Kan gewoon niet meten is een stuk waarschijnlijker.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:04 schreef JedimindhaX het volgende:
Je bent ook wel een beetje een sizequeen zo te horen, ts. 18 is bovengemiddeld, en 24 al helemaal. Probeer dat niet te vergeten.
Dat zal wereldwijd zijn. In NL is het gemiddelde 15,87cm:quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:33 schreef Kaptali het volgende:
95% van de mannen zit tussen de 10,5 en 16. Gemiddeld is 13,12. Ook 15/16 is al bovengemiddeld dus en niet gemiddeld. Stond laatst nog een topic over op fok, onderzocht door wetenschappers (volkskrant, google zelf maar).
TS is troll, kan niet anders.
Edit: al gevonden: http://www.volkskrant.nl/(...)l-te-klein~a3881368/
Bron van dit onderzoek?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat zal wereldwijd zijn. In NL is het gemiddelde 15,87cm:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kaart-gebracht.dhtml
Dus als je een 11cm lang pikkie hebt ben je gewoon een pinkeltje en niet gemiddeld.
Nouja, laten we niet overdrijven. Zo groot is 18 nou ook weer niet. 24 is wel behoorlijk groot maargoed, dat was er 1quote:
K zou dit toch als iets betrouwbaarder zien. Gemiddelde zal rond de 13 liggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:58 schreef Teydelyk het volgende:
http://news.sciencemag.org/biology/2015/03/how-big-average-penis
British Journal of Urology InternationaL
A graph of the size distribution shows that outliers are rare. A 16-cm (6.3-inch) erect penis falls into the 95th percentile: Out of 100 men, only five would have a penis larger than 16 cm. Conversely, an erect penis measuring 10 cm (3.94 inches) falls into the 5th percentile: Only five out of 100 men would have a penis smaller than 10 cm.
Flink gedeelte van andere onderzoeken zijn "self-reported"quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:52 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
K zou dit toch als iets betrouwbaarder zien. Gemiddelde zal rond de 13 liggen.
Slappe toestand maakt toch niet uit? Tenzij het een vleesworst is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:47 schreef Vampess het volgende:
[..]
Woot, eerste serieuze reactie. Ik heb hem eerlijk gezegd nooit aan't meten gekregen, um, minus 15 centimeter zeker. Hij heeft geen micro penis ofzo. Maar hij is 'n gevalletje 't hang hoger dan z'n ballen slap >.<
Volgens mij geeft TS aan dat er een paar probleempjes zijn bij de seks/intimiteit. De kleine penis van haar vriend is er daar één van. Mij valt het op hoe veel vrouwen dit recht proberen te praten.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:02 schreef Forbry het volgende:
Vooral iemand die waarschijnlijk een gemiddelde grootte qua penis heeft, het gevoel geven dat hij een kleine heeft. Daar wordt je seksleven op zéker beter van.![]()
En je begint ermee, dat het probleem is dat je vriend een "kleine" penis heeft, maar de rest van je verhaal heeft daar niks mee van doen.
Dikke penis is uiteindelijk toch belangrijker dan lengte he.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:32 schreef Rozekwarts het volgende:
Hoe je het wend of keert, een te kleine penis ís en blijft onbevredigend.
Persoonlijk zou ik daarom nooit een relatie met een dergelijk persoon beginnen. Noem het zoals je wil, seks is wat mij betreft 1 van de belangrijkste dingen in een relatie en als dat al niet goed is schiet het verder ook weinig op.
Ik weet niet wat jij voorspel noemt, maar penetratie is geen voorspel zover ik weet?
Een oplossing heb ik niet voor je.
Wat zei je vriend er van dat jij zijn penis te klein vindt?
Het Nederlandse gemiddelde is 15,87 cmquote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:47 schreef Vampess het volgende:
[..]
Woot, eerste serieuze reactie. Ik heb hem eerlijk gezegd nooit aan't meten gekregen, um, minus 15 centimeter zeker. Hij heeft geen micro penis ofzo. Maar hij is 'n gevalletje 't hang hoger dan z'n ballen slap >.<
Denk niet dat dat te schatten is, door TS ook niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het Nederlandse gemiddelde is 15,87 cm
Als je 0,87 cm minder al klein noemt...
En dat niet alleen, Ze is ook nog eens niet tevreden, en blijkbaar ook niet eens tevreden te stellen. Ik had het geweten als man zijnde.quote:Op zondag 17 mei 2015 07:37 schreef KillemWieft het volgende:
TS vindt dat vriend een te kleine penis heeft, plaagt hem door aan z'n kont te zitten, zegt dat hij soms net een meisje is. In zo'n relatie zou ik ook geen zin hebben om nog over dat mokkel heen te gaan.
Targetmap, heren hebben dus zelf een lengte doorgegeven. Erg betrouwbaar dusquote:
TS vind die kerel niet eens aantrekkelijk, zoveel is mij wel duidelijk. Een grotere lul zal hij niet krijgen en mannelijker gaat 'ie ook niet meer worden op z'n 27e.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:58 schreef Djurres het volgende:
[..]
En dat niet alleen, Ze is ook nog eens niet tevreden, en blijkbaar ook niet eens tevreden te stellen. Ik had het geweten als man zijnde.
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 17 mei 2015 11:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
TS vind die kerel niet eens aantrekkelijk, zoveel is mij wel duidelijk. Een grotere lul zal hij niet krijgen en mannelijke gaat 'ie ook niet meer worden op z'n 27e.
Ze heeft gewoon een kerel nodig met minimaal 19cm die het niet pikt als ze aan z'n kont zit en haar een flinke corrigerende tik op de wang geeft en vervolgens die 19cm tot aan de wortel in jaar ster jaagt.
Hoo hoo, laat wel ff weten hoe het gegaan is. Als tegenprestatie voor de goeie antwoorden.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:12 schreef Vampess het volgende:
Het lijk er op dat niemand verder leest dan de OP. Ik heb dan ook het advies gekregen waar ik naar zocht. Het topic kan op slot
Heb je dat werkelijk in een serieus gesprek geopperd? Om even zijn pik langs de meetlat te leggen zodat je bewijs had dat hij te klein is?quote:Done. Hij werd kwaad over de meetlat
QFTquote:Op zondag 17 mei 2015 15:48 schreef erodome het volgende:
Zo praat je toch niet over en tegen het persoon waarvan je zogenaamd zoveel houdt zeg.
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:48 schreef erodome het volgende:
Tjezus zeg, je had net zo goed een scalpel tevoorschijn kunnen halen om hem te castreren.
Slechts 15 cm, het arme wicht.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe klein is klein? Maatje klit? Zit er een beukenootje tussen het schaamhaar?
Dat is gewoon doorsnee.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is gewoon doorsnee.
Ken menige man die het graag zou hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |