en als ie de enter knop geruikt? dan?quote:Op maandag 18 mei 2015 07:53 schreef Fe2O3 het volgende:
geruik.
de.
enter.
knop.
En aan je manier van schrijven is er sowieso een persoon die een probleem heeft met een manier van praten en van 'arroganti' .
En je moet worden ingeroosterd voor het minimale aantal uren dat je contract zegt per werkt. Hoeveel is dat?
Inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2015 07:52 schreef Scorpie het volgende:
Jij wil niet meer met haar samen werken,en je leidinggevende heeft daar gehoor aan gegeven toch? Of had je gedacht dat ze haar niet meer zouden inroosteren omdat jij daarom begint te zeuren?
quote:Op maandag 18 mei 2015 08:00 schreef agter het volgende:
Je werkgever heeft gelijk. Gedraag je eens volwassen.
Ik heb mn zin niet want ik wil gwn blijven werken op de dagen waarop ik werkte. Alles was goed zoals het was tot dat zij vorige week er bij wilde gaan chillen. Je mag het rooster niet aanpassen zonder het te oveleggen of ik er wel mee eens ben en al helemaal niet als er een korte periode tussen zit zoals een paar dagen in mijn geval.quote:Op maandag 18 mei 2015 08:19 schreef Vanillekwark het volgende:
A) je leidinggevende mag je inplannen volgens de bij je contract aangegeven beschikbaarheid. Je kan als werkgever toch niet de roosters aanpassen omdat Pietje eigenlijk Jantje niet aardig vindt?![]()
B) Je hebt je zin toch? Je bent van het rooster gehaald op de dagen dat ze werkt. Of heb je besloten dat jij belangrijker bent dan je collega, en zij dus maar eraf moet? Ik zou eens kijken of de diagnose narcisme bij je past.
C)x 1.000
Dat jij een collega niet moet, is jouw probleem, en van niemand anders. Sneu figuurquote:Op maandag 18 mei 2015 08:26 schreef ramar het volgende:
[..]
Ik heb mn zin niet want ik wil gwn blijven werken op de dagen waarop ik werkte. Alles was goed zoals het was tot dat zij vorige week er bij wilde gaan chillen. Je mag het rooster niet aanpassen zonder het te oveleggen of ik er wel mee eens ben en al helemaal niet als er een korte periode tussen zit zoals een paar dagen in mijn geval.
het is heel lang goed gegaan. we zagen elkaar niet op het werk en als dit wel zo was dan was het omdat zij Vrij was en ik moest beginnen.
beste post van de dag, nu al..quote:Op maandag 18 mei 2015 08:17 schreef ramar het volgende:
Ik heb het snel getypt in de trein. We zitten hier niet op school maar op het internet dus nederlandse lessen hoeven hier niet gegeven te worden. ik vind dit werk serieus leuk omdat ik eigenlijk bijna nooit achter de kassa zit. Ik ben eigenlijk een assistent leidinggevende maar ik kan die functie niet krijgen bij een andere supermarkt. Ik heb t al geprobeerd heb zelfs 5 maanden in een andere kutsupermarkt gewerkt. Het hoeft niet ten kosten van haar te gaan. Want ik heb ook dagen aangegeven waarop ik blijkbaar niet kan werken omdat er bijvoorbeeld al teveel mensen werken. Dit kunnen ze toch ook bij haar aangeven. Zodat ze op een andere dag gaat werken.
Ik heb een 12 uren contract maar als er niks veranderd heb ik de komende weken maar 3 uur.
En jullie kunnen wel zeggen dat ik me volwassen moet gedragen maar als jullie in mijn schoenen stonden dan spraken jullie wel anders hierove. Want jullie weten niet hoe mn leidinggevende is en hoe intens mn haat is voor dat kind. Mn leidinggevende die moet eens volwassen worden. Want je gaat niet aan een minderjarige ( dat was ik toentertijd) vragen of ik al seks geb gehad. Hoe mn vriendjes lul eruit ziet en wat ik lekker vind.
Maar terug naar dit topic. Wat kan ze doen en wat niet?
quote:Op maandag 18 mei 2015 08:34 schreef ramar het volgende:
Kan je ook normaal doen. Je kent me verder niet dus je hoeft niet te zeggen dat ik een sneu figuur ben. Eyy jullie maken me kapot boos. Ipv dat we over t topic hebben en niet dat ik ontslagen moet worden enzo. Ik brn net weer aangenomen bij dit bedrijf omdat ze vonden dat ik mn werk goed deed. Ik hoef niet ontslagen te worden omdat ik 1 chickie daat haat.
Is dit een troll???quote:Op maandag 18 mei 2015 08:34 schreef ramar het volgende:
Kan je ook normaal doen. Je kent me verder niet dus je hoeft niet te zeggen dat ik een sneu figuur ben. Eyy jullie maken me kapot boos. Ipv dat we over t topic hebben en niet dat ik ontslagen moet worden enzo. Ik brn net weer aangenomen bij dit bedrijf omdat ze vonden dat ik mn werk goed deed. Ik hoef niet ontslagen te worden omdat ik 1 chickie daat haat.
Dat ligt aan je contract (aantal uren per week).quote:Op maandag 18 mei 2015 08:43 schreef ramar het volgende:
Ik heb normaal nooit een hekel aan iets of iemand maarja je kan niet iedereen mogen en al helemaal als ze scheinheilig achter je rug om praten. jullie denken nu dat ik altijd maar met mn vinger zit te wijzen maar ik geef ook mn fouten aan als ik die maak. En ja ik maak vaak fouten en dan zeg ik t ook.
volgens mij is t best moeilijk voor jullie om gwn antwoord te geven op mijn vraag. Mag een leidinggevende dat doen? Mij uitroosteren zonder het te overleggen
quote:Op maandag 18 mei 2015 07:50 schreef ramar het volgende:
-knip-
Ik heb dus aangegeven dat ik niet met haar wil werken.
-knip-
Het is wel in overleg gegaan, je hebt het namelijk zelf gevraagd.quote:Op maandag 18 mei 2015 08:43 schreef ramar het volgende:
-knip-
volgens mij is t best moeilijk voor jullie om gwn antwoord te geven op mijn vraag. Mag een leidinggevende dat doen? Mij uitroosteren zonder het te overleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |