abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152703368
Ik ben al 4 jaar een kassiere bij een supermarkt. Hier werkt ook een andere collega waar ik gewoon niet mee kan werken. Haar houding. Manier van praten tegen ons en klanten en vooral die arroganti. Ik heb dus aangegeven dat ik niet met haar wil werken. Toch is t laatst woensdag voorgekomen dat ik met haar moest werken. Ik heb hierover mn leidinggevende aangesproken want die zei tegen mij dat ik niet met haar ingeroosterd zou worden en dat dit de laatste keer is. Zaterdag zag ik dat ik toch weer die dag met haar moest werken. Dus ik spreek weer mn leidinggevende aan. Word ze boos. Zegt ze ja gedraag jij je maar als een volwassenen. Je hebt pech. Want t is een lieve meid niemand heeft problemen met dr ( waarschijnlijk had ze t alleen maar over dr zelf want ik hoor ook veel klachten can collega's en klanten vooral maargoed) want ik hoor wel vaker dat er problemen met haar zijn maar ik zie niks verkeerds als je problemen hebt ga je maar naar de bedrijfsleider. Ik heb de bedrijfsleider hierop aangesproken en hij zei dat hij dr vandaag zou aanspreken. Maar ik weet dat waar ik werk een grote vriendjespolitiek gaande is waardoor ik dus bang ben dat hij dr niet gaan aanspreken. Aangezien ze geilen op die Collega ( ze is het zusje can een andere leidinggevende)

tot slot ik ben nu dus van het rooster afgehaald omdat die chickie opeens zo nodig op de dagen wilt gaan werken waarop ik werk. Ik werk nu niet 3 dagen per week maar 1 -.- mag een leidinggevende dit doen zonder het met je te overleggen?
pi_152703394
Jij wil niet meer met haar samen werken,en je leidinggevende heeft daar gehoor aan gegeven toch? Of had je gedacht dat ze haar niet meer zouden inroosteren omdat jij daarom begint te zeuren?
  maandag 18 mei 2015 @ 07:53:28 #3
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_152703403
geruik.

de.

enter.

knop.

En aan je manier van schrijven is er sowieso een persoon die een probleem heeft met een manier van praten en van 'arroganti' .

En je moet worden ingeroosterd voor het minimale aantal uren dat je contract zegt per werkt. Hoeveel is dat?
Dum de dum
pi_152703416
als je achter de kassa zit hoef je niet met andere kassa mutsen te praten of samen te werken. waarom zou je last van haar hebben?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  maandag 18 mei 2015 @ 07:58:22 #5
409503 awiebo
būter, brea en griene tsiis...
pi_152703447
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 07:53 schreef Fe2O3 het volgende:
geruik.

de.

enter.

knop.

En aan je manier van schrijven is er sowieso een persoon die een probleem heeft met een manier van praten en van 'arroganti' .

En je moet worden ingeroosterd voor het minimale aantal uren dat je contract zegt per werkt. Hoeveel is dat?
en als ie de enter knop geruikt? dan?

OT: jup, opzoek naar een nieuw bijbaantje. of is dit je werk? ;(
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_152703463
Je werkgever heeft gelijk. Gedraag je eens volwassen.
Make my day!
  Moderator maandag 18 mei 2015 @ 08:01:58 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152703477
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 07:52 schreef Scorpie het volgende:
Jij wil niet meer met haar samen werken,en je leidinggevende heeft daar gehoor aan gegeven toch? Of had je gedacht dat ze haar niet meer zouden inroosteren omdat jij daarom begint te zeuren?
Inderdaad.

Je hebt exact gekregen waar je om vroeg TS. Jij wilde dat het ten koste van haar zou gaan maar de wereld draait niet om jou zoals je gemerkt hebt dus misschien moet je die arrogante houding van je laten gaan en inderdaad eens volwassen worden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_152703542
Ik neem het op voor TS. Leidinggevende had niet eerst moeten voorspiegelen dat het op een goede manier geregeld zou worden. Nu met die dagen gaan kutten is gewoonweg flauw.

Tip: leer hier van en zoek wat anders
pi_152703590
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:00 schreef agter het volgende:
Je werkgever heeft gelijk. Gedraag je eens volwassen.
pi_152703630
Ik heb het snel getypt in de trein. We zitten hier niet op school maar op het internet dus nederlandse lessen hoeven hier niet gegeven te worden. ik vind dit werk serieus leuk omdat ik eigenlijk bijna nooit achter de kassa zit. Ik ben eigenlijk een assistent leidinggevende maar ik kan die functie niet krijgen bij een andere supermarkt. Ik heb t al geprobeerd heb zelfs 5 maanden in een andere kutsupermarkt gewerkt. Het hoeft niet ten kosten van haar te gaan. Want ik heb ook dagen aangegeven waarop ik blijkbaar niet kan werken omdat er bijvoorbeeld al teveel mensen werken. Dit kunnen ze toch ook bij haar aangeven. Zodat ze op een andere dag gaat werken.

Ik heb een 12 uren contract maar als er niks veranderd heb ik de komende weken maar 3 uur.
En jullie kunnen wel zeggen dat ik me volwassen moet gedragen maar als jullie in mijn schoenen stonden dan spraken jullie wel anders hierove. Want jullie weten niet hoe mn leidinggevende is en hoe intens mn haat is voor dat kind. Mn leidinggevende die moet eens volwassen worden. Want je gaat niet aan een minderjarige ( dat was ik toentertijd) vragen of ik al seks geb gehad. Hoe mn vriendjes lul eruit ziet en wat ik lekker vind.

Maar terug naar dit topic. Wat kan ze doen en wat niet?
pi_152703666
A) je leidinggevende mag je inplannen volgens de bij je contract aangegeven beschikbaarheid. Je kan als werkgever toch niet de roosters aanpassen omdat Pietje eigenlijk Jantje niet aardig vindt? :')

B) Je hebt je zin toch? Je bent van het rooster gehaald op de dagen dat ze werkt. Of heb je besloten dat jij belangrijker bent dan je collega, en zij dus maar eraf moet? Ik zou eens kijken of de diagnose narcisme bij je past.

C) :') x 1.000
pi_152703741
Jamaar jamaar hun zij dit dat zus zo topic. Jij komt er wel ts.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_152703742
Eigenlijk verdien je het om ontslagen te worden.
Maar om antwoord te geven op je vraag: je hebt recht op het gemiddeld aantal uren dat je de afgelopen drie maanden hebt gewerkt. Het staat je werkgever uiteraard vrij om je in te plannen met een ander meisje aan wie jij toevallig een hekel hebt.
pi_152703759
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:19 schreef Vanillekwark het volgende:
A) je leidinggevende mag je inplannen volgens de bij je contract aangegeven beschikbaarheid. Je kan als werkgever toch niet de roosters aanpassen omdat Pietje eigenlijk Jantje niet aardig vindt? :')

B) Je hebt je zin toch? Je bent van het rooster gehaald op de dagen dat ze werkt. Of heb je besloten dat jij belangrijker bent dan je collega, en zij dus maar eraf moet? Ik zou eens kijken of de diagnose narcisme bij je past.

C) :') x 1.000
Ik heb mn zin niet want ik wil gwn blijven werken op de dagen waarop ik werkte. Alles was goed zoals het was tot dat zij vorige week er bij wilde gaan chillen. Je mag het rooster niet aanpassen zonder het te oveleggen of ik er wel mee eens ben en al helemaal niet als er een korte periode tussen zit zoals een paar dagen in mijn geval.
het is heel lang goed gegaan. we zagen elkaar niet op het werk en als dit wel zo was dan was het omdat zij Vrij was en ik moest beginnen.
pi_152703788
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:26 schreef ramar het volgende:

[..]

Ik heb mn zin niet want ik wil gwn blijven werken op de dagen waarop ik werkte. Alles was goed zoals het was tot dat zij vorige week er bij wilde gaan chillen. Je mag het rooster niet aanpassen zonder het te oveleggen of ik er wel mee eens ben en al helemaal niet als er een korte periode tussen zit zoals een paar dagen in mijn geval.
het is heel lang goed gegaan. we zagen elkaar niet op het werk en als dit wel zo was dan was het omdat zij Vrij was en ik moest beginnen.
Dat jij een collega niet moet, is jouw probleem, en van niemand anders. Sneu figuur :')
pi_152703816
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:17 schreef ramar het volgende:
Ik heb het snel getypt in de trein. We zitten hier niet op school maar op het internet dus nederlandse lessen hoeven hier niet gegeven te worden. ik vind dit werk serieus leuk omdat ik eigenlijk bijna nooit achter de kassa zit. Ik ben eigenlijk een assistent leidinggevende maar ik kan die functie niet krijgen bij een andere supermarkt. Ik heb t al geprobeerd heb zelfs 5 maanden in een andere kutsupermarkt gewerkt. Het hoeft niet ten kosten van haar te gaan. Want ik heb ook dagen aangegeven waarop ik blijkbaar niet kan werken omdat er bijvoorbeeld al teveel mensen werken. Dit kunnen ze toch ook bij haar aangeven. Zodat ze op een andere dag gaat werken.

Ik heb een 12 uren contract maar als er niks veranderd heb ik de komende weken maar 3 uur.
En jullie kunnen wel zeggen dat ik me volwassen moet gedragen maar als jullie in mijn schoenen stonden dan spraken jullie wel anders hierove. Want jullie weten niet hoe mn leidinggevende is en hoe intens mn haat is voor dat kind. Mn leidinggevende die moet eens volwassen worden. Want je gaat niet aan een minderjarige ( dat was ik toentertijd) vragen of ik al seks geb gehad. Hoe mn vriendjes lul eruit ziet en wat ik lekker vind.

Maar terug naar dit topic. Wat kan ze doen en wat niet?
beste post van de dag, nu al..

maar hoe word jij assistent leidinggevende als je niet met je leidinggevende overweg kunt en niet met je collega's?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_152703857
Kan je ook normaal doen. Je kent me verder niet dus je hoeft niet te zeggen dat ik een sneu figuur ben. Eyy jullie maken me kapot boos. Ipv dat we over t topic hebben en niet dat ik ontslagen moet worden enzo. Ik brn net weer aangenomen bij dit bedrijf omdat ze vonden dat ik mn werk goed deed. Ik hoef niet ontslagen te worden omdat ik 1 chickie daat haat.
  maandag 18 mei 2015 @ 08:35:19 #18
409503 awiebo
būter, brea en griene tsiis...
pi_152703870
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:34 schreef ramar het volgende:
Kan je ook normaal doen. Je kent me verder niet dus je hoeft niet te zeggen dat ik een sneu figuur ben. Eyy jullie maken me kapot boos. Ipv dat we over t topic hebben en niet dat ik ontslagen moet worden enzo. Ik brn net weer aangenomen bij dit bedrijf omdat ze vonden dat ik mn werk goed deed. Ik hoef niet ontslagen te worden omdat ik 1 chickie daat haat.
:') :')
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_152703891
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:34 schreef ramar het volgende:
Is dit een troll???
  Moderator maandag 18 mei 2015 @ 08:37:05 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152703903
Hoe intens je haat is voor dat kind :') die zin zegt alles. Hoe onvolwassen je bent, hoe zeer je denkt dat de wereld om jou draait, etc.

Man man man wat ben jij een sneu figuur. Het ligt aan alles en iedereen, maar niet aan jou. Ik vind de oplossing die nu gehanteerd wordt geweldig.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_152704010
U vraagt of dit mag, ja dit mag. Daar moet u het mee doen.

gr gr de fokkende rechter.
pi_152704024
Ik heb normaal nooit een hekel aan iets of iemand maarja je kan niet iedereen mogen en al helemaal als ze scheinheilig achter je rug om praten. jullie denken nu dat ik altijd maar met mn vinger zit te wijzen maar ik geef ook mn fouten aan als ik die maak. En ja ik maak vaak fouten en dan zeg ik t ook.
volgens mij is t best moeilijk voor jullie om gwn antwoord te geven op mijn vraag. Mag een leidinggevende dat doen? Mij uitroosteren zonder het te overleggen
pi_152704056
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:43 schreef ramar het volgende:
Ik heb normaal nooit een hekel aan iets of iemand maarja je kan niet iedereen mogen en al helemaal als ze scheinheilig achter je rug om praten. jullie denken nu dat ik altijd maar met mn vinger zit te wijzen maar ik geef ook mn fouten aan als ik die maak. En ja ik maak vaak fouten en dan zeg ik t ook.
volgens mij is t best moeilijk voor jullie om gwn antwoord te geven op mijn vraag. Mag een leidinggevende dat doen? Mij uitroosteren zonder het te overleggen
Dat ligt aan je contract (aantal uren per week).
pi_152704272
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 07:50 schreef ramar het volgende:
-knip-
Ik heb dus aangegeven dat ik niet met haar wil werken.
-knip-
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:43 schreef ramar het volgende:
-knip-
Het is wel in overleg gegaan, je hebt het namelijk zelf gevraagd.

Zo te lezen ben jij de enige die geklaagd heeft bij de leidinggevende. Als de rest niet klaagt, hebben die er dus geen probleem mee. Gezien vanuit de leiding ben jij dus het probleem.

Oh en 'kapot boos' is zooo 2014. Ga naar een psycholoog als je je emoties niet onder controle kan houden.
  Moderator maandag 18 mei 2015 @ 09:03:01 #25
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_152704368
Als jij hebt aangegeven niet met "die chickie" samen te willen werken, dan doet je leidinggevende toch precies wat je hem vraagt, door je van het rooster te halen wanneer zij werkt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')