twitter:masterchefnl twitterde op zondag 17-05-2015 om 17:25:05Niemand minder dan @JohnTorode1 brengt dinsdag een bezoekje aan de @masterchefnl keuken. http://t.co/MMeiRCdpfh http://t.co/Z0C2qN9hBd reageer retweet
ik hoop het. vorig jaar gingen ze naar Frankrijk volgens mijquote:Op maandag 18 mei 2015 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zouden ze nog een tripje naar het buitenland maken? Dat was in Australie toch altijd een hoogtepuntje.
soesjestaart, komt altijd in de finale van MC Australiequote:Op maandag 18 mei 2015 11:50 schreef Karina het volgende:
Vraag me af wat de klassieker is.
Bom Alaska? (of hoe heet dat ijsding wat in de oven moet).
Enige wat ik kan bedenken eigenlijk.
Oh ja kan ook nog.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
soesjestaart, komt altijd in de finale van MC Australie
Tripje naar het buitenland is al geweest toch?quote:Op maandag 18 mei 2015 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zouden ze nog een tripje naar het buitenland maken? Dat was in Australie toch altijd een hoogtepuntje.
ik dacht dat Menno er misschien uit had gemoeten, maar ja, die geurtest he.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden dat een van Jacqueline of Stan er niet gewoon is uitgegaan. Moeten die perse tot de finale blijven of zo?
ik heb het zelfde! ik vind Stan al minder leuk worden. Menno vond ik echt een kwal aan het begin maar vind hem nu wel grappig ;pquote:Op maandag 18 mei 2015 15:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja in het begin vond ik Stan leuk en Menno een lul. Nu is het zo een beetje omgekeerd.
Wat dacht je van Risotto?quote:Op maandag 18 mei 2015 11:50 schreef Karina het volgende:
Vraag me af wat de klassieker is.
Bom Alaska? (of hoe heet dat ijsding wat in de oven moet).
Enige wat ik kan bedenken eigenlijk.
John Torode is de eerste die langskomt die ik 'ken', ben benieuwd.
oeh ja goeie! snap trouwens niet wat daar nou zo moeilijk aan is ;p bij mij lukt ie altijdquote:Op maandag 18 mei 2015 18:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Risotto?The ultimate Killer-dish
mja, bij mij ook, maar hij is dan vast niet zoals hij hoort te zijn, perfect ofzo.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
oeh ja goeie! snap trouwens niet wat daar nou zo moeilijk aan is ;p bij mij lukt ie altijd
ja denk het dan ;p voor mij is ie iig perfect en heb dat gerecht al meerdere keren gemaakt voor meerdere mensen en iedereen vind hem lekker ;pquote:Op maandag 18 mei 2015 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mja, bij mij ook, maar hij is dan vast niet zoals hij hoort te zijn, perfect ofzo.
lol kan ook iddquote:
Zullen we hier eens mee ophoudenquote:
echt hequote:
Winnie de Pooh in regenkleding toch?quote:
gelukkig, stel je voor dat je het testje mistequote:
Mee eens ja.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:41 schreef -0- het volgende:
Ligt het aan mij of was dit best een faaltest, al die verbouwde producten op een ´hippe´ wijze lijken blijkbaar gewoon niet meer als niemand het er uit kan halen.
Zelfde als met die faal lays acties als raad de smaak, als het zo moeilijk is heb je blijkbaar gewoon een prutsproduct afgeleverd qua smaakgelijkenis.
Ik vind dat als het hoofdingrediënt zout is bij een gerecht met rode bieten, er idd iets niet helemaal goed gaat...quote:Op maandag 18 mei 2015 18:41 schreef -0- het volgende:
Ligt het aan mij of was dit best een faaltest, al die verbouwde producten op een ´hippe´ wijze lijken blijkbaar gewoon niet meer als niemand het er uit kan halen.
Zelfde als met die faal lays acties als raad de smaak, als het zo moeilijk is heb je blijkbaar gewoon een prutsproduct afgeleverd qua smaakgelijkenis.
ik ook :pquote:
Die 1e ken ik van naam...quote:
Ik van heel holland bakt... Daar ging het nog wel eens foutquote:Op maandag 18 mei 2015 18:51 schreef Tim86 het volgende:
Die Oops I dropped the lemon tart ken ik wel..van Masterchef Australië ofzo?
Die krijgt de grijns niet van z'n bakkesquote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:12 schreef Burner82 het volgende:
Attentie: Wil de jury zich terugtrekken uit de keuken! ik herhaal....
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
Kraan kan de r wel weglaten... zit ook overal te kanen.....
Ik kan ook slechte grappen maken hoorquote:
ik vind ze er vies uit zien ja ;p hoe ze smaken weet ik niet. heb ze nog nooit gehadquote:Op maandag 18 mei 2015 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij vindt oesters vies dan hen je geen smaak
Proberen met je ogen dicht dusquote:Op maandag 18 mei 2015 19:33 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik vind ze er vies uit zien ja ;p hoe ze smaken weet ik niet. heb ze nog nooit gehad
haha jaquote:
Zijn erg duur in de productie denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:17 schreef Burner82 het volgende:
Waarom zijn er zo weinig immuniteits-speldjes? Cisco heeft er een keer 1 gehad geloof ik, dat was het.
hahaquote:
Cisko? nee dat was Ingequote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:17 schreef Burner82 het volgende:
Waarom zijn er zo weinig immuniteits-speldjes? Cisco heeft er een keer 1 gehad geloof ik, dat was het.
blijkbaar...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:30 schreef Burner82 het volgende:
Huh, is John Torode nu ineens een Australiër?
Ow, schijnt te kloppen idd...quote:
quote:John Douglas Torode (born 23 July 1965) is an Australian celebrity chef. He moved to the UK in the 1990s and began working at Conran Group's restaurants.
Niet ineens, dat was ie altijd alquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:30 schreef Burner82 het volgende:
Huh, is John Torode nu ineens een Australiër?
Iedereen kent hem van Masterchef UK etc....quote:
Tsja, op zich wel logisch... Het is voor een saus, dan moet je niet al smaken toevoegenquote:
Menno en Nareshquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:37 schreef -sabine- het volgende:
Zijn er voorkeuren hier?
Ik ben voor Stan, Dirk en Naresh. En heb niets met Inge en Jacqulien. Laatste wint.
Stan moppert weer.
true!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, op zich wel logisch... Het is voor een saus, dan moet je niet al smaken toevoegen
Ditto!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:38 schreef Tim86 het volgende:
Nog 2 weken tot de finale..dat vroeg ik me net af.
Dus er moeten er nog wel een paar afvallenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:38 schreef Tim86 het volgende:
Nog 2 weken tot de finale..dat vroeg ik me net af.
2 weken na deze week.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:40 schreef -sabine- het volgende:
Twee weken met deze week of twee weken na deze week?
Het zal toch niet eindigen op een woensdag of zo?
2 weken na deze week volgens mij.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:40 schreef -sabine- het volgende:
Twee weken met deze week of twee weken na deze week?
Het zal toch niet eindigen op een woensdag of zo?
denk ik ook, was vorig jaar ook zoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:41 schreef -0- het volgende:
[..]
2 weken na deze week volgens mij.
Denk dat er voor de finale week 4 overblijven.
hahah ja ik lag ook dubbel ;pquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:44 schreef Burner82 het volgende:
Specsavers reclame: tijdens de opnames is er geen kwaad gedaan aan de zeemeeuw![]()
![]()
![]()
Kunnen we van de duif niet zeggenquote:
hahahahquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:49 schreef -sabine- het volgende:
Heeft iemand hier ooit duif gegeten?
Ik heb aardig wat vlees gegeten, maar duif nooit.
Kheb het wel eens gehad, maar niet echt blijven hangen...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:49 schreef -sabine- het volgende:
Nee, je poept toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kheb het wel eens gehad, maar niet echt blijven hangen...
Hahaquote:
Ooit op in een Bestila in Marrakech, weinig bijzonders zowel de duif als de Bestila.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:49 schreef -sabine- het volgende:
haha jaquote:
Wat raad je daar wel aan te eten?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:52 schreef -0- het volgende:
[..]
Ooit op in een Bestila in Marrakech, weinig bijzonders zowel de duif als de Bestila.
hahaquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
Niemand die met noodles een nestje maakt voor de duif en kwarteleitjes onder de duif legt? Of is dat TE?
Dan krijgen we hier ook een huilende kandidaat na het jury oordeel denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
Niemand die met noodles een nestje maakt voor de duif en kwarteleitjes onder de duif legt? Of is dat TE?
Ik vind hem leuk. Doen!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
Die John kan dat wel hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan krijgen we hier ook een huilende kandidaat na het jury oordeel denk ik.
Tajines vond ik over het algemeen het lekkerst, vooral met rund.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:54 schreef -sabine- het volgende:
nkort (een jaar) naar toe te gaan. Ik houd van vlees, niet van vis.
Dankjewel. Ik wil er wel even neuzen. En Afrika op mijn lijstje zetten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:56 schreef -0- het volgende:
[..]
Tajines vond ik over het algemeen het lekkerst, vooral met rund.
Verder kregen we veel bbqspiezen.
Had een georganiseerde reis en aten vaak in restaurants maar voor het eten zou ik niet nogmaals naar Marokko gaan, weinig bijzonders.
Welke?quote:
die van sbs6 zelf, dat ncis zometeen komt ;p eerst komt nog utopia en traumacentrumquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Welke?Ik ben me nog aan het afvragen of ik een NL-alert krijg bij een overstroming... Ik woon 8 hoog
Och, dat uurtje waar niemand naar kijkt kunnen ze ook wel overslaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
die van sbs6 zelf, dat ncis zometeen komt ;p eerst komt nog utopia en traumacentrum
neee ik vind traumacentrum leuk!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, dat uurtje waar niemand naar kijkt kunnen ze ook wel overslaan
Je hebt nog ff hoorquote:
Zijn toch herhalingen van herhalingen van herhalingen?quote:
zal best maar ik heb het nog niet gezien ;p heb heel lang geen tv gehad ;pquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn toch herhalingen van herhalingen van herhalingen?
Hahaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
zal best maar ik heb het nog niet gezien ;p heb heel lang geen tv gehad ;p
naar djemma el fna gaan en daar ieder eettentje proberen dat er staat. Héérlijk eten daar. Spiezen met vlees, soort tomatensalsa en brood enz. heel lekker.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:54 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wat raad je daar wel aan te eten?
Ik hoop daar binnenkort (een jaar) naar toe te gaan. Ik houd van vlees, niet van vis.
Tijd gaat nu in.
hehe ja het is jammer dat utopia er tussen door komtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hahaals ik er aan denk, kijk ik het ook wel... maar vergeet het vaak....
In Marokko etc... Lamquote:
Ernstigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
hehe ja het is jammer dat utopia er tussen door komt
Jup, hijquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef mignonne het volgende:
is dat die gast van de britse topchef of masterchef ofzo? die het samen met die kale met bril presenteert?
Dankjewel, ook even opgeslagen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
naar djemma el fna gaan en daar ieder eettentje proberen dat er staat. Héérlijk eten daar. Spiezen met vlees, soort tomatensalsa en brood enz. heel lekker.
nee idd!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:12 schreef Burner82 het volgende:
Wel eens lekker, een chef die niet meteen al het werk overneemt
hahaha jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:14 schreef Burner82 het volgende:
John kan zo heerlijk schakelen tussen aardige vent en jurylid
mee eensquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:16 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Hier hebben ze ook nog eens meer aan.
ja hij is zo lekker nuchter ;pquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:17 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Hij is ook zo leuk he. Zo sneu dat ie verkouden was gisteren met die smaaktest.
Zoiets had hij drie weken geleden ook. Kwam knoertesterk terug.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
NareshMaja, boeiend..... gaat alleen om (alweer) een voordeel
Hij lag er toen bijna uit, daarna echt sterk geworden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:20 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Zoiets had hij drie weken geleden ook. Kwam knoertesterk terug.
Dat is wel duidelijkquote:
heeft ie vaker last van ;pquote:
Daarom heeft Krul zijn jasje altijd open staan..die heeft ook zo'n te dikke pens tov de rest van zijn lichaamquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom heeft Krul zijn jasje altijd open staan..die heeft ook zo'n te dikke pens tov de rest van zijn lichaam
Heb ik wat gemist? Hij reageerde toch best normaal deze keer? Lijkt me logisch dat je flink baalt als je dicht bij een overwinning zit maar er net naast grijpt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:29 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En die laat zich dan ook echt kennen.
Tot morgen.
Oh naast IJscuypjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:56 schreef Karina het volgende:
Kon niet kijken want ik was uit eten, bij een Kranenborg tentLekkere burgers daar
![]()
Ga morgen wel even terugkijken.
ik snap dat gehak op stan hier niet zo hoor. hij reageerde heel notmaal vond ik. niet chagerijnig, gewoon balen dat je niet wint maar niet onsympathiekquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:30 schreef Tim86 het volgende:
Stan wordt iedere week onsympathieker eigenlijk..beetje jammer.
Inderdaad, en niks mis met iemand die de beste wil zijn en wil winnen en dat uitspreekt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik snap dat gehak op stan hier niet zo hoor. hij reageerde heel notmaal vond ik. niet chagerijnig, gewoon balen dat je niet wint maar niet onsympathiek
Ja, IJscuypje zit in het straatje tussen dat plein en de Albert Cuyp. Je kijkt er vanaf het terras van jouw hamburger tent bijna tegen aan dacht ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zoIs me niet opgevallen. vlakbij Gerard Douplein (bijna erop zelfs).
Doelde ook niet zozeer op dit moment, maar in het algemeen. In het begin vond ik hem wel tof, maar nu is het een beetje een onsympathieke en vooral arrogante zeikerd geworden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik snap dat gehak op stan hier niet zo hoor. hij reageerde heel notmaal vond ik. niet chagerijnig, gewoon balen dat je niet wint maar niet onsympathiek
Ow hadden we daar mooi een ijsje kunnen gaan eten want de hamburgers waren goed, het ijsje ook, maaar superklein (1 bolletjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ja, IJscuypje zit in het straatje tussen dat plein en de Albert Cuyp. Je kijkt er vanaf het terras van jouw hamburger tent bijna tegen aan dacht ik
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat dus eigenlijk... Stan begint wat harder te worden.. Heeft minder zin in het gezeik van andere mensen. Maar dat zijn er wel meerderequote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doelde ook niet zozeer op dit moment, maar in het algemeen. In het begin vond ik hem wel tof, maar nu is het een beetje een onsympathieke en vooral arrogante zeikerd geworden.
Niks mis met winnaarsmentaliteit, maar dat is dit echt niet alleen.
Ijscuypje ligt naast De Wasserettequote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow hadden we daar mooi een ijsje kunnen gaan eten want de hamburgers waren goed, het ijsje ook, maaar superklein (1 bolletje).
Dat ligt ook wel aan de anderen, want die vinden Stan toch wel één van de beste koks.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
En zichzelf steeds hoger in te schatten... soms ook onterecht.
Gary is af en toe ook een irritante nicht hoor... Vooral bij teamopdrachten is hij verschrikkelijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:38 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
Dat ligt ook wel aan de anderen, want die vinden Stan toch wel één van de beste koks.
Hij zal heus ook wel kunnen koken, maar naar mijn gevoel zit hij toch ook vaak in het midden en nog lager met veel van zijn gerechten. Stan wint ook weleens, maar het schommelt. Gary en Inge zijn veel stabieler.
Ik hoop dat Gary wint, want hij heeft altijd een mooi opgemaakt bord met goede smaken, goede techniek en veel kennis. En dat allemaal zonder al te veel gebral en arrogant gedoe.
Ik geloof dat ik dit wel met je eens ben jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:38 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
Dat ligt ook wel aan de anderen, want die vinden Stan toch wel één van de beste koks.
Hij zal heus ook wel kunnen koken, maar naar mijn gevoel zit hij toch ook vaak in het midden en nog lager met veel van zijn gerechten. Stan wint ook weleens, maar het schommelt. Gary en Inge zijn veel stabieler.
Ik hoop dat Gary wint, want hij heeft altijd een mooi opgemaakt bord met goede smaken, goede techniek en veel kennis. En dat allemaal zonder al te veel gebral en arrogant gedoe.
En Stan is niet irritant tijdens groepsopdrachten?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:03 schreef -0- het volgende:
Ik vind Gary juist behoorlijk irritant de laatste tijd, vooral in groepsopdrachten inderdaad.
Zie hem liever er uit gaan dan Stan.
Het is dat ik Dirk gewoon niet zie winnen, maar als hij in de finale staat zou ik dat wel heel grappig vinden. Van mij mag hij.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dirk is gewoon DirkRustiek op zn Rotterdams
daar hou k wel van.
Stan is wel irritant, maar bij die groepsopdracht op de boot bijvoorbeeld... Wel terecht irritant. Hij was de enige die wat deed EN het goed deed... De rest zat maar wat te kutten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:27 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
En Stan is niet irritant tijdens groepsopdrachten?
Alles net anders doen omdat Stan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:38 schreef megamandy het volgende:
En ik hoop dat Stan gewoon keihard gaat falen als hij naar een chefkok moet gaan luisteren tijdens een opdracht
Op basis van vaardigheden of sympathie?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:16 schreef Burner82 het volgende:
Misschien leuk ideetje: We hebben nog 7 kandidaten.. Als iedereen iedere kandidaat een punt geeft tussen de 7 en de 1 (7: moet winnen, 1: opdonderen, ieder cijfer mag maar 1 keer gebruikt worden).. Maak ik een lijstje met wie volgens ons zou moeten winnen...
Dat zal voor iedereen anders liggen denk ik... Die afweging zal iedereen voor zichzelf moeten maken...quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:21 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
Op basis van vaardigheden of sympathie?
Dirk mag van jou opdonderen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:25 schreef Burner82 het volgende:
Zo een lijstje zal het worden dan.. als mensen meedoen
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij 1 van de zwakste is... maar lastig kiezen tussen jacq/inge en dirkquote:
hahaquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 1 van de zwakste is... maar lastig kiezen tussen jacq/inge en dirkEn alle kerels achter elkaar zou opvallen
maar vul je eigen lijstje inquote:
Stan sympathiekste?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:30 schreef schaakkipje het volgende:
1 Gary
2 Dirk
3 Menno
4 Naresh
5 Inge
6 Jacqueline
7 Stan
sympathielijstje
was ik dus al mee bezigquote:
Leuk! (zoals Naresh zegt:P)quote:
quote:
Ik vind hem top en mag het wel als hij baalt als hij verliest.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:35 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Hij reageerde toch best normaal deze keer? Lijkt me logisch dat je flink baalt als je dicht bij een overwinning zit maar er net naast grijpt.
Woops neequote:
XDquote:
Hahahahaquote:
Maak je ook een lijst van 1 - 7?quote:
Dus stan 7 punten voor de winst?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:38 schreef -sabine- het volgende:
Mijn lijst:
Stan
Naresh
Dirk
Gary
Menno
Jac
Inge
Stan als eerste.
viel me niet zo op, zal zo eens kijken ;pquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:40 schreef Patroclus88 het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Krul een kleurspoelinkje gehad?
Jij had geen makkelijkere naam kunnen kiezen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:41 schreef Patroclus88 het volgende:
En:
7. Naresh
6. Gary
5. Dirk
4. Menno
3. Jacq
2. Inge
1. Stan
quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij had geen makkelijkere naam kunnen kiezen?
Ga ik doen als ik op mijn laptop zitquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maak je ook een lijst van 1 - 7?
[..]
Dus stan 7 punten voor de winst?
Mooiquote:
Terwijl ik Inge eigenlijk toch echt wel leuk en goed vind... Maar vind andere beterquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:49 schreef LPFAN het volgende:
We zijn duidelijk allemaal klaar met Inge zo te zien
Ik erger me de laatste tijd aan der ;pquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Terwijl ik Inge eigenlijk toch echt wel leuk en goed vind... Maar vind andere beter
ik vind haar ook best primaquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Terwijl ik Inge eigenlijk toch echt wel leuk en goed vind... Maar vind andere beter
Ik denk dat hij ook wat aankomt tijdens deze wekenquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:52 schreef LPFAN het volgende:
Kraan mag toch echt een maatje groter kopen hoor
nou, als je dat stuk rode peper in 1 keer in je mond hebt en op kauwt, is het idd wel gedaan met de rest van de smaakquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:55 schreef mignonne het volgende:
die pepers en pittigheid is idd wel een dingetje. ze zijn erg hollands geloof ik daarin
Dat moet je ragfijn snijden...quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:56 schreef LPFAN het volgende:
Jury stelde zich wel beetje aan hoor met die peper
ja in dit geval wel.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nou, als je dat stuk rode peper in 1 keer in je mond hebt en op kauwt, is het idd wel gedaan met de rest van de smaak
Das waar ja... En altijd te weinig zoutquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja in dit geval wel.
Maar zoals ze soms staan te miepen over pedis ik weet het niet. Ik krijg de indruk dat ze het al snel teveel vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |