SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door johannes_vermeer op 17-05-2015 14:32:31 ]
Je moeder die in haar carnavalspak uit een boom valt.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:29 schreef Kopsterk het volgende:
Het is geel en als het in je oog komt ben je dood
Ze gaan toch schakelen, Harm-Jan.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
PEC-Feyenoord laten zien terwijl die gewoon op een andere kanaal te zien is
Heracles - GAE is ook te zien, op kanaal 12quote:Op zondag 17 mei 2015 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
PEC-Feyenoord laten zien terwijl die gewoon op een andere kanaal te zien is
quote:Op zondag 17 mei 2015 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moeder die in haar carnavalspak uit een boom valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2015 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is heet en het vliegt.ROFLOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er ook een scenario waarin Caland een Tijl Beckand UI krijgt?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:30 schreef GGMM het volgende:
Als Kazim vandaag 4 doelpunten maakt wint Caland de weddenschap en moet ik een half jaar een Tijl Beckand UI dragen.
Waarom heeft hij nou weer een ban?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Mathijsen in de basis.
Ik snap niet waarom dat de favoriete speler van Calan... nee wacht die heeft een ban.
En als hij de weddenschap verliest?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:30 schreef GGMM het volgende:
Als Kazim vandaag 4 doelpunten maakt wint Caland de weddenschap en moet ik een half jaar een Tijl Beckand UI dragen.
Twentequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |