Officiële studio versiequote:Trijntje Oosterhuis presenteert Songfestivallied Walk Along
Trijntje Oosterhuis heeft donderdag het nummer bekendgemaakt waarmee ze Nederland op het Eurovisie Songfestival in 2015 zal gaan vertegenwoordigen. Het nummer heet Walk Along. Het lied werd geschreven door Anouk, die in 2013 al meedeed aan het Eurovisie Songfestival.
Volgens Oosterhuis kreeg ze veel 'kracht' van Anouk, die haar tijdens de opnames van het nummer bijstond. "Ze gaat ook zeker mee naar het Songfestival", onthult Oosterhuis. "Ze is enorm betrokken."
"Waarom niet nu?", zegt Oosterhuis over haar eigen deelname. "Ik vond het super cool wat Anouk gedaan heeft en Ilse en Waylon. Ik durf het nu ook. Het is wel best spannend."
'Alles geven'
De zangeres is zeer positief over het nummer Walk Along, waarop Anouk meezingt in de koortjes. "Je moet alles geven. Wat ik ook altijd zeg als coach bij The Voice: je moet niks komen halen, je moet het brengen. Hopelijk krijg je dan de plek waar je recht op hebt."
Oosterhuis vindt het nummer fris, catchy en anders dan je van haar zou verwachten. De eerste keer dat het nummer op de radio te horen was, noemt ze een mooi moment. "Het is zo spannend, maar tegelijkertijd ook zo leuk.'' Na het liedje brak er luid applaus uit in de studio in Hilversum van AvroTros.
De zangeres heeft veel zin in het liedjesfestijn, dat in mei plaatsvindt. "Ik heb hele leuke verhalen gehoord van collega's.'' Daarnaast vindt de zangeres het een eer om ons land te vertegenwoordigen. En: "Als zangeres hoort een keer meedoen aan het songfestival er gewoon bij.''
Winnen
Ook programmamaker en songfestivalkenner Cornald Maas is bijzonder enthousiast over het nummer van Trijntje Oosterhuis. "Het zou best kunnen winnen", zo is hij van mening. "Dat heb ik in jaren niet gehad dat ik dat onmiddellijk bij een Nederlandse inzending had."
"In tegenstelling tot Birds is dit nummer heel catchy", aldus songfestivalcommentator Jan Smit. Hij prijst Anouk voor de compositie en hij vergelijkt het met oude songfestivalhits. Dit jaar was Smit erg kritisch over The Common Linnets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wordt het toch: #Teamjurk-2-zwart
Of heel misschien: #Teamjurk-2-rood
--- --- --- And the most important thing, everyone --- --- ---
![]()
WE GAAN VOOR DE WINST!
![]()
Haar beste optreden tot nu toe voor dit liedje?
[ Bericht 4% gewijzigd door Bram_van_Loon op 17-05-2015 22:25:58 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Wil jij mij eens leren hoe jij het voor elkaar krijgt om zo optimistisch te zijn? Life of Brian is er niets bij.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:50 schreef LetsGame het volgende:
Zweden of Nederland gaat winnen. België maakt ook een sterke kans.
quote:Op zondag 17 mei 2015 21:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wil jij mij eens leren hoe jij het voor elkaar krijgt om zo optimistisch te zijn? Life of Brian is er niets bij.
Een geweldig liedje en een geweldige clip, nietwaar? Het werkt ook nog als je somber bent.quote:
deze?quote:Op zondag 17 mei 2015 21:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Heeft iemand een link naar dat ene goede optreden van haar van ongeveer 2 weken geleden? Ik weet niet meer voor welke radiozender dat was. Die zou in de OP moeten als voorbeeld van hoe het straks zou kunnen worden, qua muziek.
quote:Op zondag 17 mei 2015 22:01 schreef Ireth het volgende:
Ik vind dat rode jasje zo leuk he!!!Niet voor Trijn in haar optreden hoor, maar voor mezelf
Ik wil um!
quote:Op zondag 17 mei 2015 22:14 schreef Cee het volgende:
Ik ga 't voor je vragen Ireth.
(want natuurlijk gaat ze antwoorden)
Ja.quote:
Ik ben het grotendeels met je eens, maar Zweden? Met dat poppetje? Dee hef notting on us!quote:Op zondag 17 mei 2015 21:50 schreef LetsGame het volgende:
Zweden of Nederland gaat winnen. België maakt ook een sterke kans.
Dat is ook wel erg belangrijke informatie natuurlijk! Wat was het antwoord?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:24 schreef Cee het volgende:
Ze antwoordt niet, maar ze gaf net wel antwoord op iemands vraag of ze boter op haar brood eet.
Ze houdt niet van boter.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg belangrijke informatie natuurlijk! Wat was het antwoord?
Ohquote:
Whyayayuierzalf.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar waarmee smeert ze dan haar keel? olijfolie? Griesmeelpap?
quote:
Oh, en ze heeft 7 koffers aan outfits bij zich en op een schaal van 1-10 scoren haar zenuwen een 10.quote:
Daar zingt ze goed. Maar het valt niet mee als je eenmaal daar bent dan komen de zenuwen ! Dat hoorde ik vrijdag dat ze zenuwachtig was.quote:
Lekker blijven overdrijven, ik heb het meestal over 300 miljoen.quote:
Jammer voor Trijn, maar ik ben wel blij dat ze gewoon meedoet.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:13 schreef Greys het volgende:
De Georgische heeft haar stem alweer helemaal terug
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:13 schreef Greys het volgende:
De Georgische heeft haar stem alweer helemaal terug
En op het AD een heel artikel dat ze ''huilend heeft afgezegd''quote:Op maandag 18 mei 2015 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jammer voor Trijn, maar ik ben wel blij dat ze gewoon meedoet.
Zal wel weinig aan de hand zijn geweest. Denk dat ze iets heeft afgezegd om haar stem te sparen, wat door de media dan zorgvuldig en genuanceerd is gebracht als "OMFG ZE IS HAAR STEM KWIJT, IEDEREEN PANIEK!!!"
Oh ja, dat kan ook nog misgaan natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:48 schreef Greys het volgende:
Oh oef. Ik hoop inderdaad dat ze dat in bedwang gaat kunnen houden voor 200 miljoen kijkers.
Ook dat nog, ja.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:18 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
En op het AD een heel artikel dat ze ''huilend heeft afgezegd''
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:20 schreef aarontje112 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat Trijntje alleen in het interview met Boulevard heeft gezegd dat de visuals de afgelopen repetities verkeerd waren. Zoiets zeg je dan toch in elk interview?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze wilde vast niet dat wij zouden denken dat ze een excuus zoekt. Maakt niet uit, morgen en dinsdag loopt alles perfect. Geweldige visuals, foutloos gezongen en stomend naar de finale om daar hoog te eindigen, zo niet te winnen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Het netje is dan wel weer handig.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:44 schreef Jane het volgende:
Ben benieuwd wat het wordt. Toch niet alleen Trijn in close up dan, want in dat geval heb je niet veel aan de visuals, toch?
Yeaaaaaahquote:Op maandag 18 mei 2015 01:29 schreef grazz het volgende:
Tis maandag...
Eurovision week is begonnen![]()
![]()
![]()
Laten we hopen dat we opnieuw naar de finale gaanGo Trijntje!
hoop dat ik zaterdagavond mijn excuses moet maken omdat ik het een kutnummer genoemd heb, die niks te zoeken heeft in Wenen.quote:
Zo laat?quote:Op maandag 18 mei 2015 09:29 schreef Fred_B het volgende:
Nog 12 uur, dan zingt Trijn voor de jurypunten
Heul misschien is er een stream, maar die kans is niet heel grootquote:Op maandag 18 mei 2015 10:08 schreef Jane het volgende:
Dat juryoptreden kunnen wij niet meekijken, toch?
Dan pasquote:Op maandag 18 mei 2015 08:10 schreef Fred_B het volgende:
Vanmiddag om 3 uur is er nog een repetitie van alle 1e halve finalisten, waarna dan vanavond om 9 uur de jury-repetitie volgt.
Morgen zingt ze ook pas zo laat voor publiek hoorquote:
Normaliter niet, al zal er ongetwijfeld druk getwitterd en geblogd worden over hoe het gaat.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:08 schreef Jane het volgende:
Dat juryoptreden kunnen wij niet meekijken, toch?
Ik ben eindelijk wat tot rust gekomenquote:Op maandag 18 mei 2015 10:36 schreef Pepermuntje94 het volgende:
Zijn jullie ook zo hyper?! [ link | afbeelding ]
Beeeetje maarquote:Op maandag 18 mei 2015 10:36 schreef Pepermuntje94 het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2015 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden we volgend jaar Maaike Ouboter kunnen sturen?
Stalk je mij ofzo, lamzak?quote:
Nee, deze SC staat in mijn MyATquote:Op maandag 18 mei 2015 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stalk je mij ofzo, lamzak?
Ik dacht even dat er volgend jaar een begrafenis plaats zou vinden in Baku. Kan toch?
Het valt eigenlijk wel mee, maar dat zal morgen wel anders zijn als die enveloppen open moetenquote:Op maandag 18 mei 2015 10:36 schreef Pepermuntje94 het volgende:
Nee. Typisch een one-hit wonderquote:Op maandag 18 mei 2015 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze heeft een nieuwe single hoor.quote:
Dat is het hele Eurovisie Songfestival sowieso al hoor, sorry voor deze schok.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dit een grap? http://www.telegraaf.nl/p(...)s_kiezen_jurk__.html
Bazentrack inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze heeft een nieuwe single hoor.
Jij weet dingen.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bazentrack inderdaad.
Het instrumentele gedeelte anyways
Arensquote:Op maandag 18 mei 2015 10:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben nou niet zenuwachtig dat zal morgenavond wel zijn.Radio2 is nu vanuit Wenen met Bart Arends.
Als eerste liedje dan graag, dan slaapt iedereen door de rest van de landen heen.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja weet ik, maar het is niet echt een hit. En bovendien lijkt nederlandstalig me ook niet perfect voor het songfestival. En Nederlandstalige artiesten die opeens in het Engels gaan zingen (3JSquote:Op maandag 18 mei 2015 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze heeft een nieuwe single hoor.
Met Nederlandstalig lijkt me niks mis (voor CATS waren de beste inzendingen na Ding a Dong ook Nederlandstalig), met Maaike welquote:Op maandag 18 mei 2015 10:50 schreef aarontje112 het volgende:
Ja weet ik, maar het is niet echt een hit. En bovendien lijkt nederlandstalig me ook niet perfect voor het songfestival. En Nederlandstalige artiesten die opeens in het Engels gaan zingen (3JS ) gaat meestal ook niet zo goed
quote:Op maandag 18 mei 2015 10:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als eerste liedje dan graag, dan slaapt iedereen door de rest van de landen heen.
Dat is téveel iemand voor de noordwest-hoek van Europa. Heel gewoontjes, op het gortdroge af. Ik zie ze er in Rusland en dergelijke nog niet van genieten.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat had TCL dan om daar wel te scoren?quote:Op maandag 18 mei 2015 11:05 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat is téveel iemand voor de noordwest-hoek van Europa. Heel gewoontjes, op het gortdroge af. Ik zie ze er in Rusland en dergelijke nog niet van genieten.
quote:Op maandag 18 mei 2015 10:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als eerste liedje dan graag, dan slaapt iedereen door de rest van de landen heen.
Iig meer stage presence dan ik me bij Maaike ooit voor kan stellen.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat had TCL dan om daar wel te scoren?
Niet zozeer in Rusland, maar wel in een Estland.
"Vinden jullie dit ook mooi jongens?"quote:Op maandag 18 mei 2015 10:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien hebben ze nog een leuk nieuwtje over Ajax.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Vinden jullie dit ook mooi jongens?"
"Ja mama".
TelegraafAlsof zij iets kiest wat ze zelf nooit zou kiezen. Er is ook niks anders te melden dit jaar
Ach, wie weet heeft Treintje het allemaal wel zo bewust gedaan, lekker aandacht genereren. Op de eerste dag in een gedrocht van een jurk verschijnen, en zo lult elk land over je en weet iedereen wie ze isquote:Op maandag 18 mei 2015 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog een leuk nieuwtje over Ajax.
Pulpkrant.
Ik riep meteen al dat dat gedoe om die jurk waarschijnlijk wel gunstig zou zijn want aandacht.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach, wie weet heeft Treintje het allemaal wel zo bewust gedaan, lekker aandacht genereren. Op de eerste dag in een gedrocht van een jurk verschijnen, en zo lult elk land over je en weet iedereen wie ze is
Wel, het staat in de telegraf. Ik denk dus dat ze ergens in het begin van een interview het woordje jurk heeft gebruikt en aan het eind van het interview nog iets over haar kinderen heeft gezegd. Dan is bij de telegraf 1+1 al snel 3.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, maar de bron van Telegraaf is weer het AD, dus ik weet het zo net nog nietquote:Op maandag 18 mei 2015 11:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, het staat in de telegraf. Ik denk dus dat ze ergens in het begin van een interview het woordje jurk heeft gebruikt en aan het eind van het interview nog iets over haar kinderen heeft gezegd. Dan is bij de telegraf 1+1 al snel 3.
Oh, dat was dat artikel van gisteren waarin ze, geloof ik, zeiden dat die kinderen het dinsdag mochten beslissen. Later heeft iemand ze waarschijnlijk verteld dat ze de definitieve jurk vanavond al aan moet en nu hebben ze het artikel aangepast en staat er dat die kinderen vandaag tijdens het ontbijt gekozen hebben.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar de bron van Telegraaf is weer het AD, dus ik weet het zo net nog niet
Dat heb ik het AD gisteren getweet over dat kiezenquote:Op maandag 18 mei 2015 11:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat was dat artikel van gisteren waarin ze, geloof ik, zeiden dat die kinderen het dinsdag mochten beslissen. Later heeft iemand ze waarschijnlijk verteld dat ze de definitieve jurk vanavond al aan moet en nu hebben ze het artikel aangepast en staat er dat die kinderen vandaag tijdens het ontbijt gekozen hebben.![]()
Het AD was gisteren sowieso niet zo super met de berichtgeving, zoals de Georgische die huilend haar concerten zou hebben afgezegd omdat ze haar stem helemaal kwijt was, terwijl er uiteindelijk weinig aan de hand bleek.
Stagiair?quote:Op maandag 18 mei 2015 11:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat was dat artikel van gisteren waarin ze, geloof ik, zeiden dat die kinderen het dinsdag mochten beslissen. Later heeft iemand ze waarschijnlijk verteld dat ze de definitieve jurk vanavond al aan moet en nu hebben ze het artikel aangepast en staat er dat die kinderen vandaag tijdens het ontbijt gekozen hebben.![]()
Het AD was gisteren sowieso niet zo super met de berichtgeving, zoals de Georgische die huilend haar concerten zou hebben afgezegd omdat ze haar stem helemaal kwijt was, terwijl er uiteindelijk weinig aan de hand bleek.
quote:Op maandag 18 mei 2015 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik het AD gisteren getweet over dat kiezen![]()
En gisteravond toen ik naar bed ging weer weggehaald (maar zij lezen dan alsnog de mention).
Dan hyper je daar maar mee via je telefoon, snapt Ruth echt wel.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:35 schreef Greys het volgende:
Ik kan vanavond niet meehyperen want ik zit in Amsterdam in het DeLaMar theater voor een songfestivaldingetje met Jamai en Ruth en Sandra enzo
Die komen meteen na Trijnquote:Op maandag 18 mei 2015 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
In welke semi zit mijn persoonlijke topfavoriet, Finland, eigenlijk?
Dat is wel wat minder gunstig geloot.quote:
Na twee akkoorden van Finland is men de Trijn al vergetenquote:Op maandag 18 mei 2015 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel wat minder gunstig geloot.
Mag hopen dat ze wel de finale halenquote:Op maandag 18 mei 2015 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Na twee akkoorden van Finland is men de Trijn al vergeten![]()
Ik zit er een beetje dubbel in.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze wel de finale halen
en hopelijk juicht iedereen met mij mee
Ik kan hier wel mee leven, maar ik hou dan ook van vreemde muziek.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit er een beetje dubbel in.
Aan de ene kant vind ik het lief dat die geestelijk gehandicapten meedoen aan het Songfestival, aan de andere kant vind ik het gruwelijk als een act punten haalt puur op sympathie
Die beuken in 90 seconden alle herinnering aan de 4 voorgaande nummers weg. Jammer voor Moldavië, Armenië, België en Nederland.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Na twee akkoorden van Finland is men de Trijn al vergeten![]()
Aan de andere kant, het nummer van Finland is dan ook weer zo kort dat je het bijna gaat zien als een interval act voor in een reclameblok.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die beuken in 90 seconden alle herinnering aan de 4 voorgaande nummers weg. Jammer voor Moldavië, Armenië, België en Nederland.
Ik heb niet zo heel veel vertrouwen in onze Do en Carolina eigenlijk.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb toch wel enigszins hoop dat jury's het lied van Finland gewoon kwalitatief beoordelen en het daardoor ergens onderaan de rankschikking zetten.
Nee precies, aan de 'vakjury' wordt vaak iets te veel waarde gehecht ben ik bangquote:Op maandag 18 mei 2015 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel vertrouwen in onze Do en Carolina eigenlijk.
Die zie ik er idd wel voor aan om op Finland te stemmen, want "dat is toch leuk voor die gasten."quote:Op maandag 18 mei 2015 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel vertrouwen in onze Do en Carolina eigenlijk.
Dat vond ik zo leuk in de jaren dat we niet door gingen, janken over het gebrek aan waardering van de vakjury's en er zelf mensen als Hind en Cornald Maas in zettenquote:Op maandag 18 mei 2015 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee precies, aan de 'vakjury' wordt vaak iets te veel waarde gehecht ben ik bang
Jaquote:Op maandag 18 mei 2015 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vond ik zo leuk in de jaren dat we niet door gingen, janken over het gebrek aan waardering van de vakjury's en er zelf mensen als Hind en Cornald Maas in zetten![]()
Wie?quote:Op maandag 18 mei 2015 11:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik geloof dat zo "Epic Sax Guy" live in de stream komt.
Maar ze vond silent storm niks, dus tjaquote:Op maandag 18 mei 2015 11:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Stream-mevrouw vind Trijntje een 'gorgeous woman' met een 'incredible voice'.
Ook zo'n topper jaquote:
Wat is dat dan eigenlijk?quote:Op maandag 18 mei 2015 11:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb stiekem het idee dat er geen hol aan gaat zijn vanavond in DeLaMar, er zijn nog volop kaarten te koopNog niet eens een halve zaal vol, nul mensen op het balkon.
Ziggo gooide roet in het eten door er tussendoor te komen natuurlijk.
Nou dan ipv Thomas Berger en Hind in elk geval mensen als Anouk en voor mijn part John Ewbank (ook niet mijn favoriete muziek maar die man weet in elk geval IETS van muziek en hits schrijven), of iemand van een groot platenlabel. In totaal mogen er vijf geloof ik, dus doe dan 1 artiest van nu, 1 ex songfestivaldeelnemer, 1 iemand die into klassieke(re) muziek is, 1 rocker en 1 manager/platenlabel persoon ofzo. Wat meer gevarieerd dan wat er nu zit.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie moeten we in de vakjury zetten volgens jullie?
"Epic Sax Guy"!!!quote:
Nou het klonk heel leuk, een groepje had bedacht om dat gewoon eens te organiseren de avond voor het songfestival. En toen kwam dus slechts drie dagen later dat dat bekend was de reclame van Ziggo Dome eroverheen en die hadden Johnny Logan en dus koos iedereen dat. En komt er vanavond geen hond meer. Maar het klonk op zich wel sympathiek:quote:
Min of meer hetzelfde, maar met iets mindere artiesten dusquote:Op maandag 18 mei 2015 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het klonk heel leuk, een groepje had bedacht om dat gewoon eens te organiseren de avond voor het songfestival. En toen kwam dus slechts drie dagen later dat dat bekend was de reclame van Ziggo Dome eroverheen en die hadden Johnny Logan en dus koos iedereen dat. En komt er vanavond geen hond meer. Maar het klonk op zich wel sympathiek:
Songfestival DING-A-DONG SING-A-LONG. De Songfestivalkoorts in Nederland stijgt! Ook bij Tijl Beckand, Jamai Loman, Ruben Nicolai, Ruben van der Meer en Rick Paul van Mulligen. Eindelijk zetten zij hun geheime liefde voor het grootste muziekspektakel van Europa om tot een theaterhappening. Alle ABBA-outfits worden uit de mottenballen gehaald en de ’12 points’ stemming zit er al goed in. De mannen presenteren een Songfestival-avond en ontvangen oude legendes als Sandra Reemer en Heddy Lester & Frank Affolter tijdens de DING-A-DONG SING-A-LONG. Denk aan Te Deum, Mallemolen, Waterloo, Als het om de liefde gaat maar ook hits waar je niet meer aan durft te denken: dat wordt inhaken en meezingen!
Trek de vlaggetjes uit de kast, doe je songfestivaloutfit aan en oefen alvast alle oude (vergeten) nummers.
Nou, dat zou wel zo professioneel zijn, toch? Veel plezier!quote:Op maandag 18 mei 2015 12:03 schreef Greys het volgende:
Het klinkt leuk, ik vind het alleen heel sneu voor ze dat ze zo weggeschoven zijn door Ziggo. Want je hoort de mensen die er vanavond in meedoen er ook helemaal niet meer over op Twitter enzo. Volgens mij zijn ze zelf ook nogal teleurgesteld dus ik hoop dat dat vanavond niet te merken is
Dus min of meer 3 van de 4 lama's + Jamai.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het klonk heel leuk, een groepje had bedacht om dat gewoon eens te organiseren de avond voor het songfestival. En toen kwam dus slechts drie dagen later dat dat bekend was de reclame van Ziggo Dome eroverheen en die hadden Johnny Logan en dus koos iedereen dat. En komt er vanavond geen hond meer. Maar het klonk op zich wel sympathiek:
Songfestival DING-A-DONG SING-A-LONG. De Songfestivalkoorts in Nederland stijgt! Ook bij Tijl Beckand, Jamai Loman, Ruben Nicolai, Ruben van der Meer en Rick Paul van Mulligen. Eindelijk zetten zij hun geheime liefde voor het grootste muziekspektakel van Europa om tot een theaterhappening. Alle ABBA-outfits worden uit de mottenballen gehaald en de ’12 points’ stemming zit er al goed in. De mannen presenteren een Songfestival-avond en ontvangen oude legendes als Sandra Reemer en Heddy Lester & Frank Affolter tijdens de DING-A-DONG SING-A-LONG. Denk aan Te Deum, Mallemolen, Waterloo, Als het om de liefde gaat maar ook hits waar je niet meer aan durft te denken: dat wordt inhaken en meezingen!
Trek de vlaggetjes uit de kast, doe je songfestivaloutfit aan en oefen alvast alle oude (vergeten) nummers.
Hahaha snap ik. Maar zo ken ik er nog een paar en als ze dan toch meegaan zitten ze om het hardst te wapperen met een vlagquote:
Dankjewelquote:Op maandag 18 mei 2015 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat zou wel zo professioneel zijn, toch? Veel plezier!
Ja volgens mij wordt dit grappiger en losser en een grote chaosquote:Op maandag 18 mei 2015 12:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus min of meer 3 van de 4 lama's + Jamai.
Iets zegt me dat er wat meer grapjes gemaakt gaan worden dan bij Ziggo.
Ik heb echt een stiekeme liefde voor die snelle foute jaren 70-troep maar dit gaat me te ver.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha snap ik. Maar zo ken ik er nog een paar en als ze dan toch meegaan zitten ze om het hardst te wapperen met een vlagHet is meestal zo leuk dat het aanstekelijk werkt.
Lijkt me wel een leuke show.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij wordt dit grappiger en losser en een grote chaos![]()
Wait, whut?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoor dat er een jaarlijkse Eurovisie-cruise is? Omg![]()
Hahahha ik gok op nee.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke show.
Gaat dat ook ergens in een stream lopen?
https://www.facebook.com/events/944567788904531/quote:
Ja echt.quote:
Jammer, had ik vanavond in een van de tabbladen open kunnen zetten.quote:
Allemaal nu kaartjes kopen en de hele avond Greys stalken op haar avondje uit?quote:
Ik had het eigenlijk over die cruise..quote:Op maandag 18 mei 2015 12:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Allemaal nu kaartjes kopen en de hele avond Greys stalken op haar avondje uit?
Ahquote:Op maandag 18 mei 2015 12:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over die cruise..
Maar dat van jou mag ook!
Serieus?quote:
http://www.digitalspy.co.(...)html#~pd1XWRT32fHTuTquote:
Ja, dat mens wordt echt gewoon niet ouder.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
http://www.digitalspy.co.(...)html#~pd1XWRT32fHTuT
Ik was nog meer in shock door haar leeftijd, het mens is 55, ze ziet er uit als eind 30, begin 40
Jaquote:Op maandag 18 mei 2015 12:29 schreef loveli het volgende:
Nigella's heupen kunnen aardig concurreren met die van Trijntje.
Mja, vorig jaar was het nog zo. Puur uit sympathie, want Oekraïne en sympathie om voor jezelf uit te komen. Vind Finland gedurfd en nog leuk ook, maarja vond Lordi dan ook geniaalquote:Op maandag 18 mei 2015 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit er een beetje dubbel in.
Aan de ene kant vind ik het lief dat die geestelijk gehandicapten meedoen aan het Songfestival, aan de andere kant vind ik het gruwelijk als een act punten haalt puur op sympathie
Bookiesquote:Op maandag 18 mei 2015 12:44 schreef aarontje112 het volgende:
Om de goede stemming erin te houden; we zijn gezakt naar de 31e plaats bij de bookies
MAAR DAT ZEGT HELEMAAL NIKS MENSEN
quote:Op maandag 18 mei 2015 12:47 schreef TheVulture het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)diumbelichting.dhtml
Het zit hem dus in de belichting mensen
Wat nu de kids mogen kiezenquote:Ze is nog steeds verbaasd over alle vragen over de uiteindelijke kledingkeuze. ,,Het is grappig te zien hoe dat uit de hand loopt. Dat is eerlijk waar nooit mijn bedoeling geweest''. Of ze haar veelbesproken decolleté-jurk draagt dinsdagavond weet ze nog steeds niet helemaal zeker. ,,In mijn hart heb ik al een keuze gemaakt. Maar vanmiddag hak ik de definitieve knoop door''.
Mixed feelings bij Finland. Ik ben er niet tegen dat ze meedoen, iedereen is welkom.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, vorig jaar was het nog zo. Puur uit sympathie, want Oekraïne en sympathie om voor jezelf uit te komen. Vind Finland gedurfd en nog leuk ook, maarja vond Lordi dan ook geniaalBreekt eens met wat zo gebruikelijk is. Had Nederland ook wel mogen doen met een paar kandidaten van Down met Johnny die een eigen band hadden. Maar nu de trend er toch eindelijk is bekende muzikanten te sturen ipv puur zangers/zangeressen zal het er wel niet van komen.
Dus geen augmented realityquote:Op maandag 18 mei 2015 12:47 schreef TheVulture het volgende:
In Nederland hebben we ook zo iemand. Hij heet Emile Sarkonog iets. Hij is de violist van de 3js. Die man is geniaal. Hij geniet van zijn spel, en dwarrelt heerlijk over over podium rond.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Epic Sax Guy"!!!![]()
Op 0:40 in deze inzending
Die man is een legende!![]()
We zijn gestegen naar de 15e plek in deze poll!quote:Op maandag 18 mei 2015 12:44 schreef aarontje112 het volgende:
Om de goede stemming erin te houden; we zijn gezakt naar de 31e plaats bij de bookies
MAAR DAT ZEGT HELEMAAL NIKS MENSEN
Te kille belichting.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:47 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:06 schreef TheVulture het volgende:
Jan Smit op nu.nl over de Finse band:
De Volendamse zanger verheugt zich op het optreden dinsdag van de Finse groep Pertti Kurikan Nimipäivät, een punkband met mannen met het syndroom van Down. "Ik ben heel benieuwd hoe dat uitpakt. Ik treed vaak op met gehandicapten en uit ervaring weet ik dat die altijd ontzettend veel lol hebben op het podium."
Het kan je smaak niet zijn maar om de 3J's en Nick & Simon nu als downies te bestempelen
Er zijn veel landen met een mooie achtergrond, al zijn het wel vaak bomen. Ik ben dan ook benieuwd of Pannecoucke dit jaar iedereen weer naar de vergetelheid kan regisseren.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:49 schreef TheVulture het volgende:
Qua staging.... Frankrijk pakt even uit
Och, vorig jaar waren we de enige met een boom, nu zijn we een van de weinigen zonder boom, dus we zijn iig weer anders.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn veel landen met een mooie achtergrond, al zijn het wel vaak bomen. Ik ben dan ook benieuwd of Pannecoucke dit jaar iedereen weer naar de vergetelheid kan regisseren.
Onze boom staat statisch op het podium in een camera te loensenquote:Op maandag 18 mei 2015 13:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, vorig jaar waren we de enige met een boom, nu zijn we een van de weinigen zonder boom, dus we zijn iig weer anders.
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onze boom staat statisch op het podium in een camera te loensen
Niks spectaculairs dus..quote:Op maandag 18 mei 2015 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Doen ze ook.quote:
Tsja, denk het wel.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:45 schreef capristo het volgende:
Trijntje liet ons gisteren weten dat er technisch iets is mis gegaan bij de eerdere repetities, waardoor ze morgen pas met de juiste visuals zullen komen.
visuals is dus belichting?
Het is jurk nummer 2 dus?quote:
Dat vind ik het mooiste liedjequote:Op maandag 18 mei 2015 13:54 schreef miep63 het volgende:
Veel rustige ballads. Dat van Cyprus is trouwens ook niet verkeerd.
Ik zag via periscope live beelden, helaas niet heel duidelijk maar het leek wel die jurk uit d'r videoclip te zijn.quote:
twitter:KoosShow6 twitterde op maandag 18-05-2015 om 14:50:04Trijntje kiest voor zwart broekpak @ShownieuwsSBS6 #songfestival http://t.co/Ui9NWafr0F reageer retweet
Verslaggever is daar van boulevard zei ik gisteren alquote:Op maandag 18 mei 2015 14:53 schreef Greys het volgende:
Dat van de te kille belichting kwam zelfs op het radionieuws
Maar dat klinkt totaal niet als 'de juiste graphics komen pas maandag'.
Gewoon belichting, dus. Boulevard had gewoon te veel hier meegelezen.
Haar backing heeft toch nog maar een Angry Bird opgegeten?quote:Op maandag 18 mei 2015 14:55 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:KoosShow6 twitterde op maandag 18-05-2015 om 14:50:04Trijntje kiest voor zwart broekpak @ShownieuwsSBS6 #songfestival http://t.co/Ui9NWafr0F reageer retweet
Volgens mij mag je alle keren iets anders aan... zou in elk geval geen regel kunnen bedenken die dat verhindert...quote:Op maandag 18 mei 2015 14:56 schreef Greys het volgende:
En dit is echt de definitieve dan? Of mag ze vanavond nog wisselen?
Dan is het geen jurk nummer 2 maar nummer 3quote:Op maandag 18 mei 2015 14:55 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:KoosShow6 twitterde op maandag 18-05-2015 om 14:50:04Trijntje kiest voor zwart broekpak @ShownieuwsSBS6 #songfestival http://t.co/Ui9NWafr0F reageer retweet
Nee, want een broek is geen jurk. Dus het is broek nummer 1quote:Op maandag 18 mei 2015 14:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan is het geen jurk nummer 2 maar nummer 3
Helemaal geen jurk...quote:Op maandag 18 mei 2015 14:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan is het geen jurk nummer 2 maar nummer 3
Vanavond moet het definitief zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:56 schreef Greys het volgende:
En dit is echt de definitieve dan? Of mag ze vanavond nog wisselen?
We hebben al 3 #TeamJurks in de OP, er is geen ruimte voor ook nog een wagonlading #TeamBroeken.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, want een broek is geen jurk. Dus het is broek nummer 1
Ik gok nog steeds op slutty dress morgenavond. Omdat het kanquote:Op maandag 18 mei 2015 15:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We hebben al 3 #TeamJurks in de OP, er is geen ruimte voor ook nog een wagonlading #TeamBroeken.
Volgens mij is het wel zo dat de kleding die ze morgenavond aan heeft vanavond ook al moet dragenquote:Op maandag 18 mei 2015 15:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok nog steeds op slutty dress morgenavond. Omdat het kan
Staat dat in de regels? Nee toch?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:02 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel zo dat de kleding die ze morgenavond aan heeft vanavond ook al moet dragen
Het enige wat je hieruit kan afleiden is hoe de liedjes klinken als je ze na elkaar hoortquote:Op maandag 18 mei 2015 15:01 schreef Fred_B het volgende:
Overigens is dit een repetitie waarin diverse artiesten traditioneel hun stem sparen voor vanavond, dus je kunt hieruit niet zo heel veel concluderen.
Die ene die wel/niet moest huilen gister doet in elk geval niet mee, dus we kunnen niet alle liedjes horenquote:Op maandag 18 mei 2015 15:03 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Het enige wat je hieruit kan afleiden is hoe de liedjes klinken als je ze na elkaar hoort
Is wel een anti-climax als ze er niet voor zou kiezen. Dus ik zeg doenquote:Op maandag 18 mei 2015 15:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok nog steeds op slutty dress morgenavond. Omdat het kan
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:03 schreef FritzWepper het volgende:
Misschien is draagt ze wel een jurk en is die broek er met augmented reality overheen geplakt?
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:03 schreef FritzWepper het volgende:
Misschien is draagt ze wel een jurk en is die broek er met augmented reality overheen geplakt?
Ze is al weer bij stemquote:Op maandag 18 mei 2015 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die ene die wel/niet moest huilen gister doet in elk geval niet mee, dus we kunnen niet alle liedjes horen
Heb het ff in de stream gevraagd en volgens de figuren in de stream is dat idd een absolute regel.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Staat dat in de regels? Nee toch?
linkje?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb het ff in de stream gevraagd en volgens de figuren in de stream is dat idd een absolute regel.
http://escxtra.com/live/quote:
Nou ja. Dan maar duimen dat er geen scheur in de scheur komt, want dan zit je dus... vanavond slutty dress, gok ik dan.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb het ff in de stream gevraagd en volgens de figuren in de stream is dat idd een absolute regel.
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:06 schreef Kinga het volgende:
Hoelaat is Trijntje ongeveer aan de beurt? Ren ik nog even snel met de hond door de straat....
Oh serieus??quote:Op maandag 18 mei 2015 15:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Net zeiden ze bij Escxtra van niet....
Volgens mij had Jedward in Duitsland toen bij de jury rehearsal wel iets anders aan dan in de uitzending, niet die rode schouderpakken. Waren toen nog beelden van.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:06 schreef Greys het volgende:
Ik vraag het net ook aan Sietse, ben benieuwd. Volgens mij is dat idd een regel, dat ze bij de jurytoestand vanavond het definitieve van morgen aan moeten hebben.
Ja, stond mij ook iets van bijquote:Op maandag 18 mei 2015 15:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij had Jedward in Duitsland toen bij de jury rehearsal wel iets anders aan dan in de uitzending, niet die rode schouderpakken. Waren toen nog beelden van.
Zeker weten doe ik het echter niet meer.
Daar zijn die oefeningen voorquote:Op maandag 18 mei 2015 15:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
We zijn nog amper begonnen en nu al technische problemen
Ja ok, maar de tijd begint wel een beetje te dringen.quote:
België zeker inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Moldavië gaat zich kwalificeren.... Finland en België ook en dan zie ik het gewoon somber in
twitter:songfestival twitterde op maandag 18-05-2015 om 15:09:13FOTO: @Trijntje_O kiest voor broekpak! #broekpak #Esf15 #songfestival http://t.co/4WPyBXa0P2 reageer retweet
Meh, broekpakgeval is niet slecht of goed, maar die backings hebben nog steeds zo'n idioot apenpakkie aanquote:Op maandag 18 mei 2015 15:16 schreef grazz het volgende:
Het officiele twitter account meldt:[ afbeelding ]twitter:songfestival twitterde op maandag 18-05-2015 om 15:09:13FOTO: @Trijntje_O kiest voor broekpak! #broekpak #Esf15 #songfestival http://t.co/4WPyBXa0P2 reageer retweet
Ik kan me niet voorstellen dat we daar omheen kunnen... van mij hoeven ze niet door, maar an sich hoor ik weinig verschil met Lordi destijds (ik weet niet of dat een compliment is voor de jostiband of een belediging voor Lordiquote:Op maandag 18 mei 2015 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
België zeker inderdaad.
Finland hoop ik toch nog steeds van niet
Hm, dat klinkt alsof het de definitieve keuze wordtquote:Op maandag 18 mei 2015 15:16 schreef grazz het volgende:
Het officiele twitter account meldt:[ afbeelding ]twitter:songfestival twitterde op maandag 18-05-2015 om 15:09:13FOTO: @Trijntje_O kiest voor broekpak! #broekpak #Esf15 #songfestival http://t.co/4WPyBXa0P2 reageer retweet
Ik hoop het, maar er zijn best veel mensen die houden van dit soort acts. Die mensen gaan nu allemaal op Moldavië stemmen, omdat ze de enige zijn.quote:
Maar het is toch niet zo dat omdát het harde rock is (wie het ook speelt) dat het dan automatisch doorgaat? Waarom zouden we er niet omheen kunnen? Omdat rock of omdat mongolen?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat we daar omheen kunnen... van mij hoeven ze niet door, maar an sich hoor ik weinig verschil met Lordi destijds (ik weet niet of dat een compliment is voor de jostiband of een belediging voor Lordi)
Dit account zei ook bij de eerste repetitie dat de decolleté jurk de officiële jurk zou zijn, dus ik vertrouw ze niet meerquote:Op maandag 18 mei 2015 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt alsof het de definitieve keuze wordt![]()
Omdat mongolen. Ik denk dat veel mensen daarvoor gaan stemmen, want knap dat ze meedoen. Ik zie onze Do daar ook wel voor aanquote:Op maandag 18 mei 2015 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo dat omdát het harde rock is (wie het ook speelt) dat het dan automatisch doorgaat? Waarom zouden we er niet omheen kunnen? Omdat rock of omdat mongolen?
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar erg? Vind het haar mooi staan, al blijf ik het zonde vinden dat ze niet voor jurk 1 gaat. Maar wie weet draagt ze het alsnog of zaterdag in de finalequote:Op maandag 18 mei 2015 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nah jury's gaan dit helemaal onderaan zetten, net zoals bij Polen. Maar die kregen nog wel punten omdat ze in de top 3 van de televoting eindigden. Dat zie ik Moldavië niet doenquote:Op maandag 18 mei 2015 15:20 schreef Fred_B het volgende:
Moldavië krijgt de 12 van Roemenië en aardig wat van Spanje en nog wel wat uit de rest van de regio. Het zou kunnen dat het net genoeg is.
Hm ja. De gunfactor, maar ook de 'hahahha dat kutfestival ik ga lekker op die mongolen stemmen' factor inderdaad. Shit. Kak. Kut. We gaan niet doorquote:Op maandag 18 mei 2015 15:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind Moldavië leuk hoor... wat is er mis mee?
[..]
Omdat mongolen. Ik denk dat veel mensen daarvoor gaan stemmen, want knap dat ze meedoen. Ik zie onze Do daar ook wel voor aanEn ik vind het dus qua niveau te vergelijken met Lordi en dat trok ook een hoop stemmen, maar in de eerste plaats de gunfactor.
Omdat beide.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo dat omdát het harde rock is (wie het ook speelt) dat het dan automatisch doorgaat? Waarom zouden we er niet omheen kunnen? Omdat rock of omdat mongolen?
Per saldo zal het wel 12e-13e ofzo worden ja.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:22 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nah jury's gaan dit helemaal onderaan zetten, net zoals bij Polen. Maar die kregen nog wel punten omdat ze in de top 3 van de televoting eindigden. Dat zie ik Moldavië niet doen
Echt? Ik vond het allebei loos gekrijsquote:Op maandag 18 mei 2015 15:23 schreef Joosie200 het volgende:
Tis geen rock, tis punk. Lordi was hardrock, zit verschil in ja
Minimaal 8 punten uit België, Estland, Denemarken en Australië en we zijn er al bijnaquote:Op maandag 18 mei 2015 15:24 schreef capristo het volgende:
We moeten minimaal 40 a 50 punten krijgen voor een 10e plek
Vorig jaar werd San Marino 10e in de 1e semi-final met 40 punten
Belgiequote:Op maandag 18 mei 2015 15:25 schreef Joosie200 het volgende:
Wat horen we nu, België of Armenië? Beetje kleppen op een livestream
België, dan Trijn, maar ik ben bang dat ze daar ook doorheen gaan kleppen.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:25 schreef Joosie200 het volgende:
Wat horen we nu, België of Armenië? Beetje kleppen op een livestream
We krijgen echt geen 8 punten uit België. En Australië weet ook wel iets leukers te verzinnen, of zou het geslijm punten opleveren?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:25 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Minimaal 8 punten uit België, Estland, Denemarken en Australië en we zijn er al bijna
Iets meer waarschijnlijk, want Australië stemt nu als extra land mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:24 schreef capristo het volgende:
We moeten minimaal 40 a 50 punten krijgen voor een 10e plek
Vorig jaar werd San Marino 10e in de 1e semi-final met 40 punten
Heb je al een linkje?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:25 schreef Greys het volgende:
Sietse in mijn FB chat:
"Ja, vanavond is tevens de back-up tape voor als er morgen iets mis zou gaan dus dan moet de kleding inderdaad hetzelfde zijn als morgen".
Ook weer duidelijk.
Waarom gebruiken ze de back-up tape nooit? Zoals toen bij Spanje iemand het podium op sprong.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:25 schreef Greys het volgende:
Sietse in mijn FB chat:
"Ja, vanavond is tevens de back-up tape voor als er morgen iets mis zou gaan dus dan moet de kleding inderdaad hetzelfde zijn als morgen".
Ook weer duidelijk.
Oh ik vind haar beter klinken dan de tweede repetitiequote:Op maandag 18 mei 2015 15:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dat je goed kan horen dat haar stem op begint te raken.
Ja, ik zei alleen maar 'SSSSSSHT'quote:Op maandag 18 mei 2015 15:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zag ik nu Greys gebanned worden in de chat naast de stream?
Dat wel, maar je hoort toch wel dat ze beter haar stem een beetje kan sparenquote:Op maandag 18 mei 2015 15:28 schreef aarontje112 het volgende:
Nou is deze geluidskwaliteit ook wel ruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |