http://www.1limburg.nl/fi(...)je?context=section-1quote:Een dertienjarig meisje uit Papenhoven heeft aangifte gedaan van mishandeling nadat zij dinsdagmiddag vanuit een passerend busje op haar schouder werd geslagen.
Het meisje is hierbij niet gevallen, maar heeft wel een flinke kneuzing aan haar nekspieren overgehouden. Hiervoor is ze in behandeling bij een fysiotherapeut.
Fortuna-busje
De mishandeling gebeurde dinsdag toen het meisje, dat anoniem wenst te blijven, vanuit het Trevianum naar huis fietste over de Provincialeweg in Limbricht. Uit de aangifte blijkt dat er een busje van Fortuna Sittard achter haar reed waar een jongen tot aan zijn middel uit het raampje hing. Hij riep ‘hé’ naar haar. Daarna kreeg ze een klap op haar schouder.
Hard
Het busje waar volgens het slachtoffer waarschijnlijk jeugdspelers van de Sittardse voetbalclub in zaten, reed volgens de dertienjarige ongeveer vijftig kilometer per uur, waardoor de klap hard aankwam.
Het busje reed vervolgens door richting Born.
Sportster
Het meisje doet aan topsport en kan door haar letsel niet trainen en moet zelfs een wedstrijd missen. Toch is ze blij dat ze niet is gevallen door de klap aangezien ze dan zwaarder letsel had kunnen oplopen. In de aangifte staat dat ze enorm is geschrokken.
Bij Fortuna Sittard was vrijdag niemand bereikbaar voor een reactie.
oh nog ff en het busje reed 180quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
als er een busje met 60 km per uur lang rijdt en iemand die daar inzit geeft je een klap in je
nek, dan kan je daar best effe goed last van je nek aanoverhouden.
Gewoon niet slim van die goser, zal wel niet zo bedoeld zijn, maar evengoed, niet slim
nee dan ga ik huilen en anoniem naar de politie om aangifte te doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar als jij een keer een klap in je nek krijgt, open dan een topic erover,
dan ga ik je daar wel mijn medeleven betuigen
ah.... nee, niet doen, gewoon een topic openenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:16 schreef boik het volgende:
[..]
nee dan ga ik huilen en anoniem naar de politie om aangifte te doen.
ja shit.... niet aan gedachtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:41 schreef Hamlapje het volgende:
Waarom is alleen die meid zielig?
Ik denk dat die arme jongen die haar een vriendelijk schouderklopje wilde geven nu een gekneusde pols heeft.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:45 schreef Janneke141 het volgende:
Heeft Geert al afstand genomen van deze zoveelste wandaad van een Limburger? Wanneer gaan ze elkaar nou eens aanspreken op dit gedrag?
check die harenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:20 schreef FANN het volgende:
Trouwens best een pijnlijke plek, tenzij het toch stiekem een zuigzoen is![]()
[ afbeelding ]
goserquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:13 schreef FANN het volgende:
als er een busje met 60 km per uur lang rijdt en iemand die daar inzit geeft je een klap in je
nek, dan kan je daar best effe goed last van je nek aanoverhouden.
Gewoon niet slim van die goser, zal wel niet zo bedoeld zijn, maar evengoed, niet slim
goser kan ook, ik heb het opgezochtquote:
Prima bron hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
goser kan ook, ik heb het opgezocht![]()
http://www.encyclo.nl/begrip/goser
Amsterdams woord voor kerel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |