Nee, dat was waarschijnlijk die andere "kutsupermarkt" waar ze 5 maanden gewerkt heeft.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou dit ook de supermarkt zijn waar ze een persoonlijk item mee moest nemen naar de sollicitatie?
Waarom allebei? TS wil niet met collega werken, dus TS kan alleen komen als de collega er niet is. Ik vind het een perfecte manier om met puberaal gedrag om te gaan eigenlijkquote:Op maandag 18 mei 2015 11:29 schreef eend112 het volgende:
Alsof je als leidinggevende niet genoeg aan je kop hebthad jullie er beide uitgeflikkerd als jullie niet tot een oplossing zouden komen. Je bent vervangbaar hoor
me kapot boos .... je kat?quote:
Nja als er meer mensen zijn die over deze persoon klagen lijkt me toch dat er wel iets van waar isquote:Op maandag 18 mei 2015 11:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom allebei? TS wil niet met collega werken, dus TS kan alleen komen als de collega er niet is. Ik vind het een perfecte manier om met puberaal gedrag om te gaan eigenlijk
Oh, en nee TS, dat kan niet zonder overleg, maar je hebt tot tweemaal toe overleg gehad, dus niets te zeuren
Zegt TS, of je dat gelooft van iemand die een collega met 'die chickie' aanduidt, moet je zelf weten, ik neem het niet al te serieus.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nja als er meer mensen zijn die over deze persoon klagen lijkt me toch dat er wel iets van waar is
Het was ook puur hypothetisch we weten niet wat er in deze concrete situatie is gebeurdquote:Op maandag 18 mei 2015 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zegt TS, of je dat gelooft van iemand die een collega met 'die chickie' aanduidt, moet je zelf weten, ik neem het niet al te serieus.
ja natuurlijk! Bedrijfsleven is maar heel zelden een democratie..quote:Op maandag 18 mei 2015 07:50 schreef ramar het volgende:
mag een leidinggevende dit doen zonder het met je te overleggen?
Los van wie belangrijker is, ik zou het zeikwijf niet inroosteren.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoor, zeker als je zelf hebt aangegeven met bepaalde personen niet te kunnen werken. Dan is het aan de leidinggevende om de afweging te maken wie belangrijker is om in te roosteren. Drie keer raden wie dus hoger in aanzien staat bij jouw leidinggevende en waarschijnlijk haar werk beter doet. Tip: jij bent het niet.
Tenzij TS staat ingeroosterd voor 12 uur en zelf aangeeft sommige uren hiervan niet te willen werken om een achterlijke reden.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:16 schreef Rolfieo het volgende:
Echter als je een 12 uurs contract hebt, moet je gewoon voor 12 uur betaald krijgen, ook al sta je voor minder uren ingeroosterd.
Zolang dat mondeling is gedaan, is dit niet een erg sterk standpunt voor beide partijen.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Tenzij TS staat ingeroosterd voor 12 uur en zelf aangeeft sommige uren hiervan niet te willen werken om een achterlijke reden.
Ach als in het geval van een wettelijk probleem het bedrijf eerst TS aan het woord laat hoeft het denk ik geen weerwoord te geven om in het gelijk gesteld te worden.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:35 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Zolang dat mondeling is gedaan, is dit niet een erg sterk standpunt voor beide partijen.
En mocht TS plusuren hebben staan, komen die extra uren gewoon uit dr flexpotjequote:Op maandag 18 mei 2015 16:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Tenzij TS staat ingeroosterd voor 12 uur en zelf aangeeft sommige uren hiervan niet te willen werken om een achterlijke reden.
Topic gevonden, gepostquote:Op maandag 18 mei 2015 19:19 schreef TGV2 het volgende:
TS heeft haar heil gezocht op het vivaforum. De reactie die ze hier kreeg stonden haar niet aan. Citaat "ik heb t al op een ander forum geprobeerd. Maar daar kreeg ik alleen maar te horen hoe kinderachtig, laag opgeleid en narcistisch ik ben"
Maar het ligt niet aan haar hoor.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:35 schreef _Arthur het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/270153/0
Het wicht krijgt daar soort gelijke reacties als hier trouwens, wat raaaaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |