bedankt voor de tip, maar niet helemaal wat ik zoekquote:Op zondag 17 mei 2015 13:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dit kost wat, maar dan heb je ook wel wat. Een weekend lang met 6-8 motoren rijden.![]()
http://www.silverline.nl/meer/de-ultieme-proefrit/
Zelfde muziek als in een Fok!MC rit video.![]()
![]()
Hehe, dacht ik ook wel. Het valt me trouwens wel op dat het aantal Silverline vestigingen sterk achteruit loopt.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
bedankt voor de tip, maar niet helemaal wat ik zoekIk wil iets meer vrijheid in de zin van behendigheid proberen op parkeerplaatsen, eigen stukken route rijden en het vrouwtje achterop..
Ziet er wel gezellig uit
Behendigheid proberen met een huurmotor? da's wel een beetje vragen om ellende natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2015 14:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
bedankt voor de tip, maar niet helemaal wat ik zoekIk wil iets meer vrijheid in de zin van behendigheid proberen op parkeerplaatsen, eigen stukken route rijden en het vrouwtje achterop..
Ziet er wel gezellig uit
ik zal niet de uitwijkmanoeuvre of andere risico-volle dingen doenquote:Op zondag 17 mei 2015 14:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Behendigheid proberen met een huurmotor? da's wel een beetje vragen om ellende natuurlijk
ik ken iemand die dat kanquote:
Ik wel, ik had les vandaagquote:
Mooie dag om te lessen inderdaad.quote:
Klein rondje. Ik had gehoopt dat de fietsenmaker langs zou komen, maar die reageerden toen ik terug was met het feit dat ze pas dinsdag/woensdag kunnen komen.quote:
Het gaat wel lekker he. Ik las ook al wat van je op MF - iets met oprit Vinkeveen.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mooie dag om te lessen inderdaad.
Ik heb vandaag ook mijn lesje geleerd: laat je niet te veel afleiden door tegenliggers. Voor je het weet neem je nog een stukje berm mee in de bocht.
Met gewoon een stukkie rijden ook; heb je geen parkeerplaats voor nodig. Parkeerplaatsen zijn om te parkerenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik zal niet de uitwijkmanoeuvre of andere risico-volle dingen doenmaar met wat bochtenwerk en wat spelen op een parkeerplaats krijg je snel genoeg een idee van de machine
Haha, zie edit.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:23 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker he. Ik las ook al wat van je op MF - iets met oprit Vinkeveen.
Hehe. Gewoon wat minder opgefokt doen.quote:
Ach ja, ik moet nog leren rijden.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:27 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hehe. Gewoon wat minder opgefokt doen.![]()
Ik maakte al een flinke oeps in mijn eerste week: mijn acceleratie was niet wat ik gedacht had ("Ja duh")...![]()
Komt vanzelf goed.
mooi gemiddeldequote:Op zondag 17 mei 2015 18:38 schreef Maegrim het volgende:
1500 km in 4 dagen gereden bij Winterberg in de buurt, vooral zaterdag was top
eind september heb ik nog wel een weekje tijd voor eifelquote:Op zondag 17 mei 2015 19:07 schreef Maegrim het volgende:
vandaag nog het minste gereden ja, beetje binnendoor en daarna snelweg naar huis
sauerland is wel wat minder leuk dan de eifel
quote:Op zondag 10 mei 2015 21:46 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb ik september nog een weekie vrij. Misschien met een groepje naar gasthof am tunnel oid?
dat was de vorige keer ook geen suc6quote:
dus als er maar koffie isquote:
en een raam om uit te staren...quote:
en wat was ik blij dat ik iet in dat tentje zatquote:Op zondag 17 mei 2015 22:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat was de vorige keer ook geen suc6toen gingen deka en ik uiteindelijk alsnog met zn 2'en al was dat best gezellig
Dan volgende keer ook niet zeuren als je met je CB tegen een op een parkeerplaats geparkeerd voertuig aan gaat heaquote:Op zondag 17 mei 2015 18:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met gewoon een stukkie rijden ook; heb je geen parkeerplaats voor nodig. Parkeerplaatsen zijn om te parkeren
in het tentje was niks aan de handquote:Op zondag 17 mei 2015 23:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
en wat was ik blij dat ik iet in dat tentje zat
Waar slaat die nare sneer nou weer opquote:Op maandag 18 mei 2015 03:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan volgende keer ook niet zeuren als je met je CB tegen een op een parkeerplaats geparkeerd voertuig aan gaat hea
... speaking of which, hoe is het met die fiets?
"quote:Op maandag 18 mei 2015 09:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Waar slaat die nare sneer nou weer op.
En het dan goed proberen te lullen met een zogenaamde interesse-vraag. Geweldig.
Pff, ik zeur niet; jij hebt het schijnbaar hoger zitten als ikquote:Op maandag 18 mei 2015 03:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan volgende keer ook niet zeuren als je met je CB tegen een op een parkeerplaats geparkeerd voertuig aan gaat hea
... speaking of which, hoe is het met die fiets?
De soes weg?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Omg, sinds ik hier een tiger 800 voorbij zag komen ben ik om...
Binnenkort maar eens testrit maken en kijken hoe het rijdt, niet onbelangrijk
Het rijdt geweldigquote:Op maandag 18 mei 2015 23:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Omg, sinds ik hier een tiger 800 voorbij zag komen ben ik om...
Binnenkort maar eens testrit maken en kijken hoe het rijdt, niet onbelangrijk
Wat heb je nu?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De soes weg?
Als ik nu de tenere nog had gehad konden straks we mooi crossen
quote:Op maandag 18 mei 2015 12:52 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
'oud' modelletje maar wel vetwinnaar van de mooiste MT van dat event vorige week op zandvoort
Mooizo, goed te horenquote:
nee deze stond op de FB pagina van yamahaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]Heb je ook een foto van de achterkant?
Iedere motorzaak heeft dat toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:31 schreef klawie het volgende:
Gvd me gaskabel is gebroken onder het rijden weten jullie een zaak die dit soort dingen op voorraad heeft of schikt een gaskabel van een scooter ook ??
soldeerboutje ditdatquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:50 schreef Vrieskist het volgende:
Ik zou gewoon de oude weer aan elkaar knopen.
Komt wel weer, kleine van mij is nu 5 maanden en toch alweer een paar kleine ritjes gemaakt hoorquote:
Mot ie eerst zijn motor kompleet opnieuw opbouwenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:02 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Komt wel weer, kleine van mij is nu 5 maanden en toch alweer een paar kleine ritjes gemaakt hoor
O is het zo erg? Hahaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mot ie eerst zijn motor kompleet opnieuw opbouwen
Wat rij jij nu dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mot ie eerst zijn motor kompleet opnieuw opbouwen
Waarom zit er in mijn hoofd dat jij normaal een BMW rijdt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:36 schreef Tunafish het volgende:
Het was waarHet was allemaal waar
Trillende Yamaha's was niet gewoon een goede grap, die dingen trillen echt harder dan een vibrator
![]()
Ga deze week verhuizen naar Apeldoorn, maar blijf wel werken in Enschede. Edoch, om dat stuk nu iedere dag op mijn Suzuki te doen lijkt me niet zo verstandig, gezien de staat van dat dingDus, broer gesproken, komende paar maanden van motor wisselen en heb nu zijn XJ600 voor de deur staan.
Volgens mij dezelfde motor als ik reed toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:03 schreef mjan het volgende:
[..]
Waarom zit er in mijn hoofd dat jij normaal een BMW rijdt?Ben nu wel benieuwd wat je wčl rijdt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:03 schreef mjan het volgende:
[..]
Waarom zit er in mijn hoofd dat jij normaal een BMW rijdt?Ben nu wel benieuwd wat je wčl rijdt.
'92, bordeauxroodquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:07 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Volgens mij dezelfde motor als ik reed toch?
GSX600F 1994? Alleen dan in het rood.
Waar dan? Want bovenop valt er niet veel van te zienquote:
op mijn rugquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waar dan? Want bovenop valt er niet veel van te zien
quote:
Die voelde zo weinig verfijnd aan op de motorbeurs destijds. Eigenlijk vond ik hem goedkoop aanvoelen, alles knarst en beweegt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:15 schreef Salatrel het volgende:
ingeschreven voor een yamaha actie om op 6 juni 5 kwartier te gaan sturen op een XT1200Zgeorganiseerd door Motoport hillegom. is wel groepsritje maar toch
ben benieuwd hoe zon zware allroad nou echt rijd
6 juni ga ik het voelenquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die voelde zo weinig verfijnd aan op de motorbeurs destijds. Eigenlijk vond ik hem goedkoop aanvoelen, alles knarst en beweegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |