Ja ik weet het, heeft eerder in de verkoop gestaan.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb al 20 dozen bij mijn ouders gebracht. En afgelopen weekend weer 8 met speelgoed.
Het huis moet voor de foto's zo goed als leeg zijn.
Verbouwen doen we niet meer zelf. Dan maar wat meer geld kwijt. Verhuizen, ik heb zoveel mensen geholpen de afgelopen 10 jaar, dat komt wel goedquote:
Verhuizen komt ook zeker goed. Maar verbouwen wil ik echt wel zelf doen (tot zo ver ik dat kan).quote:Op maandag 18 mei 2015 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ik weet het, heeft eerder in de verkoop gestaan.
[..]
Verbouwen doen we niet meer zelf. Dan maar wat meer geld kwijt. Verhuizen, ik heb zoveel mensen geholpen de afgelopen 10 jaar, dat komt wel goed
Mijn huisquote:Op maandag 18 mei 2015 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Mijn huisMijn balkon
Dat dankzij het treurige kloteweer een beetje sneu is nu
Er zijn mensen die veel beter kunnen verbouwen en er daadwerkelijk plezier in hebbenquote:Op maandag 18 mei 2015 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Verhuizen komt ook zeker goed. Maar verbouwen wil ik echt wel zelf doen (tot zo ver ik dat kan).
En we gaan vrijdag bij een huis kijken (als het goed is) en daar moet echt genoeg aan gebeuren.
Misschien toch maar een opslag huren of zo
Wij hebben ons oog laten vallen op een huis met een enorme tuin. Nu allemaal nog tegels, maar dat worden echt wel planten. Waaronder een moestuin. Zalig.quote:
Nee verschrikkelijkquote:Op maandag 18 mei 2015 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hebben ons oog laten vallen op een huis met een enorme tuin. Nu allemaal nog tegels, maar dat worden echt wel planten. Waaronder een moestuin. Zalig.
Er komt sowieso geen cm2 gras in mijn tuin. Dat vind ik zo nutteloos. Maar wel veel 'bakken' (niet verhoogd) tussen de tegels. Onkruidwieden, ach, dat werkt therapeutischquote:Op maandag 18 mei 2015 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee verschrikkelijkIk zou dan niet van de tuin kunnen genieten en alleen maar dingen zien waar nog iets moet gebeuren. Gras maaien, bomen en planten snoeien, katten en rotzooi uit je tuin trappen, ziektes in je bomen en planten, onkruid tussen de tegels vandaan pulken, ik was er geen fan van
Ik heb nu een groot balkon en vind het heerlijk, die potten zijn lekker overzichtelijk
Die korte tijd dat ik een eigen tuin had liep ik alleen maar te kloten met gras maaien, klimplanten snoeien en onkruid wegkrabben en het zag er nog niet uit.
Vind het nu alleen jammer dat ik geen hortensia en stokrozen en zonnebloemen kan poten, want die hebben veel grond nodig en doen het geloof ik niet altijd even goed in bloembakken. Of de bakken pleuren om als het gaat waaien.
Dat doet gelukkig een externe partij voor mequote:
Wat een kutstreekquote:Op maandag 18 mei 2015 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb echt o-ver-al glitters zitten.....
Ben dit weekend naar Beyond geweest en ons "uitdeel ding" waren glitterbommen.
Ik denk dat er een paar duizend man vandaag nog steeds aan ons terugdenkt
Maar jij woont niet in the middle of nowhere. Nou ja. Scheelt weinig.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Je tuin is bijna net zo groot als m'n huis
Ik woon wel in het epicentrum van de middle of nowherequote:Op maandag 18 mei 2015 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar jij woont niet in the middle of nowhere. Nou ja. Scheelt weinig.
M'n broer en z'n vriendin zijn ook op huizenjacht maar die hebben een beetje een dure smaak en hij zit nog met een appartement waar hij verlies op gaat lijden, dus die zijn echt niet te genietenquote:Op maandag 18 mei 2015 11:43 schreef Tally het volgende:
Ik had mn oog laten vallen op een vrijstaand huis maar die valt net buiten ons budget
En die zijn normaal al niet te genieten, afgaande op jouw verhalen.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:52 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer en z'n vriendin zijn ook op huizenjacht maar die hebben een beetje een dure smaak en hij zit nog met een appartement waar hij verlies op gaat lijden, dus die zijn echt niet te genieten
Nou, laten we het zo zeggen, zij zijn van de VPRO en cultuur en theater en ik ben netflix, bioscoop en disney. Het botst soms. Ik ga een broodje eten, zij gaan lunchen.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En die zijn normaal al niet te genieten, afgaande op jouw verhalen.
quote:Op maandag 18 mei 2015 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer en z'n vriendin zijn ook op huizenjacht maar die hebben een beetje een dure smaak en hij zit nog met een appartement waar hij verlies op gaat lijden, dus die zijn echt niet te genieten
Zij bedrijven de liefde en jij neukt de scheuren in het matras.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Nou, laten we het zo zeggen, zij zijn van de VPRO en cultuur en theater en ik ben netflix, bioscoop en disney. Het botst soms. Ik ga een broodje eten, zij gaan lunchen.
Ik denk liever niet aan m'n broer die seks heeft, als je het niet erg vindtquote:Op maandag 18 mei 2015 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij bedrijven de liefde en jij neukt de scheuren in het matras.
Jij schijt op het toilet, je broer legt een ontlastende verklaring af dan?quote:Op maandag 18 mei 2015 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk liever niet aan m'n broer die seks heeft, als je het niet erg vindt
Nee, m'n broer schijt het porselein van de pot tot de overburen komen klagen, dus dat is ook niet zo'n goede vergelijking.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij schijt op het toilet, je broer legt een ontlastende verklaring af dan?
Het huis is 90m2quote:Op maandag 18 mei 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Shussssshquote:Op maandag 18 mei 2015 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar jij woont niet in the middle of nowhere. Nou ja. Scheelt weinig.
Toch meer familie van je dan je zou denken.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Nee, m'n broer schijt het porselein van de pot tot de overburen komen klagen, dus dat is ook niet zo'n goede vergelijking.
Ik heb ook een hypotheekquote:Op maandag 18 mei 2015 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het huis is 90m2!
Maar je mag best je huis neerzetten in je tuin. Ik gok dat je huur namelijk hoger is als mijn hypotheek
[..]
Shusssssh
Ohhhh, dus niet voor 435893475837583 euro, 60m2 aan het hurenquote:Op maandag 18 mei 2015 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een hypotheekMaar die is lager dan wanneer ik het had gehuurd. Nadeel is wel dat als er iets kapot gaat ik het zelf moet (laten) maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2015 11:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een kutstreek
Iedereen heel profi proberen te zijn op het werk, maar overal die glitters
Zijn tuin IS groter dan mijn huisquote:Op maandag 18 mei 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
2x zo groot als mijn huis. Ruim.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zijn tuin IS groter dan mijn huis
Woensdag om tafel met een hypotheekboer en kijken wat er mogelijk is na 1 augustus
Oiquote:Op maandag 18 mei 2015 13:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zijn tuin IS groter dan mijn huis
Woensdag om tafel met een hypotheekboer en kijken wat er mogelijk is na 1 augustus
Oiiiiquote:
Twee dagen per jaar is het hier lekker weer hoor!quote:Op maandag 18 mei 2015 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Al kom ik met balkon ook wel aan de 90+maar daar heb ik niks aan met dit schijtweer deze schijtlente
Als ik buiten wil zitten, zit ik in de vensterbankquote:Op maandag 18 mei 2015 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Al kom ik met balkon ook wel aan de 90+maar daar heb ik niks aan met dit schijtweer deze schijtlente
Ik had direct de trein naar Zwolle gepakt. Ik haat glitters!quote:Op maandag 18 mei 2015 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jup.
Maar we deden t niet ongevraagd hoor. Mensen kwamen gewoonweg aankloppen bij ons "Nu ik nu ik!". En dan echt BAM hele bakkes vol glitter.
dat is ook ruim zat idd. Ik hoef ook geen enorm huis. 2 of 3 slaapkamers is genoeg. Hoef er ook geen enome lap grond omheen. Als ik er maar een tafel, paar stoelen een een bbq fatsoenlijk kwijt kan.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:10 schreef Q. het volgende:
Ik vind die 70 m2 van mij nog steeds prima voor in de stad. Hoef echt niet groter te hebben in mn eentje.
Volgens mij is jouw appartement groter dan dat van mij hoorquote:Op maandag 18 mei 2015 13:10 schreef Q. het volgende:
Ik vind die 70 m2 van mij nog steeds prima voor in de stad. Hoef echt niet groter te hebben in mn eentje.
zou ik ook zat vinden. Meer ruimte zorgt alleen maar voor meer teringzooi.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:10 schreef Q. het volgende:
Check.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
zou ik ook zat vinden. Meer ruimte zorgt alleen maar voor meer teringzooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |