quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je tulpenbollensoep hebt meegemaakt, dan valt dat reuze mee...
Jij hebt makkelijk lullen met BBQ voor je neus.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je tulpenbollensoep hebt meegemaakt, dan valt dat reuze mee...
Nog 5 minuten, hoor ik net...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen met BBQ voor je neus.
je zeker met dat doe doe doequote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
je zeker met dat doe doe doe
en dan eindigen ze met doedezemaar
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
je zeker met dat doe doe doe
en dan eindigen ze met doedezemaar
Oven maar eens opstoken voor mijn mousakkaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen met BBQ voor je neus.
By far the best-known version was recorded by The Everly Brothers[1] and released as a single in April 1958.quote:
oh gelukkig maar. Ik wist dat ik met bye bye love in elk geval safe zatquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
By far the best-known version was recorded by The Everly Brothers[1] and released as a single in April 1958.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had het speciaal opgezoicht voordat ik het aanvroeg.
Hopeloosquote:
Op het randje dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had het speciaal opgezoicht voordat ik het aanvroeg.
juiste tempoquote:
Heb gisteren via gup nog That 'll be the day aangevraagd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
Is dit het enige Buddy Holly liedje?
Altijd als Buddy gedraaid wordt is het dit liedje… En volgens mij heeft ie wel betere
wie weet wat er nog meer was gekomen als hij niet in dat vliegtuig was gestaptquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
Is dit het enige Buddy Holly liedje?
Altijd als Buddy gedraaid wordt is het dit liedje… En volgens mij heeft ie wel betere
Fargo, North Dakota. Puntje voor Kingstown.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
wie weet wat er nog meer was gekomen als hij niet in dat vliegtuig was gestapt
the big bopper en ritchie valensquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fargo, North Dakota. Puntje voor Kingstown.
Wij zitten in hetzelfde team, dus dat komt goed uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
the big bopper en ritchie valens
Puntje voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |