastie
pi_152709056
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 12:19 schreef eend112 het volgende:

[..]

Nja als er meer mensen zijn die over deze persoon klagen lijkt me toch dat er wel iets van waar is
Zegt TS, of je dat gelooft van iemand die een collega met 'die chickie' aanduidt, moet je zelf weten, ik neem het niet al te serieus.
pi_152710081
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zegt TS, of je dat gelooft van iemand die een collega met 'die chickie' aanduidt, moet je zelf weten, ik neem het niet al te serieus.
Het was ook puur hypothetisch we weten niet wat er in deze concrete situatie is gebeurd
  maandag 18 mei 2015 @ 13:44:31 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152711356
Eigenlijk hè, zou TS haar eigen werkteam moeten samenstellen en gewoon zelf een supermarkt moeten beginnen, heeft ze ook gelijk een functie als assistent-leidinggevende.

win-win-win-situatie *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 18 mei 2015 @ 13:54:17 #59
430066 Robuust-koekje
altijd al robuust geweest.
pi_152711650
Ohja, TS heeft problemen met een andere medewerker die waarschijnlijk alleen door haar ervaren worden en dan moet die medewerker maar minder werken om TS niet te "irriteren" :').
Je snapt niet echt hoe het werkt he.
robuuster dan de gemiddelde Nederlander, maar toch zachter dan een beschuitje.
  maandag 18 mei 2015 @ 15:40:08 #60
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_152714807
quote:
mag een leidinggevende dit doen zonder het met je te overleggen?
ja natuurlijk! Bedrijfsleven is maar heel zelden een democratie..
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_152717229
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja hoor, zeker als je zelf hebt aangegeven met bepaalde personen niet te kunnen werken. Dan is het aan de leidinggevende om de afweging te maken wie belangrijker is om in te roosteren. Drie keer raden wie dus hoger in aanzien staat bij jouw leidinggevende en waarschijnlijk haar werk beter doet. Tip: jij bent het niet.
Los van wie belangrijker is, ik zou het zeikwijf niet inroosteren.

Deze planner heeft dezelfde principes als ik, ik mag hem wel.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_152717267
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:16 schreef Rolfieo het volgende:

Tenzij TS staat ingeroosterd voor 12 uur en zelf aangeeft sommige uren hiervan niet te willen werken om een achterlijke reden.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_152717982
welkom in het volwassen leven..

Je kan niet zeggen ik wil niet met die of die werken.. Je hebt je maar te gedragen en leren om te gaan met mensen die je niet aardig zal vinden.. Zo is het nu eenmaal in de grote mensen wereld..

Ik zou je ook niet meer inroosteren als ik je leidinggevende zou zijn.. Dan leer het miepen wel af..

Doe gewoon je werk, let eens niet op een anders, maar kijk eerst eens naar jezelf..
pi_152718811
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:49 schreef hottentot het volgende:

[..]

Tenzij TS staat ingeroosterd voor 12 uur en zelf aangeeft sommige uren hiervan niet te willen werken om een achterlijke reden.
Zolang dat mondeling is gedaan, is dit niet een erg sterk standpunt voor beide partijen.
pi_152718850
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:35 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Zolang dat mondeling is gedaan, is dit niet een erg sterk standpunt voor beide partijen.
Ach als in het geval van een wettelijk probleem het bedrijf eerst TS aan het woord laat hoeft het denk ik geen weerwoord te geven om in het gelijk gesteld te worden. :)
  maandag 18 mei 2015 @ 18:00:15 #66
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_152719580
Is het niet willen samenwerken met iemand niet gewoon werkweigering? Is toch niet de zorg van een werkgever om uit te zoeken of bepaalde personen elkaar wel liggen.
pi_152721252
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:49 schreef hottentot het volgende:

[..]

En mocht TS plusuren hebben staan, komen die extra uren gewoon uit dr flexpotje :')
pi_152722496
TS heeft haar heil gezocht op het vivaforum. De reactie die ze hier kreeg stonden haar niet aan. Citaat "ik heb t al op een ander forum geprobeerd. Maar daar kreeg ik alleen maar te horen hoe kinderachtig, laag opgeleid en narcistisch ik ben"
pi_152723022
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:19 schreef TGV2 het volgende:
TS heeft haar heil gezocht op het vivaforum. De reactie die ze hier kreeg stonden haar niet aan. Citaat "ik heb t al op een ander forum geprobeerd. Maar daar kreeg ik alleen maar te horen hoe kinderachtig, laag opgeleid en narcistisch ik ben"
Topic gevonden, gepost :')
  maandag 18 mei 2015 @ 19:33:39 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152723171
Linkje?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_152723286
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/270153/0

Het wicht krijgt daar soort gelijke reacties als hier trouwens, wat raaaaar :s)
pi_152723301
Aan de posts van TS te lezen is de reactie van werkgever best begrijpelijk.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_152723340
Wie van fok is dit?

"ik sou die chickie is ff goed de waarhijd segge waar t op sta!! en je leidinggevende trouwes ook wie is hier nouw de assiestent??!!! moete se tog luistere!! alleen ma omdat ze dikke tieten heb mag se meer werke ?!! t is tog geen kleuter klas ofso !!
P.S: sorry, ik zit in de metro."

_O-
Make my day!
pi_152723374
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:35 schreef _Arthur het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/270153/0

Het wicht krijgt daar soort gelijke reacties als hier trouwens, wat raaaaar :s)
Maar het ligt niet aan haar hoor.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 18 mei 2015 @ 19:55:09 #75
440637 Hamlapje
met honing-mosterdsaus
pi_152724186
Die chickie dat die topic heeft geopend heeft me wel kapot boos gemaakt om het zo vroeg te doen.
Nu ben ik veel te laat en hep de grootste lol gemist.

ps: sorry voor me nederlads, ik lig op de bank.
  maandag 18 mei 2015 @ 19:58:24 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152724326
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:37 schreef agter het volgende:
Wie van fok is dit?

"ik sou die chickie is ff goed de waarhijd segge waar t op sta!! en je leidinggevende trouwes ook wie is hier nouw de assiestent??!!! moete se tog luistere!! alleen ma omdat ze dikke tieten heb mag se meer werke ?!! t is tog geen kleuter klas ofso !!

_O-
Die was idd briljant :D

Wel typisch trouwens dat ze haar OP van hier gewoon copy & paste daar heeft neergeplempt, en het "ik zit in de trein" excuus van een paar posts verder vast in de OP heeft gezet..... maar wel de ontbrekende e bij arrogantie erbij heeft gepost :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_152724389
Je hebt maar haar toch niks te maken.
Gewoon achter de kassa zitten en de boodschappen scannen. Opgelost.
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 18 mei 2015 @ 20:04:00 #78
440637 Hamlapje
met honing-mosterdsaus
pi_152724571
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je hebt maar haar toch niks te maken.
Gewoon achter de kassa zitten en de boodschappen scannen. Opgelost.
Ja, nee, dat geld misschien voor die chickie dat ze alleen achter de kassa zit.
TS is wel eventjes assistent leidinggevende. Die heeft dus wel even kapot belangrijke andere verantwoordelijke werkzaamheden.
pi_152724669
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 20:04 schreef Hamlapje het volgende:

[..]

Ja, nee, dat geld misschien voor die chickie dat ze alleen achter de kassa zit.
TS is wel eventjes assistent leidinggevende. Die heeft dus wel even kapot belangrijke andere verantwoordelijke werkzaamheden.
Die chickie is gewoon zo'n lekker slank ding, en TS en de andere kassieres zijn jaloers op die meisje omdat ze ze lekker is en knap en hooggeleid met haar universiteit.
5 Ferrari's op videoband!
pi_152724835
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:37 schreef agter het volgende:
Wie van fok is dit?

_O-
Godver :D
  maandag 18 mei 2015 @ 20:13:18 #81
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_152725010
Begin te denken dat TS gewoon een trol is en lacht om onze serieuze reacties
geen.
  maandag 18 mei 2015 @ 20:22:28 #82
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_152725427
Pareltje weer :D
pi_152726365
Misschien is die collega ook gewoon wel een etter. Met de redenaties hier kan je nooit wat melden
Fylax is op televisie geweest
pi_152732153
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 07:54 schreef gianni61 het volgende:
als je achter de kassa zit hoef je niet met andere kassa mutsen te praten of samen te werken. waarom zou je last van haar hebben?
Sssst je maakt de ts kapot boos :S

Ontopic.. beetje raar dat jij eist om niet met bepaalde medewerkers samen te werken. Lijkt mij ook niet echt kunnen.

Verder moet de leidinggevende je inroosteren naar je contracturen. Als je een nul uren contract hebt, gelden er andere regels
http://www.mkbservicedesk(...)-rondom-nul-uren.htm
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_152733260
Je moet in je leven wel vaker met mensen samenwerken die je niet mag. Deal with it.
  † In Memoriam † maandag 18 mei 2015 @ 23:01:00 #86
43556 miss_dynastie
pi_152733643
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Sssst je maakt de ts kapot boos :S

Ontopic.. beetje raar dat jij eist om niet met bepaalde medewerkers samen te werken. Lijkt mij ook niet echt kunnen.

Verder moet de leidinggevende je inroosteren naar je contracturen. Als je een nul uren contract hebt, gelden er andere regels
http://www.mkbservicedesk(...)-rondom-nul-uren.htm
Niet als de medewerker aangeeft niet beschikbaar te zijn, zoals TS.
pi_152734118
Welke supermarkt werk je eigenlijk, TS?
Make my day!
pi_152738593
Mensen die denken dat TS serieus is :')
Is 100% een troll, niemand is immers zo dom
pi_152738965
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 06:48 schreef plesner het volgende:
Dat geloof ben ik jaren geleden al verloren.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:08:50 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152739768
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 06:48 schreef plesner het volgende:
Mensen die denken dat TS serieus is :')
Je zou na 4½ jaar op FOK! toch beter moeten weten lijkt me....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_152739788
Hier valt niets meer te winnen
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')