QEDquote:
...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:15 schreef gelly het volgende:
Noem het hoe je wil.Je wil mensen de mond snoeren.Omdat ze een mening hebben die jou niet aanstaat.Duidelijk.Klaar.Einde.
Ik verwacht inderdaad dat de meerderheid ook aan de minderheid denkt. Zonder dat is een democratie onmogelijk, en dat blijkt ook wel in de islamitische wereld. Het past niet in het denkraam.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat blijkt nergens uit. Zie bijvoorbeeld Tunesie en Marokko waarbij er juist steeds meer en meer ruimte komt voor minderheden. Feit is dat de meerderheid binnen de meeste islamitische landen geen basisrechten heeft, terwijl jij al aan het kijken bent naar de minderheden. Je vindt de minderheden kennelijk belangrijker dan de meerderheid zelf. Dat is uitermate frappant.
Je verwacht dat de meerderheid aan de minderheden denkt, terwijl de meerderheid zelf geen zeggenschap heeft?
Goede manier om mijn constatering te ontwijken. De minderheid is niet belangrijker dan de meerderheid, hoe graag jij dat ook zou willen. Een democratie is niet mogelijk als de meerderheid niet onder democratische principes mag leven.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:27 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad dat de meerderheid ook aan de minderheid denkt. Zonder dat is een democratie onmogelijk, en dat blijkt ook wel in de islamitische wereld. Het past niet in het denkraam.
Ik spreek mezelf niet tegen, dan begrijp je me gewoon niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Continu. Los daarvan is het een uitermate achterlijk idee. Je streeft naar een eenheidsworst ten koste van basale mensenrechten. Je argumentatie is van hetzelfde niveau als: ze draagt een kort rokje, valt daarmee op en vraagt er dus om om verkracht te worden.
Iedereen is anders. Face it. Dat jij dat de nek om wil draaien is eng. Heel eng. Gewoon fascistisch eng. Klaar. Het gaat erom dat mensen juist moeten leren omgaan met die verschillen. En dat doe je niet door de verschillen de nek om te draaien.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik spreek mezelf niet tegen, dan begrijp je me gewoon niet.
Mensen worden buitengesloten omdat ze bewust zich anders kleden en gedragen (even los of ze moslim zijn of wat anders) en zie daar een voedingsbodem voor radicalisering want de maatschappij 'moet ze niet' , het is 'oneerlijk' en niet te vergeten: 'discriminatie'.
Als mensen ook nog eens in die positie gedwongen worden door bv gedwongen een hoofddoek te dragen dan is er juist nóg meer reden om dat soort kleding en gedrag te verbieden.
Maar hoe ga je om met een moslima die met plezier een hoofddoek draagt, dat uit eigen overtuiging ook doet, een leuke baan heeft en zich ook wel geaccepteerd voelt. Wat dan? Toch maar die hoofddoek van haar wegrukken? Kledingvoorschriften passen niet echt in een land waar vrijheid hoog in het vaandel staat.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik spreek mezelf niet tegen, dan begrijp je me gewoon niet.
Mensen worden buitengesloten omdat ze bewust zich anders kleden en gedragen (even los of ze moslim zijn of wat anders) en zie daar een voedingsbodem voor radicalisering want de maatschappij 'moet ze niet' , het is 'oneerlijk' en niet te vergeten: 'discriminatie'.
Als mensen ook nog eens in die positie gedwongen worden door bv gedwongen een hoofddoek te dragen dan is er juist nóg meer reden om dat soort kleding en gedrag te verbieden.
Wat denk je dat de moslims het liefst willen? Precies hetzelfde. Alleen zijn ze hier in de minderheid en moet je het de kop indrukken voordat jij straks ook verplicht in een witte jurk rondloopt.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iedereen is anders. Face it. Dat jij dat de nek om wil draaien is eng. Heel eng. Gewoon fascistisch eng. Klaar. Het gaat erom dat mensen juist moeten leren omgaan met die verschillen. En dat doe je niet door de verschillen de nek om te draaien.
We zijn mensen, geen robots.
Wat iemand in zijn vrije tijd aandoet : Zelf weten.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar hoe ga je om met een moslima die met plezier een hoofddoek draagt, dat uit eigen overtuiging ook doet, een leuke baan heeft en zich ook wel geaccepteerd voelt. Wat dan? Toch maar die hoofddoek van haar wegrukken? Kledingvoorschriften passen niet echt in een land waar vrijheid hoog in het vaandel staat.
Moslims zijn geen robots, laat staan dat ze allemaal hetzelfde zouden willen. Als iemand in een witte jurk wil rondlopen moet hij dat zelf weten. Er zijn talloze landen waar moslims de meerderheid zijn en ze toch echt niet allemaal in witte jurken rondlopen. Dat jij dergelijke restricties wel wil opleggen zegt dan ook genoeg. Je bent veel radicaler dan de gemiddelde moslim.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat denk je dat de moslims het liefst willen? Precies hetzelfde. Alleen zijn ze hier in de minderheid en moet je het de kop indrukken voordat jij straks ook verplicht in een witte jurk rondloopt.
Wat moet je de kop indrukken?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat denk je dat de moslims het liefst willen? Precies hetzelfde. Alleen zijn ze hier in de minderheid en moet je het de kop indrukken voordat jij straks ook verplicht in een witte jurk rondloopt.
De moslims die ik ken, dragen die denkveelden niet uit. Moet ik me nu als een bange pussy voelen?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus als jij een winkel hebt vindt je het goed als iemand in zijn nakie in de winkel gaat staan omdat ie lid is van de nudistengod clan?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moslims zijn geen robots, laat staan dat ze allemaal hetzelfde zouden willen. Als iemand in een witte jurk wil rondlopen moet hij dat zelf weten. Er zijn talloze landen waar moslims de meerderheid zijn en ze toch echt niet allemaal in witte jurken rondlopen. Dat jij dergelijke restricties wel wil opleggen zegt dan ook genoeg. Je bent veel radicaler dan de gemiddelde moslim.
Dat onze eigen westerse cultuur straks verdrongen wordt door een minderheid, alleen maar om 'politiek correct' te zijn.quote:
Diep van binnen willen ze het allemaal. Anders zouden ze zich wel aanpassen.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:59 schreef Falco het volgende:
[..]
De moslims die ik ken, dragen die denkveelden niet uit. Moet ik me nu als een bange pussy voelen?
Als ik een winkel heb kan ik tot op zekere hoogte mijn eigen regels bepalen. Dat hoeft de staat niet voor mij te doen. Zeker niet als het gaat om dit soort specifieke regels. Louter de kaders dienen door de staat bepaald te worden.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:02 schreef Metro2005 het volgende:
Dus als jij een winkel hebt vindt je het goed als iemand in zijn nakie in de winkel gaat staan omdat ie lid is van de nudistengod clan?
De hoofddoek is al jarenlang maatschappelijk geaccepteerd. Ik weet niet in wat voor uithoek van Nederland je woont, maar overal om je heen zie je moslima's met hoofddoek hun bijdrage leveren aan de maatschappij. Je komt ze in allerlei regionen binnen allerlei sectoren en allerlei functies tegen.quote:Het gaat erom wat maatschappelijk geaccepteerd is in een land, en in dit land zijn dat geen hoofddoeken, witte jurken en zwarte komo zakken. Als je je dan weigert aan te passen moet je niet jankballen dat je nergens werk kan vinden en overal uitgekostst wordt.
Aanpassen is iets anders als volledig overnemen.quote:En nogmaals: als mensen dat in hun vrije tijd aan willen moeten ze dat helemaal zelf weten maar als je mee wilt doen aan de maatschappij wordt er van je verwacht dat je je aanpast.
Wij zijn Nederland, wij bepalen onze regels aan de hand van onze normen en waarden. Niet aan de hand van die van Saoedie Arabie.quote:Ik mag in saudi arabie vast ook niet met pijpenkrulletjes en een keppetje op bij het gemeentehuis werken.
joh.. hoofddooekjes en witte jurken dragen zijn oudhollandse tradities.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:57 schreef Metro2005 het volgende:
En in dit land lopen we niet in witte jurken en met hoofddoekjes.
De hoofddoek is helemaal niet maatschappelijk geaccepteert maar ons door de strot geramd door een stel politiek correcte landveraders omdat die moslima's anders moord, brand en vooral discriminatie schreeuwen.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:06 schreef Mutant01 het volgende:
De hoofddoek is al jarenlang maatschappelijk geaccepteerd
Doe niet zo hysterisch...quote:Op zondag 17 mei 2015 15:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De hoofddoek is helemaal niet maatschappelijk geaccepteert maar ons door de strot geramd door een stel politiek correcte landveraders omdat die moslima's anders moord, brand en vooral discriminatie schreeuwen.
In dit land is het niet maatschappelijk geaccepteerd om mensen te dwingen zich opeen bepaalde manier te kleden.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het gaat erom wat maatschappelijk geaccepteerd is in een land, en in dit land zijn dat geen hoofddoeken, witte jurken en zwarte komo zakken. Als je je dan weigert aan te passen moet je niet jankballen dat je nergens werk kan vinden en overal uitgekostst wordt.
Maleisië een pleurisbende?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De hoofddoek is helemaal niet maatschappelijk geaccepteert maar ons door de strot geramd door een stel politiek correcte landveraders omdat die moslima's anders moord, brand en vooral discriminatie schreeuwen.Ga vooral allemaal lekker door met moslimknuffelen, niet janken als de gevolgen niet zo tof zijn op termijn.
Kleine hint: kijk even in het gemiddelde moslimland wat een pleurisbende het daar is. Dat is de toekomst van ons land ook als ze hier de overhand krijgen.
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
joh.. hoofddooekjes en witte jurken dragen zijn oudhollandse tradities.
Daar is niks mis mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn oma droeg vroeger bij slecht weer zo'n doek om haar hoofd. Zeg maar dit model:quote:Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
joh.. hoofddooekjes en witte jurken dragen zijn oudhollandse tradities.
Daar is niks mis mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kon ook niet he!quote:Op zondag 17 mei 2015 15:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Doe niet zo hysterisch...
Jij discrimineert volop. Ontken je dat ?
[ afbeelding ]
Nog zo'n foute vrouw met hoofddoekje Maar ze werd wel staatshoofd van een Europees land.
Alleen vergelijk je nu een mode-item met een symbool van vrouwenonderdrukking.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Doe niet zo hysterisch...
Jij discrimineert volop. Ontken je dat ?
[ afbeelding ]
Nog zo'n foute vrouw met hoofddoekje Maar ze werd wel staatshoofd van een Europees land.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |