Welke band?[/quote]quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[quote]Anyone with prior knowledge ofknows that ear protection is important. People have been known to occasionally become disoriented and even faint at their shows.
En dat is een correcte gok. Donderdag live gezien, en ik was zeker blij dat ik m'n oordopjes mee had...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:19 schreef Mark het volgende:
Laatste vraag:
[..]
Welke band?[quote]
En mijn gok was The Swans
Beginnen we niet aan een nieuwe stand?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En dat is een correcte gok. Donderdag live gezien, en ik was zeker blij dat ik m'n oordopjes mee had...
Stand #1322
Burnett 4
cafca 5
n00biedoobiedoo 5
Blogman 2
WeezerButler 4
methodmich 1
pipster 2
MadMaster 4
Berkery 1
Arn0 1
Mark 3
Gambolputty 1
tailfox 2
Homdeck 1
Casiotone 1
belsen 1
lubje25 1
TheSilentEnigma 1
Oh ja, sorry! Moet weer echt actiever mee gaan doen...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:23 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Beginnen we niet aan een nieuwe stand?
Genau!quote:
Moet je wel Pipster het punt geven natuurlijk!quote:
quote:
Wat van wie?quote:Knives can cut
Fist can beat
Stand #1323quote:Op maandag 18 mei 2015 08:17 schreef MadMaster het volgende:
Fiesta - The Pogues
Ik zit momenteel trouwens in de buurt van Almeria...
Nits-Sketches of Spainquote:Op maandag 18 mei 2015 08:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat van wie?
Het kan wegens voornoemde reden even duren voordat ik weer online ben...
Ok mooi!quote:Op maandag 18 mei 2015 08:58 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Stand #1323
Mark 1
pipster 1
Madmaster +1
..en ik zit in de buurt van Almere
Wat van wie?quote:Cut Maria! Show me some of them Spanish dances.
Pass me a bottle,
Ik hoorde die teksf afgelopen week pas echt bewust...quote:
Mr. Jones van Counting Crows.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:41 schreef cafca het volgende:
En toen zat ik ineens met deze tekst in mijn hoofd:
[..]
Wat van wie?
Ja, nou je het zegt.... Van de verkeerde site gekopieerd, dus.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mr. Jones van Counting Crows.
Het is toch trouwens Cut up Maria!?
Die laatste klopt in ieder geval.quote:
Stand #1323quote:
Dacht je dat mijn digitale platenkast geen albumcovers had?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:27 schreef Beregd het volgende:
Een vraagje waarvoor kijken in je digitale platenkast weinig zin heeft
Graag acht albumcovers met enkel letters. Dus niets anders (in rainbows telt bvb niet).
Wat van wie?quote:This is the only way
For me to say I love you
Goede platen nog welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Dacht je dat mijn digitale platenkast geen albumcovers had?
[ afbeelding ]
Stand #1323quote:
Sonosquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Dacht je dat mijn digitale platenkast geen albumcovers had?
[ afbeelding ]
Stand #1323quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:28 schreef Beregd het volgende:
Ian Thomas, Bob Dylan, James Blake, Wanda Jackson, Jackson c frank, Jonathan Jeremiah, Warren Ellis, Matt Ward, Jeff beck, Selah sue, Paul simon, les paul, Valerie june
Wat?quote:The termmeans either a specific form of Anglican church music (in music theory and religious contexts), or more generally, a song (or composition) of celebration, usually acting as a symbol for a distinct group of people.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |