Het probleem is dat ze niet twijfelen maar gewoon op intuïtie meteen beslissenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Het was geen buitenspel.. ik word zo doodziek van die laffe grensrechters.. bij twijfel zouden ze altijd in het voordeel van de aanvallende partij moeten kiezen
Zoals bij Napoli-Djniper iddquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Het was geen buitenspel.. ik word zo doodziek van die laffe grensrechters.. bij twijfel zouden ze altijd in het voordeel van de aanvallende partij moeten kiezen
Dat vind ik niet zo leuk, gewoon verlengen en dan penalties vind ik leuker.quote:
Dat was toevallig een misser, maar ze zitten er veel vaker naast door onterecht af te vlaggen. Angst om fouten te maken weegt zwaarder dan het lef om niet te vlaggen bij twijfelquote:
die zal dan niet meer door gaan als ze promoveren lijkt mij?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoe kan je als Ajacied nou voor die boeren zijn? Samenwerkingsverband
Alsof ze promoverenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die zal dan niet meer door gaan als ze promoveren lijkt mij?
Almere zou nog minder punten halenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Pedroso is Almere vergelijkbaar met Dordrecht.
Hoezo niet? Heeft Feyenoord ook jaren gehad met Excelsior.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die zal dan niet meer door gaan als ze promoveren lijkt mij?
Welnee, die zouden echt vet onderaan eindigen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Almere wint 2x van Den Haag, sowieso.
Bekerwedstrijd eerder dit seizoen gezien?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Welnee, die zouden echt vet onderaan eindigen.
Waarom Zomerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze zijn wel ver afgezakt
Als ze promoveren is Heracles wel gelijk van Sibum en Zomer af
Echt veel publiek trekt die club anders niet.. gemiddeld iets van 1000. Best weinig voor zo'n grote stadquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Almere begint wel langzaam geaccepteerd te wordenEn ze presteren ook steeds beter.
Er wonen ook maar 1000 normale mensen in Almere, de rest is allemaal tuig van de richelquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Echt veel publiek trekt die club anders niet.. gemiddeld iets van 1000. Best weinig voor zo'n grote stad
Moeten ze wat meer Mocro's in het 1e laten spelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Echt veel publiek trekt die club anders niet.. gemiddeld iets van 1000. Best weinig voor zo'n grote stad
Niet zo gek. Die club bestaat pas 10 jaar. Alle Almeerders zitten nog bij Ajax. Over een jaar of 10 is er een generatie opgegroeid met City. Dan wordt het wel drukker.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Weer een weddenschap verloren?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
18:30 De Graafschap - Go Ahead Eagles/NAC Breda
19:45 FC Volendam - FC Eindhoven
19:45 FC Emmen - Roda JC
20:45 VVV Venlo - Go Ahead Eagles/NAC Breda
Half 1. Kut tijd. Alleen om die reden moeten we voor de 16e plaats gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou,
Vrijdag 22 mei
18:30 De Graafschap - Nummer 17 Eredivisie (Go Ahead Eagles)
20:45 VVV Venlo - Nummer 16 Eredivisie (NAC Breda)
Maandag 25 mei
12:30 Nummer 17 Eredivisie (Go Ahead Eagles) - De Graafschap
14:30 Roda JC - FC Emmen
14:30 FC Eindhoven - FC Volendam
16:45 Nummer 16 Eredivisie (NAC Breda) - VVV Venlo
en half 7 ook kutter dan half 9quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:18 schreef Blinker het volgende:
[..]
Half 1. Kut tijd. Alleen om die reden moeten we voor de 16e plaats gaan.
En hopen op medewerking van FC Groningen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:18 schreef Blinker het volgende:
[..]
Half 1. Kut tijd. Alleen om die reden moeten we voor de 16e plaats gaan.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Vincent Vermeij gaat Go Ahead Eagles slopen.
Als dit het niveau is, dan moeten we hier overheen knallen. Voorspelling: 1-3quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Heb je er zelf een beetje vertrouwen in?
en voor zondag?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:27 schreef Blinker het volgende:
[..]
Als dit het niveau is, dan moeten we hier overheen knallen. Voorspelling: 1-3
Misschien zegt dat wel meer over het aantal seizoenskaarthouders van De Graafschap.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:35 schreef Blinker het volgende:
Holy shit. Ik lees zojuist dat entree tot de wedstrijd van de Graafschap gratis was voor seizoenkaarthouders.
Dat zegt ook genoeg over de Graafschap. Zij hadden vroeger echt een trouwe achterban met een stadion dat altijd nokkie-nokkie zat.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien zegt dat wel meer over het aantal seizoenskaarthouders van De Graafschap.
Hele bestuur heeft de club verneuktquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:37 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dat zegt ook genoeg over de Graafschap. Zij hadden vroeger echt een trouwe achterban met een stadion dat altijd nokkie-nokkie zat.
Dit was typisch Jupiler League.
Pijnlijk om te zien hoe vergankelijk het succes is als kleine club.quote:
Klopt wij hebben het beste bestuur van Nederland. Dat moet je Smit nageven hij heeft er wel verstand van. En toen stelde het ook echt nog wat voor. Tegenwoordig is het niet heel moeilijk meer. Elke club kan ineens promoveren en zomaar het linker rijtje halen. Wel leuk dat we nu eindelijk een groter stadion hebben en dus meer budget.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:44 schreef Blinker het volgende:
[..]
Pijnlijk om te zien hoe vergankelijk het succes is als kleine club.
Even degraderen en het is weer gedaan. Ik ben realistisch en weet dat Go Ahead hoogstwaarschijnlijk ooit weer zal degraderen. (hopelijk duurt het nog eventjes)
We hebben gewoon niet de begroting om jarenlang in de Eredivisie te blijven.
Dat vind ik persoonlijk razendknap van Heracles. 10 jaar lang in zo'n klein stadion gevoetbald, met een bescheiden begroting en toch jaar in jaar uit handhaven. Petje af.
Helemaal gelijk. Stiekem hoop ik dat we lang genoeg er in blijven om de gehele verbouwing af te ronden. Na de zomer hebben we ook ruimte voor 10.000 toeschouwers. Na dat jaar misschien zelfs ook 12.000. ( als we nog Eredivisie spelen )quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt wij hebben het beste bestuur van Nederland. Dat moet je Smit nageven hij heeft er wel verstand van. En toen stelde het ook echt nog wat voor. Tegenwoordig is het niet heel moeilijk meer. Elke club kan ineens promoveren en zomaar het linker rijtje halen. Wel leuk dat we nu eindelijk een groter stadion hebben en dus meer budget.
ik denk dat jullie er gewoon inblijvenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:56 schreef Blinker het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Stiekem hoop ik dat we lang genoeg er in blijven om de gehele verbouwing af te ronden. Na de zomer hebben we ook ruimte voor 10.000 toeschouwers. Na dat jaar misschien zelfs ook 12.000. ( als we nog Eredivisie spelen )
Helaas zijn bepaalde zaken zijn nog erg onderontwikkeld. De eigen jeugd is gloednieuw, dus daar hoef je nog niet te veel van verwachten.
Een scoutingapparaat is amper aanwezig en dat zie je ook terug op het veld, alle versterkingen bleken erg matig. (het schijnt dat Foeke Booy dat carte blanche in heeft gehad..)
Maar goed, mochten we onverhoopt degraderen, dan zijn we in ieder geval terug als een grotere club dan voor de promotie. Dat is in ieder geval zeker. Hopelijk doen we dan mee in de top 5.
Maar ik loop weer vooruit op de zaken, het is nog lang niet zo ver.
Thanks, hoop 't. Qua begroting kan ik even geen harde cijfers vinden. Ze houden meestal 1 miljoen per 1000 toeschouwers aan, maar wij zitten met wat extra overhead van de lening. (rente)quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ik denk dat jullie er gewoon inblijvenEn dan ook verder kunnen met uitbreiden. Wat is de beoogde begroting dan?
Go Ahead, Emmen, Eindhoven en NAC door dusquote:Op zondag 17 mei 2015 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrijdag 22 mei
18:30 De Graafschap - Go Ahead Eagles
20:45 VVV Venlo - NAC Breda
Maandag 25 mei
12:30 Go Ahead Eagles - De Graafschap
14:30 Roda JC - FC Emmen
14:30 FC Eindhoven - FC Volendam
16:45 NAC Breda - VVV Venlo
Zou ik ook zeggen ja. Dan maar GAE en Emmen in de eredivisie. Al zou op basis van afgelopen seizoenen FCE ook mogen van mij. Die zijn daar echt goed bezigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:14 schreef emil23 het volgende:
[..]
Go Ahead, Emmen, Eindhoven en NAC door dus
Ik zie eerder FC Eindhoven promoveren dan NAC degraderen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja. Dan maar GAE en Emmen in de eredivisie. Al zou op basis van afgelopen seizoenen FCE ook mogen van mij. Die zijn daar echt goed bezigOf NAC misschien toch nog.
Kowet en Emmen zou genot zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:14 schreef emil23 het volgende:
[..]
Go Ahead, Emmen, Eindhoven en NAC door dus
Het liefst had ik allebei natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je boeren wil moet je maar voor De Graafschap juichen
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Hup Go Ahead, FC Emmen, FC Volendam en NAC.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Hup Go Ahead De Graafschap, FC Emmen, FC Volendam en NAC.
el wordt ook een topshow, Sevilla gaat Djepper anaal vernederenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
zeker samen met de CL het enige boeiende voetbal.
EL skip ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
el wordt ook een topshow, Sevilla gaat Djepper anaal vernederen
en je vergeet de Copa America
Ag Go Ahead ook niet met die aanval.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:30 schreef Sked het volgende:
Ik gun het De Graafschap van harte, maar veel te zoeken hebben ze niet in de Eredivisie
toch heerlijk man, James, Alexis. Niets mis mee.quote:
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:16 schreef De_Kaas het volgende:
Wat mij betreft blijft NAC Breda in de Eredivisie en promoveert Roda JC (samen met NEC). De clubs boeien me niet zoveel, maar die teams hebben tenminste stadions waar je je niet compleet voor hoeft te schamen.
De OP klopt inderdaad nietquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:19 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Dan klopt de OP niet, daar zitten ze in verschillende brackets.
Bracketquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:20 schreef Sked het volgende:
[..]
De OP klopt inderdaad niet
Volgende ronde is:
Graafschap/GAE - Volendam/Eindhoven
Emmen/Roda - VVV/NAC
Ja dat klopt dus niet. Nummer 17 tegen VVVquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bracket
N16 - De Graafschap
FC Eindhoven - FC Volendam
------------------------------------------------------------
N17 - VVV Venlo
Roda JC - FC Emmen
Dat staat er toch?
Maar NAC is N16 gewordenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bracket
N16 - De Graafschap
FC Eindhoven - FC Volendam
------------------------------------------------------------
N17 - VVV Venlo
Roda JC - FC Emmen
Dat staat er toch?
Heb je ook zo genoten van Andersonquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:
waarom noemen mensen dit een ''bracket''
Ga jij nou maar de OP fixen voor je gaat zeuren op anderenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zitten ze bij FOX weer te fappen op Koolhof terwijl die, mede door blessures, weinig heeft gespeeld dit seizoen?
Fox moet op alles fappen . Murica fuck yeahquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zitten ze bij FOX weer te fappen op Koolhof terwijl die, mede door blessures, weinig heeft gespeeld dit seizoen?
en viesdikke postbode was weer depri.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd lekker , die kale zien verliezen . arrogant pisventje dat ie is
Geregeld.quote:
Net of jij moet huilen als Go Ahead er uit kegelt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat die enge Dennis Demmers op zijn neus krijgt, maar GAE moet er ook in blijven.
Dilemma's.
Nee, maar het zou wel zonde zijn als zo'n kutclub als Eindhoven ervoor terug komt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net of jij moet huilen als Go Ahead er uit kegelt.
Wij juichen allemaal voor het Real Madrid van Eindhoven.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, maar het zou wel zonde zijn als zo'n kutclub als Eindhoven ervoor terug komt.
PSV?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij juichen allemaal voor het Real Madrid van Eindhoven.
Nee.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij juichen allemaal voor het Real Madrid van Eindhoven.
Nu kan ik niet met jullie meekijkenquote:
Nee, PSV is het Atletico van Eindhoven.quote:
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, PSV is het Atletico van Eindhoven.
Maar De Graafschap is geen Eindhoven Hansquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, maar het zou wel zonde zijn als zo'n kutclub als Eindhoven ervoor terug komt.
FC Eindhoven was 'vroeger' vooral de club van de rijke heren.quote:
Met dit elftal heet De Graafschap niets in de eredivisie te zoeken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar De Graafschap is geen Eindhoven Hans
Ik zie FC Eindhoven daar helaas niet van verliezen, maar ik hoop het van ganserhartequote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar De Graafschap is geen Eindhoven Hans
Go ahead ook niet dus dan niemand erin?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met dit elftal heet De Graafschap niets in de eredivisie te zoeken.
Wat? Nee.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Go ahead ook niet dus dan niemand erin?
Gelukkig krijgen we binnekort 2 rechtstreekse degradanten. Is veel beter.
Waarom ballen ze dan in d middag?quote:
Pinksterenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom ballen ze dan in d middag?
Ach, als iemand het moet, dan het liefst zijquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou het ook leuk vinden als FCE komend seizoen boven PSV eindigt
ik moet nog anderhalve weekquote:
Heb je een goed gevoel over je examens?quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je een goed gevoel over je examens?
Wil je even ontopic blijven?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de play-off's te maken?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:
Daar zijn er wel meer vanquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Fafiani is het ook niet helemaal geworden he Sked?
Ricky Bochem?quote:
Josip Bacakquote:
Als je Sked, remlof of adelante heet wel.quote:
Dat zegt niet veel, die wedstrijd was verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Leuker dan HEE - FEY
En niet om het resultaat
PEC - VIT was iets beter dan datquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat zegt niet veel, die wedstrijd was verschrikkelijk.
Geweldige versterking voor dit Ajaxquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat niet bijtekenen.
Misschien kan Ajax dit natuurtalent binnenhengelen.
Wat een graf wedstrijdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
FC EMMEN: Meerits, Bakkati, Pedro, Siekman, Seip, Olijve, Bannink, Vossebelt, Deul, Bergkamp en Peters
RODA JC: Verbist, Monteyne, Swinkels, Ramos, Van Peppen, Van Hyfte, Faik, Jacobs, Gyasi, Höcher en Jansen
Baas Petersquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
FC EMMEN: Meerits, Bakkati, Pedro, Siekman, Seip, Olijve, Bannink, Vossebelt, Deul, Bergkamp en Peters
RODA JC: Verbist, Monteyne, Swinkels, Ramos, Van Peppen, Van Hyfte, Faik, Jacobs, Gyasi, Höcher en Jansen
MARKO MEERITSquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zijn de betere verwensingen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat Plet morgen tegenwind krijgt.
Niks mis mee.quote:
Allebei blondquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Zie de vergelijking met Kate Moss alleen niet.
Nick en Simon?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf volgend seizoen terug bij FC Volendam, maar vanavond nog niet.
Dat kan ook gebeuren.twitter:FC_Emmen twitterde op vrijdag 22-05-2015 om 19:11:39Ivm onwel worden van een steward in de supportersbussen van Roda jc begint de wedstrijd om 20 uur,een kwartier later reageer retweet
Tsja, ik zou ook misselijk worden van een bus vol Duitsers.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kan ook gebeuren.twitter:FC_Emmen twitterde op vrijdag 22-05-2015 om 19:11:39Ivm onwel worden van een steward in de supportersbussen van Roda jc begint de wedstrijd om 20 uur,een kwartier later reageer retweet
Ich wunsj tich ut bestuh veur duh res van die le-eavuh.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ik zou ook misselijk worden van een bus vol Duitsers.
Dordrecht scoorde ook tegen PSV en Feyenoord.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:19 schreef Coco98 het volgende:
Dordrecht, die scoorden toch laatst tegen Ajax?
Met een promille van boven de 10 lopen de emoties wel eens hoog opquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:23 schreef Downwards het volgende:
Die boertjes zijn wel erg kleinzielig zeg.
Aldus een Utrecht fan.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:23 schreef Downwards het volgende:
Die boertjes zijn wel erg kleinzerig zeg.
Kun jij mij een reden geven waarom Plet goed was bij SC Heracles?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:24 schreef hafcfan het volgende:
Vermeij en Plet zijn echt de slechtste spitsen ooit op een voetbalveld. Mensonterend. Ik stel voor om 10 tegen 10 te gaan spelen of een willekeurige coke snuivende boer in de spits te zetten.
Mart Lieder kopenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:24 schreef hafcfan het volgende:
Vermeij en Plet zijn echt de slechtste spitsen ooit op een voetbalveld. Mensonterend. Ik stel voor om 10 tegen 10 te gaan spelen of een willekeurige coke snuivende boer in de spits te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |