Slaap lekker babe.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Morgen, op de meet
Maar nu ga ik m'n bedje in, dus welterusten allen en tot morgen. Ofzo
Oh wacht http://en.wikipedia.org/wiki/Fangquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik zou dqodje nooit mijn penis zomaar in haar nek duwen.
vakantiegeld nog niet binnen?quote:
Waarom zo passief aggresief?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vakantiegeld nog niet binnen?
uhhhquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:54 schreef pluff het volgende:
[..]
Okay, zolang je mij maar niet wilt bijten met je fangs![]()
![]()
Pics mogen via WA.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:03 schreef Dqod het volgende:
Nog helemaal niet gaan slapen, maar eerst een outfitje uitgezocht voor morgen
Tering
WELTERUSTEN NU HOOR![]()
Halverwege de middag lijkt dat voorbij te zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:29 schreef aeque het volgende:
Goede dag voor een BBQ-meet, hier regent het ondertussen.
Zit ik straks in nat gras.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Halverwege de middag lijkt dat voorbij te zijn.
Echt, iemands anders kookkunsten afkraken...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 08:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik droomde dat er een meet was waar ik heen ging en ging koken. Ik zou Roy en Fas ophalen om er samen heen te gaan, maar Fas zei 1 minuut van te voren af en Roy had afgezegd maar het mij niet gezegd, dus stond ik voor een dichte deur daar.
Ze gingen liever met zijn tweeën wat doen. En Roy had commentaar op mijn chili
Ja, wat een lul. Mijn chili is heerlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 08:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt, iemands anders kookkunsten afkraken...![]()
Wie doet dat nouquote:Op zaterdag 16 mei 2015 08:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt, iemands anders kookkunsten afkraken...![]()
Kom gewoonquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon een flesje wijn meenemen voor dat misschien halve stukje vlees dat er bij mij naar binnen gaat?
Ik wil last minute nog uit angst kunnen thuisblijven.
Wat is te duur? De reis?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:44 schreef Fera het volgende:
Eindelijk de kans zoveel mensen in één keer te meeten, heb ik geen geld.
Gewoon chillen kutjequote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:14 schreef Dqod het volgende:
Goedemorgen. Ik moet nog heel veel doen en ga straks hysterisch lachen :$
Ja maar hoe moet datquote:
Komen dus. Ik gooi er nog wat drankjes bij en je bent meet-ready.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Reizen kan ik wel gratis, dat is het probleem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |