Wat een hoop letters om helemaal niks te zeggen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
En het gebruikelijke riedeltje begint weer. Van Geel dit, Rutten dat.
Uiteindelijk zijn het de spelers die het op het veld moeten doen en zij laten gewoon he-le-maal niks zien. Telkens worden er hier opstellingen gegeven waarin wisselingen worden gemaakt, maar als deze wisselingen worden gemaakt speelt Feyenoord ook niet beter.
Mensen wilden Vilhena, kregen Vilhena en hij heeft werkelijk niks goed gedaan vandaag.
Mensen wilden Achahbar in de spits, viel in en liet helemaal niks zien.
Toornstra op 10 in plaats van Immers hebben we ook al enkele keren gezien, maar wanneer hij er dan staat laat hij ook helemaal niks zien.
Wat moet je als trainer dan?
Natuurlijks is Mathijsen opstellen in plaats van Kongolo een verandering die weinig mensen hadden verwacht, maar Kongolo voetbalt de laatste tijd ook niet heel best. Wie zegt dat Woudenberg wel het niveau aankan? Doe je dat op basis van één wedstrijd enkele maanden geleden?
Tuurlijk, die heeft aanknopingspunten gezienquote:
Geschiedenisstudent hé.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een hoop letters om helemaal niks te zeggen.
Ja, kan moeilijk zeggen dat we ze skippen hèquote:Op zondag 17 mei 2015 16:40 schreef Jorwol het volgende:
Kut Bombvis beetje zeggen dat we de play-offs in moeten!!111
Kijk alleen maar naar de huidige final Dnipro tegen Sevilla.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:39 schreef Downwards het volgende:
[..]
En het relativeren is alweer begonnen.
Heb je z'n interview op Radio Rijnmond gehoord?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tuurlijk, die heeft aanknopingspunten gezien
Was dat maar zoquote:Op zondag 17 mei 2015 16:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, kan moeilijk zeggen dat we ze skippen hè
Niet als je 7 punten voorstaat 5 wedstrijden voor het eindequote:
Snap ook wel dat je wegloopt bij dat tering Fox, enge interviewersquote:Op zondag 17 mei 2015 16:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heb je z'n interview op Radio Rijnmond gehoord?
Ik denk dat hij gaat opstappen. Hij was vrij resoluut.
Wel ironisch, hoe het kan verkeren. Was er een paar maanden geleden nog van overtuigd dat Toornstra een betere aankoop was dan Ziyech.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Yup, als je die Ziyech ziet voetballen in een nog groter aidselftal dan zie je inderdaad dat het gewoon individuele kwaliteit is die ze missen.
Nee, het besef dat wat Rutten ook probeert, het nooit loopt. Wat moet je als trainer dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar serieus; wat wil jij? Spelers weg? Ontslaan?
Sevilla, want Sevilla wint de EL altijdquote:Op zondag 17 mei 2015 16:41 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kijk alleen maar naar de huidige final Dnipro tegen Sevilla.
Engelse en Duitse ploegen nemen die competitie helemaal niet serieus. Bijna niemand weet wie 3 jaar geleden de EL heeft gewonnen terwijl de gemiddelde voetbalkijker dat van de CL nog makkelijk weet
Nee, niet gehoord. Ik zou het mooi vinden als die opstapt, maar eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heb je z'n interview op Radio Rijnmond gehoord?
Ik denk dat hij gaat opstappen. Hij was vrij resoluut.
Nee joh, gratis wedstrijdquote:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 17-05-2015 om 16:41:53Van de Feyenoord directie wil vooralsnog niemand voor de microfoon verschijnen. reageer retweet
Is kut, maar daar kan Rutten niets aan doenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet als je 7 punten voorstaat 5 wedstrijden voor het einde
Je was niet de enigequote:Op zondag 17 mei 2015 16:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wel ironisch, hoe het kan verkeren. Was er een paar maanden geleden nog van overtuigd dat Toornstra een betere aankoop was dan Ziyech.
Kakkerlakken lopen altijd weg.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 17-05-2015 om 16:41:53Van de Feyenoord directie wil vooralsnog niemand voor de microfoon verschijnen. reageer retweet
#lopenaltijdwegquote:Op zondag 17 mei 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee kloptquote:Op zondag 17 mei 2015 16:42 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Is kut, maar daar kan Rutten niets aan doen
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:42 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Bedankt dat je mij zo hard hebt laten lachenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
4e plek is nog steeds gewoon boven wat je kunt verwachten van een selectie met deze kwaliteit.
Twente en Vitesse hebben beide betere spelers maar staan onder Feyenoord.
Rutten moet gewoon lekker stoppen met trainer spelen en lekker z'n groot rijbewijs gaan halenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:41 schreef Henrys het volgende:
Dit is toch de 8e slotwedstrijd op rij die hij heeft verloren
Goed werk leveren. Doet ie niet. Dus weg.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nee, het besef dat wat Rutten ook probeert, het nooit loopt. Wat moet je als trainer dan?
Twente heeft één speler die het verschil kan maken, Feyenoord niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
4e plek is nog steeds gewoon boven wat je kunt verwachten van een selectie met deze kwaliteit.
Hij stelt ze toch op?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:42 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Ben niet voor Twente trouwens. Maar is gewoon zo.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Bedankt dat je mij zo hard hebt laten lachen
Politiek is een deur verderopquote:Op zondag 17 mei 2015 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
rutte heeft gefaald
keiharde statistiek
rutte presteert altijd superslecht aan het eind van het seizoen bij al zijn ploegen
het lag niet aan de spelers maar aan rutte
Lul niet zo dom man.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
kwalitatief houdt het qua spelers ook niet overquote:Op zondag 17 mei 2015 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
rutte heeft gefaald
keiharde statistiek
rutte presteert altijd superslecht aan het eind van het seizoen bij al zijn ploegen
Wat een onzin weer. Te veel matige spelers zijn niet capabel genoeg om de derde plek te pakken..quote:Op zondag 17 mei 2015 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
rutte heeft gefaald
keiharde statistiek
Nee. Ga nou niet beweren van wel, want dan zal ik met Jippie moeten reageren, dat is alleen voor de echt grote kneuzen weggelegd, daar wil ik je nog niet onder scharenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ben niet voor Twente trouwens. Maar is gewoon zo.
en hij traint ze, en zou ze moeten motiveren, en moeten zorgen dat ze fit zijn enz.quote:
Ben ook wel blij dat hij volgend jaar vertrekt, begrijp mij niet verkeerd. Maar voor de play-offs ontslaan? Ik zou hem de rit gewoon uit laten zitten. Van Bronckhorst voor de groep zetten heeft nu geen nut.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed werk leveren. Doet ie niet. Dus weg.
Ik snap het niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:40 schreef klaasweetalles het volgende:
rutte gaf zojuist een intervieuw radio rijnmond
hij gaat ontslag nemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Selectie van Twente is echt wel beter?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Bedankt dat je mij zo hard hebt laten lachen
Play-offs zijn gratis voor seizoenskaarthoudersquote:Op zondag 17 mei 2015 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga geen woorden meer vuil maken aan deze troep zeg
Ik neem overigens aan dat de play-offs bij de seizoenskaart inbegrepen zijn of moet ik nog extra geld gaan zitten uitgeven aan dit zooitje ook?
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Selectie van Twente is echt wel beter?
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee. Ga nou niet beweren van wel, want dan zal ik met Jippie moeten reageren, dat is alleen voor de echt grote kneuzen weggelegd, daar wil ik je nog niet onder scharen
Tuurlijk moet je dokken, kunnen ze weer een spits van kopen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga geen woorden meer vuil maken aan deze troep zeg
Ik neem overigens aan dat de play-offs bij de seizoenskaart inbegrepen zijn of moet ik nog extra geld gaan zitten uitgeven aan dit zooitje ook?
De nacompetitiequote:Op zondag 17 mei 2015 16:45 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Hij had toch al ontslag genomen? Wat is er anders dan?
Hij had toch al gezegd dat hij wegging?
helemaal geen onzin...is een keiharde realiteitquote:Op zondag 17 mei 2015 16:44 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Te veel matige spelers zijn niet capabel genoeg om de derde plek te pakken..
Dit heeft klaas getypt op een computer met windows10.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
rutte heeft gefaald
keiharde statistiek
Sterkte Smokey.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:45 schreef Mr.Smokey het volgende:
rutten is een vieze jood hij maakt alles kapot wat we laatste jaren weer gefixt hadden kkrutten
Heeft geen nut inderdaad, tenzij onvrede in selectie zo groot is dat er wat frisheid in komt, en als je dan op die manier als nog de playoffs en dus europees speelt, is het het wat mij betreft wel waard, het risico dan. De andere kant is Rutten laten blijven en een in mijn ogen zekerheidje voor kansloos resultaat.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ben ook wel blij dat hij volgend jaar vertrekt, begrijp mij niet verkeerd. Maar voor de play-offs ontslaan? Ik zou hem de rit gewoon uit laten zitten. Van Bronckhorst voor de groep zetten heeft nu geen nut.
Ik dacht "Er is in ieder geval íets 176% verbeterd", dirigeerde mijn ogen naar links, en zag toen pas "defensieve fouten" staan.quote:
Bloemetje ernaast, kerstverlichting. etc.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:46 schreef Lastpost het volgende:
Fred biedt dus gewoon z'n ontslag aan. Gudde gaat in overleg met Van Geel en besluiten het pas na komend weekend bekend te maken om het rustig te houden binnen de club. Voor de sier zit ie straks gewoon op de bank om imagoschade voor Gio te voorkomen.![]()
Lijkt me een 1-2tje dit.
Tja, maar anders heb je wellicht al een beschadigde Gio/Van Gastel voor ze daadwerkelijk begonnen zijnquote:Op zondag 17 mei 2015 16:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft geen nut inderdaad, tenzij onvrede in selectie zo groot is dat er wat frisheid in komt, en als je dan op die manier als nog de playoffs en dus europees speelt, is het het wat mij betreft wel waard, het risico dan. De andere kant is Rutten laten blijven en een in mijn ogen zekerheidje voor kansloos resultaat.
Hoezo beschadigd dan? Niemand verwacht nog iets, niet met Rutten, niet met Gio. Het kan alleen maar meevallen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, maar anders heb je wellicht al een beschadigde Gio/Van Gastel voor ze daadwerkelijk begonnen zijn
Oh, maar dat vind ik niet zo erg. Buiten dat heb ik liever de selectie van Twente met Tapia, Ziyech, Corona etc. Allemaal net wat verder.quote:
Mja, ik ben bang dat als je de play-offs verliest met Gio/Van Gastel dat dat toch deels afgerekend gaat worden op hun, wellicht niet door Het Legioen maar dan door de mediaquote:Op zondag 17 mei 2015 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo beschadigd dan? Niemand verwacht nog iets, niet met Rutten, niet met Gio. Het kan alleen maar meevallen.
Precies, het zijn de spelers die niet goed genoeg zijnquote:Op zondag 17 mei 2015 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
dit zegt alles joh van het verval de laaste maanden
Die kan de cirkel weer rondmaken jaquote:
is ook eerder gemeld door mijquote:Op zondag 17 mei 2015 16:50 schreef Kerftminister het volgende:
Koeman
Met hem was dit nooit gebeurd.
Daarom, maar je moet wel oppassen dat een verdwaalde demagoog met grootheidswaanzin hier niet gaat reageren met 'Jippie'. Of zoiets.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:50 schreef Lastpost het volgende:
Ik zou die aanval van Twente zo ruilen hoor voor die van ons. Middenveld waarschijnlijk ook gewoon.
jippie.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarom, maar je moet wel oppassen dat een verdwaalde demagoog met grootheidswaanzin hier niet gaat reageren met 'Jippie'. Of zoiets.
quote:
Grootheidswaanzin nog welquote:Op zondag 17 mei 2015 16:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarom, maar je moet wel oppassen dat een verdwaalde demagoog met grootheidswaanzin hier niet gaat reageren met 'Jippie'. Of zoiets.
En voor de microfoon verschijnt, rest van het spul schijnt al in de bus te zitten.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel grappig/ironisch eigenlijk dat Vermeer de enige is die nog een beetje passie liet/laat zien.
Good ol' Sliskequote:Op zondag 17 mei 2015 16:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
33 seconden met veel gehakkel en toen ging ie er vandoor
Mwoah. Kijk eens wie er allemaal weg is. En, nog erger, wie daar voor terug is gekomen. Het is gewoon heel erg mediocre.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Koeman had meer uit deze selectie gehaald
MEER HOEF NIET GEZEGD TE WORDEN
het ligt niet aan de kwaliteiten van de spelers, ze hebben dit seizoen hele goede wedstrijden tegen hele goede ploegen laten zien, Het lag gewoon aan de rutte die zijn spelers niet meer kon motiveren en de juiste instelling kon overbrengen
Koeman durfde het gewoon niet aan omdat ie de leegloop ook al aan zag komen en wist dat er niets mogelijk was m.b.t versterkingen en heeft daarop de overstap gemaakt. Die had het nooit beter kunnen doen dan de jaren ervoor en zag ook dat de rek eruit is bij veel spelers en andere spelers nog te lang nodig hebben om naar het niveau toe te groeien dat gewenst is.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Koeman had meer uit deze selectie gehaald
MEER HOEF NIET GEZEGD TE WORDEN
het ligt niet aan de kwaliteiten van de spelers, ze hebben dit seizoen hele goede wedstrijden tegen hele goede ploegen laten zien, Het lag gewoon aan de rutte die zijn spelers niet meer kon motiveren en de juiste instelling kon overbrengen
Nee joh dat is toch ook niks man.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Necid was wel wat voor Feyenoord geweest. Jammer dat Van Geel zo iemand niet op zijn lijstje had staan.
Is er een AZ topic?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:54 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie AZ wel netjes gefeliciteerd in het AZ-topic?
Nee, maar ik kom dan ook nooit in andere clubtopics. Ik ben voor Feyenoord, dus zit in het Feijenoord-topic, de andere topics zijn voor supporters van andere clubsquote:Op zondag 17 mei 2015 16:54 schreef GGMM het volgende:
Overbodige vraag. Ik ken maar weinig zulke sportieve en ervaren verliezers.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:54 schreef GGMM het volgende:
Zeg, struikel jij eens even lekker over een stoeprand of zo.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:54 schreef GGMM het volgende:
Is een 3e plaats een felicitatie waard dan? Huldiging alles?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:54 schreef GGMM het volgende:
Spelers motiveren om te winnen????quote:Op zondag 17 mei 2015 16:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Het lag gewoon aan de rutte die zijn spelers niet meer kon motiveren en de juiste instelling kon overbrengen
Voor een AZ het maximaal haalbare.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Is een 3e plaats een felicitatie waard dan? Huldiging alles?
jippie.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:55 schreef Buitendam het volgende:
Clasie heeft op het veld ook nog wat open deuren ingetrapt.
Same old, same old.
Je bent een uitzondering dan.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom dan ook nooit in andere clubtopics. Ik ben voor Feyenoord, dus zit in het Feijenoord-topic, de andere topics zijn voor supporters van andere clubs
Net gedaan.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:54 schreef GGMM het volgende:
Bleef iedereen maar lekker in zn eigen topic.quote:
Dat heb ik al gemerkt ja, het is soms erg druk in dit topic met mensen die je anders nooit zietquote:
Het is een forum hè.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Bleef iedereen maar lekker in zn eigen topic.
[gijpmodus] Dat zijn wel heeele kleine deurtjes dan, kattenluikjes [/gijpmodus]quote:Op zondag 17 mei 2015 16:55 schreef Buitendam het volgende:
Clasie heeft op het veld ook nog wat open deuren ingetrapt.
Same old, same old.
Die heb je alleen buiten.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zeg, struikel jij eens even lekker over een stoeprand of zo.
Was vorig seizoen in het PSV topic. En die jaren er voor eigenlijk ook. Dit seizoen daar vrijwel niemand, buiten de PSV'ers om dan, gezien.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat heb ik al gemerkt ja, het is soms erg druk in dit topic met mensen die je anders nooit ziet
Je bent vergeten om er zelf nog even heel hard om te giechelen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
[gijpmodus] Dat zijn wel heeele kleine deurtjes dan, kattenluikjes [/gijpmodus]
O dus dat is een vrijbrief om de mongool uit te hangen?quote:
Ik zie heel weinig mensen de mongool uithangen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
O dus dat is een vrijbrief om de mongool uit te hangen?
Toen PSV Wijnaldum kocht en de deal met de gemeente sloot waren de Feyenoorders niet aan te slepen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was vorig seizoen in het PSV topic. En die jaren er voor eigenlijk ook. Dit seizoen daar vrijwel niemand, buiten de PSV'ers om dan, gezien.
jippie.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen PSV Wijnaldum kocht en de deal met de gemeente sloot waren de Feyenoorders niet aan te slepen.
Meer inkomsten uit kaartverkoop hè.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:59 schreef Grifte het volgende:
Gewoon zondag nog een gratis wedstrijd erbij
Rutten bedankt
Tja, ik heb er zelf een schijthekel aan, dus ik doe het niet. Andere mensen leven daar kennelijk op, dus die doen het welquote:Op zondag 17 mei 2015 16:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was vorig seizoen in het PSV topic. En die jaren er voor eigenlijk ook. Dit seizoen daar vrijwel niemand, buiten de PSV'ers om dan, gezien.
Hooguit losse verkoop ja, zit bij de SCC inbegrepenquote:
Toch wel een paar hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie heel weinig mensen de mongool uithangen eerlijk gezegd.
Die Klaas en Scrummie posten hier doorgaans toch ook gewoon?quote:
jippie.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Klaas en Scrummie posten hier doorgaans toch ook gewoon?
jippie.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:02 schreef Buitendam het volgende:
GGMM ook alleen maar kritisch doch rechtvaardige posts.
is gewoon een kk trol manquote:Op zondag 17 mei 2015 17:02 schreef Buitendam het volgende:
Ho ho! Wat dacht je van die heerlijke koude kroketten?!quote:Op zondag 17 mei 2015 17:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hooguit losse verkoop ja, zit bij de SCC inbegrepen
Ja oke, dat wel. Nu maar hopen dat de politie niet gaat staken die dagquote:Op zondag 17 mei 2015 17:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ho ho! Wat dacht je van die heerlijke koude kroketten?!
LATEN WE IS GEWOON BEGINNEN BIJ HET BEGIN HE.........quote:
Tja, bij veel supporters speelt er nu eenmaal een hoop frustratie. Die hadden zich al rijk gerekend met de 3e plaats. Snap ook wel dat sommige het dan niet leuk vinden om met de realiteit geconfronteerd te worden...quote:Op zondag 17 mei 2015 17:02 schreef Buitendam het volgende:
jippiequote:Op zondag 17 mei 2015 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, bij veel supporters speelt er nu eenmaal een hoop frustratie. Die hadden zich al rijk gerekend met de 3e plaats. Snap ook wel dat sommige het dan niet leuk vinden om met de realiteit geconfronteerd te worden...
jippie (ja, als we dit maar vaak genoeg doen hou je vanzelf op!!!)quote:Op zondag 17 mei 2015 17:08 schreef Kopsterk het volgende:
Op zich niet zo vreemd dat je met deze selectie vierde eindigt toch? AZ en Vitesse hebben niet (veel) minder kwaliteit.
Met 7 punten voorsprong en 5 wedstrijden te gaan is het toch wel schandalig hoor.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:08 schreef Kopsterk het volgende:
Op zich niet zo vreemd dat je met deze selectie vierde eindigt toch? AZ en Vitesse hebben niet (veel) minder kwaliteit.
Het is wel vreemd dat je die derde plek al 5 wedstrijden kan veiligstellen en dat gewoon na laat.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:08 schreef Kopsterk het volgende:
jippie?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
jippie (ja, als we dit maar vaak genoeg doen hou je vanzelf op!!!)
Nee, dat is helemaal niet vreemd als je niet bij machte bent om dat te doen.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is wel vreemd dat je die derde plek al 5 wedstrijden kan veiligstellen en dat gewoon na laat.
Matchfixing! kan niet andersquote:Op zondag 17 mei 2015 17:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is wel vreemd dat je die derde plek al 5 wedstrijden kan veiligstellen en dat gewoon na laat.
Blijf in je ONZ topic beunhaasquote:Op zondag 17 mei 2015 17:10 schreef Sigaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, als jullie deze week naar de kuip gaan, moet je de stoeltjes zo lostrekken
quote:Op zondag 17 mei 2015 17:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet vreemd als je niet bij machte bent om dat te doen.
#jippie
Nee, gewoon belachelijk slechtquote:
Is dit grappig bedoeld ofzo?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:10 schreef Sigaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, als jullie deze week naar de kuip gaan, moet je de stoeltjes zo lostrekken
En Karsdorp hoopt op minimaal 4 wedstrijden zodat hij sowieso op vakantie kanquote:Op zondag 17 mei 2015 17:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Pakte bewust die kaart zodat ie helemaal klaar is voor de playoffs.
Die twijfelt ook niet meer, is wel weg.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:14 schreef Elan het volgende:
Hoezo twijfelt sliske nog joh rot lekker op met die vent.
Wil een veel te hoog salaris als ik de media moet geloven, dus denk niet dat die komtquote:Op zondag 17 mei 2015 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk is van Geel gauw rond met Guidetti, het is nu wel duidelijk dat zijn komst essentieel is voor volgend seizoen.
Is er weer geld ja?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:16 schreef Scrummie het volgende:
Voordeel van Rutten's opstappen; we kunnen weer verder met volgend seizoen. Deze week dus wat spelers presenteren.
Die maakt ze begin seizoen helemaal dol, zodat ze in November/December pieken. Daarna waardeloos.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat doet Rutten eigenlijk met zijn ploegen qua trainingsopbouw? Op het eind van de competitie zie je bij de ploegen die door hem zijn getraind dat ze weinig punten pakken aan het eind van de competitie.
Daarvoor moet je bij Verheijen zijnquote:Op zondag 17 mei 2015 17:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat doet Rutten eigenlijk met zijn ploegen qua trainingsopbouw? Op het eind van de competitie zie je bij de ploegen die door hem zijn getraind dat ze weinig punten pakken aan het eind van de competitie.
http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/159/fixtures/quote:RUTTEN WEG BIJ FEYENOORD
Van onze Telesportredactie
Fred Rutten heeft na het debacle tegen PEC Zwolle zijn conclusies getrokken en legt zijn functie als hoofdtrainer neer. De Rotterdammers moeten dus zonder Rutten de play-offs in.
"Ik ben eindverantwoordelijk en daar loop ik absoluut niet voor weg", zei Rutten direct na de 3-0 nederlaag tegen PEC Zwolle. "Als je vijf wedstrijden op rij niet weet te leveren, dan moet je gaan nadenken. Dat ga ik doen met de directeur."
Rutten zal bij terugkomst bij De Kuip zijn beslissing delen met technisch directeur Martin van Geel. "Ik ben heel erg geschrokken", sloot Rutten af.
Feyenoord moet het in de eerste ronde van de play-offs opnemen tegen sc Heerenveen. De Rotterdammers moeten via deze weg nu alsnog een ticket voor de Europa League zien af te dwingen.
Rode kaart was zo overdreven, maar die El Ahmadi. Man, man.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nou he. Karsdorp had z'n all-inclusive vakantie in Side waarschijnlijk ook al geboekt.
Wat heb je toch met die ene actie? El Ahmadi maakt dat soort overtredingen al het hele jaar. Is gewoon een hele gemene speler die eens per 3 wedstrijden rood kan krijgen. Erger me er al het hele seizoen aan.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rode kaart was zo overdreven, maar die El Ahmadi. Man, man.
Het stond 1-3, op dat moment was iedereen al bezig met Zwolle en je dán onttrekken aan die laatste wedstrijd is het laagste van het laagste.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat heb je toch met die ene actie? El Ahmadi maakt dat soort overtredingen al het hele jaar. Is gewoon een hele gemene speler die eens per 3 wedstrijden rood kan krijgen. Erger me er al het hele seizoen aan.
Waar staat in dat bericht dat er zeker is dat hij weggaat.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/159/fixtures/
Officieus wel, officieel niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/159/fixtures/
In de kop? En dat hij dat besluit mee deelt aan Geel bij aankomst in Rotterdam?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:22 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Waar staat in dat bericht dat er zeker is dat hij weggaat.
Als je eens wat vaker op hem had gelet, gebeurde daar niets bijzonders. Vervelend is het wel, maar ik had totaal niet het idee dat ie Zwolle uit bewust wilde missen. Was gewoon frustratie en gemeen spel.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het stond 1-3, op dat moment was iedereen al bezig met Zwolle en je dán onttrekken aan die laatste wedstrijd is het laagste van het laagste.
In de eerste zin.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:22 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Waar staat in dat bericht dat er zeker is dat hij weggaat.
Het grote probleem is dat Feyenoord maar 1 speler heeft als ahmadi....quote:Op zondag 17 mei 2015 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat heb je toch met die ene actie? El Ahmadi maakt dat soort overtredingen al het hele jaar. Is gewoon een hele gemene speler die eens per 3 wedstrijden rood kan krijgen. Erger me er al het hele seizoen aan.
Die kop matcht totaal niet met de inhoud van het artikel, bedoelde ik. Ze geven enkele quotes van Rutten, maar daar zegt hij niet concreet in dat hij vertrekt.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de kop? En dat hij dat besluit mee deelt aan Geel bij aankomst in Rotterdam?
Het was een teringtrap waar je niets anders dan geel voor kon geven.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je eens wat vaker op hem had gelet, gebeurde daar niets bijzonders. Vervelend is het wel, maar ik had totaal niet het idee dat ie Zwolle uit bewust wilde missen. Was gewoon frustratie en gemeen spel.
nee, maar de telegraaf kennende en hun connecties bij directie zal het wel vast staan.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Die kop matcht totaal niet met de inhoud van het artikel, bedoelde ik. Ze geven enkele quotes van Rutten, maar daar zegt hij niet concreet in dat hij vertrekt.
quote:Op zondag 17 mei 2015 17:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
nee, maar de telegraaf kennende en hun connecties bij directie zal het wel vast staan.
Precies, zoals zo vaak dit seizoen. Maar verder ook totaal geen interessante discussie. Alsof hij het verschil had gemaakt vandaag.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was een teringtrap waar je niets anders dan geel voor kon geven.
Ja, laten we vooral met 3 middenvelders gaan spelen die het liefst wandelen met de bal, een tikkie opzij en een tikkie terug geven rond de middencirkel en maximaal 3 keer in een seizoen per ongeluk de bal goed raken. Niet te vergeten dat nutteloze balverlies omdat ie dromerig over het veld loopt en vaak een truckje wenst te proberen voor de eigen 16.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat Feyenoord maar 1 speler heeft als ahmadi....
Feyenoord zou er minimaal 3 van zulke spelers moeten hebben die over lijken gaan en die iedere wedsrijd op het randje spelen...
met een stel wijfen die geen poot durfen uit te steken win je niet veel..
En dan zijn er nog 151 mensen die op hem stemmenquote:Op zondag 17 mei 2015 17:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Check deze poll bij het AD:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)yenoord-redden.dhtml
John de Wolf.
Wat raar zo'n poll nadat al bekend is wie de trainer is geworden.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Check deze poll bij het AD:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)yenoord-redden.dhtml
John de Wolf.
Gewoon klop gekregen van PEC FUCKING ZWOLLE vriend.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat Feyenoord maar 1 speler heeft als ahmadi....
Feyenoord zou er minimaal 3 van zulke spelers moeten hebben die over lijken gaan en die iedere wedsrijd op het randje spelen...
met een stel wijfen die geen poot durfen uit te steken win je niet veel..
sufkutjequote:Op zondag 17 mei 2015 17:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral met 3 middenvelders gaan spelen die het liefst wandelen met de bal, een tikkie opzij en een tikkie terug geven rond de middencirkel en maximaal 3 keer in een seizoen per ongeluk de bal goed raken. Niet te vergeten dat nutteloze balverlies omdat ie dromerig over het veld loopt en vaak een truckje wenst te proberen voor de eigen 16.![]()
2 goals, 1 assist en 5 gele kaarten. Geweldig man. Daar moeten we er meer van hebben.
Omdat de spelers daar beter zijn?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sufkutje
ik heb over de agressiviteit en de metaliteit
Waarom ligt het tempo van de wedstrijden in engeland duitsland spanje vele malen hoger dan in Nederland?
Ze zijn daar vele malen agressiever in hun spel!
Dan had je met je basisspeler gespeeld en niet met Vilhena die er geen ene kut van kan.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies, zoals zo vaak dit seizoen. Maar verder ook totaal geen interessante discussie. Alsof hij het verschil had gemaakt vandaag.
waarom zijn ze beter dan? ze hebben toch allemaal 2 benen en een hoofd....quote:Op zondag 17 mei 2015 17:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Omdat de spelers daar beter zijn?
Allebei brandhout manquote:Op zondag 17 mei 2015 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan had je met je basisspeler gespeeld en niet met Vilhena die er geen ene kut van kan.
Jij toch ook? Waarom speel jij niet bij Real Madrid dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom zijn ze beter dan? ze hebben toch allemaal 2 benen en een hoofd....
ik heb 3 jaar bij barcelona gespeeld voor jou informatiequote:Op zondag 17 mei 2015 17:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jij toch ook? Waarom speel jij niet bij Real Madrid dan?
Hou alsjeblieft op met reageren, dit begint pijnlijk te worden.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom zijn ze beter dan? ze hebben toch allemaal 2 benen en een hoofd....
Ok. Zoals ik al zei: dat had echt niet het verschil gemaakt.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan had je met je basisspeler gespeeld en niet met Vilhena die er geen ene kut van kan.
Jij bent helemaal de weg kwijt, doe rustig aan man anders kun je de play-offs niet meer aan.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb 3 jaar bij barcelona gespeeld voor jou informatie
quote:Op zondag 17 mei 2015 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
Hee maar klaas, we moesten van PEC toch niet meer maken dan het is? Dom provincieclubje? Jullie zouden ze wel even oprollen?
Ik heb het ook niet over het verschil. Dat had je alleen kunnen maken als van Geel zijn werk een beetje naar behoren doet en geen mafklappers uit Turkije contracteert. Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ok. Zoals ik al zei: dat had echt niet het verschil gemaakt.
Netjes hoor retriequote:Op zondag 17 mei 2015 17:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb 3 jaar bij barcelona gespeeld voor jou informatie
Omdat ze daar gewoon 3 klasse beter zijn. Waarom spelen deze spelers nog bij Feyenoord? Zeker enkel omdat ze minder agressief en mentaal minder zijn?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sufkutje
ik heb over de agressiviteit en de metaliteit
Waarom ligt het tempo van de wedstrijden in engeland duitsland spanje vele malen hoger dan in Nederland?
Ze zijn daar vele malen agressiever in hun spel!
Jij snapt niet wat ik bedoel, het is te hoog gegrepen voor jequote:Op zondag 17 mei 2015 17:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Omdat ze daar gewoon 3 klasse beter zijn. Waarom spelen deze spelers nog bij Feyenoord? Zeker enkel omdat ze minder agressief en mentaal minder zijn?![]()
![]()
Dat is het hele probleem hé bij voetbal, Messi zou met de mentaliteit van een Feyenoorder nog steeds een sensatie zijn. Mentaliteit en agressiviteit/felheid vallen pas op als het voetballend tegen valt en dáar begint het al ... We missen die kwaliteit en het voetballend vermogen, deels door de speelstijl van Rutten en het strijdplan, anderzijds gewoon door een gebrek aan kwaliteit.
Maar hé, laten we gewoon als doorgesnoven steigerbouwers reageren die verwekt zijn in de haven tussen de heroïne. "Kankerbestuur, kankerspelers, kut mentaliteit, Rutten drama, werken voor je kankergeld!"
Eigenlijk al niet meer sinds de winterstop, die 1-0 op Emmen thuis had een waarschuwing moeten zijn. 1-0 tegen fuckin fc Emmen.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:52 schreef GGMM het volgende:
Er was totaal geen lijn te ontdekken in het spel van Feyenoord vandaag.
En ik zie dat in de play-off's niet 1,2,3 veranderen.
Dan is helemaal het gek om je zo druk te maken om een actie van één speler, terwijl hij niet het verschil maakt en zoiets vaker doet.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over het verschil. Dat had je alleen kunnen maken als van Geel zijn werk een beetje naar behoren doet en geen mafklappers uit Turkije contracteert. Bijvoorbeeld.
Je weet toch dat je niet moet doorhalen met een gele kaart verwijderd van schorsing en de belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor de boeg. Het is geen mongool.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan is helemaal het gek om je zo druk te maken om een actie van één speler, terwijl hij niet het verschil maakt en zoiets vaker doet.
Dat is nog wat mij het meest zorgen maakt, er zit totaal geen idee achter. Zie een Excelsior of een Utrecht, dat zijn toch echt mindere teams, maar daar zie ik wel een idee achter hun spel. Bij Feyenoord zie je dan helemaal niet...quote:Op zondag 17 mei 2015 17:52 schreef GGMM het volgende:
Er was totaal geen lijn te ontdekken in het spel van Feyenoord vandaag.
En ik zie dat in de play-off's niet 1,2,3 veranderen.
Verklaring kan je zoeken in de statistieken van 8 jaar Fred Rutten als coach. Is gewoon terugkerend patroon, en dus kan je wel concluderen dat 't aan zijn trainingen ligt.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:01 schreef Merkie het volgende:
Snap niet hoe dat kan, want vanaf oktober t/m januari zag het spel er gewoon goed uit en wonnen we ook veel. Wedstrijd uit tegen PSV speelden we bijv. ook gewoon goed.
Ok, weg ermee dan.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verklaring kan je zoeken in de statistieken van 8 jaar Fred Rutten als coach. Is gewoon terugkerend patroon, en dus kan je wel concluderen dat 't aan zijn trainingen ligt.
Uit tegen AZ was het ook nog prima. Als je de wedstrijden daarna ook zo had gespeeld was je met 10 vingers in de neus 3e geworden.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:01 schreef Merkie het volgende:
Snap niet hoe dat kan, want vanaf oktober t/m januari zag het spel er gewoon goed uit en wonnen we ook veel. Wedstrijd uit tegen PSV speelden we bijv. ook gewoon goed.
Dan kunnen we maar beter stoppen met deze conversatie ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij snapt niet wat ik bedoel, het is te hoog gegrepen voor je
Respect voor je dat 'm überhaupt begonnen bentquote:Op zondag 17 mei 2015 18:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan kunnen we maar beter stoppen met deze conversatie ja.
je moet je afvragen waarom die spelers beter zijn...quote:Op zondag 17 mei 2015 18:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan kunnen we maar beter stoppen met deze conversatie ja.
quote:KLAASWEETALLES VOLGT RUTTEN EN STAPT OOK OP
Onrustige tijden in Rotterdam, want nadat Fred Rutten heeft bekend gemaakt op te stappen zou ook Klaasweetalles zijn positie als forummongool op willen geven.
Later meer.
als ik hier de nieuwe moderator ben trap ik jou als eerste eruitquote:
De nieuwe moderator trappen lijkt me geen goed begin.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als ik hier de nieuwe moderator ben trap ik jou als eerste eruit
Ik ben echt de enige die voor jou lobbyt.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als ik hier de nieuwe moderator ben trap ik jou als eerste eruit
jippie.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben echt de enige die voor jou lobbyt.
twitter:Plakplaat63 twitterde op zondag 17-05-2015 om 18:13:54Ondertussen bij #dekuip... http://t.co/ma1cyzJe3b reageer retweet
Da's dan 3 tegen 4. Oneerlijk gevecht ditdat.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:17 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Plakplaat63 twitterde op zondag 17-05-2015 om 18:13:54Ondertussen bij #dekuip... http://t.co/ma1cyzJe3b reageer retweet
Kolkende menigte.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:17 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Plakplaat63 twitterde op zondag 17-05-2015 om 18:13:54Ondertussen bij #dekuip... http://t.co/ma1cyzJe3b reageer retweet
Positioneel sterker, beter inzicht, betere techniek, beter schot, betere passing, fysiek en conditioneel beter/sterker, mentaal sterker.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je moet je afvragen waarom die spelers beter zijn...
Dat is de vijver waar Feyenoord momenteel in vist. Dijks, Immers, Kazim. Dat soort figuren.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:22 schreef Maastoren het volgende:
Wat moet je nou met gehandicapten als Kazim, Toornstra, Immers. En dan ook nog uitspreken dat je voor de titel gaat. Lachwekkend. Dat Feyenoord belangstelling heeft voor Dijks zegt genoeg.
Clasie verkopen en dan liever 1 of 2 spelers die je echt beter maken ipv net niet spelers als Dijks, Toornstra etc.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is de vijver waar Feyenoord momenteel in vist. Dijks, Immers, Kazim. Dat soort figuren.
29 punten achter PSV geëindigd.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:22 schreef Maastoren het volgende:
Wat moet je nou met gehandicapten als Kazim, Toornstra, Immers. En dan ook nog uitspreken dat je voor de titel gaat. Lachwekkend. Dat Feyenoord belangstelling heeft voor Dijks zegt genoeg.
Ja, maar die moeten er ook zijn he. Je houdt geen 8 miljoen over aan Clasie én een miljoen voor salaris. En voor drie/vier miljoen en 5 ton salaris is het aanbod al snel Toornstra en co.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Clasie verkopen en dan liever 1 of 2 spelers die je echt beter maken ipv net niet spelers als Dijks, Toornstra etc.
Belachelijk ook als van Geel blijft. Voor het eerst in jaren hebben jullie wat te besteden en hij stelt een selectie vol C-artiesten samen en zet er een faal trainert voor waardoor je het met meer middelen slechter doet dan voorgaande jaren. En dat terwijl sowieso de derde plek voor het grijpen lag, en wellicht de tweede, Ajax speelde ook als een natte krant vrijwel het gehele seizoen.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:22 schreef Maastoren het volgende:
Vanwaar in een keer het gebruik van interpunctie?quote:Op zondag 17 mei 2015 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:
In principe ben ik wel blij met deze afgang
Als we vandaag toch nog die 3e plek veiliggesteld hadden dan was alles hetzelfde gebleven.
Nu kan Martin van Geel eigenlijk niets anders doen dan voor volgend seizoen grote maatregelen te gaan nemen. Anders maakt hij zichzelf belachelijk als hij weer roept dat Feyenoord om de titel moet spelen.
Alles is door het ijs gezakt. Hij heeft geen keus. Als Clasie nog voor een goed bedrag weg gaat mag hij dat geld een keer voor spelers gaan gebruiken,. Ze zitten nu niet meer in de rode cijfers, dat is ook geen excuus meer.
Volgens mij heeft Feyenoord nog wel degelijk schuld. Daarbij zullen de VVF ook een keer uitgekocht moeten worden, met hun 49% van de aandelen.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Als we vandaag toch nog die 3e plek veiliggesteld hadden dan was alles hetzelfde gebleven.
Nu kan Martin van Geel eigenlijk niets anders doen dan voor volgend seizoen grote maatregelen te gaan nemen. Anders maakt hij zichzelf belachelijk als hij weer roept dat Feyenoord om de titel moet spelen.
Alles is door het ijs gezakt. Hij heeft geen keus. Als Clasie nog voor een goed bedrag weg gaat mag hij dat geld een keer voor spelers gaan gebruiken,. Ze zitten nu niet meer in de rode cijfers, dat is ook geen excuus meer.
De kans dat Feyenoord gewoon met lege handen staat is inderdaad levensgroot. Hopelijk geen paniekaankopen anders ga je dezelfde kant op als 10 jaar geleden.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Belachelijk ook als van Geel blijft. Voor het eerst in jaren hebben jullie wat te besteden en hij stelt een selectie vol C-artiesten samen en zet er een faal trainert voor waardoor je het met meer middelen slechter doet dan voorgaande jaren. En dat terwijl sowieso de derde plek voor het grijpen lag, en wellicht de tweede, Ajax speelde ook als een natte krant vrijwel het gehele seizoen.
Nu kan je de play offs in terwijl je geheel uit vorm bent en ploegen als PEC en Heerenveen hier meer ervaren in zijn en Vitesse en met name AZ lekker op stoom zijn.
Wie anders? Spelers als Ziyech, Willem Janssen, Kenneth Perez, Danny Koevermans, etc. hebben allen de afgelopen vijf jaar geweigerd om een contract bij Feyenoord te ondertekenen. Je hebt, naast het stadion en de naam, helemaal geen status als topclub meer. Dit omdraaien betekent een heel nieuw elan creëren bij de club; serieuze stappen maken bij het realiseren van een nieuw stadion, een algehele cultuuromslag omtrent 'het type Feyenoord-speler' en simpelweg beter scouten. Anders zal Feyenoord met het huidig beleid en infrastructuur achterblijven lopen op Ajax en PSV.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:22 schreef Maastoren het volgende:
financieel zitten ze niet meer in de rode cijfers. Vandaar dat Vermeer ook in de winterstop voor 1 miljoen gekocht kon worden.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Feyenoord nog wel degelijk schuld. Daarbij zullen de VVF ook een keer uitgekocht moeten worden, met hun 49% van de aandelen.
quote:Op zondag 17 mei 2015 18:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wie anders? Spelers als Ziyech, Willem Janssen, Kenneth Perez, Danny Koevermans, etc. hebben allen de afgelopen vijf jaar geweigerd om een contract bij Feyenoord te ondertekenen. Je hebt, naast het stadion en de naam, helemaal geen status als topclub meer. Dit omdraaien betekent een heel nieuw elan creëren bij de club; serieuze stappen maken bij het realiseren van een nieuw stadion, een algehele cultuuromslag omtrent 'het type Feyenoord-speler' en simpelweg beter scouten. Anders zal Feyenoord met het huidig beleid en infrastructuur achterblijven lopen op Ajax en PSV.
quote:Op zondag 17 mei 2015 18:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als er eindelijk een aantal rotte eieren vertrekt zoals Nelom en Immers, kan het voetbal er alleen maar beter op worden. Dat Ziyech niet kwam omdat Heilige Lex onomstreden is op nr 10 kan je niet aan de status van de club wijten. Bovendien denk ik dat ie achteraf liever bij Feyenoord had gezeten. Volgend jaar gewoon met een schone lei beginnen en hopen dat er spelers komen waarmee je voor een top 3 klassering kan gaan. Dat hoeft echt niet meer dan 5 a 8 miljoen te kosten.
Als je spelers wilt waarmee je kampioen kunt worden dan moet je 6-10 mil per speler uitgeven. Dat kan Feyenoord helemaal niet betalen laat staan dat die spelers naar Feyenoord willen.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Als het goed is is er komend seizoen meer mogelijk in de salarissfeer. En als Clasie niet rond de 10 miljoen opbrengt dan faalt Van Geel keihard. Net zo hard als hij dit seizoen heeft gefaald met het samenstellen van deze selectie. Zo'n Kazim, dat kan toch gewoon echt niet?! En dan in de winter nog een kleine miljoen weigeren voor Te Vredequote:Op zondag 17 mei 2015 18:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar die moeten er ook zijn he. Je houdt geen 8 miljoen over aan Clasie én een miljoen voor salaris. En voor drie/vier miljoen en 5 ton salaris is het aanbod al snel Toornstra en co.
Dat een spelers als Immers heilig wordt verklaard zegt toch genoeg. Dat zo'n Nelom wekelijks mag schutteren en blijft staan zegt toch ook genoeg. Toornstra begon best aardig maar valt nu keihard door de mand.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wie anders? Spelers als Ziyech, Willem Janssen, Kenneth Perez, Danny Koevermans, etc. hebben allen de afgelopen vijf jaar geweigerd om een contract bij Feyenoord te ondertekenen. Je hebt, naast het stadion en de naam, helemaal geen status als topclub meer. Dit omdraaien betekent een heel nieuw elan creëren bij de club; serieuze stappen maken bij het realiseren van een nieuw stadion, een algehele cultuuromslag omtrent 'het type Feyenoord-speler' en simpelweg beter scouten. Anders zal Feyenoord met het huidig beleid en infrastructuur achterblijven lopen op Ajax en PSV.
Huh?quote:Op zondag 17 mei 2015 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
financieel zitten ze niet meer in de rode cijfers. Vandaar dat Vermeer ook in de winterstop voor 1 miljoen gekocht kon worden.
Ik denk dat als ze clasie voor 10 miljoen ofzo kunnen verkopen dan het probleem definitief voorbij is. Dan kan er heus wel een keer een hele goede spits gekocht worden, om hele grote stappen te maken naar de top van Nederland.
Maar ik geloof er niet dat gudde en co dergelijke investeringen durven te doen. Ze denken dat ze het ei van columbus uiitgevonden hebben. Pelle en Guiddetti waren mazzeltjes waarvan ook niemand wist hoe het zou uitpakken, ze denken nu in de kuip dat ze iecere keer zo een stunt uit kunnen halen....compleet gek die gasten.
Zeker gezien het verleden en het feit dat je ook een keer af moet van lui van buitenaf met een (te dikke?) vinger in de pap.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Huh?
Feijenoord heeft nog een schuld openstaan van rond de 30 miljoen aan de Vrienden van Feijenoord.
Die zal ook betaald moeten worden, dus ik zou mijzelf alles behalve rijk willen rekenen op dit moment.
Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Huh?
Feijenoord heeft nog een schuld openstaan van rond de 30 miljoen aan de Vrienden van Feijenoord.
Die zal ook betaald moeten worden, dus ik zou mijzelf alles behalve rijk willen rekenen op dit moment.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)erugbetalen-vvf.htmlquote:Op zondag 17 mei 2015 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Afgelopen seizoen is er voor 35 miljoen ofzo verkocht...
Hoe komen die vrienden van Feyenoord aan dat bedrag??? Hebben zij zoveel geinvesteerd dan de laaste jaren? Welke aankopen dan?
Is 1 grote fabel...is geen 30 miljoen.
AZ speelt geen playoffs. Meerquote:Op zondag 17 mei 2015 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Belachelijk ook als van Geel blijft. Voor het eerst in jaren hebben jullie wat te besteden en hij stelt een selectie vol C-artiesten samen en zet er een faal trainert voor waardoor je het met meer middelen slechter doet dan voorgaande jaren. En dat terwijl sowieso de derde plek voor het grijpen lag, en wellicht de tweede, Ajax speelde ook als een natte krant vrijwel het gehele seizoen.
Nu kan je de play offs in terwijl je geheel uit vorm bent en ploegen als PEC en Heerenveen hier meer ervaren in zijn en Vitesse en met name AZ lekker op stoom zijn.
Heb je Feyenoord wel gevolgd de afgelopen jaren?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Afgelopen seizoen is er voor 35 miljoen ofzo verkocht...
Hoe komen die vrienden van Feyenoord aan dat bedrag??? Hebben zij zoveel geinvesteerd dan de laaste jaren? Welke aankopen dan?
Is 1 grote fabel...is geen 30 miljoen.
Dat heeft niets met een schuld te maken. Feyenoord kan ook gewoon die aandelen niet terug kopen!quote:Op zondag 17 mei 2015 19:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)erugbetalen-vvf.html
Dat kan dus niet, ze zijn verplicht de aandelen terug te kopen als de VvF daar om vraagt.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat heeft niets met een schuld te maken. Feyenoord kan ook gewoon die aandelen niet terug kopen!
Dan worden ze maar lekker geen baas in huis. Dan gaan ze dat geld lekker investeren op het veld.
verander je naam maar naar klaasweetnietzoveel.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat heeft niets met een schuld te maken. Feyenoord kan ook gewoon die aandelen niet terug kopen!
Dan worden ze maar lekker geen baas in huis. Dan gaan ze dat geld lekker investeren op het veld.
Dit. Deze selectie van Feyenoord is echt niet minder dan die van Ajax. En als ze met deze selectie gewoon vanaf het begin van de voorbereiding hadden kunnen werken,en een fatsoenlijke trainer hadden gehad, dan was Feyenoord gewoon tweede geworden.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:07 schreef Haringkop het volgende:
Dat je Ajax en PSV niet kan bijbenen dat kan nog best, maar zelfs met dit brandhout moet je gewoon derde worden.
xDquote:Op zondag 17 mei 2015 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
verander je naam maar naar klaasweetnietzoveel.
Verplicht?????quote:Op zondag 17 mei 2015 19:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, ze zijn verplicht de aandelen terug te kopen als de VvF daar om vraagt.
ben ik mee eensquote:Op zondag 17 mei 2015 19:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit. Deze selectie van Feyenoord is echt niet minder dan die van Ajax. En als ze met deze selectie gewoon vanaf het begin van de voorbereiding hadden kunnen werken,en een fatsoenlijke trainer hadden gehad, dan was Feyenoord gewoon tweede geworden.
die heeft het nooit geweten domboquote:
Dat kun je allemaal niet weten. Misschien zijn die bedragen wel direct opeisbaar. Feyenoord zat in een belabberde positie en wij kunnen slechts gissen naar de voorwaarden.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Verplicht?????
Zal nergens in de statuten zo staan/ Bovendien over welke termijn dan? Misschien kunnen ze daar nog 20 jaar over doen? Dan betalen ze gewoon 3 miljoen per jaar terug.
Als er niets verkocht wordt dan kunnen die vrienden van Feyenoord gewoon lang wachten. Ik denk dat niemand erop gerekend had dat afgelopen seizoen voor 30 miljoen binnen gehaald zou worden. Dat was een meevaller. Dan hadden die vrienden van Feyenoord nog heel lang op hun geld kunnen wachten. Ik denk dat daar goede afspraken over zijn gemaakt.
Er zal gewoon niets staan op welke tijdsduur dat geld terug betaald moet worden. Misschien wel op basis van verkopen een bepaald percentage van de transfersom.
jippiequote:Op zondag 17 mei 2015 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die heeft het nooit geweten dombo
De enige situatie waarin een selfie-stick geen overbodige luxe was geweest. Die poriën aan de rechterzijde zijn van Lex, toch?quote:
Goed gefilmd Harry.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 19:18 schreef Maastoren het volgende:
Lex drinkt na wanprestaties gewoon lekker bier in de kroeg. Maar Lex mag dat. Want hij werkt zo hard.
Geen zorgen over Lex. Die tikt ze aan de bar veel lekkerder weg dan op het veld.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:20 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Benieuwd of de derde helft wel is begonnen.
"De prestaties op het veld mogen nooit ten koste gaan van de prestaties aan de bar."
Donderdag en zondag.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:21 schreef Rickertman96 het volgende:
Weet iemand wanneer de speeldata is van de play-offs (dus thuis en uit)?
quote:Op zondag 17 mei 2015 19:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Geen zorgen over Lex. Die tikt ze aan de bar veel lekkerder weg dan op het veld.
allemaal een IQ van 0?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:21 schreef Kolasnoc het volgende:
Staan wat supporters bij De Kuip. Welke spelers komen naar buiten?
Clasie, Van Beek, Karsdorp, Toornstra en Immers. Wat is de overeenkomst tussen deze spelers?
Allemaal blank?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:21 schreef Kolasnoc het volgende:
Clasie, Van Beek, Karsdorp, Toornstra en Immers. Wat is de overeenkomst tussen deze spelers?
Ze kunnen er niks van, ondanks dat veel Feyenoorders zeggen van wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:21 schreef Kolasnoc het volgende:
De Thijs speelde nog wel aardig hoor. Moest vaak de rommel van Nelom opruimen.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:22 schreef BadderHaring het volgende:
Zie net de herhaling. Mathijssen zat er na 5 minuten al doorheen. Fijn zoveel ervaring.
Jij kan er ook niks van.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze kunnen er niks van, ondanks dat veel Feyenoorders zeggen van wel.
Had inderdaad nog een paar goede intercepties.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De Thijs speelde nog wel aardig hoor. Moest vaak de rommel van Nelom opruimen.
http://versbeton.nl/2013/(...)binnen-de-volksclub/quote:Op zondag 17 mei 2015 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |