SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door wyccie op 18-05-2015 19:33:15 ]![]()
Die TT![]()
Tyler-girl, hoe is het bij jou gegaan? Ik heb je niet meer kunnen vinden, maar ik vond het wel leuk dat ik je nog even zag bij de start. Zo toevallig!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoe ging het bij jou eigenlijk? Of heb ik dat gemist?quote:Op zondag 17 mei 2015 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Die TT![]()
Tyler-girl, hoe is het bij jou gegaan? Ik heb je niet meer kunnen vinden, maar ik vond het wel leuk dat ik je nog even zag bij de start. Zo toevallig!!![]()
Ik ga niezen van wortel.
Om het extra leuk te maken. Dat interacteert met mijn kruidpollenallergie.
Dus de wortel geschrapt uit het dieet (jammer want jammie), geen genies meer
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ach, als wortel het ergste is wat je moet missen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ha, mijn TomTom heeft mijn Marikenloopje nog opgeslagen tot het moment dat de batterij leeg was, en dat was blijkbaar 400 meter voor de finish. Ik had dus harder moeten lopen.![]()
Is niet echt dramatisch nee. En lactose. Das minder handig maar kan nog steeds erger.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Ach, als wortel het ergste is wat je moet missen
@wyccie: jeej
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik reageer op veel soorten fruit vanwege de kruisreactie; kersen, appel, meloen, kiwi. Wortel ook.
Murmeli, ik heb hetzelfde als jij, ook lactose.![]()
Het is ook per persoon verschillend, maar merkte bij mij veel verschil, dus vandaar dat ik de link even deelde
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Maar bedoel je dat je darmklachten verminderen of dat je minder jeukende ogen had en minder hoefde te snotteren?quote:Op zondag 17 mei 2015 20:20 schreef MaleDuck het volgende:
Het is ook per persoon verschillend, maar merkte bij mij veel verschil, dus vandaar dat ik de link even deelde![]()
Ha! Heb je dus toch gelopenquote:Op zondag 17 mei 2015 20:12 schreef wyccie het volgende:
Ha, mijn TomTom heeft mijn Marikenloopje nog opgeslagen tot het moment dat de batterij leeg was, en dat was blijkbaar 400 meter voor de finish. Ik had dus harder moeten lopen.
Het ging wel oké, ik had ook aardig last van de warmte. Niet erg benauwd, dus dat was wel fijn. Wel wat last van het stoffige bospad.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:08 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Hoe ging het bij jou eigenlijk? Of heb ik dat gemist?
36:22 gelopen, dus dat is minder snel dan vrijdag. Maar dat was een PR, dus het mocht ook wel wat langzamer. Helemaal niet erg.
Ik heb wel een klein pijntje in m'n linkervoet, merk ik inmiddels. Beetje gek, want tijdens het rennen voel ik het niet, bij het wandelen wel. Maar even aankijken.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Trouwens, als iemand in de WLWeW wil: ik ben doordeweeks overdag nooit op Fok. In de avond in principe alleen via de tablet, maar ik zal proberen wanneer nodig de OP bij te werken.![]()
Ga jij ook niezen van die fruitsoorten en van wortel? En jeuk in je gezicht krijgen enzo?quote:Op zondag 17 mei 2015 20:15 schreef wyccie het volgende:
Ik reageer op veel soorten fruit vanwege de kruisreactie; kersen, appel, meloen, kiwi. Wortel ook.
Murmeli, ik heb hetzelfde als jij, ook lactose.
Lactose vinden mijn darmen niet zo lekker. Bij jou ook?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ga zo de prestaties van vandaag doornemen maar eerst mijn egopost van de dag. Ondanks het gedonder met kuitspierscheurtjes van de laatste weken was vandaag voor Stipstreep een lichtpuntje.
De dood of de gladiolen. Voor het eerst sinds laaaaaaaange tijd weer 30+ gelopen. De gedachte was dat als ik dat nu niet kan, dat ik dan over drie weken de MVB ook niet aan kan. Vlak begonnen en toen de kuit goed bleek te voelen nog wat lichte heuvels gepakt. Dood ben ik niet, maar makkelijk is anders. Resultaat: 34,06km met 280 meter omhoog en 280 meter omlaag. Prognose voor de MVB is tussen 4:15 en 4:30 aangezien ik die niet voluit mag lopen maar meer als een stevige training.![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vandaag was mijn eerste halve marathon ooit en ik liep hem in Leiden. Ik ging er niet overdreven overtuigd van mezelf in, wat ook blijkt uit wat ik hier laatst postte:Verslag hoe het daadwerkelijk ging (in spoiler, want niet iedereen zal het boeienquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:02 schreef De_Kaas het volgende:
Vandaag alsnog (bij de vorige poging viel ik helaas uit met buikkramp) een 18 km gelopen (1:45) in de voorbereiding op de halve marathon van 17 mei in Leiden en nu afbouwen. Eerlijk gezegd strompelde ik de laatste km vooruit, echt rennen kon ik niet meer. Wat dat betreft niet optimaal voorbereid helaas en het doel dat ik zette toen ik 2,5 maand terug begon met trainen (onder de twee uur duiken op m'n eerste HM) heb ik ook helemaal uit m'n hoofd gezet. Dat is niet realistisch en ik wil ook niet dat zo'n dag als een verlies voelt, terwijl het best tof zou zijn als ik een keer zo'n afstand uitloop. Wil gewoon in een lekker tempo uit proberen te lopen en daarna langer/geleidelijker voorbereiden op zo'n volgende wedstrijd.
):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geen genies, maar tintelende lippen, en jeuk in mijn keel en gehoorgang.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:26 schreef Murmeli het volgende:
Ga jij ook niezen van die fruitsoorten en van wortel? En jeuk in je gezicht krijgen enzo?
Lactose vinden mijn darmen niet zo lekker. Bij jou ook?
Van mijn lactose-intolerantie krijg ik een opgezwollen buik/kramp/geborrel en moet ik frequenter het toilet bezoeken.
In welk topic zitten we nou opeens?![]()
![]()
Strip, hartstikke mooi! Dat geeft weer een beetje vertrouwen.
Mei zit er al weer bijna op, daarna heb ik geen wedstrijden meer staan. Dus ik ga me maar eens inschrijven voor juni-aughustus. Voor september en oktober heb ik ook allerlei wedstrijden in mijn hoofd, maar dat is nog iets te ver weg.![]()
Strippositief!
Gup, goed gedaan!Met je nieuwe PR was dit gewoon even lekker uitlopen dus
ben ook benieuwd hoe het bij T-G ging. En met Angela?!
Gogo, balen..... Ik hoop voor je op goede weersomstandigheden eind juni voor een herkansingsaanval op je PR! Wat is je doel eigenlijk?
Devv![]()
Mossel, wat een tijd![]()
Ik vergeet vast mensenkan op mobiel niet terugkijken sinds Safari na de update het tabblad gaat verversen als je switcht
en ik weet soms ook niet meer of ik ergens op Facebook wel of niet op gereageerd had
![]()
![]()
Die armband wyccie
Ik moet het doen met de tanktop die ik toch nog opgehaald heb, want ja... 30 euro weggooien is ook weer zo wat.
Hoe was de loop?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Willen jullie een verslagje? Ben daar niet zo goed in....
Maar hier komt ie dan een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps hij is toch langer geworden hahah.
In een paar woorden; Leuk, warm, en wel een pijne knie nu...
Linkje
http://app.endomondo.com/workouts/524194569/19432788
[ Bericht 5% gewijzigd door xMissi op 17-05-2015 20:50:35 ]![]()
Je had op Endomondo 5.4 km geklokt in 36.40 toch? Dus dan is het niet gek dat je officiele tijd 36.31 is! Alleen het kan zijn dat je telefoon dus een afwijking had t.o.v. het nagemeten parcours, dus die 5km die Endomondo aangeeft hoeft niet écht 5km te zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:42 schreef xMissi het volgende:
Willen jullie een verslagje? Ben daar niet zo goed in....
Maar hier komt ie dan een beetje.
Ik ben gestart om half 2( nouja iets later zelfs wellicht ) .. Vond het echt heel druk maar toen we eenmaal liepen had ik daar geen last meer van. In het begin veel mensen ingehaald. Zoals ik toenstraks al zei verbaasde me het echt dat er superveel mensen in een lange broek lopen. Maarja moesten ze maar zelf weten ik had gelukkig kort kort. Toen liepen we het bos in , mooi, het ging allemaal nog goed. Ik had het wel warm en daardoor ook dorst, denk dat dat was doordat ik van te voren te weinig drinken op had. Nou op de helft stond gelukkig een drankpost dus daar heel even gestopt en een bekertje water op. Die had ik echt even nodig! Ik kon weer lekker vooruit. Maar toen draaiden we een of ander zandpad op met keien er tussen ofzo. Iig ik vond het niet lekker lopen. Mijn knie dus ook niet en mijn kuiten ook niet zo, maar goed ik dacht niet miepen LOPEN. Zo gezegd zo gedaan. Gelukkig zakte de pijntjes iets. Ik kwam voorbij het 4km punt, en vlak daarna gingen we het asfalt weer op. Nou dat voelde dus heerlijk. Hier stonden langs de kant veel mensen. En dat hielp want ze moedigen je aan en roepen je naam enzo. Echt leuk
. Op 400 m v de finish(zoiets) moest ik echt even 1 minuutje lopen want pff ik redde het even niet meer. Nou toen mezelf weer toegesproken van nog even en dan ben ik er. En jahoor ik was er zo . Mede door de toeschouwers! Was echt een gaaf gevoel. Een mooie tijd van 36:31. Wat ik alleen niet snap is dat endomondo 36:00 aangaf... Maar goed dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik er niet blij mee ben. Ik ben namelijk super trots op mezelf dat ik dit toch maar heb gedaan en heb volgehouden sinds ik ben begonnen. Had ik echt niet verwacht! Ik ben zeker van plan om meerdere wedstrijdjes te gaan lopen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Neej 5,09 in 36.40. Maar weetje ik maak me er niet druk om snapte het alleen niet echt . Ik ben al lang blij met deze tijd hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 20:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je had op Endomondo 5.4 km geklokt in 36.40 toch? Dus dan is het niet gek dat je officiele tijd 36.31 is! Alleen het kan zijn dat je telefoon dus een afwijking had t.o.v. het nagemeten parcours, dus die 5km die Endomondo aangeeft hoeft niet écht 5km te zijn.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:34 schreef De_Kaas het volgende:
Vandaag was mijn eerste halve marathon ooit en ik liep hem in Leiden. Ik ging er niet overdreven overtuigd van mezelf in, wat ook blijkt uit wat ik hier laatst postte:
[..]
Verslag hoe het daadwerkelijk ging (in spoiler, want niet iedereen zal het boeien):
Jij hebt goed doorgegerend, joh. Netjes dat je je aanvankelijke streeftijd toch hebt gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel even eerst nog wat meer trainen voor een HM waarbij je jezelf niet helemaal kapot en leeg hoeft te lopen voor je door gaat voor de koelkast. Je knieën zijn je snelheid en afstand ook nog niet gewend.Mooi!quote:Op zondag 17 mei 2015 20:39 schreef Yuki het volgende:
Die armband wyccie
Ik moet het doen met de tanktop die ik toch nog opgehaald heb, want ja... 30 euro weggooien is ook weer zo wat.
Hoe was de loop?
Het was nog drukker dan vorig jaar, nu startten we met 6 startgroepen buíten het stadion. Het ging heel fijn. Af en toe wat afsnijdende meiden, maar het viel me relatief mee, gezien het aantal hysterische meiden dat als kippen zonder kop de pacers achterna stormden en over stoepjes en tramrails stapten. Ik heb in ieder geval niemand op de grond zien liggen.![]()
De route was net iets anders dan vorig jaar, en geen blote mannen in het Vondelpark. Maar het was nog steeds even mooi om daar te lopen in het park, onder het Rijksmuseum dooren dwars door de straten/grachten van Amsterdam. Er stonden nu ook meer mensen langs de kant te juichen. En dan het binnenkomen in het Olympisch Stadion, waar we in de laatste 100 meters nog gesommeerd werden nog een eindsprint in te zetten. Ik heb dan ook echt zo ongeveer alles gegeven op het eind. En trots op mijn welverdiende armband. En zelfs het shirtje vind ik nu mooi (viel iets tegen na het groene shirtje van vorig jaar, maar het kan niet altijd feest zijn).
![]()
Het lijkt me echt zo vreemd om met alleen maar vrouwen (6000 las ik?quote:Op zondag 17 mei 2015 20:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij hebt goed doorgegerend, joh. Netjes dat je je aanvankelijke streeftijd toch hebt gehaald.
Ik zou wel even eerst nog wat meer trainen voor een HM waarbij je jezelf niet helemaal kapot en leeg hoeft te lopen voor je door gaat voor de koelkast. Je knieën zijn je snelheid en afstand ook nog niet gewend.
[..]
Mooi!
Het was nog drukker dan vorig jaar, nu startten we met 6 startgroepen buíten het stadion. Het ging heel fijn. Af en toe wat afsnijdende meiden, maar het viel me relatief mee, gezien het aantal hysterische meiden dat als kippen zonder kop de pacers achterna stormden en over stoepjes en tramrails stapten. Ik heb in ieder geval niemand op de grond zien liggen.![]()
De route was net iets anders dan vorig jaar, en geen blote mannen in het Vondelpark. Maar het was nog steeds even mooi om daar te lopen in het park, onder het Rijksmuseum dooren dwars door de straten/grachten van Amsterdam. Er stonden nu ook meer mensen langs de kant te juichen. En dan het binnenkomen in het Olympisch Stadion, waar we in de laatste 100 meters nog gesommeerd werden nog een eindsprint in te zetten. Ik heb dan ook echt zo ongeveer alles gegeven op het eind. En trots op mijn welverdiende armband. En zelfs het shirtje vind ik nu mooi (viel iets tegen na het groene shirtje van vorig jaar, maar het kan niet altijd feest zijn).
) daar te rennen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: