Tuurlijk Mata...quote:Op maandag 18 mei 2015 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meter of 3-4.
Op beeld lijkt het verder weg/kleiner dan het in werkelijkheid is.
quote:Op maandag 18 mei 2015 17:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, in tegenstelling tot jou met je fantasietjes van gisteren doe ik geen uitspraken over die Mirador van KAN NIET!!!1!1!!; het is een inschatting.
Bel de plisie! Wij -de oplettende burgerij- worden genaaid!quote:Op maandag 18 mei 2015 16:25 schreef jackie12 het volgende:
Voor mij het bewijs dat we verneukt worden.
Ik wil niet voor de troepen vooruit lopen maar als 12 meter klopt en de 6 seconden ook dan wordt het tijd dat met deze info iets gedaan gaat worden.
Doen! We horen het wel van je!quote:Op maandag 18 mei 2015 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bel de plisie! Wij -de oplettende burgerij- worden genaaid!
Hij staat op de "berg", wat is dat dan aan de rechterkant?quote:Op maandag 18 mei 2015 18:13 schreef A_Fortiori het volgende:
Die man in het filmpje zet gemiddeld 8 stappen van A naar B. Ik schat dat de afstand dus gemiddeld 6 meter is.
Dat kun je van elk FOK!-topic zeggen.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
Deel 215. Dit neemt obsessieve vormen aan.
Let it go! Dat willen de ouders ook graag.
helemaal mee eens!quote:Op maandag 18 mei 2015 18:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kun je van elk FOK!-topic zeggen.
En wat de ouders graag willen, weten we niet. Ze posten immers niet mee.
Niet dat het relevant is verder, net als die pedofficier van "justitie" van het Demminktppic mag vinden wat ie wil...
Wat bedoel je precies met dat dan aan de rechterkant?quote:Op maandag 18 mei 2015 18:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij staat op de "berg", wat is dat dan aan de rechterkant?
Ik vind de ouders wel relevant. Ik hoop dat ze hier niet meelezen maar de kans bestaat.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kun je van elk FOK!-topic zeggen.
En wat de ouders graag willen, weten we niet. Ze posten immers niet mee.
Niet dat het relevant is verder, net als die pedofficier van "justitie" van het Demminktopic mag vinden wat ie wil...
Idd. 6 of maximaal 7 meter, en dan zijn de buitenste meters ook al weer licht aflopend.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:13 schreef A_Fortiori het volgende:
Die man in het filmpje zet gemiddeld 8 stappen van A naar B. Ik schat dat de afstand dus gemiddeld 6 meter is.
Ja. En als Kris en Lisanne op het zandgedeelte gestaan hebben/foto's gemaakt hebben, is de afstand zelfs minder dan 6 meter.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Idd. 6 of maximaal 7 meter, en dan zin de buitenste meters ook al weer licht aflopend.
En dat denk ik ookquote:Op maandag 18 mei 2015 18:40 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ja. En als Kris en Lisanne op het zandgedeelte gestaan hebben/foto's gemaakt hebben, is de afstand zelfs minder dan 6 meter.
Dat er met de camera geknoeid is voordat deze werd gevonden in de rugtas.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:44 schreef mootie het volgende:
Wat bewijst het nou eigenlijk als de foto's geshopt zijn?
Hoe durf je de resultaten van Perico's onderzoek in twijfel te trekken ?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meter of 3-4.
Op beeld lijkt het verder weg/kleiner dan het in werkelijkheid is.
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:59 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Hoe durf je de resultaten van Perico's onderzoek in twijfel te trekken ?
Uren is hij bezig om dit soort zaken op een correcte manier uit te zoeken en dan kom jij hem ff afzeiken ?
http://www.eenvandaag.nl/(...)r_verdwalingstheoriequote:Op maandag 18 mei 2015 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind de ouders wel relevant. Ik hoop dat ze hier niet meelezen maar de kans bestaat.
Kris en Lisanne stonden naast de rode struik die staat verder weg.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:40 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ja. En als Kris en Lisanne op het zandgedeelte gestaan hebben/foto's gemaakt hebben, is de afstand zelfs minder dan 6 meter.
Juist das de diepte, en hoe breed is het dan?quote:Op maandag 18 mei 2015 19:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
Dat petje is 1/24e van de breedte van de foto. (Meet maar na).
Als het petje 20 cm breed is, dan is de foto 24x 0,2m = 4,8 mtr
Als het petje smaller is dan 0,2 mtr wordt de foto (ter hoogte van het petje uiteraard) nog minder dan 4,8 meter.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
edit: o, heeft die man een waterhoofd dan?
Ja, die struik staat verder weg, ja. Maar als je puur alleen de stappen telt, dan kom je op ongeveer 8 stappen uit. Dit ook vergeleken met het filmpje van de ouders van Kris. Zoveel stappen meer kan je daar niet zetten.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kris en Lisanne stonden naast de rode struik die staat verder weg.
[ afbeelding ]
Wat is dat gele dan? Een voetbal?
Nee, want dat petje zie je half van de zijkant.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als het petje smaller is dan 0,2 mtr wordt de foto (ter hoogte van het petje uiteraard) nog minder dan 4,8 meter.
Agree?
Dat vroeg ik niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, want dat petje zie je half van de zijkant.
Lisanne staat bijna tegen de struik aan. De foto links is niet genomen op het pad, Ze staan hier ook van dichterbij de afgrond.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:17 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ja, die struik staat verder weg, ja. Maar als je puur alleen de stappen telt, dan kom je op ongeveer 8 stappen uit. Dit ook vergeleken met het filmpje van de ouders van Kris. Zoveel stappen meer kan je daar niet zetten.
Je vroeg of dat petje 20 cm breed was, mijn petten hier zijn geen 20 cm breed. Daarnaast staat hij schuin.quote:
haha, die is goed en duidelijk!quote:Op maandag 18 mei 2015 19:28 schreef StaceySinger het volgende:
Perico zit goed
gemiddelde schouderbreedte voor de Nederlandse man (0,47 meter)
[ afbeelding ]
en dan staan de schouders nog niet eens strak tegen elkaar op de fotoquote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:28 schreef StaceySinger het volgende:
Perico zit goed - meten is weten![]()
gemiddelde schouderbreedte voor de Nederlandse man (0,47 meter)
[ afbeelding ]
Als de pet 13 cm breed is is de foto ter hoogte van de pet 24x0,13=3,12 meter breedquote:Op maandag 18 mei 2015 19:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je vroeg of dat petje 20 cm breed was, mijn petten hier zijn geen 20 cm breed. Daarnaast staat hij schuin.
Is dus geen ijkpunt.
zo pet opgemeten, is 13 cm breed. scheelt 7 cm. Je neemt het niet zo nauw met de maten.
tuurlijk! klinkt goed!quote:Op maandag 18 mei 2015 19:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als de pet 13 cm breed is is de foto ter hoogte van de pet 24x0,13=3,12 meter breed
Qua afstand is het makkelijk te doen hoor binnen de 6 sec. Zou alleen niet weten waarom je zo zou haasten om dat zo snel te willen doen als je toch alle tijd hebt.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:24 schreef jackie12 het volgende:
De afstand is te groot om binnen 6 seconden te kunnen lopen, shirt gladstrijken,haar de andere kant op, duimen in de lucht en poseren.
Lukt al niet met 6 meter laat staan meer dan 6 meter.
Maar mensen vinden dat natuurlijk moeilijk om na een jaar toe te geven.
En Lavenderr, ik ben het helemaal niet met je eens.
Ik hoop zelfs dat dit een doorbraak is
Jij wou de pet toch smaller?quote:Op maandag 18 mei 2015 19:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
tuurlijk! klinkt goed!
Staan er dan kaboutertjes?
8 meter of 12 meter, feit blijft dat het hobbelig is, hoogteverschillen heeft van 1 meter en ze precies goed moest gaan staan. Naast de rode struik, dat kan al nietquote:Op maandag 18 mei 2015 19:24 schreef jackie12 het volgende:
De afstand is te groot om binnen 6 seconden te kunnen lopen, shirt gladstrijken,haar de andere kant op, duimen in de lucht en poseren.
Lukt al niet met 6 meter laat staan meer dan 6 meter.
Maar mensen vinden dat natuurlijk moeilijk om na een jaar toe te geven.
En Lavenderr, ik ben het helemaal niet met je eens.
Ik hoop zelfs dat dit een doorbraak is
Wie kan mij verklaren waarom op de linker foto de zon vanaf linksboven komt en op de rechter foto de zon van rechtsboven komt? Dit strookt niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:49 schreef StaceySinger het volgende:
Shadow And Highlight Details
[ afbeelding ]
Een pet is geen 20 cm en de mirador geen 3,8 meter.quote:
Omdat ze daar 90 graden gedraaid staatquote:Op maandag 18 mei 2015 19:40 schreef ToniB het volgende:
[..]
Wie kan mij verklaren waarom op de linker foto de zon vanaf linksboven komt en op de rechter foto de zon van rechtsboven komt? Dit strookt niet.
Peter R. de V. en Dick S. zullen wel op hun grote neuzen kijken. Niet de op een nachtfoto geobserveerde "boot", maar wat amateurforummers met een koffie-oogst aan fantasie hebben de zaak opgelost.quote:
dat kom door het tijds verschil - er zit minstens 2 a 3 uur tussenquote:Op maandag 18 mei 2015 19:40 schreef ToniB het volgende:
[..]
Wie kan mij verklaren waarom op de linker foto de zon vanaf linksboven komt en op de rechter foto de zon van rechtsboven komt? Dit strookt niet.
Omdat die tweede foto niet klopt, de zon komt daar van rechts en 6 seconden eerder van linksquote:Op maandag 18 mei 2015 19:40 schreef ToniB het volgende:
[..]
Goed he! en dat zonder self made video! En je vergeet je vriend "Frankieboy"quote:Op maandag 18 mei 2015 19:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Peter R. de V. en Dick S. zullen wel op hun grote neuzen kijken. Niet de op een nachtfoto geobserveerde "boot", maar wat amateurforummers met een koffie-oogst aan fantasie hebben de zaak opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |