Klinkt goed. Ben wel benieuwd naar die nieuwe plaat.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:08 schreef Z het volgende:
Over Destoyer gesproken.
http://www.stereogum.com/1803221/destroyer-dream-lover/mp3s/
als je The Killers gaat dissen kom dan niet met de verkeerde tekst aan (die overigens door meer mensen zo gehoord wordt). Die zin is toch geen Engelse zin? Denk nou eens naquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Hot Fuss was een aardige plaat. De rest driewerf kut. Stelletje jengelende mormonen. Ze mogen wat mij betreft linea recta al hun instrumenten inleveren na één van de domste vragen uit de popgeschiedenis: 'Are we human or are we dancer?'
'Misschien wel de beste band' zegt ie dan. Flikker toch op.
dat was echt wause shitquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:58 schreef BoerBert het volgende:
Voorprogramma was ook lachen. Rende bij z'n eerste zangpartij alweer naar boven toe
Haha, ja ik wist wel dat z'n broer het voorprogramma zou zijn, anders was ik ook aardig verrast geweestquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat was echt wause shitik was er heilig van overtuigd dat het de zanger van umo zelf was totdat ik die op het balkon zag staan
Bleek het dus zijn broer te zijn die als twee druppels water op hem lijkt
![]()
Wel geinig dat ie altijd het publiek beschouwt. Bij Rotown stond ie aan de overkant van de straat naar de rij te kijken. Hij wordt ook door niemand herkend dan. Ik heb ze inmiddels 5x gezien dus zie hem altijd meteen
ja dat verbaasde me ookquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:05 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Haha, ja ik wist wel dat z'n broer het voorprogramma zou zijn, anders was ik ook aardig verrast geweest. Ook wel vaag om dan een remix van UMO te spelen
.
Haha, ja volgens mij ookquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja dat verbaasde me ookwaar zou hij aan gezeten hebben, paddo's of LSD?
en het was playback volgens mij
Was het maar zo'n feest. Dat is het dus niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
als je The Killers gaat dissen kom dan niet met de verkeerde tekst aan (die overigens door meer mensen zo gehoord wordt). Die zin is toch geen Engelse zin? Denk nou eens nahij zingt "are we human, or are we denser." Slaat nog steeds als een lul op een drumstel maar is tenminste grammaticaal wel correct
/einde wijsneusmodus
Zie post Tchock.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
als je The Killers gaat dissen kom dan niet met de verkeerde tekst aan (die overigens door meer mensen zo gehoord wordt). Die zin is toch geen Engelse zin? Denk nou eens nahij zingt "are we human, or are we denser." Slaat nog steeds als een lul op een drumstel maar is tenminste grammaticaal wel correct
/einde wijsneusmodus
niet veel slechte jaren sinds 1978quote:Op maandag 25 mei 2015 21:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Er zijn wat mij betreft niet veel slechte jaren sinds 2000
Ik hoorde laatst ergens dat toegiften iets typisch Europees zijn. Eigenlijk zijn toegiften ook gek. In een live show zit een opbouw en is een afgerond geheel en dan moeten je nog toegiften spelen. Ik hou er wel van als een band geen toegift doet. Zoals laatst bij Viet Cong, 8 nummers en klaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Haha, ja volgens mij ooken toetsen was ook niet live volgens mij
maar toch erg vermakelijk.
UMO idd ook goed. Wel karige toegift.
Ja, Laura Marling doet ook nooit een toegift. Wel een goed punt, toegiften zijn vaak geforceerd, mooier als de artiest spontaan terug komt door enthousiaste reacties.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:06 schreef Z het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ergens dat toegiften iets typisch Europees zijn. Eigenlijk zijn toegiften ook gek. In een live show zit een opbouw en is een afgerond geheel en dan moeten je nog toegiften spelen. Ik hou er wel van als een band geen toegift doet. Zoals laatst bij Viet Cong, 8 nummers en klaar.
Die hebben dan hun hele album gespeeld?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:06 schreef Z het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ergens dat toegiften iets typisch Europees zijn. Eigenlijk zijn toegiften ook gek. In een live show zit een opbouw en is een afgerond geheel en dan moeten je nog toegiften spelen. Ik hou er wel van als een band geen toegift doet. Zoals laatst bij Viet Cong, 8 nummers en klaar.
Klopt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hebben dan hun hele album gespeeld?
Al hebben ze ook nog een EP, dan kunnen ze nog steeds een toegift doen.
Ja, als je 8 nummers hebt snap ik het ook nog welquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:06 schreef Z het volgende:
[..]
Helaas welquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:21 schreef BoerBert het volgende:
Het risico van gigs in Amsterdam he, artiesten die het niet meer helemaal op een rijtje hebben
Toetsen was gedeeltelijk live, met links sloeg ie wel wat akkoorden aan. Maar wat die rechterhand allemaal voor vage dingen deedquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Haha, ja volgens mij ooken toetsen was ook niet live volgens mij
maar toch erg vermakelijk.
UMO idd ook goed. Wel karige toegift.
Nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Dat is het dus niet.
The Killers' Brandon Flowers continues to be frustrated by fans being frustrated with the lyrics to the chorus of his new single "Human." "Are we human, or are we dancer," Flowers sings, imploring that the ambiguous word is the grammatically-incorrect "dancer" and not "denser." "That sucks a bit. I don't like, 'Are we denser?' as an alternative," Flowers said. "I really care what people think but people don't seem to understand 'Human.' They think it's nonsense. But I was aching over those lyrics for a very long time to get them right." Part of that time aching was evidently spent reading books by Hunter S. Thompson, as Flowers himself has admitted the "dancer" line was inspired by the former Rolling Stone contributor. "It's taken from a quote by [author Hunter S.] Thompson," Flowers admitted last month when the confusion began. "'We're raising a generation of dancers,' and I took it and ran. I guess it bothers people that it's not grammatically correct, but I think I'm allowed to do whatever I want."
http://www.rollingstone.c(...)llers-human-20081119
Ik vind het vooral vervelend dat die toegiften zo ingebouwd zijn. Vroeger had ik het idee dat het wat spontaner was, dat ze het alleen deden als ze genoeg respons vanuit de zaal kregen. Nu komen ze al terug als de helft van de zaal weglooptquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:06 schreef Z het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |