abonnement Unibet Coolblue
pi_152690522
Wat een saai leven zeg. Lekker boek lezen terwijl je partner naast je in bed ligt :')
  zondag 17 mei 2015 @ 20:38:40 #152
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_152690736
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 07:52 schreef Vampess het volgende:

[..]

Gemiddeld is 11 ;(

En nee, da's niet genoeg voor me. Vraag staat :)
Dan ligt het probleem bij jou een niet bij je vriend. 15cm is echt niet klein dus om hem daarvoor een minderwaardigheidscomplex aan te praten is onnodig (het is altijd onnodig maar helemaal als er niks mis is met het formaat).
Misschien wat kegels gaan doen?

[ Bericht 3% gewijzigd door snakelady op 17-05-2015 20:49:48 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 17 mei 2015 @ 20:39:29 #153
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_152690793
TS aka troll of emmer knijpt er tussenuit :')
Altijd maar weer he
:')
pi_152703317
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 12:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoo hoo, laat wel ff weten hoe het gegaan is. Als tegenprestatie voor de goeie antwoorden.
In een topic waar twee derde mij een kutwijf noemt? En dan nog, wat wil je horen, sappige details?
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
TS aka troll of emmer knijpt er tussenuit :')
Altijd maar weer he
Nee hoor. Gewoon druk weekend :)

Maar laten we eerlijk wezen; inhoudelijk is nergens meer op gereageerd. Jullie hebben jullie mening gevormd, en niks wat ik kan zeggen kan daar nog verandering in brengen. Ik kan het wel uitlichten, maar dan wordt er vast wel wat slakken gevonden om zout op te strooien.

En ja, ik had in de OP wat genuanceerder en gedetailleerd kunnen zijn, helaas.

Nogmaals mods; de inhoud is ver te zoeken, er kan een slotje op :)
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 18 mei 2015 @ 10:56:13 #155
365231 Fera
Fire & Blood
pi_152706823
Het enige wat mensen doen is je een spiegel voorhouden. Maar dat is eng, want stel dat je ziet wie je werkelijk bent.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_152708755
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 07:11 schreef Vampess het volgende:
Nog maals, het is net een meisje soms :')
Met zo'n kleine penis is het zeker weten net een meisje. Alle mannen hier hebben vast ook allemaal een micro penis en de vrouwen zijn zeker allemaal te strak om een echte mannenlul te kunnen hebben.

Misschien moet je eens naar een echte vent op zoek gaan. Iemand zoals ik.
  maandag 18 mei 2015 @ 13:23:18 #157
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_152710740
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 07:46 schreef Vampess het volgende:

[..]

In een topic waar twee derde mij een kutwijf noemt? En dan nog, wat wil je horen, sappige details?

[..]

Nee hoor. Gewoon druk weekend :)

Maar laten we eerlijk wezen; inhoudelijk is nergens meer op gereageerd. Jullie hebben jullie mening gevormd, en niks wat ik kan zeggen kan daar nog verandering in brengen. Ik kan het wel uitlichten, maar dan wordt er vast wel wat slakken gevonden om zout op te strooien.

En ja, ik had in de OP wat genuanceerder en gedetailleerd kunnen zijn, helaas.

Nogmaals mods; de inhoud is ver te zoeken, er kan een slotje op :)
Ik ben serieus met kegels, want als je eerlijk bent weet je dat het probleem niet bij hem ligt, dat hij niet klein is.
Maar je praat hem wel een minderwaardigheidscomplex aan.
Hoe zou jij het vinden als hij de rollen om zou draaien en opmerkingen zit gaan maken over de grote van jouw vagina, in negatieve zin? Iets waar je vrij weinig aan kan doen.
Maar als jij weinig van hem voelt kunnen kegels zeker wel de oplossing zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_152711727
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:23 schreef snakelady het volgende:
Ik ben serieus met kegels, want als je eerlijk bent weet je dat het probleem niet bij hem ligt, dat hij niet klein is.
Maar je praat hem wel een minderwaardigheidscomplex aan.
Hoe zou jij het vinden als hij de rollen om zou draaien en opmerkingen zit gaan maken over de grote van jouw vagina, in negatieve zin? Iets waar je vrij weinig aan kan doen.
Maar als jij weinig van hem voelt kunnen kegels zeker wel de oplossing zijn.
Ok, aangezien dit een serieuze reactie is;
Ik heb zijn lengte helemaal nergens vermeld. Het is niet gemiddeld, en hij was er zich bewust van vóór dat hij mij leerde kennen. Iemand heeft een lengte genoemd, en iedereen is daarmee aan de haal gegaan. Is de topictitel 'Mijn vriend heeft een kleine penis.'? Nee. Jullie fixeren je meer op de penis lengte van mijn vriend, dan ik dat doe :{
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 18 mei 2015 @ 13:59:22 #159
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_152711850
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 07:47 schreef Vampess het volgende:

[..]

Woot, eerste serieuze reactie. Ik heb hem eerlijk gezegd nooit aan't meten gekregen, um, minus 15 centimeter zeker. Hij heeft geen micro penis ofzo. Maar hij is 'n gevalletje 't hang hoger dan z'n ballen slap >.<
en je begint je op met het feit dat hij een kleine penis heeft!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_152711905
En dat is dan ook meteen het enige waar de rest van het topic over gaat. Geweldig. Nogmaals, de inhoud is ver te zoeken.
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 18 mei 2015 @ 14:02:48 #161
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_152711966
Waarom vermeld je het dan? Blijkbaar ben jij ook niet strak maar wil je dat niet melden. Zo zwak.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 18 mei 2015 @ 14:06:03 #162
37769 erodome
Zweefteef
pi_152712056
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 14:00 schreef Vampess het volgende:
En dat is dan ook meteen het enige waar de rest van het topic over gaat. Geweldig. Nogmaals, de inhoud is ver te zoeken.
Omdat je zelf dit als de kern van het probleem ziet, je voelt er immers maar weinig van omdat hij zo klein is volgens jou.
En dan ook nog doodleuk vertellen dat je het aan hem heb voorgesteld om zijn pik te meten, terwijl je weet hoe hij erover denkt. Nog beledigt zijn dat hij daar niet blij van werd ook. Sorry, maar dat is echt niet normaal, niet eens een klein beetje.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_152712101
Ja, ik weet het, ik ben een monster. Doe maar nog 3 pagina's daarmee vullen, ben ik ook van het topic af :D
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_152712430
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:56 schreef Vampess het volgende:

[..]

Ok, aangezien dit een serieuze reactie is;
Ik heb zijn lengte helemaal nergens vermeld. Het is niet gemiddeld, en hij was er zich bewust van vóór dat hij mij leerde kennen. Iemand heeft een lengte genoemd, en iedereen is daarmee aan de haal gegaan. Is de topictitel 'Mijn vriend heeft een kleine penis.'? Nee. Jullie fixeren je meer op de penis lengte van mijn vriend, dan ik dat doe :{
Oh?
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 07:47 schreef Vampess het volgende:

[..]

Woot, eerste serieuze reactie. Ik heb hem eerlijk gezegd nooit aan't meten gekregen, um, minus 15 centimeter zeker. Hij heeft geen micro penis ofzo. Maar hij is 'n gevalletje 't hang hoger dan z'n ballen slap >.<
En deze vind ik ook nog wel noemenswaardig:

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 11:56 schreef Vampess het volgende:

De laatste relatie was 24cm, over't algemeen ben ik +-18cm gewend.
  maandag 18 mei 2015 @ 14:20:04 #165
37769 erodome
Zweefteef
pi_152712478
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 14:07 schreef Vampess het volgende:
Ja, ik weet het, ik ben een monster. Doe maar nog 3 pagina's daarmee vullen, ben ik ook van het topic af :D
De enige zinnige tip om van het probleem af te komen dat je hem niet voelt zijn kegels. Bekkenbodemoefeningen. Maar ook dat zal niet helpen als je niet goed geil wordt van elkaar.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_152712609
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 14:18 schreef Dimens het volgende:
Oh?
Dat waren reacties op posts die naar penislengte vroegen. En wat de kegels betreft, dat zit allemaal wel in orde. Hij raakt geen wanden, en zoals ik al eerder heb gezegd, met sommige standjes raakt hij ze wel.

Alle zinnige tips zijn al voorbij gekomen, en heb ik ook beantwoord. De rest is een fixatie op penislengte, en een raar soort telefoonspel.
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 18 mei 2015 @ 14:28:10 #167
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_152712708
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 14:24 schreef Vampess het volgende:

[..]

Dat waren reacties op posts die naar penislengte vroegen. En wat de kegels betreft, dat zit allemaal wel in orde. Hij raakt geen wanden, en zoals ik al eerder heb gezegd, met sommige standjes raakt hij ze wel.

Alle zinnige tips zijn al voorbij gekomen, en heb ik ook beantwoord. De rest is een fixatie op penislengte, en een raar soort telefoonspel.
is hij een potlood of ben jij een tunnel?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_152712737
Lengte. Niet dikte. Lezen is ook een kunst.
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_152712773
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 14:07 schreef Vampess het volgende:
Ja, ik weet het, ik ben een monster. Doe maar nog 3 pagina's daarmee vullen, ben ik ook van het topic af :D
Heb je inmiddels al bedacht wat jij wil in bed? Als ik je vorige antwoord op mij goed heb begrepen weet je namelijk zelf ook niet wat jouw eigen verwachtingen zijn. Je verwacht echter vervolgens van je vriend dat hij het wel weet.

Ga nou maar eerst praten en zorg er eerst voor dat je geil wordt van het teasen. Zorg dat er een vonk is tussen jullie in bed. Daar gaat zijn pik niet langer of dikker van worden, maar het gaat er wel voor zorgen dat jullie op het gebied van intimiteit dichter bij elkaar zullen komen.

Weet hij jou trouwens wel op te winden? Dat je door voorspel al zo naar hem verlangt, dat er bij de stappen daarna alles eigenlijk vloeiend en vanzelf gaat?

Vergeet overigens niet dat een vrouwenlichaam veel complexer is dan een mannenlichaam. Als je wil dat hij je beter laat genieten in bed zal je toch hier en daar moeten bijsturen en aangeven wat nou fijn(er) is voor jou.
  maandag 18 mei 2015 @ 14:30:57 #170
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_152712779
Verleiden ook
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_152712990
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 14:30 schreef zarGon het volgende:
Heb je inmiddels al bedacht wat jij wil in bed? Als ik je vorige antwoord op mij goed heb begrepen weet je namelijk zelf ook niet wat jouw eigen verwachtingen zijn. Je verwacht echter vervolgens van je vriend dat hij het wel weet.

Ga nou maar eerst praten en zorg er eerst voor dat je geil wordt van het teasen. Zorg dat er een vonk is tussen jullie in bed. Daar gaat zijn pik niet langer of dikker van worden, maar het gaat er wel voor zorgen dat jullie op het gebied van intimiteit dichter bij elkaar zullen komen.

Weet hij jou trouwens wel op te winden? Dat je door voorspel al zo naar hem verlangt, dat er bij de stappen daarna alles eigenlijk vloeiend en vanzelf gaat?

Vergeet overigens niet dat een vrouwenlichaam veel complexer is dan een mannenlichaam. Als je wil dat hij je beter laat genieten in bed zal je toch hier en daar moeten bijsturen en aangeven wat nou fijn(er) is voor jou.
Zoals ik al heb aangegeven in de openings post; hij probeert er af en toe gewoon op te springen. En dat werkt niet voor mij. Voorspel is een onderdeel van het probleem. Mijn vriend heeft overigens geen probleem met opgewonden worden, if anything, is hij af en toe een beetje kort door de bocht :D

Wat ik verwacht, tja, een beetje teasen ja. Ik ben zijn tweede vriendin, dus het is ook een beetje mijn schuld dat ik meteen een casanova verwacht in bed ;)

Zoals ik al zei, daar moet aan gewerkt worden :)
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 18 mei 2015 @ 14:39:07 #172
37769 erodome
Zweefteef
pi_152713027
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 14:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb je inmiddels al bedacht wat jij wil in bed? Als ik je vorige antwoord op mij goed heb begrepen weet je namelijk zelf ook niet wat jouw eigen verwachtingen zijn. Je verwacht echter vervolgens van je vriend dat hij het wel weet.

Ga nou maar eerst praten en zorg er eerst voor dat je geil wordt van het teasen. Zorg dat er een vonk is tussen jullie in bed. Daar gaat zijn pik niet langer of dikker van worden, maar het gaat er wel voor zorgen dat jullie op het gebied van intimiteit dichter bij elkaar zullen komen.

Weet hij jou trouwens wel op te winden? Dat je door voorspel al zo naar hem verlangt, dat er bij de stappen daarna alles eigenlijk vloeiend en vanzelf gaat?

Vergeet overigens niet dat een vrouwenlichaam veel complexer is dan een mannenlichaam. Als je wil dat hij je beter laat genieten in bed zal je toch hier en daar moeten bijsturen en aangeven wat nou fijn(er) is voor jou.
Dit.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_152713212
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 14:38 schreef Vampess het volgende:

[..]

Zoals ik al heb aangegeven in de openings post; hij probeert er af en toe gewoon op te springen. En dat werkt niet voor mij.
Bedoel je dat hij je meteen wil penetreren wanneer hij een stijve heeft? Werkt voglens mij voor geen enkele vrouw. :P.

quote:
Voorspel is een onderdeel van het probleem. Mijn vriend heeft overigens geen probleem met opgewonden worden, if anything, is hij af en toe een beetje kort door de bocht :D
Weet hij dit? Heb je al aan hem uitgelegd dat hij je eerst moet opwarmen? Heb je aangegeven wat hij beter/anders kan doen?

Vind je gezoend worden in je nek lekker? Zeg het 'm. Of heb je liever dat hij je hals likt? Of aan je tepels zuigt? Of dat hij je langzaam zoent en af en toe zachtjes op je lip bijt terwijl hij met z'n linker hand je rug aait en met zijn rechterhand je kont knijpt en spankt? Of wil je liever dat hij je ruig vastpakt en zijn tong in je mond begraaft en je vurig zoent? Dat hij dominant is en dat je weet dat jou wat te wachten staat?

Zoek uit wat je wil en waar je naar verlangt. En praat erover. Je wil toch ook dat hij je laat kronkelen?!
quote:
Wat ik verwacht, tja, een beetje teasen ja.
Een beetje teasen hoe? Ben je ook zo kortaf tegen hem en geef je aan dat je geteast wil worden of geef je er ook meteen uitleg bij?

Wellicht heb je niet altijd even zin om van alles uit te leggen, maar vergeet niet dat jullie er allebei baat bij hebben

quote:
Ik ben zijn tweede vriendin, dus het is ook een beetje mijn schuld dat ik meteen een casanova verwacht in bed ;)
Probleem zit 'm vooral in de communicatie vermoed ik.

Jij weet dat je iets mist, maar wat je precies mist (en wat je nou eigenlijk wil), weet je zelf ook niet zo goed te benoemen. Je hoopt dat hij je beter kan vermaken in bed, maar een open en eerlijk gesprek over eisen/wensen/verwachtingen wordt niet gevoerd.

De enige manier om naar elkaar toe te groeien is duidelijk kunnen aangeven wat je wil ontvangen en geven. Wat ik jou zou aanraden is om dat eerst op papier uit te schrijven (desnoods puntsgewijs); als je praat zoals je hier hebt gesproken, dan kan je bericht wellicht minder leuk overkomen dan je hoopt. Bij dit soort dingen gaat het niet alleen om wat je wil overbrengen, je moet ook nadenken over de manier waarop je het aanbrengt.

quote:
Zoals ik al zei, daar moet aan gewerkt worden :)
En wat heb je nou precies gedaan sinds je dit topic hebt geopend?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2015 14:51:33 ]
pi_152713691
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 14:47 schreef zarGon het volgende:
Bedoel je dat hij je meteen wil penetreren wanneer hij een stijve heeft? Werkt voglens mij voor geen enkele vrouw. :P.
Pretty much. Het probleem is ook dat we allebei uit langdurige relaties komen, waar we gewend waren aan een bepaald ritme wat af en toe niet overeen komt.
quote:
Weet hij dit? Heb je al aan hem uitgelegd dat hij je eerst moet opwarmen? Heb je aangegeven wat hij beter/anders kan doen?

Vind je gezoend worden in je nek lekker? Zeg het 'm. Of heb je liever dat hij je hals likt? Of aan je tepels zuigt? Of dat hij je langzaam zoent en af en toe zachtjes op je lip bijt terwijl hij met z'n linker hand je rug aait en met zijn rechterhand je kont knijpt en spankt? Of wil je liever dat hij je ruig vastpakt en zijn tong in je mond begraaft en je vurig zoent? Dat hij dominant is en dat je weet dat jou wat te wachten staat?

Zoek uit wat je wil en waar je naar verlangt. En praat erover. Je wil toch ook dat hij je laat kronkelen?!
Nee :@

Althans, niet in dat soort detail. Het mag raar klinken, aangezien ik aardig openlijk praat over sex, op een bepaald niveau ben ik redelijk preuts.
quote:
Een beetje teasen hoe? Ben je ook zo kortaf tegen hem en geef je aan dat je geteast wil worden of geef je er ook meteen uitleg bij?

Wellicht heb je niet altijd even zin om van alles uit te leggen, maar vergeet niet dat jullie er allebei baat bij hebben
We moeten meer praten ja. Nogmaals, een voorgaande relatie waar je gewend bent geworden aan een ander, kan behoorlijk in de weg zitten. Begrijp me niet verkeerd, ik heb nooit de bedoeling gehad om te doen alsof het zijn probleem is. Het is net zo goed de mijne.
quote:
Probleem zit 'm vooral in de communicatie vermoed ik.

Jij weet dat je iets mist, maar wat je precies mist (en wat je nou eigenlijk wil), weet je zelf ook niet zo goed te benoemen. Je hoopt dat hij je beter kan vermaken in bed, maar een open en eerlijk gesprek over eisen/wensen/verwachtingen wordt niet gevoerd.

De enige manier om naar elkaar toe te groeien is duidelijk kunnen aangeven wat je wil ontvangen en geven. Wat ik jou zou aanraden is om dat eerst op papier uit te schrijven (desnoods puntsgewijs); als je praat zoals je hier hebt gesproken, dan kan je bericht wellicht minder leuk overkomen dan je hoopt. Bij dit soort dingen gaat het niet alleen om wat je wil overbrengen, je moet ook nadenken over de manier waarop je het aanbrengt.
Dit.
quote:
En wat heb je nou precies gedaan sinds je dit topic hebt geopend?
Onder andere, heb ik hem op de hoogte gehouden van dit topic, en we zijn de discussie (nogmaals) aangegaan. Als je het niet erg vindt, hou ik de sappige details achterwege :P

De discussie is nog steeds gaande trouwens, en we zijn van plan om er eens een keer voor te gaan zitten, en dit soort dingen zo openlijk mogelijk te bespreken.

En wat betreft al de kritiek, terecht, of niet, ben ik er wel wat objectiever tegenaan gaan kijken, en dat heeft de discussie ook bevorderd. Mijzelf los van het onderwerp kunnen maken, en het bespreken as is, helpt :)
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 18 mei 2015 @ 15:19:40 #175
405342 Dikkejordy
Grafenwalder
pi_152714129
Vrouwen zoals TS :') Echt, laat je uitwonen in Ethiopië.
pi_152716758
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:06 schreef Vampess het volgende:

[..]

Nee :@

Althans, niet in dat soort detail. Het mag raar klinken, aangezien ik aardig openlijk praat over sex, op een bepaald niveau ben ik redelijk preuts.
Preutsheid in de slaapkamer, ik heb dat altijd een beetje raar gevonden. Je durft dus wel naakt te gaan voor een ander en seks te hebben met die persoon, maar praten over doe je dan weer niet...

Ik heb het eerder gezegd, maar ik zet het maar nogmaals: zolang jij *iets* niet hebt aangegeven bij hem, kun je niet verwachten dat hij die *iets* doet zoals jij verwacht.

Jullie zijn twee volwassen personen en moeten een volwassen gesprek hierover kunnen voeren, zonder dat je bang bent wat de ander ervan denkt.

Ik kan het alleen maar aanraden om nu na te denken over wat je wil. Wees daarin wel eerlijk, ga geen dingen vragen die hij je niet kan leveren.

quote:
We moeten meer praten ja. Nogmaals, een voorgaande relatie waar je gewend bent geworden aan een ander, kan behoorlijk in de weg zitten. Begrijp me niet verkeerd, ik heb nooit de bedoeling gehad om te doen alsof het zijn probleem is. Het is net zo goed de mijne.
Je kunt je vorige ervaringen gebruiken om er allebei van te leren. In je vorige relaties waren er denk ik zaken waar jij enorm van genoot in bed. Als je dat deelt met hem, weet hij wat jij fijn vindt. Gebruik de kennis die je hebt om elkaar wijzer te maken.

quote:
Onder andere, heb ik hem op de hoogte gehouden van dit topic, en we zijn de discussie (nogmaals) aangegaan. Als je het niet erg vindt, hou ik de sappige details achterwege :P

De discussie is nog steeds gaande trouwens, en we zijn van plan om er eens een keer voor te gaan zitten, en dit soort dingen zo openlijk mogelijk te bespreken.

En wat betreft al de kritiek, terecht, of niet, ben ik er wel wat objectiever tegenaan gaan kijken, en dat heeft de discussie ook bevorderd. Mijzelf los van het onderwerp kunnen maken, en het bespreken as is, helpt :)
Laat hem je dit topic ook (na)lezen? Ik zou het namelijk leuk vinden om zijn kant van het verhaal te horen.

En nou ja, je geeft heel weinig details, je praat heel algemeen, dus details zou fijn zijn. Hoeven geen sappige details te zijn, maar ik zou het heel handig vinden om te weten wat jullie nou hebben besproken en wat het resultaat is van dat gesprek. Hebben jullie (nieuwe) afspraken gemaakt bijvoorbeeld?

Het is geen happening eh, dat je er speciaal tijd voor moet vrijmaken en er ook echt voor gaat zitten... Bedoel, je kunt er ook gewoon over praten wanneer je naast elkaar ligt of zo. Het gaat er meer om dat er een fijne sfeer hangt die uitnodigend is om een gesprek te voeren. Zo'n sfeer hoort er te zijn, dat ga je niet (geforceerd) creëren.

Anyways, wat je al kunt doen voor vanavond is dat jij alvast nadenkt over je verwachtingen in bed. Je hebt vast een fantasie die je met hem wil uitvoeren, maar nog niet met hem hebt gedeeld... Weet jij eigenlijk zelf wel wat jouw lichaam fijn vindt? Zo niet, dan wordt het dus ook tijd om samen met hem te experimenteren. Niets preuts zijn in de slaapkamer dus en schiet nieuwe dingen niet meteen af... Wees niet vies van elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2015 16:34:42 ]
pi_152716781
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 14:47 schreef zarGon het volgende:
Probleem zit 'm vooral in de communicatie vermoed ik.

Jij weet dat je iets mist, maar wat je precies mist (en wat je nou eigenlijk wil), weet je zelf ook niet zo goed te benoemen. Je hoopt dat hij je beter kan vermaken in bed, maar een open en eerlijk gesprek over eisen/wensen/verwachtingen wordt niet gevoerd.

De enige manier om naar elkaar toe te groeien is duidelijk kunnen aangeven wat je wil ontvangen en geven. Wat ik jou zou aanraden is om dat eerst op papier uit te schrijven (desnoods puntsgewijs); als je praat zoals je hier hebt gesproken, dan kan je bericht wellicht minder leuk overkomen dan je hoopt. Bij dit soort dingen gaat het niet alleen om wat je wil overbrengen, je moet ook nadenken over de manier waarop je het aanbrengt.
Om hier even op terug te komen. We zijn ondertussen een zeer open gesprek begonnen (terwijl hij op z'n werk zit :')).

We vragen elkaar gewoon eigenlijk heel veel newbie vragen :) Sowieso is het praten over sex zo persoonlijk een beetje nieuw voor mij (en voor hem). En we hebben het over standjes, voorspel, beffen, pijpen, en meer sturing geven (van beide). Eigenlijk is het best een spannend avontuur :D
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_152716918
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:34 schreef Vampess het volgende:

[..]

Om hier even op terug te komen. We zijn ondertussen een zeer open gesprek begonnen (terwijl hij op z'n werk zit :')).

We vragen elkaar gewoon eigenlijk heel veel newbie vragen :) Sowieso is het praten over sex zo persoonlijk een beetje nieuw voor mij (en voor hem). En we hebben het over standjes, voorspel, beffen, pijpen, en meer sturing geven (van beide). Eigenlijk is het best een spannend avontuur :D
Goed bezig.

Je maakt vanzelf tijd voor elkaar als het (de intimiteit) leuk genoeg is. :s).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2015 16:39:16 ]
  maandag 18 mei 2015 @ 16:39:46 #179
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_152716940
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:34 schreef Vampess het volgende:

[..]

Om hier even op terug te komen. We zijn ondertussen een zeer open gesprek begonnen (terwijl hij op z'n werk zit :')).

We vragen elkaar gewoon eigenlijk heel veel newbie vragen :) Sowieso is het praten over sex zo persoonlijk een beetje nieuw voor mij (en voor hem). En we hebben het over standjes, voorspel, beffen, pijpen, en meer sturing geven (van beide). Eigenlijk is het best een spannend avontuur :D
Ik vraag me altijd af wat er zo moeilijk is? Voelen jullie je wel op je gemak bij elkaar? Dan kun je toch overal over praten ook al ben je nog niet zo ervaren.
graag verwijderen
pi_152717138
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:39 schreef zomer86 het volgende:
Ik vraag me altijd af wat er zo moeilijk is? Voelen jullie je wel op je gemak bij elkaar? Dan kun je toch overal over praten ook al ben je nog niet zo ervaren.
Ja, we voelen ons op't gemak bij elkaar :)

Hij is gewoon redelijk onervaren, en ik, mja, ik heb het gewoon nooit over dit soort dingen gehad. De penis van mijn ex was ook de eerste die ik eens goed bekeek :@

In die zin, is dit nogal nieuw voor ons beide, wat het dus ook wel weer leuk maakt :)
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 18 mei 2015 @ 16:52:13 #181
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_152717362
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:44 schreef Vampess het volgende:

[..]

Ja, we voelen ons op't gemak bij elkaar :)

Hij is gewoon redelijk onervaren, en ik, mja, ik heb het gewoon nooit over dit soort dingen gehad. De penis van mijn ex was ook de eerste die ik eens goed bekeek :@

In die zin, is dit nogal nieuw voor ons beide, wat het dus ook wel weer leuk maakt :)
Hoe oud ben je dan?
graag verwijderen
pi_152717457
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:34 schreef Vampess het volgende:

[..]

(terwijl hij op z'n werk zit :')).
Pijp 'm trouwens meteen wanneer hij thuis is vanavond. 8-).

Gewoon, omdat het kan.
  maandag 18 mei 2015 @ 16:56:57 #183
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_152717532
quote:
6s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Pijp 'm trouwens meteen wanneer hij thuis is vanavond. 8-).

Gewoon, omdat het kan.
Jij bent de vriend van Vempess? o|O
graag verwijderen
pi_152717717
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:
Laat hem je dit topic ook (na)lezen? Ik zou het namelijk leuk vinden om zijn kant van het verhaal te horen.
Wordt lastig. Het is geen Nederlander ;)

De sappige details waar ik het over had, is sex die we gehad hebben :P
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:52 schreef zomer86 het volgende:
Hoe oud ben je dan?
Is al voorbij gekomen. Ik ben 30, hij is 27 :)
quote:
6s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:55 schreef zarGon het volgende:
Pijp 'm trouwens meteen wanneer hij thuis is vanavond. 8-).

Gewoon, omdat het kan.
Beetje kort door de bocht :D

Douche eerst zou ook fijn zijn ;) Hygiene is een van de problemen die ik daarmee heb (slechte ervaringen in het verleden).
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 18 mei 2015 @ 17:02:48 #185
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_152717741
quote:
Is al voorbij gekomen. Ik ben 30, hij is 27 :)
Wow, hoezo weinig ervaring dan?
graag verwijderen
pi_152717767
Hij heeft een relatie van 6 jaar gehad. Ik een van 8 jaar, en ik ben gewoon een beetje raar preuts :P
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_152718096
sowieso heb wat fucking respect voor je vriend
pi_152718161
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:01 schreef Vampess het volgende:

[..]

Wordt lastig. Het is geen Nederlander ;)
Spreekt hij Engels? Desnoods geeft hij het door aan jou en vertaal jij het naar het Nederlands. Hmja.
pi_152718276
Hij spreekt Engels ja. En zoals ik al zei, ik hem heb van het topic op de hoogte gehouden. Ik vroeg om advies voor een reden, en tegelijkertijd was het een goede reden om het (wederom) aan te kaarten. Ik had gehoopt op meer um, constructieve kritiek though. Ik kan specifieke posts vertalen als dat gewenst is. Ik denk niet dat hij hier graag wil reageren, maar ik kan het vragen :)
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 18 mei 2015 @ 17:24:21 #190
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_152718437
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:18 schreef Vampess het volgende:
Hij spreekt Engels ja. En zoals ik al zei, ik hem heb van het topic op de hoogte gehouden. Ik vroeg om advies voor een reden, en tegelijkertijd was het een goede reden om het (wederom) aan te kaarten. Ik had gehoopt op meer um, constructieve kritiek though. Ik kan specifieke posts vertalen als dat gewenst is. Ik denk niet dat hij hier graag wil reageren, maar ik kan het vragen :)
Ik denk dat het voor veel mensen moeilijk te begrijpen is dat je op je 27ste en 30ste moeilijk met elkaar over sex kan praten. Je kan toch gewoon in grote lijnen vertellen wat je graag ziet en vanaf dat punt wordt het alleen maar gemakkelijker.
graag verwijderen
pi_152718629
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:24 schreef zomer86 het volgende:
Ik denk dat het voor veel mensen moeilijk te begrijpen is dat je op je 27ste en 30ste moeilijk met elkaar over sex kan praten. Je kan toch gewoon in grote lijnen vertellen wat je graag ziet en vanaf dat punt wordt het alleen maar gemakkelijker.
Niet zo heel ongewoon denk ik? Ik praat een stuk openlijker over sex dan de meeste mensen die ik ken, en zelfs voor mij is het moeilijk om het in de slaapkamer te herhalen. Een beetje raar, dat ben ik het wel met je eens.
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_152718716
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:01 schreef Vampess het volgende:

Beetje kort door de bocht :D

Douche eerst zou ook fijn zijn ;) Hygiene is een van de problemen die ik daarmee heb (slechte ervaringen in het verleden).
Doe gewoon eens gek en zet je er voor een keertje overheen
Je maakt er zo'n steriel iets van met "eerst douchen"
  maandag 18 mei 2015 @ 17:39:48 #193
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_152718955
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:33 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Doe gewoon eens gek en zet je er voor een keertje overheen
Je maakt er zo'n steriel iets van met "eerst douchen"
Ach hoezo, ik vind het zelf ook altijd wel fijn als je beide lekker fris bent, gewoon sex is niet zo probleem, pijpen en beffen lijkt me niet zo aangenaam.
graag verwijderen
  maandag 18 mei 2015 @ 18:20:42 #194
37769 erodome
Zweefteef
pi_152720155
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:01 schreef Vampess het volgende:

Douche eerst zou ook fijn zijn ;) Hygiene is een van de problemen die ik daarmee heb (slechte ervaringen in het verleden).
Lekker meenemen onder de douche en inzepen e.d. om dan als het schoon en fris is even op je knieen te gaan voor hem kan ook erg leuk zijn ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 18 mei 2015 @ 18:42:17 #195
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_152720885
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:01 schreef Vampess het volgende:

Douche eerst zou ook fijn zijn ;) Hygiene is een van de problemen die ik daarmee heb (slechte ervaringen in het verleden).
Probleem in de zin dat hij niet hygiënisch genoeg is of wil je er gewoon zeker van zijn dat alles goed schoon is? Eerst douchen is natuurlijk fijn, maar om nou elke keer eerst te gaan douchen voordat er geneukt mag worden gaat me iets te ver.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_152721233
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 18:20 schreef erodome het volgende:
Lekker meenemen onder de douche en inzepen e.d. om dan als het schoon en fris is even op je knieen te gaan voor hem kan ook erg leuk zijn ;)
^O^ Ik douche ook graag met hem, gewoon, omdat het sexy en intiem is :)
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 18:42 schreef KillemWieft het volgende:
Probleem in de zin dat hij niet hygiënisch genoeg is of wil je er gewoon zeker van zijn dat alles goed schoon is? Eerst douchen is natuurlijk fijn, maar om nou elke keer eerst te gaan douchen voordat er geneukt mag worden gaat me iets te ver.
Met zijn hygiene is niks mis. Maar pijpen terwijl hij zweterig thuis komt :X
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 18 mei 2015 @ 18:56:52 #197
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_152721393
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 18:53 schreef Vampess het volgende:

[..]

^O^ Ik douche ook graag met hem, gewoon, omdat het sexy en intiem is :)

[..]

Met zijn hygiene is niks mis. Maar pijpen terwijl hij zweterig thuis komt :X
Nee, okay dat is logisch.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_152733788
En huilies:
Ik daag jullie uit om het topic te vullen met penislengte.

Of is huilen over penislengte ineens niet leuk zonder een vrouw om de schuld te geven? :')

Echte mannen, toch?
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_152734949
Beetje hele vele beetjes zonde dat jij je eigen topic moedwillig vervuilt. Jammer ook dat je zo blijft hangen bij dat soort posts, in plaats van negeren en je richten op de nuttige posts.


Zorgt er ook voor dat de mensen die je van nuttig advies willen voorzien hun interesse kwijtraken. Oh well.
pi_152735081
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 23:04 schreef Vampess het volgende:
En huilies:
Ik daag jullie uit om het topic te vullen met penislengte.

Of is huilen over penislengte ineens niet leuk zonder een vrouw om de schuld te geven? :')

Echte mannen, toch?
Je opent een topic met een onduidelijke hulpvraag, kleineert constant je vriend op vrijwel iedere mogelijke manier, reageert vrij venijnig en op deze manier, verwacht alsnog iets van serieus advies?

Maak het uit met die stakker, je bent een naar mens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')