quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:15 schreef aeque het volgende:
Eten jullie ook wel eens nazi?Nazi GoeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nopequote:
Geen enkel roofdier is liefquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo de manier waarop? Het is natuur. Moeten ze dan maar veganisten worden?
Dit ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Documentaire Blackfish wel eens gekeken? Dan weet je dat het niet uit het niets was.
Misschien omdat orka's niet in dierenparken horen? En wie stopt ze daar? Oh ja ...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn iets van 150 bekende orkaincidenten in dierenparken geweest toch?
Ik vertrouw de beesten niet.
Weet niet zeker of het die was, maar wel over incidenten in dierenparken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Documentaire Blackfish wel eens gekeken? Dan weet je dat het niet uit het niets was.
Ze horen niet op die manier met mensen in contact te zijn nee. Omdat ze nu eenmaal geen lieve knuffelbeesten zijn. Dat was mijn punt een beetje.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien omdat orka's niet in dierenparken horen? En wie stopt ze daar? Oh ja ...
Het zijn geen knuffelbeesten nee, maar in gevangenschap worden ze gewoon gek. Wilde orka's en orka's in gevangenschap zijn niet met elkaar te vergelijken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze horen niet op die manier met mensen in contact te zijn nee. Omdat ze nu eenmaal geen lieve knuffelbeesten zijn. Dat was mijn punt een beetje.
Deze ging specifiek over orka's en met name dat gebeuren in Loro Parque, met Keto.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weet niet zeker of het die was, maar wel over incidenten in dierenparken.
Ja, was Blackfish.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:23 schreef MissMSX het volgende:
Weet niet zeker of het die was, maar wel over incidenten in dierenparken.
Mijn externe geheugenquote:
Maar je bracht het alsof het hun schuld zijn. Zij zijn niet te vertrouwen. Maar hoe zou jij reageren als je vrijheid op een dergelijke manier ingeperkt werd? Ze vielen niet aan omdat ze mensen als prooi zagen, maar omdat ze extreem ongelukkig en agressief waren geworden door de situatie waarin ze leefden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze horen niet op die manier met mensen in contact te zijn nee. Omdat ze nu eenmaal geen lieve knuffelbeesten zijn. Dat was mijn punt een beetje.
Ik zou je wel als encyclopedie mee willen dragen in een rugzakje.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn iets van 150 bekende orkaincidenten in dierenparken geweest toch?
Ik vertrouw de beesten niet.
Die in het wild zijn ook indrukwekkend monsterlijk in hun jachtmethoden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zijn geen knuffelbeesten nee, maar in gevangenschap worden ze gewoon gek. Wilde orka's en orka's in gevangenschap zijn niet met elkaar te vergelijken.
Loka is een Wiki-botquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou je wel als encyclopedie mee willen dragen in een rugzakje.
Ja, en omdat het gewoon roofdieren zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je bracht het alsof het hun schuld zijn. Zij zijn niet te vertrouwen. Maar hoe zou jij reageren als je vrijheid op een dergelijke manier ingeperkt werd? Ze vielen niet aan omdat ze mensen als prooi zagen, maar omdat ze extreem ongelukkig en agressief waren geworden door de situatie waarin ze leefden.
Dus jij wil niet mee naar Nieuw-Zeeland om orka's te kijken?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die in het wild zijn ook indrukwekkend monsterlijk in hun jachtmethoden.
Ik zou gewoon van binnen wel een beetje oncomfortabel en bang worden als ik er een zou zien van dichtbij.
Ja die was prachtig.quote:
Oh, dat absoluut jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die in het wild zijn ook indrukwekkend monsterlijk in hun jachtmethoden.
Ik zou gewoon van binnen wel een beetje oncomfortabel en bang worden als ik er een zou zien van dichtbij.
Ik weet niet of ik zou durven. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus jij wil niet mee naar Nieuw-Zeeland om orka's te kijken?
Nee, omdat het wilde dieren zijn. Grote, wilde dieren die in bepaalde sociale groepen leven en heel veel ruimte nodig hebben. Aanvallen op mensen door orka's in het wild zijn namelijk op één hand te tellen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en omdat het gewoon roofdieren zijn.
Misschien komt dat doordat mensen doorgaans niet op volle oceaan aan het rondzwemmen zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, omdat het wilde dieren zijn. Grote, wilde dieren die in bepaalde sociale groepen leven en heel veel ruimte nodig hebben. Aanvallen op mensen door orka's in het wild zijn namelijk op één hand te tellen.
Orka's hebben dan ook een leefomgeving waar de mens relatief weinig komt. Klein detail.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, omdat het wilde dieren zijn. Grote, wilde dieren die in bepaalde sociale groepen leven en heel veel ruimte nodig hebben. Aanvallen op mensen door orka's in het wild zijn namelijk op één hand te tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |