SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER
Geďnteresseerden kunnen hun naam en ideeen (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:21 schreef noodgang het volgende:
* noodgang loopt met de stofzuiger op de rug
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:23 schreef noodgang het volgende:
Maar wie is die Koos Busters nu eigenlijk?
https://www.facebook.com/koosbustersskaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:23 schreef noodgang het volgende:
Maar wie is die Koos Busters nu eigenlijk?
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:24 schreef Melting het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/koosbustersska
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Dit programma wordt gesponsord door Grease...
Blijft geweldigquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook weer zo'n film die ik al tig keer gezien heb
Judd Nelsonquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook weer zo'n film die ik al tig keer gezien heb
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Als niet film-man moet ik bekennen dat ik tot nu toe alle films gezien heb...
snel! naar de schaamhoek en vergeet je ezelsoren nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Als niet film-man moet ik bekennen dat ik tot nu toe alle films gezien heb...
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:32 schreef sacha het volgende:
[..]
snel! naar de schaamhoek en vergeet je ezelsoren niet
nog ff wakker blijven hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan gewoon niet stoppen met gapen
Howel dit wel weer een heel fijn nummer is
De rest van de songs is slaapverwekkend?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan gewoon niet stoppen met gapen
Howel dit wel weer een heel fijn nummer is
nee het was weer zo'n week en ik ben gewoon verrot moequote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De rest van de songs is slaapverwekkend?
En dan krijg je ook nog Phil Collins voor je kiezenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee het was weer zo'n week en ik ben gewoon verrot moe
ome Phil van Skyradio, altijd fijnquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan krijg je ook nog Phil Collins voor je kiezen
ow das ingewikkeld, ik ga altijd meteen trouwenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:40 schreef Rafeiro het volgende:
Sacha wil jij een keer met me dansen?
Of gewoon lachen, GMTA enzo
ach dat is na afgelopen dagen nog nauwelijks erg te noemenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan krijg je ook nog Phil Collins voor je kiezen
Ik scheidt altijd meteenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ow das ingewikkeld, ik ga altijd meteen trouwen
Ook niet gezien...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
Reservoir Dogs heeft ook wat reclame geld gelapt
Heel fijne auto muziek zeker!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Staat standaard op mijn iPod in de auto
die knal ik gelijk neerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:56 schreef noodgang het volgende:
Al verwacht ik steeds die vervelende ringtone klotekikker geluiden tussendoor
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:56 schreef noodgang het volgende:
Al verwacht ik steeds die vervelende ringtone klotekikker geluiden tussendoor
Kun je mijn laatste plaat nog net meepikken.quote:
as alwaysquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je mijn laatste plaat nog net meepikken.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zal zo de radio nog even onveilig maken met wat New Wave.
Piet, mag ik de playlist van jouw eerste uur van gisteren? per dm ofzoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zal zo de radio nog even onveilig maken met wat New Wave.
Ik zal 'm vannacht in je PM zetten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:03 schreef sacha het volgende:
[..]
Piet, mag ik de playlist van jouw eerste uur van gisteren? per dm ofzo
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zal 'm vannacht in je PM zetten.
die hoor je idd weinigquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit begint al lekker, ik had de Rock Lobster al een tijdje niet meer gehoord.
Tering goede band die maar 1 LP gemaakt heeft > In The Glitterhouse, dat ding is van het begin tot het einde een genot.quote:
Ben ook helemaal into Julian Cope solo overigens.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Kingstown het volgende:
Dit is zo'n achterlijk fijn nummer.![]()
Mo is het met me eens.
Dat wist ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben ook helemaal into Julian Cope solo overigens.
nee, nek en schouder doen pijn, maar daar gaat de fysio woensdag wat aan doen, fijn naalden erin. Had al maanden geleden moeten gaanquote:
helpt dat?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, nek en schouder doen pijn, maar daar gaat de fysio woensdag wat aan doen, fijn naalden erin. Had al maanden geleden moeten gaan
Dat zou hem niet bevallen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tenzij ToT z'n vriendin naast je ligt
ja en een beetje manipuleren. Dry needling is eigenlijk het enige dat echt helpt bij mijn schouder, ik was al bezig met verwijzing naar pijnpoli toen ik dit nog ging proberen. Alleen door verhuizing en niet zo'n fijne fysio hier in de buurt heb ik te lang gewacht. Nu afspraak bij ander.quote:
Da's pas over een maand of 9.quote:
40 cm.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die kom mij toch mooi de boom in, als je voor een bed betaald wil je er ook in liggen.quote:
Bijvoorbeeld….quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kom mij toch mooi de boom in, als je voor een bed betaald wil je er ook in liggen.
ik ga ook maar eens richting de huisarts of er nu echt niets ter pijnverlichting is voor mijn rugquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja en een beetje manipuleren. Dry needling is eigenlijk het enige dat echt helpt bij mijn schouder, ik was al bezig met verwijzing naar pijnpoli toen ik dit nog ging proberen. Alleen door verhuizing en niet zo'n fijne fysio hier in de buurt heb ik te lang gewacht. Nu afspraak bij ander.
En nee dat gaat niet over de gemiddelde Fokker penis lengtequote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu Symph het in het midden liggen ook heeft ontdekt gaat dat een probleem worden
Laat maar hangen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 ligt soms links, soms rechts, soms in het midden, soms diagonaal….
Beetje zoals dat ding in mijn broek dus..
hellup!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 ligt soms links, soms rechts, soms in het midden, soms diagonaal….
Beetje zoals dat ding in mijn broek dus..
ik heb iets gemist blijkbaarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verklaring staat een stukje verderquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Die 19 uit je username doe je wel eer aan zo
Zegquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Die 19 uit je username doe je wel eer aan zo
ToT klaagde dat hij nog maar 40 cm van het bed overhield, de rest van de 2 meter werd in beslag genomen door mevrouwquote:
Inch.quote:
ow datquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ToT klaagde dat hij nog maar 40 cm van het bed overhield, de rest van de 2 meter werd in beslag genomen door mevrouw
Cassettebandje dat blijft hangenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:44 schreef Symphonic het volgende:
bij dit nummer is het net of het toerental defect is
Dit is helemaal te gek.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:44 schreef Symphonic het volgende:
dacht al dat het aan mij lag !quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Het betere vierkante gitaarwerk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een van mijn 2 favoriete nummers van Gang Of Four.
jij was gisterenavond helemaal te gek PPquote:
Ben net een kameleon.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
jij was gisterenavond helemaal te gek PP
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
Fiets caravan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wat is het nut van een vouwfiets (afb 2) meenemen als je ook zo'n caravan meeneemt?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
Fiets caravan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had ToT maar zo eentje meegenomen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
Fiets caravan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is gewoon ter illustratie van de mogelijkheden dat het voor elke fiets isquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar wat is het nut van een vouwfiets (afb 2) meenemen als je ook zo'n caravan meeneemt?
Had ie geen last gehad van een slechte airco en 40cm bed..quote:
Ga je mond spoelen joh.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:58 schreef sacha het volgende:
gut wat luisterde ik naar klote muziek toen ik nog een klein sachaatje was
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
MUZ / [40+ KAAS SC #701] Wie kan er nog kaas van maken?
De enige plek waar die oudjes nog welkom zijn.quote:
quote:
verdomd ik zie hut nu pasquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:02 schreef Spezza19 het volgende:
Waarom is de telling van deze reeks trouwens verneukt?
Hoe komen we aan 20quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb al TR gemacht om er weer 205 van te maken...
Omdat de TS de 5 heeft verwijderd… al dan niet per ongelukquote:
Ja, de 4 zag ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat de TS de 5 heeft verwijderd… al dan niet per ongeluk
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:08 schreef sacha het volgende:
Piet je hebt mijn hele L.P. kast overhoop gehaald
Toch ook nog wel paar die je niet hebt?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:08 schreef sacha het volgende:
Piet je hebt mijn hele L.P. kast overhoop gehaald
Ik maandag pas weerquote:
quote:
Ik ging mijn post nog nakijken, ik heb best vaak typgriep, maar deze kon ik niet gemaakt hebbenquote:
dementie topic ?quote:
kan soms zo heerlijk zijnquote:
dingen verdringenquote:
Wat moet je met al die overbodige bagage.quote:
overboord gooienquote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat moet je met al die overbodige bagage.
Yep, is die van die 12". Groen/zwarte hoes.quote:
Dat weet ik nog wel, veel er van heb ik zelf ook. En de verrassingen onthoud ik wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:41 schreef chufi het volgende:
Zijn die sets ook op te slaan? Kunnen we later eventueel terug luisteren wat je zo al draaide..
De setlists heb ik wel maar hoe ik het achter elkaar draai gaat spontaan en volgorde sla ik niet op, die zit in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:41 schreef chufi het volgende:
Zijn die sets ook op te slaan? Kunnen we later eventueel terug luisteren wat je zo al draaide..
Je kunt zo'n radioset toch gewoon live rippen met tags als je slaapt?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:46 schreef chufi het volgende:
Soms lijkt het me wel leuk om te kunnen zien wat iemand gedraaid heeft
Tell me how...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt zo'n radioset toch gewoon live rippen met tags als je slaapt?
Vroeguh, namen de DJ's nog wel eens de moeite om aan het einde van hun show hun playlist te posten. Ik doe het ook niet meerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:46 schreef chufi het volgende:
Soms lijkt het me wel leuk om te kunnen zien wat iemand gedraaid heeft
Weet aan het einde van de set al niet meer wat ik in begin gedraaid heb.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeguh, namen de DJ's nog wel eens de moeite om aan het einde van hun show hun playlist te posten. Ik doe het ook niet meer
Wat een herrie is dit trouwens
Omdat jij nog steeds real time mixed?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet aan het einde van de set al niet meer wat ik in begin gedraaid heb.
Heb lijsten die ik eerst maak en dan ga ik daarmee aan de gang.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat jij nog steeds real time mixed?
Ik kan tot de laatste 200 nummers die ik gedraaid heb gewoon terugzien
Ow lijsten maken ben ik goed inquote:Op zaterdag 16 mei 2015 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb lijsten die ik eerst maak en dan ga ik daarmee aan de gang.
Goedemorgen, en nee dit is geen herrie dit is muziek.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeguh, namen de DJ's nog wel eens de moeite om aan het einde van hun show hun playlist te posten. Ik doe het ook niet meer
Wat een herrie is dit trouwens
Mogguh, mr. Muffinquote:Op zaterdag 16 mei 2015 03:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goedemorgen, en nee dit is geen herrie dit is muziek.
Jij mag Mo zeggen. Dat heb ik sowieso het liefst. Lekker kort.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 03:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mogguh, mr. Muffin
Hé vier jaar geleden noemde ik alles wat niet 100% mainstream en carpenter-proof was nog herrie
Mo aangenaam, ik ben MM maar sinds MadMaster ook hier regelmatig vertoefd en hij de ancienteit heeft ben ik nu gewoon Muisquote:Op zaterdag 16 mei 2015 03:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij mag Mo zeggen. Dat heb ik sowieso het liefst. Lekker kort.
Ben van vele markten thuis zolang het maar niet mainstream is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 03:04 schreef MaryMouse het volgende:
Wel leuk trouwens, een paar nieuwe DJ's erbij en weer totaal nieuwe muziekstijlen
I like it
Het is even wennen, dat wel
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben van vele markten thuis zolang het maar niet mainstream is.
quote:
Die werd elders al MM genoemd, en jij hier, dat is indd verwarrend. Ik was sowieso altijd (sinds deze accountquote:Op zaterdag 16 mei 2015 03:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mo aangenaam, ik ben MM maar sinds MadMaster ook hier regelmatig vertoefd en hij de ancienteit heeft ben ik nu gewoon Muis
Dat is een feitquote:
Mo Mad en Muis lijkt me prima oplossingquote:Op zaterdag 16 mei 2015 03:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die werd elders al MM genoemd, en jij hier, dat is indd verwarrend. Ik was sowieso altijd (sinds deze account) al Mo. Dus absoluut geen MM kandidaat.
MM is trouwens toch een rot afkortingquote:Op zaterdag 16 mei 2015 03:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo Mad en Muis lijkt me prima oplossing
Bij sommige staat alleen de pc nog aan.quote:
Pfffff, PC niet afsluiten als je slapen gaat, sluipende energieverbruikersquote:Op zaterdag 16 mei 2015 03:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij sommige staat alleen de pc nog aan.
Je kunt ook op je mobiel meeluisteren hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2015 03:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfffff, PC niet afsluiten als je slapen gaat, sluipende energieverbruikers
Uh, jah, weet ikquote:Op zaterdag 16 mei 2015 03:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook op je mobiel meeluisteren hoor
http://www.screamer-radio.com/download/quote:
Ik had me mevrouw PP anders voorgesteldquote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:47 schreef just me het volgende:
mogguh
[..]
Ik had me mevrouw PP anders voorgesteld
Nee, gelukkig niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:49 schreef just me het volgende:
Lekker inschakelen met Time in a Bottle
Mogguh Melt, ook regen daar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |