Nee das de Big Green Egg of de Black Bastard.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:22 schreef Falco het volgende:
Weber is de Apple onder de BBQ's. You do the math.
Wow, heb dit nog nooit eerder gezien:quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:29 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee das de Big Green Egg of de Black Bastard.
Dat zijn Ekte Bazenbbq's.
wat is het verschil?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:37 schreef Geralt het volgende:
Overigens doet het gros helemaal niet aan BBQ-en maar aan grillen. Maar iedereen noemt het BBQ-en.
Dit, en het gemak is zodanig dat ik in de zomer dagelijk groente en vis/vlees klaarmaak met mijn gasgrill. Ik ben op moment op vakantie en maak hier zaken klaar op houtskool. Behalve een hoop meer werk en tijd heeft het geen meerwaarde.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:43 schreef quirina het volgende:
vind t wel grappig. Mensen die hier komen eten en we gooien wat op onze elektrische weber trekken in eerste instantie hun neus op want een elektrische bbq geeft geen rooksmaak.
Tot dat ze het vlees eten.."oh toch lekker, je proeft helemaal niet dat het van een elektrische bbq komt"
Een buitenstopcontact is zo gemaakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:57 schreef Piger het volgende:
Nadeel van elektrisch is dan weer dat je elektriciteit dient te regelen op de locatie van de bbq. Ik ga dan liever voor gas.
In je eigen tuin niet? WTF is dat?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:02 schreef quirina het volgende:
Waar ik woon mag je geen gas gebruiken en ook niet met kolen bbqen.
Elektrisch is ook gewoon te traag tov gasquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:02 schreef quirina het volgende:
[..]
Een buitenstopcontact is zo gemaakt.
En met gas zit je weer te klooien met gasbussen, is er genoeg gas in de bus?
En je moet de gasflessen ook nog veilig ergens kunnen bewaren. Dat mag niet overal ivm regelementen.
Waar ik woon mag je geen gas gebruiken en ook niet met kolen bbqen.
VVE.. Geen kolen ivm stankoverlast/brandveiligheid ,geen gas ivm brand/ontploffingsgevaar.quote:
Mwah valt reuze mee hoor, die weber wordt snel heet. Goed je moet een paar minuutjes wachten voordat ie op temperatuur is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:11 schreef Piger het volgende:
[..]
Elektrisch is ook gewoon te traag tov gas
Langzaam garen is niets verkeerds aan bij veel soorten vlees.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:11 schreef Piger het volgende:
[..]
Elektrisch is ook gewoon te traag tov gas
Ik zou puur uit dwarsigheid kilowijze trassie gaan gebruikenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:17 schreef quirina het volgende:
[..]
VVE.. Geen kolen ivm stankoverlast/brandveiligheid ,geen gas ivm brand/ontploffingsgevaar.
Ze denken erover om de elektrische bbq's ook te verbieden, want ja als we iets op de grill gooien ruik je wel dat er wat gegrilled wordt.
Toen zei ik van ja als m'n buuf knoflook staat aan te fruiten ruik ik dat ook. Of als ze spruitjes kookt hangt die lucht ook bij m'n voordeur. Ga heen jij met je onzin.
Doe ik ook! ( trassi in de nasi adoe)quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zou puur uit dwarsigheid kilowijze trassie gaan gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |