Stond de afgelopen jaren op 3 en 4.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:45 schreef Sersjee het volgende:
Natuurlijk, Maiden. Had alleen niet verwacht dat het met deze zou zijn, maar de andere usual suspects waren al geweest.
Ow, oké. Is het toch populairder dan ik dacht.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond de afgelopen jaren op 3 en 4.
Nostalgisch dagje, mits er niet teveel semi-recente dingen doorheen gemengd worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:06 schreef DoomCow het volgende:
THE GREATEST SWITCH: ZATERDAG VANAF 12 UUR
https://stubru.be/music/thegreatestswitchzaterdagvanaf12uur
Ik luister af en toe nog wel eens naar de zender op een vrijdagavond tussen 23;30 en 02:30 uur, de dikke vieze vette vinger van TMF in de pap is verschrikkelijk..quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Vind ik eigenlijk niks aan. Heb de hele dag StuBru aan en in de week van Music For Life is de muziek die ze draaien echt slecht te noemen vergeleken door wat ze normaal draaien. Omdat het op verzoek is.
Ze draaien/herhalen vaak hetzelfde inderdaad. Toch is het zeker beter kijken/luisteren dan dat SR van 3FM...en meer doelen bij de Belgen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Vind ik eigenlijk niks aan. Heb de hele dag StuBru aan en in de week van Music For Life is de muziek die ze draaien echt slecht te noemen vergeleken door wat ze normaal draaien. Omdat het op verzoek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |