Vond ze allebei op het randje (van irritant glad), maar vond Teen Dream wel substantieel beter. Maar mijn favoriet is hun debuut hun 2e (Devotion)_quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:20 schreef Felagund het volgende:
Die vorige is toch niet veel anders dan die daarvoor van Beach House?
Atze gebruikt altijd het woordje 'slimme'quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat heb ik nog nooit gezien, ik lees hier ook niet altijd even trouw meeMaar Atze vind het ook niks of trekt die vergelijking? En de psychedelica heb ik nog niet weten te ontdekken
Ik vind Beach House helemaal niksquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vond ze allebei op het randje (van irritant glad), maar vond Teen Dream wel substantieel beter. Maar mijn favoriet is hun debuut
Dus dit vind je niets? Tssss....quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Beach House helemaal niks
Het is heel eentonig voor het gehoor maar wel vrij gelaagd. Als liefhebber van shoegazing en drone moet ik dat dus wel kunnen hebben.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:25 schreef richolio het volgende:
Ik vind The War On Drugs nou ook niet zo bijzonder eigenlijk
Nee, wat een gejengel. Ik trek dit niet zo goed.quote:
Ik vond Jaar ook niks, Franstalig gewauwelquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:24 schreef Moody het volgende:
Ach, zelfs Jaar imiteert Dire Straits...en dat schijnt een genie te zijn
Ah ok, ik volg Atze verder ook niet heel intensiefquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Atze gebruikt altijd het woordje 'slimme'
Echt psychedelisch is het ook niet, maar qua muziekschrijven hebben ze er wel goed naar gekeken.
Ah een medestanderquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:25 schreef richolio het volgende:
Ik vind The War On Drugs nou ook niet zo bijzonder eigenlijk
Gelukkig hoeft ik niet te kiezen, anders zou ik ook voor Grizzly Bear gaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, wat een gejengel. Ik trek dit niet zo goed.
Geef mij dan maar Grizzly Bear.
Slave Ambient is beter ja maar zo slecht vind ik Lost in the Dream niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:34 schreef Norrage het volgende:
Ik ben altijd een War On Drugs fan geweest, maar snap dat gedweep om die laatste plaat niet. Slave Ambient was echt zo zo zo veel beter. En Kurt Vile is ook een held. Beide goede bands.
Sufjan Stevens, Courtney Barnett, Balthazar en Patrick Watson voor mij op het momentquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie de beste albums van dit Jaar?
Patrick Watson ben ik wel bereid om te proberen danquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Sufjan Stevens, Courtney Barnett, Balthazar en Patrick Watson voor mij op het moment
Op zich wel goed maar ook wel tikkeltje saai. Ik ben zelfs weggelopen bij zijn concert op een gegeven momentquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van Kurt Vile dan?
Ik vond de andere albums al tof maar deze is ook weer geweldig, stuk dansbaarder ook!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:33 schreef Norrage het volgende:
Maar die nieuwe UMO is ceht goed. Was niet echt fan van die eerste, maar deze echt fijn
Verder vind ik wel dat er bijster weinig leuks is uitgekomen de laatste maand.....
Sufjan, Balthazar en UMOquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie de beste albums van dit Jaar?
Ik vind beide albums vergelijkbaar. Op Slave Ambient staan wat nummers waarbij ik het gevoel heb dat ze niet af zijn. Lost in the Dream is een herhalingsoefening, maar wel eentje met sterke nummers.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:34 schreef Norrage het volgende:
Ik ben altijd een War On Drugs fan geweest, maar snap dat gedweep om die laatste plaat niet. Slave Ambient was echt zo zo zo veel beter. En Kurt Vile is ook een held. Beide goede bands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |