Dat. Precies dat.quote:
nee, was even een verwijzing naar nu al het tofste topic van vandaagquote:
Van het weekend even 17 dozen en een kist verhuisd naar de kelder van m'n broer.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat. Precies dat.
Wat een gedoe zo'n huis verkopen
Ik heb geen huis verkocht, maar een huis opknappen en verhuizen hakt er ook wel inquote:Op maandag 18 mei 2015 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat. Precies dat.
Wat een gedoe zo'n huis verkopen
Ik heb al 20 dozen bij mijn ouders gebracht. En afgelopen weekend weer 8 met speelgoed.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van het weekend even 17 dozen en een kist verhuisd naar de kelder van m'n broer.
Moeten nu nog een paar kleine dingetjes gedaan worden (verf aanstippen, dweilen, badkamer schrobben) en dan gaan we foto's maken. Binnenkort afspraak maken met makelaar
Dat komt dus nogquote:Op maandag 18 mei 2015 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen huis verkocht, maar een huis opknappen en verhuizen hakt er ook wel in.
Succes.
Ja ik weet het, heeft eerder in de verkoop gestaan.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb al 20 dozen bij mijn ouders gebracht. En afgelopen weekend weer 8 met speelgoed.
Het huis moet voor de foto's zo goed als leeg zijn.
Verbouwen doen we niet meer zelf. Dan maar wat meer geld kwijt. Verhuizen, ik heb zoveel mensen geholpen de afgelopen 10 jaar, dat komt wel goedquote:
Verhuizen komt ook zeker goed. Maar verbouwen wil ik echt wel zelf doen (tot zo ver ik dat kan).quote:Op maandag 18 mei 2015 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ik weet het, heeft eerder in de verkoop gestaan.
[..]
Verbouwen doen we niet meer zelf. Dan maar wat meer geld kwijt. Verhuizen, ik heb zoveel mensen geholpen de afgelopen 10 jaar, dat komt wel goed
Mijn huisquote:Op maandag 18 mei 2015 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Mijn huisMijn balkon
Dat dankzij het treurige kloteweer een beetje sneu is nu
Er zijn mensen die veel beter kunnen verbouwen en er daadwerkelijk plezier in hebbenquote:Op maandag 18 mei 2015 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Verhuizen komt ook zeker goed. Maar verbouwen wil ik echt wel zelf doen (tot zo ver ik dat kan).
En we gaan vrijdag bij een huis kijken (als het goed is) en daar moet echt genoeg aan gebeuren.
Misschien toch maar een opslag huren of zo
Wij hebben ons oog laten vallen op een huis met een enorme tuin. Nu allemaal nog tegels, maar dat worden echt wel planten. Waaronder een moestuin. Zalig.quote:
Nee verschrikkelijkquote:Op maandag 18 mei 2015 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hebben ons oog laten vallen op een huis met een enorme tuin. Nu allemaal nog tegels, maar dat worden echt wel planten. Waaronder een moestuin. Zalig.
Er komt sowieso geen cm2 gras in mijn tuin. Dat vind ik zo nutteloos. Maar wel veel 'bakken' (niet verhoogd) tussen de tegels. Onkruidwieden, ach, dat werkt therapeutischquote:Op maandag 18 mei 2015 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee verschrikkelijkIk zou dan niet van de tuin kunnen genieten en alleen maar dingen zien waar nog iets moet gebeuren. Gras maaien, bomen en planten snoeien, katten en rotzooi uit je tuin trappen, ziektes in je bomen en planten, onkruid tussen de tegels vandaan pulken, ik was er geen fan van
Ik heb nu een groot balkon en vind het heerlijk, die potten zijn lekker overzichtelijk
Die korte tijd dat ik een eigen tuin had liep ik alleen maar te kloten met gras maaien, klimplanten snoeien en onkruid wegkrabben en het zag er nog niet uit.
Vind het nu alleen jammer dat ik geen hortensia en stokrozen en zonnebloemen kan poten, want die hebben veel grond nodig en doen het geloof ik niet altijd even goed in bloembakken. Of de bakken pleuren om als het gaat waaien.
Dat doet gelukkig een externe partij voor mequote:
Wat een kutstreekquote:Op maandag 18 mei 2015 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb echt o-ver-al glitters zitten.....
Ben dit weekend naar Beyond geweest en ons "uitdeel ding" waren glitterbommen.
Ik denk dat er een paar duizend man vandaag nog steeds aan ons terugdenkt
Maar jij woont niet in the middle of nowhere. Nou ja. Scheelt weinig.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Je tuin is bijna net zo groot als m'n huis
Ik woon wel in het epicentrum van de middle of nowherequote:Op maandag 18 mei 2015 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar jij woont niet in the middle of nowhere. Nou ja. Scheelt weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |