http://versbeton.nl/2013/(...)binnen-de-volksclub/quote:Op zondag 17 mei 2015 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat heeft niets met een schuld te maken. Feyenoord kan ook gewoon die aandelen niet terug kopen!
Dan worden ze maar lekker geen baas in huis. Dan gaan ze dat geld lekker investeren op het veld.
'Die' been? Serieus? Ben jij eerste generatie allochtoon?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:26 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vond die overtreding op boetius gewoon een overtreding
ziet toch duidelijk dat die been boetius blokkeert...
wat een mongol die commentator weer
het is die been sufferdje....quote:Op zondag 17 mei 2015 19:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
'Die' been? Serieus? Ben jij eerste generatie allochtoon?
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:26 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vond die overtreding op boetius gewoon een overtreding
ziet toch duidelijk dat die been boetius blokkeert...
wat een mongol die commentator weer
dat is waar, maar we hebben het over deze wedstrijdquote:Op zondag 17 mei 2015 19:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
Het gehele optreden de afgelopen wedstrijden is gewoon schandalig.
je moeder kon vanavond niet..quote:Op zondag 17 mei 2015 19:30 schreef Raptor1985 het volgende:
Wanneer is de huldiging? Of is dat alleen bij een 2e plaats?![]()
Wat?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is die been sufferdje....
ik maak er geen ...dat been van....omdat het cruciaal was
Jeetje hilarisch. Ik pis in m'n broek van het lachenquote:Op zondag 17 mei 2015 19:30 schreef Raptor1985 het volgende:
Wanneer is de huldiging? Of is dat alleen bij een 2e plaats?![]()
neequote:Op zondag 17 mei 2015 19:32 schreef raptorix het volgende:
Het ironische is dat je met 2 thuiswedstrijden playoffs meer geld binnen harkt dan met europa in gaan.
De 3de plek verliezen is gênant. Zeker op deze manier.quote:
Clasie stond er in alle topwedstrijden.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Clasie zakt trouwens ook wanhopig door de mand, als het er op aan komt is hij er nooit. Leuk in wedstrijdjes tegen NAC en Go Ahead, maar serieus presteren ho maar.
Speelde gewoon redelijk goed vandaag. Probeer je als eenling maar eens te onttrekken aan de malaise. Maar users als jij komen hier alleen om een beetje te stoken, bah.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Clasie zakt trouwens ook wanhopig door de mand, als het er op aan komt is hij er nooit. Leuk in wedstrijdjes tegen NAC en Go Ahead, maar serieus presteren ho maar.
Genieten van 2 nederlagen jaquote:Op zondag 17 mei 2015 19:36 schreef Replicat het volgende:
Positief: Zo erg is het ook weer niet, we kunnen nog een wedstrijdje of 1 á 2 langer genieten van ons kluppie.
2e is voor een grote club als Ajax inderdaad belachelijk slecht. Eens.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje hilarisch. Ik pis in m'n broek van het lachen
Met een 2-1 tegen de degradant kan je gelukkig wel thuiskomen
Meer dan 2 zal het niet zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:36 schreef Replicat het volgende:
Positief: Zo erg is het ook weer niet, we kunnen nog een wedstrijdje of 1 á 2 langer genieten van ons kluppie.
qft!quote:Op zondag 17 mei 2015 19:32 schreef raptorix het volgende:
Het ironische is dat je met 2 thuiswedstrijden playoffs meer geld binnen harkt dan met europa in gaan.
Al maak je Iker eerste doelman, dat is niet het grootste probleem momenteel.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:38 schreef superniger het volgende:
Volgend seizoen sowieso Hahn eerste keeper maken.
Nooit deze aankoop begrepen en daar 1 miljoen voor uitgeven.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:38 schreef superniger het volgende:
Volgend seizoen sowieso Hahn eerste keeper maken.
Welkom op een forum.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:40 schreef MPC60 het volgende:
Al die jostis die meer bezig zijn met de mooiste club uit Nederland dan hun eigen zooitje.
Grotendeels pvv tokkies inderdaadquote:
Hahn was nog niet goed genoeg aan het begin van het seizoen en Mulder kon al helemaal niet. Vermeer is en was een uitstekende aankoop.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nooit deze aankoop begrepen en daar 1 miljoen voor uitgeven.
Vermeer heeft het niet slecht gedaan, maar hij heeft ook blunders gemaakt.
Diverse keren gezien dat hij gewoon stilstond en de bal achterna keek, omdat hij tever uit het doel stond. Bij AJax deed hij dat ook regelmatig.
quote:Op zondag 17 mei 2015 19:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Clasie stond er in alle topwedstrijden.
Dat wil je als Feyenoorder inderdaad graag geloven, anders blijft er helemaal niks meer over.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Speelde gewoon redelijk goed vandaag. Probeer je als eenling maar eens te onttrekken aan de malaise. Maar users als jij komen hier alleen om een beetje te stoken, bah.
Hij gaat deze zomer minstens 10 miljoen opleveren. Vorige zomer niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
[..]
Dat wil je als Feyenoorder inderdaad graag geloven, anders blijft er helemaal niks meer over.
Feit is gewoon dat je hem had moeten verkopen aan Porto begin dit seizoen. Zo'n overschat mannetje is makkelijk te vervangen.
Naar een vrouw met rood haar zou ik sowieso nooit luisteren.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:42 schreef GGMM het volgende:
Hulde voor Clasie dat hij gewoon gaat praten. Het moet toch imponerend zijn als zo'n grote boze groep supporters je op staat te wachten.
[ afbeelding ]
Kutleven voor die jongen, op dit momentquote:Op zondag 17 mei 2015 19:42 schreef GGMM het volgende:
Hulde voor Clasie dat hij gewoon gaat praten. Het moet toch imponerend zijn als zo'n grote boze groep supporters je op staat te wachten.
[ afbeelding ]
Het is al zo vaak gepost: 1 persoon kan niet een heel team op sleeptouw nemen. En al helemaal niet als ze domweg niet willen, wat is gebleken de afgelopen wedstrijden.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Moet ie tijdens de wedstrijd eens doen als het er echt om gaat,
wat WEET DEZE RODE HUPPELKUT OVER VOETBAL DAN....quote:Op zondag 17 mei 2015 19:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Al vaker gezegd: Clasie is het type speler dat in een goed draaiend elftal mee kan, op bijna elk niveau. Maar geen kartrekker, al willen veel supporters dat nog zo graag geloven.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Clasie is geen echte aanvoerder gebleken.
Ik vind het een goede speler maar geen echte top.
Echte top blinkt wekelijks uit, clasie is te vaak onzichtbaar. Hij kan echt geen wedstrijd naar zijn hand zetten.
Ben benieuwd of na dit seizoen echt interresse voor hem komt, de scouts hebben de afgelopen weken natuurlijk gezien dat hij meeging in de malaise.
aldus de zwakbegaafde PSV-supporterquote:Op zondag 17 mei 2015 19:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Naar een vrouw met rood haar zou ik sowieso nooit luisteren.
Niet willen?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is al zo vaak gepost: 1 persoon kan niet een heel team op sleeptouw nemen. En al helemaal niet als ze domweg niet willen, wat is gebleken de afgelopen wedstrijden.
Oh ze willen niet. Dat is dus het probleem.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is al zo vaak gepost: 1 persoon kan niet een heel team op sleeptouw nemen. En al helemaal niet als ze domweg niet willen, wat is gebleken de afgelopen wedstrijden.
Fok-it is een man.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:46 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Beetje jammer om te zeggen dat ze 'mad' is terwijl hij gewoon gelijk heeft.
Is het een vrouw dan? Dat zou een hoop verklarenquote:Op zondag 17 mei 2015 19:46 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Beetje jammer om te zeggen dat ze 'mad' is terwijl hij gewoon gelijk heeft.
Nee hoor. Kan toch nooit mee draaien bij de middenmoters in Engeland oid, komt in alles te kort.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Al vaker gezegd: Clasie is het type speler dat in een goed draaiend elftal mee kan, op bijna elk niveau. Maar geen kartrekker, al willen veel supporters dat nog zo graag geloven.
dat valt allemaal wel mee. Was allemaal wel te voorzien van tevoren,quote:
Hij heeft van Beek meegenomen als bodyguard.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeft ook niet. Waarom zo mad?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat valt allemaal wel mee. Was allemaal wel te voorzien van tevoren,
Nee ik begrijp het nut van jouw berichtjes nooit zo.
Ik heb geen idee waarom ze zo bagger speelden de afgelopen wedstrijden, ik ben dan ook geen lid van het team aldaar. Maar bij elke wedstrijd straalde ze uit dat ze niet wilden, geen zin er in hadden, geen drive, helemaal niks.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ze willen niet. Dat is dus het probleem.
Omdat ze niet zo goed kunnen voetballen met z'n allen.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom ze zo bagger speelden de afgelopen wedstrijden, ik ben dan ook geen lid van het team aldaar. Maar bij elke wedstrijd straalde ze uit dat ze niet wilden, geen zin er in hadden, geen drive, helemaal niks.
Denk dat het vooral een gebrek aan kwaliteit is.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom ze zo bagger speelden de afgelopen wedstrijden, ik ben dan ook geen lid van het team aldaar. Maar bij elke wedstrijd straalde ze uit dat ze niet wilden, geen zin er in hadden, geen drive, helemaal niks.
100.000 x 20 euro is 2 miljoen, dat haal je met UEFA cup niet binnen, Tv geld is nihil, premisch nihil, en dan mag je met 30 man naar Djenpr Petrovsk. Reken maar uit.quote:
Zijn die middenmotors beter dan Oranje van vorige zomer dan? Daar draaide hij namelijk moeiteloos mee.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee hoor. Kan toch nooit mee draaien bij de middenmoters in Engeland oid, komt in alles te kort.
Als het een gebrek aan kwaliteit zou zijn, zou dat het gehele seizoen zo moeten zijn. Maar dat is ook weer niet zo.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat het vooral een gebrek aan kwaliteit is.
Samen met een tactiek die eigenlijk helemaal niet te ontdekken is.
2 thuiswedstrijden playoffs, een tientje toegang lijkt me normaal.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is in godsnaam de gedachtegang achter deze berekening?
Een tientje?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
2 thuiswedstrijden playoffs, een tientje toegang lijkt me normaal.
SCC hebben vrije toegang...quote:Op zondag 17 mei 2015 19:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
De seizoenskaarthouders hebben gratis toegang.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
50.000 x 10 = 500.000 x 2 = 1 miljoenquote:Op zondag 17 mei 2015 19:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je gaat geen 100.000 kaarten verkopen. De seizoenskaarthouders zullen er zo wel in mogen en of je verder een uitverkochte kuip mag verwachten na zo'n einde? Zelfs bij Feyenoord zijn er grenzen aan de loyaliteit.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
100.000 x 20 euro is 2 miljoen, dat haal je met UEFA cup niet binnen, Tv geld is nihil, premisch nihil, en dan mag je met 30 man naar Djenpr Petrovsk. Reken maar uit.
Ook dan verdien je best wat geld in een stadion, een kaarthouder verzuipt zijn verdriet nogal graag.quote:
Ja, dan moet je vooral waterbier drinkenquote:Op zondag 17 mei 2015 19:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ook dan verdien je best wat geld in een stadion, een kaarthouder verzuipt zijn verdriet nogal graag.
Plus dat de meeste contracten tegenwoordig behoorlijke winstpremies vragen voor EC wedstrijden.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Je gaat geen 100.000 kaarten verkopen. De seizoenskaarthouders zullen er zo wel in mogen en of je verder een uitverkochte kuip mag verwachten na zo'n einde? Zelfs bij Feyenoord zijn er grenzen aan de loyaliteit.
Verder zijn de premies van Europa Cup wel leuk, 2.4 miljoen voor plaatsing. 360k/120k voor winst/gelijkspel. Plus de extra kaartverkoop, die hoger zal zijn dan bij de playoffs.
http://plazilla.com/page/(...)gue-en-europa-league
Hmhm.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ook dan verdien je best wat geld in een stadion, een kaarthouder verzuipt zijn verdriet nogal graag.
Ga ergens anders trollen. Kut.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
[..]
Dat wil je als Feyenoorder inderdaad graag geloven, anders blijft er helemaal niks meer over.
Feit is gewoon dat je hem had moeten verkopen aan Porto begin dit seizoen. Zo'n overschat mannetje is makkelijk te vervangen.
Oké, zal ik met een stelling komen?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hmhm.
Je lulverhaal is gewoon onderuit gehaald. Accepteren en op naar de volgende stelling.
Laten we eerlijk zijn, als deze vrouw in de kroeg met jou een discussie over voetbal zou beginnen, dan moet jij ook een lachsalvo onderdrukken....quote:
Het is paar jaar terug al aangegeven, dat voor de meeste clubs UEFA league nauwelijks geld opbrengt, komt met name omdat de TV rechten geen flikker opleveren met 600 wedstrijden in de week, was geschreven door die gast die die wekelelijkse column in de metro had, die sports marketeer.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hmhm.
Je lulverhaal is gewoon onderuit gehaald. Accepteren en op naar de volgende stelling.
In een goed draaiend Oranje speelde Clasie gewoon prima mee hoor.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee hoor. Kan toch nooit mee draaien bij de middenmoters in Engeland oid, komt in alles te kort.
Aankomend seizoen i.i.g. 2,4 miljoen euro startgeld + 120.000 euro per punt.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is paar jaar terug al aangegeven, dat voor de meeste clubs UEFA league nauwelijks geld opbrengt, komt met name omdat de TV rechten geen flikker opleveren met 600 wedstrijden in de week, was geschreven door die gast die die wekelelijkse column in de metro had, die sports marketeer.
Kan, maar de playoffs leveren niet meer op. Dat is gewoon een non discussie.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is paar jaar terug al aangegeven, dat voor de meeste clubs UEFA league nauwelijks geld opbrengt, komt met name omdat de TV rechten geen flikker opleveren met 600 wedstrijden in de week, was geschreven door die gast die die wekelelijkse column in de metro had, die sports marketeer.
Die 2.4 miljoen is idd geupgrade, maar dan nog hou je er niet veel van over, bovendien, is het gebleken dat je daar ook je selectie qua grote moet op aanpassen, anders haal je simpelweg de finish niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:57 schreef Downwards het volgende:
[..]
Aankomend seizoen i.i.g. 2,4 miljoen euro startgeld + 120.000 euro per punt.
Ik weet niet of seizoenkaarthouders gratis toegang hebben, normaal is dat niet zo, maar wellicht zou dat met uit pure armoede doen, ik denk persoonlijk van niet, bestuurders gaan niet zomaar een miljoen down the drain gooien.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan, maar de playoffs leveren niet meer op. Dat is gewoon een non discussie.
Newcastle heeft een nog kutter seizoen dan Feyenoord. Daar past hij prima tussen.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:57 schreef Buitendam het volgende:
Een club als Newcastle kan ie echt wel mee.
Het is zo. Klaar nu.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niet of seizoenkaarthouders gratis toegang hebben, normaal is dat niet zo, maar wellicht zou dat met uit pure armoede doen, ik denk persoonlijk van niet, bestuurders gaan niet zomaar een miljoen down the drain gooien.
Voor het eerst dat ik die naam hoortwitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 17-05-2015 om 19:57:10Naast Fred Rutten, zal ook de veel bekritiseerde assistent-trainer Patrick Greveraars direct vertrekken bij #Feyenoord. [via @MikosGouka] reageer retweet
Als je vervolgens faalt in dat toernooi, schiet je er inderdaad weinig mee op.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die 2.4 miljoen is idd geupgrade, maar dan nog hou je er niet veel van over, bovendien, is het gebleken dat je daar ook je selectie qua grote moet op aanpassen, anders haal je simpelweg de finish niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |