quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:53 schreef RingBewoner het volgende:
Ingevuld hoor, prima enquête en succes met afstuderen.
Bedankt allemaal!quote:
Bedankt!quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:18 schreef suzanneelzax het volgende:
Ingevuld!
Zouden jullie mij misschien ook kunnen helpen bij het invullen van mijn enquête?:)
Bedankt!quote:
Haha, dat is prima.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:39 schreef Mark het volgende:
Ja, zo makkelijk kom je er natuurlijk niet vanaf: resultaten willen we zien!
Snap ikquote:Op maandag 25 mei 2015 22:55 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Haha, dat is prima.
Ik kan de resultaten wel pas delen als het is beoordeeld.
Anders gaan ze plagiaat herkennen omdat ik het hier post
Niet alleen gewaardeerd, maar volgens mij is het aantal keren dat er achteraf een terugkoppeling kwam ook op 1 hand te tellen.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:03 schreef Mark het volgende:
[..]
Snap ik
Maar ik ben er wel serieus over dat het erg gewaardeerd wordt door invullers als de eindresultaten gepost worden.
Dat is dan de hand van een onhandige houthakker want ik kan me er geen 1 herinneren.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:15 schreef frederik het volgende:
[..]
Niet alleen gewaardeerd, maar volgens mij is het aantal keren dat er achteraf een terugkoppeling kwam ook op 1 hand te tellen.
Hoeft ook niet hij is geslotenquote:
Gaat goed komen, ik zal mijn bevindingen hier delen.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:03 schreef Mark het volgende:
[..]
Snap ik
Maar ik ben er wel serieus over dat het erg gewaardeerd wordt door invullers als de eindresultaten gepost worden.
Klopt, opdrachtgever wilde een goed onderbouwd onderzoek waarin de belangrijkste factoren van invloed op de betrouwbaarheid bij webwinkels in kaart worden gebracht.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:44 schreef Mark het volgende:
Bedankt voor je terugkoppeling al lijken er imho wel de nodige open deuren in te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |