abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2015 @ 20:55:39 #151
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_152956244
Je overdrijft, mich ;)

Maar 2006 was idd wel een beestig goed jaar. Het debuut van destroyer en band of horses bvb _O_ en modern times van Dylan, of lambchops Damaged, en Peter bjorn and john...

Maar vooral dit

maandag 25 mei 2015 @ 21:11:54 #153
13973 ranja
image means nothing
pi_152956962
Kortom 2006 lijkt op 2015... iedereen is het er over eens dat het een geweldig jaar was maar iedereen om verschillende redenen :)
pi_152957114
Er zijn wat mij betreft niet veel slechte jaren sinds 2000
  maandag 25 mei 2015 @ 22:51:58 #155
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_152960936
Redelijk nummertje, dat Open Book van Jose Gonzalez
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 26 mei 2015 @ 00:17:06 #156
240037 Maxerazzi
c'est ça
pi_152963463
quote:
Klinkt goed. Ben wel benieuwd naar die nieuwe plaat.
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 00:47:49 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152963996
Unknown Mortal Orchestra was tof! Hij heeft eindelijk de smurf sound effect van z'n microfoon af waardoor het wat meer gaat lijken op de sound van de plaat ;) ook kan hij tegenwoordig praten en lachte hij de hele tijd, dat gaf het ook weer een hele andere dimensie :D het was echt een feestje eigenlijk *O*

Ik verbaas me er nog wel over dat ze in de bitterzoet stonden, ze kunnen toch makkelijk Paradiso volkrijgen? Mij hoor je verder niet klagen hoor, hoe kleiner de zaal hoe beter natuurlijk :s)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 26 mei 2015 @ 00:58:30 #158
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_152964131
Voorprogramma was ook lachen :P. Rende bij z'n eerste zangpartij alweer naar boven toe :')
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 00:59:59 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152964156
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Hot Fuss was een aardige plaat. De rest driewerf kut. Stelletje jengelende mormonen. Ze mogen wat mij betreft linea recta al hun instrumenten inleveren na één van de domste vragen uit de popgeschiedenis: 'Are we human or are we dancer?'

'Misschien wel de beste band' zegt ie dan. Flikker toch op.
als je The Killers gaat dissen kom dan niet met de verkeerde tekst aan (die overigens door meer mensen zo gehoord wordt). Die zin is toch geen Engelse zin? Denk nou eens na :') hij zingt "are we human, or are we denser." Slaat nog steeds als een lul op een drumstel maar is tenminste grammaticaal wel correct :P
/einde wijsneusmodus

De eerste twee albums waren briljant, daarna werd het driewerf kut. Maar mijn indiehart bloeit toch echt op bij die oude nummers O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 01:03:42 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152964220
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:58 schreef BoerBert het volgende:
Voorprogramma was ook lachen :P. Rende bij z'n eerste zangpartij alweer naar boven toe :')
dat was echt wause shit _O- ik was er heilig van overtuigd dat het de zanger van umo zelf was totdat ik die op het balkon zag staan :? Bleek het dus zijn broer te zijn die als twee druppels water op hem lijkt _O-

Wel geinig dat ie altijd het publiek beschouwt. Bij Rotown stond ie aan de overkant van de straat naar de rij te kijken. Hij wordt ook door niemand herkend dan. Ik heb ze inmiddels 5x gezien dus zie hem altijd meteen :D
  dinsdag 26 mei 2015 @ 01:05:31 #161
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_152964255
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 01:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

dat was echt wause shit _O- ik was er heilig van overtuigd dat het de zanger van umo zelf was totdat ik die op het balkon zag staan :? Bleek het dus zijn broer te zijn die als twee druppels water op hem lijkt _O-

Wel geinig dat ie altijd het publiek beschouwt. Bij Rotown stond ie aan de overkant van de straat naar de rij te kijken. Hij wordt ook door niemand herkend dan. Ik heb ze inmiddels 5x gezien dus zie hem altijd meteen :D
Haha, ja ik wist wel dat z'n broer het voorprogramma zou zijn, anders was ik ook aardig verrast geweest :P. Ook wel vaag om dan een remix van UMO te spelen _O-.
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 01:08:50 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152964303
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 01:05 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Haha, ja ik wist wel dat z'n broer het voorprogramma zou zijn, anders was ik ook aardig verrast geweest :P. Ook wel vaag om dan een remix van UMO te spelen _O-.
ja dat verbaasde me ook :D waar zou hij aan gezeten hebben, paddo's of LSD? :P en het was playback volgens mij :')
  dinsdag 26 mei 2015 @ 01:21:55 #163
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_152964483
Het risico van gigs in Amsterdam he, artiesten die het niet meer helemaal op een rijtje hebben ;(
pi_152964484
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 01:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

ja dat verbaasde me ook :D waar zou hij aan gezeten hebben, paddo's of LSD? :P en het was playback volgens mij :')
Haha, ja volgens mij ook _O- en toetsen was ook niet live volgens mij :P maar toch erg vermakelijk.

UMO idd ook goed. Wel karige toegift.
pi_152964870
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

als je The Killers gaat dissen kom dan niet met de verkeerde tekst aan (die overigens door meer mensen zo gehoord wordt). Die zin is toch geen Engelse zin? Denk nou eens na :') hij zingt "are we human, or are we denser." Slaat nog steeds als een lul op een drumstel maar is tenminste grammaticaal wel correct :P
/einde wijsneusmodus
Was het maar zo'n feest. Dat is het dus niet.

The Killers' Brandon Flowers continues to be frustrated by fans being frustrated with the lyrics to the chorus of his new single "Human." "Are we human, or are we dancer," Flowers sings, imploring that the ambiguous word is the grammatically-incorrect "dancer" and not "denser." "That sucks a bit. I don't like, 'Are we denser?' as an alternative," Flowers said. "I really care what people think but people don't seem to understand 'Human.' They think it's nonsense. But I was aching over those lyrics for a very long time to get them right." Part of that time aching was evidently spent reading books by Hunter S. Thompson, as Flowers himself has admitted the "dancer" line was inspired by the former Rolling Stone contributor. "It's taken from a quote by [author Hunter S.] Thompson," Flowers admitted last month when the confusion began. "'We're raising a generation of dancers,' and I took it and ran. I guess it bothers people that it's not grammatically correct, but I think I'm allowed to do whatever I want."

http://www.rollingstone.c(...)llers-human-20081119
  dinsdag 26 mei 2015 @ 02:55:48 #166
240037 Maxerazzi
c'est ça
pi_152965439
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

/einde wijsneusmodus
Zie post Tchock.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 07:57:12 #167
13973 ranja
image means nothing
pi_152966214
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 21:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Er zijn wat mij betreft niet veel slechte jaren sinds 2000
niet veel slechte jaren sinds 1978 :P
  dinsdag 26 mei 2015 @ 08:51:52 #168
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_152966731
Ja, het is de eeuwige vraag, natuurlijk, waar de meningen immer over verdeeld zullen zijn en waarop we het juiste antwoord wellicht schuldig moeten blijven, maar het is toch een - oh zo - belangrijke vraag, die ook van mij een antwoord verdient, en ik ben na vele dagen denken uiteindelijk tot de onverbiddelijke conclusie gekomen dat we - denkbeeldig tromgeroffel is hier wel op z'n plaats - allemaal danser zijn.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_152966929
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 01:21 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Haha, ja volgens mij ook _O- en toetsen was ook niet live volgens mij :P maar toch erg vermakelijk.

Ik hoorde laatst ergens dat toegiften iets typisch Europees zijn. Eigenlijk zijn toegiften ook gek. In een live show zit een opbouw en is een afgerond geheel en dan moeten je nog toegiften spelen. Ik hou er wel van als een band geen toegift doet. Zoals laatst bij Viet Cong, 8 nummers en klaar.
Aldus.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 09:24:20 #170
159761 Arn0
Abbey Road
pi_152967162
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 09:06 schreef Z het volgende:

[..]

Ik hoorde laatst ergens dat toegiften iets typisch Europees zijn. Eigenlijk zijn toegiften ook gek. In een live show zit een opbouw en is een afgerond geheel en dan moeten je nog toegiften spelen. Ik hou er wel van als een band geen toegift doet. Zoals laatst bij Viet Cong, 8 nummers en klaar.
Ja, Laura Marling doet ook nooit een toegift. Wel een goed punt, toegiften zijn vaak geforceerd, mooier als de artiest spontaan terug komt door enthousiaste reacties.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_152967269
quote:

[..]

Die hebben dan hun hele album gespeeld?

Al hebben ze ook nog een EP, dan kunnen ze nog steeds een toegift doen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_152967538
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 09:30 schreef Felagund het volgende:

[..]

Die hebben dan hun hele album gespeeld?

Al hebben ze ook nog een EP, dan kunnen ze nog steeds een toegift doen.
Klopt.
Aldus.
pi_152968306
quote:

[..]

Ja, als je 8 nummers hebt snap ik het ook nog wel :P

Ik vind een toegift wel leuk. Geeft meestal ruimte voor wat fan-favourites.
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 12:14:26 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152970854
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 01:21 schreef BoerBert het volgende:
Het risico van gigs in Amsterdam he, artiesten die het niet meer helemaal op een rijtje hebben ;(
Helaas wel ;( Niet vaak meegemaakt gelukkig, het ergste was met The View die zo retestoned op het podium stonden dat ze echt niet meer wisten wat ze deden :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 01:21 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Toetsen was gedeeltelijk live, met links sloeg ie wel wat akkoorden aan. Maar wat die rechterhand allemaal voor vage dingen deed :? En toegift was te weinig maar wel heel tof, echt een feestje *O*

Zit nu het album voor het eerst te luisteren, hij is echt top O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 01:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest. Dat is het dus niet.

The Killers' Brandon Flowers continues to be frustrated by fans being frustrated with the lyrics to the chorus of his new single "Human." "Are we human, or are we dancer," Flowers sings, imploring that the ambiguous word is the grammatically-incorrect "dancer" and not "denser." "That sucks a bit. I don't like, 'Are we denser?' as an alternative," Flowers said. "I really care what people think but people don't seem to understand 'Human.' They think it's nonsense. But I was aching over those lyrics for a very long time to get them right." Part of that time aching was evidently spent reading books by Hunter S. Thompson, as Flowers himself has admitted the "dancer" line was inspired by the former Rolling Stone contributor. "It's taken from a quote by [author Hunter S.] Thompson," Flowers admitted last month when the confusion began. "'We're raising a generation of dancers,' and I took it and ran. I guess it bothers people that it's not grammatically correct, but I think I'm allowed to do whatever I want."

http://www.rollingstone.c(...)llers-human-20081119
Niet :o Wat is dat voor ontzettend onzin zeg :( :') Ik heb het wel eens uitgezocht omdat ik het ook de domste tekst ooit vond maar kwam toen op lyrics sites die zeiden dat het "denser" was. Prima, dan viel de tekst beter te hachelen ondanks dat ik het verder een kutnummer vond/vind. Maar nu dit, wat een ontzettende bagger verklaring :r :')

quote:

[..]

Ik vind het vooral vervelend dat die toegiften zo ingebouwd zijn. Vroeger had ik het idee dat het wat spontaner was, dat ze het alleen deden als ze genoeg respons vanuit de zaal kregen. Nu komen ze al terug als de helft van de zaal wegloopt :')

Dat vond ik ook tof aan de Arctic Monkeys vroeger. 40 minuten raggen en dan gewoon geen toegift geven _O_
  dinsdag 26 mei 2015 @ 12:21:44 #175
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_152971043
Ik wel eens bij de Infadels gestaan toen ze net hun debuut uit hadden. Hele plaat gespeeld, maar ze hadden niet meer nummers voor hun toegift, die ze ook niet zouden doen. Maar iedereen riep om een toegift en ze wouden zelf ook nog wel door, dus toen maar de hitjes een tweede keer. Geniaal was dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')