Wat is er mis met een 970?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:20 schreef mschol het volgende:
[..]
niet slecht, jammer van die 970![]()
Zelf zit ik te twijfelen of ik mijn i7 860 vervang voor een courante i7 of terug ga naar de i5
http://wccftech.com/nvidi(...)sue-fully-explained/quote:
Oh ja dat gehuil weerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
http://wccftech.com/nvidi(...)sue-fully-explained/
een half gig traag kut ram.. imho genoeg reden de kaart te boycotten...
http://witcher.wikia.com/wiki/The_Witcher_2_decision_checklistquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:02 schreef Geralt het volgende:
Ergo: wat moet ik kiezen precies? Het is al weer even geleden en ik weet het niet meer zeker wie wel en niet dood moest
ik heb wel een savegame waarbij niemand dood gaat gedownloadquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:01 schreef Geralt het volgende:
Ik heb laatst The Witcher 2 nog een keer uitgespeeld; deze keer het pad van die latente boshomo gekozen.
Die savegame heb ik nog.
Nu vroeg ik me ineens iets af; ik weet niet meer precies hoe en wat ik gekozen heb in mn eerste run, maar dat wil ik eigenlijk hebben als savegame.
Ik weet nog dat ik Roche zn kant koos. En Triss gered heb.
Maargoed, mijn eigenlijke vraag is of Zoltan, Dandelion en Triss sowieso in deel 3 voorbij komen ongeacht welke keuzes je gemaakt hebt in deel 2?
Het komt er op neer dat ik mijn savegame weg wil flikkeren en gewoon dat stukje verhaal doorlopen en daar mn keuzes maak; maar Zoltan, Triss en Dandelion moeten er wel bij zijn, want die zijn allemaal tof en alles.
Iemand?
Heb je die?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:30 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb wel een savegame waarbij niemand dood gaat gedownload
wil je die
quote:The Witcher 3 lief sogar dann flüssig, wenn die CPU auf 2,0 GHz untertaktet und Hyperthreading deaktiviert wurde. Die verbleibenden Kerne werden sehr gleichmäßig und praktisch durchgehend voll ausgelastet - so sieht eine gute Mehrkern-Ausnutzung aus. 2 GiByte Videospeicher sind für Full HD genug.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:03 schreef Beach het volgende:
The Witcher 3 lief sogar dann flüssig, wenn die CPU auf 2,0 GHz untertaktet und Hyperthreading deaktiviert wurde. Die verbleibenden Kerne werden sehr gleichmäßig und praktisch durchgehend voll ausgelastet - so sieht eine gute Mehrkern-Ausnutzung aus. 2 GiByte Videospeicher sind für Full HD genug.
Even snel een translate erop dan kan ik het tenminste lezenquote:The Witcher 3 was even liquid when the CPU under overclocked to 2.0GHz and hyperthreading has been disabled. The remaining seeds are very evenly and practically throughout at full capacity - so looks good multicore utilization. 2 GiByte video memory are for Full HD enough.
Liquid en seeds.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:04 schreef Friday12 het volgende:
The Witcher 3 was even liquid when the CPU under overclocked to 2.0GHz and hyperthreading has been disabled. The remaining seeds are very evenly and practically throughout at full capacity - so looks good multicore utilization. 2 GiByte video memory are for Full HD enough.
Even snel een translate erop dan kan ik het tenminste lezen
Ik snap er dan nog steeds meer van dan als het duits isquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:10 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Liquid en seeds.![]()
Lang leve google-translate.
quote:
quote:CD Projekt RED removed the “PS4 vs PC” comparison video, posted earlier by PCGamesHardware and went on to detail the differences between the two versions. They claimed that the PC build was not final and that the PS4 version dis not use the day-one patch which not only fixed the PS4 framerate issue but also implemented a few visual enhancements.
Vrij zinloos. Door die compressie zie je het verschil toch niet.quote:
correct..quote:Op zondag 17 mei 2015 00:04 schreef Jump het volgende:
De retail versie is toch een stand alone, eentje die je niet via Steam hoeft te activeren?
Oef, dan ga ik niet via steam kunnen zien hoeveel uur ik weer verloren heb van mijn levenquote:Op zondag 17 mei 2015 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
correct..
zoals ik het nu begrijp zijn er 3 versies: 1) gog.com 2) retail 3) steam
maar mogelijk is de retail ook wel gewoon aan gog,com gekoppeld
same here, maar eigenlijk heb ik dat al langere tijd achter mij gelaten..quote:Op zondag 17 mei 2015 00:12 schreef Jump het volgende:
maar heb dan ook weer graag iets fysiek in mijn handen als ik een spel koop.
Ik niet. Echte toffe games wil ik gewoon fysiek hebben. Al vind ik het wel eeuwig zonde dat die grote boxen van vroeger niet meer zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
same here, maar eigenlijk heb ik dat al langere tijd achter mij gelaten..
mja ik weet wat je bedoelt, maar een prijs die meer dan de helft scheelt, en het fysieke exemplaar geen voordeel meer biedt (dvd speler is zo goed als niet bestaand meer hier, alles wordt via steam gedownload), dat ene blaadje kan je na activatie ook wegdonderen en de handleiding kan je, met geluk, op de dvd vinden, is er voor mij totaal geen behoefte meer om fysiek product te kopen..quote:Op zondag 17 mei 2015 01:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik niet. Echte toffe games wil ik gewoon fysiek hebben. Al vind ik het wel eeuwig zonde dat die grote boxen van vroeger niet meer zijn.
In mijn herinnering was de eerste game (al ver nadat die boxen afgeschaft waren) die echt ronduit kut was qua wat je kreeg Half Life 2.
Dat was gewoon een dvd met een hoesje en aan de binnenkant zat 1(!!!) blaadje met daarop wat controls.
Developers moeten daar echt weer meer tijd aan besteden. Vroeger zaten er hele boekjes in en alles. Mooie tijden waren dat
Tegenwoordig heb ik het idee dat een boekje wat gewoon tof is om door te nemen tijdens de installatie alleen nog maar bij veel te dure collector edities zit ofzo
Anyway, ookal zit er niks bij alleen een dvd met cover en een papiertje met nietszeggende info erop; toffe games wil ik gewoon in de kast kunnen zetten hier. Waarbij het dus wel jammer is dat er vroeger veel meer aandacht besteed werd aan wat er in het doosje zat.
Lijkt me sterk gezien ze anti DRM zijn. Misschien dat je je key kan registreren op GoG maar denk niet dat het verplicht isquote:Op zondag 17 mei 2015 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
correct..
zoals ik het nu begrijp zijn er 3 versies: 1) gog.com 2) retail 3) steam
maar mogelijk is de retail ook wel gewoon aan gog,com gekoppeld
Met WoW vanilla een boekje van 350 bladzijden krijgen met lore, verschillende classes, soorten monsters.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik niet. Echte toffe games wil ik gewoon fysiek hebben. Al vind ik het wel eeuwig zonde dat die grote boxen van vroeger niet meer zijn.
In mijn herinnering was de eerste game (al ver nadat die boxen afgeschaft waren) die echt ronduit kut was qua wat je kreeg Half Life 2.
Dat was gewoon een dvd met een hoesje en aan de binnenkant zat 1(!!!) blaadje met daarop wat controls.
Developers moeten daar echt weer meer tijd aan besteden. Vroeger zaten er hele boekjes in en alles. Mooie tijden waren dat
Tegenwoordig heb ik het idee dat een boekje wat gewoon tof is om door te nemen tijdens de installatie alleen nog maar bij veel te dure collector edities zit ofzo
Anyway, ookal zit er niks bij alleen een dvd met cover en een papiertje met nietszeggende info erop; toffe games wil ik gewoon in de kast kunnen zetten hier. Waarbij het dus wel jammer is dat er vroeger veel meer aandacht besteed werd aan wat er in het doosje zat.
Lol die nerds op Reddit gaan helemaal losquote:
Volgens mij heb ik die nog liggen ergensquote:Op zondag 17 mei 2015 07:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Met WoW vanilla een boekje van 350 bladzijden krijgen met lore, verschillende classes, soorten monsters.
gog.com is van die developerquote:Op zondag 17 mei 2015 07:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lijkt me sterk gezien ze anti DRM zijn. Misschien dat je je key kan registreren op GoG maar denk niet dat het verplicht is
Vandaar dat ik zeg dat je het daar misschien kan registreren.quote:
would believe 10/10quote:
Ze hebben natuurlijk wel een punt. Het gras ziet er niet uit en die struik met witte bloemetjes links op de screenshot in de link is helemaal een drama.quote:Op zondag 17 mei 2015 07:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol die nerds op Reddit gaan helemaal losCancelen hun preorder, gaan nooit weer wat bij CDPR kopen etx etc. Man man man
Zal Brennie leuk vindenquote:
Bedankt voor je duidelijk antwoord en begrijp nu ook waar RPG voor staat , een Engelse taalkennis is zeker vereistquote:Op zondag 17 mei 2015 13:01 schreef mschol het volgende:
ja engels zal je wel moeten kunnen, zowiezo moet je dat wel voor de meeste games om iets van het verhaal te snappen, een rpg heeft veel dialogen e.v.t. met keuzes
Het heeft hoogstwaarschijnlijk ook ondertiteling dus als je nog wel redelijk kan lezen moet het geen probleem zijnquote:Op zondag 17 mei 2015 13:03 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Bedankt voor je duidelijk antwoord en begrijp nu ook waar RPG voor staat , een Engelse taalkennis is zeker vereist
Ik heb ook Engels geleerd met gamen. In de jaren 80. Lang geleden alweer. #ouwelulquote:Op zondag 17 mei 2015 13:06 schreef ems. het volgende:
Mijn "Engelse taalkennis" is er voornamelijk omdat ik als jonkie zo graag wilde gamen dat ik het niet-begrijpen van Engels op de koop toe nam en maar gewoon wat probeerde. Toen kwam de middelbare school en was mijn Engels beter dan de rest van de klas
ik ben met computers opgegroeid (commodore 64, dos en windows 3.11 enzo) en zodoende dus met engels "opgegroeid"quote:Op zondag 17 mei 2015 13:06 schreef ems. het volgende:
Mijn "Engelse taalkennis" is er voornamelijk omdat ik als jonkie zo graag wilde gamen dat ik het niet-begrijpen van Engels op de koop toe nam en maar gewoon wat probeerde. Toen kwam de middelbare school en was mijn Engels beter dan de rest van de klas
Precies. Pokemon hier om precies te zijnquote:Op zondag 17 mei 2015 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb ook Engels geleerd met gamen. In de jaren 80. Lang geleden alweer. #ouwelul
Geen Amiga 500 gehad?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben met computers opgegroeid (commodore 64, dos en windows 3.11 enzo) en zodoende dus met engels "opgegroeid"
Eh ja, goed luisteren en lezen wat er gezegd wordt is essentieel.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:53 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb nog nooit een RPG game gespeeld terwijl ik heel veel games heb gespeeld in mijn game jaren .
Is het bij The Witcher 3 ook noodzakelijk om de Engelse taal goed te beheersen ( mijn Engels is vrij slecht ) ????
Ik weet dat bij veel gamers deze titel bovenaan de lijst staat voor beste game van 2015 .
Ik heb gelezen dat er veel dialogen zijn in het Engels in The Witcher 3 om het spel en verhaal te begrijpen daarom mijn nieuwsgierigheid naar mijn interesse .
Ik lees graag jouw antwoord en ervaring in RPG games .
brrr.. ik heb hier american mcgee's alice retail liggen, die is volledig nederlandsquote:Op zondag 17 mei 2015 13:10 schreef Geralt het volgende:
Waar ik mij het meest aan erger zijn games met een compleet Nederlands menu en Nederlandse ondertitels
Dat soort games speel ik uit principe niet. Voor mij MOET een game volledig in het Engels zijn. Anders vind ik er op voorhand al geen flikker aanquote:Op zondag 17 mei 2015 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
brrr.. ik heb hier american mcgee's alice retail liggen, die is volledig nederlands
Hierquote:
vroegah wilde ik perse dat spel hebben, en toen vond ik het ook minder storend.. tegenwoordig vind ik het bloed irritant..quote:Op zondag 17 mei 2015 13:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat soort games speel ik uit principe niet. Voor mij MOET een game volledig in het Engels zijn. Anders vind ik er op voorhand al geen flikker aan
niet dat ik mij kan herinnerenquote:
volgende week amd driver voor W3twitter:amd_roy twitterde op zaterdag 16-05-2015 om 15:21:26@Diablotex12 @AMDRadeon next week.
reageer retweet
Games in Canada bestellen... je krijgt daar wat wij hier de limited edition noemen voor minder dan de prijs van de normale versie hier en vaak maanden eerder dan dat het hier uit komt. En die versie heeft dan vaak een art work boek of audio cd erbij.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Eens kijken als ik hem uit de VS kan meebrengen volgende week. Als er geen regiolock op zit tenminste.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Games in Canada bestellen... je krijgt daar wat wij hier de limited edition noemen voor minder dan de prijs van de normale versie hier en vaak maanden eerder dan dat het hier uit komt. En die versie heeft dan vaak een art work boek of audio cd erbij.
Geen regio lock op ps3 en ps4 gamesquote:Op zondag 17 mei 2015 14:24 schreef Jump het volgende:
[..]
Eens kijken als ik hem uit de VS kan meebrengen volgende week. Als er geen regiolock op zit tenminste.
En de pc?quote:
gezien het vermoeden bestaat dat de boel via gog.com gaat: ook geen beperkingen zover ik weet..quote:
W3 PC gaat of via steam of gog ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:41 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien het vermoeden bestaat dat de boel via gog.com gaat: ook geen beperkingen zover ik weet..
Ik heb ze nog...quote:Op zondag 17 mei 2015 13:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben met computers opgegroeid (commodore 64, dos en windows 3.11 enzo) en zodoende dus met engels "opgegroeid"
gezien CDPR GoG heeft overgenomen lijkt het allesinds logischer dat je daar moet registreren voor updates enzoquote:
de C64 staat hier ook nog in de kast, volgens mij incl printer..quote:Op zondag 17 mei 2015 15:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik heb ze nog...
De C64 met cassette en de grote floppydisk
Amiga 500 en de Amiga 1200
Elf-tuig.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:08 schreef JaqenHghar het volgende:
Zo Witcher 2 uitgespeeld. Deze keer met Iorveth mee gegaan.
De day 1 patch voor PC is toch niet uit? Volgens mij zaten daarin grafische verbeteringen.quote:
Zelfs op low ziet het er eigenlijk nog best goed uit.quote:
Hopelijk valt het mee. Op al die youtubefilmpjes zie je dat soort verschillen toch amper vanwege slect beeld enzo.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:07 schreef Smoofie het volgende:
Denk dat CDPR dinsdag heel wat uit te leggen heeft als duidelijk wordt dat ultra op PC zelfde is als ps4..... 980 alleen is al 3x sterker dan een ps4. Maarja. Downgradegate inc.
Nee valt niet mee. Verschillende PC review sites hebben de PC Ultra gepatched vergeleken met PS4. Zo goed als hetzelfse en bij lange na niet zoals 2014. Echt een groot verschil.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hopelijk valt het mee. Op al die youtubefilmpjes zie je dat soort verschillen toch amper vanwege slect beeld enzo.
En als het tegenvalt dan zullen ze ongetwijfeld bekend maken dat er een enhanced edition gaat komen met hogere resolutie textures.
En als zelfs dat niet is dan kunnen we zelf naar alle waarschijnlijkheid in de ini's nog een shitload aanzetten die ingame niet in te schakelen is. Dat was bij deel 2 destijds ook en daarvan zeiden ze achteraf dat die opties er wel waren maar veel te zwaar waren en geen enkele pc kon dat op de launch trekken.
Hoe dan ook heb ik er godnondeju zin in; downgrade of niet.
Als ze dat een beetje netjes doen, krijg je die update gratis.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:13 schreef Geralt het volgende:
En als het tegenvalt dan zullen ze ongetwijfeld bekend maken dat er een enhanced edition gaat komen met hogere resolutie textures.
Linkjes bittequote:Op zondag 17 mei 2015 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee valt niet mee. Verschillende PC review sites hebben de PC Ultra gepatched vergeleken met PS4. Zo goed als hetzelfse en bij lange na niet zoals 2014. Echt een groot verschil.
Daar gaat mijn nog te kopen 290x vast wel van zwetenquote:The Witcher 3 – XML Will Let You Enable Sharpening – “Uber” Terrain, Textures & LOD Options Found
The GOG version of The Witcher 3 is available for pre-loading, and some users found the XML options via which PC gamers will be – most probably – able to tweak the game’s graphics settings. Via the game’s XML files, PC gamers can enable the Sharpening filter (that was used in most early screenshots). Not only that, but there is an “Uber” quality for a lot of graphics options (including the game’s Terrain, Textures and LOD settings).
As we can see, the game comes with Low, Medium, High and Uber settings for a variety of options. The game will feature “Uber” textures that will be 2048×2048 in size. Moreover, Grass Density can also be increased to “Uber” quality, as well as Foliage Visibility, Shadow distance scaling and Water tessellation. Moreover, the game will support NVIDIA’s HBAO technique.
Kudos to our reader ‘beq-beq’ for informing us.
Here are the most important XML configs. You can visit The Witcher 3’s forum for the complete list of XML configs available in the game.
Postprocess.xml
Fullscreen / Window Mode
Gamma
AllowBloom
AllowShafts
AllowAntialias
AllowBlur
AllowDOF
AllowCutsceneDOF
AllowVignette
AllowSharpen
Virtual_SSAOSolution
AllowMSAA
AllowMotionBlur
AllowFog
AllowChromaticAberration
Rendering.xml
Vysnc
Hairworks
Shadows
Terrain
Water Quality
Grass
textures
foliage_visibility
level_of_detail
Shadow distance scaling
<Option id=”3″ displayName=”uber”>
<Entry varId=”CascadeShadowFadeTreshold” value=”1.0″/>
<Entry varId=”CascadeShadowDistanceScale0″ value=”1.0″/>
<Entry varId=”CascadeShadowDistanceScale1″ value=”1.0″/>
<Entry varId=”CascadeShadowDistanceScale2″ value=”1.5″/>
<Entry varId=”CascadeShadowDistanceScale3″ value=”1.5″/>
<Entry varId=”CascadeShadowQuality” value=”1″/>
<Entry varId=”CascadeShadowmapSize” value=”3072″/>
<Entry varId=”MaxCascadeCount” value=”4″/>
<Entry varId=”MaxTerrainShadowAtlasCount” value=”4″/>
<Entry varId=”MaxCubeShadowSize” value=”512″/>
<Entry varId=”MaxSpotShadowSize” value=”512″/>
<Entry overrideGroup=”Rendering/SpeedTree” varId=”FoliageShadowDistanceScale” value=”54.0″/>
</Option>
Water tessellation
<Var id=”Virtual_WaterOptionVar” displayName=”water_quality” displayType=”OPTIONS” tags=”refreshEngine”>
<OptionsArray>
<Option id=”0″ displayName=”low”>
<Entry varId=”GlobalOceanTesselationFactor” value=”8″/>
</Option>
<Option id=”1″ displayName=”medium”>
<Entry varId=”GlobalOceanTesselationFactor” value=”16″/>
</Option>
<Option id=”2″ displayName=”high”>
<Entry varId=”GlobalOceanTesselationFactor” value=”32″/>
</Option>
<Entry varId=”GlobalOceanTesselationFactor” value=”64″/>
</Option>
</OptionsArray>
</Var>
Grass density
<OptionsArray>
<Entry varId=”GrassDensity” value=”1400.0″/>
</Option>
<Entry varId=”GrassDensity” value=”1600.0″/>
</Option>
<Entry varId=”GrassDensity” value=”2000.0″/>
</Option>
<Entry varId=”GrassDensity” value=”2400.0″/>
</Option>
</OptionsArray>
Textures
<Entry overrideGroup=”TextureStreaming” varId=”MaxResidentMipMap” value=”6″/>
<Entry varId=”MaxTextureSize” value=”2048″/>
<Entry varId=”MaxAtlasTextureSize” value=”2048″/>
<Entry varId=”TextureDownscale” value=”0″/>
<Entry varId=”DetailTextureDownscale” value=”0″/>
<Entry varId=”AtlasTextureDownscale” value=”0″/>
<Entry varId=”TextureMemoryBudget” value=”800″/>
<Entry varId=”TextureMemoryGUIBudget” value=”80″/>
<Entry varId=”TextureTimeBudget” value=”10″/>
<Entry varId=”TextureInFlightBudget” value=”128″/>
</Option>
Foliage Visibility
<Entry overrideGroup=”Foliage” varId=”MaxVisibilityDepth” value=”24″/>
</Option>
LOD
<Entry overrideGroup=”LevelOfDetail” varId=”DecalsHideDistance” value=”80″/>
</Option>
Terrain options
<Entry varId=”TerrainErrorMetricMultiplier” value=”30″/>
<Entry varId=”TerrainScreenSpaceErrorThreshold” value=”4.0″/>
</Option>
<Entry varId=”TerrainErrorMetricMultiplier” value=”20″/>
<Entry varId=”TerrainScreenSpaceErrorThreshold” value=”3.0″/>
</Option>
<Entry varId=”TerrainErrorMetricMultiplier” value=”10″/>
<Entry varId=”TerrainScreenSpaceErrorThreshold” value=”2.0″/>
</Option>
<Entry varId=”TerrainErrorMetricMultiplier” value=”6″/>
<Entry varId=”TerrainScreenSpaceErrorThreshold” value=”1.6″/>
</Option>
Post-Processing presets in-depth
<Preset id=”0″ displayName=”low”>
<Entry varId=”AllowBloom” value=”true”/>
<Entry varId=”AllowShafts” value=”false”/>
<Entry varId=”AllowAntialias” value=”false”/>
<Entry varId=”AllowBlur” value=”false”/>
<Entry varId=”AllowDOF” value=”false”/>
<Entry varId=”AllowCutsceneDOF” value=”true”/>
<Entry varId=”AllowVignette” value=”true”/>
<Entry varId=”AllowSharpen” value=”false”/>
<Entry varId=”Virtual_SSAOSolution” value=”0″/>
<Entry varId=”AllowMotionBlur” value=”false”/>
<Entry varId=”AllowFog” value=”true”/>
<Entry varId=”AllowChromaticAberration” value=”false”/>
</Preset>
<Preset id=”1″ displayName=”medium”>
<Entry varId=”AllowShafts” value=”false”/>
<Entry varId=”AllowAntialias” value=”false”/>
<Entry varId=”AllowBlur” value=”true”/>
<Entry varId=”AllowDOF” value=”false”/>
<Entry varId=”AllowSharpen” value=”false”/>
<Entry varId=”Virtual_SSAOSolution” value=”1″/>
<Entry varId=”AllowMotionBlur” value=”false”/>
<Entry varId=”AllowChromaticAberration” value=”false”/>
</Preset>
<Preset id=”2″ displayName=”high”>
<Entry varId=”AllowShafts” value=”true”/>
<Entry varId=”AllowAntialias” value=”true”/>
<Entry varId=”AllowBlur” value=”true”/>
<Entry varId=”AllowDOF” value=”true”/>
<Entry varId=”AllowSharpen” value=”true”/>
<Entry varId=”Virtual_SSAOSolution” value=”1″/>
<Entry varId=”AllowMotionBlur” value=”true”/>
<Entry varId=”AllowChromaticAberration” value=”true”/>
</Preset>
</PresetsArray>
Rendering presets in-depth
<Preset id=”0″ displayName=”low”>
<Entry varId=”Virtual_TexturesOptionVar” value=”0″/>
<Entry varId=”Virtual_LevelOfDetailOptionVar” value=”0″/>
<Entry varId=”Virtual_WaterOptionVar” value=”0″/>
<Entry varId=”Virtual_TerrainOptionVar” value=”0″/>
<Entry varId=”Virtual_ShadowsOptionVar” value=”0″/>
<Entry varId=”UseHairWorks” value=”false”/>
<Entry varId=”Virtual_GrassOptionVar” value=”0″/>
<Entry varId=”Virtual_FoliageVisibility” value=”0″/>
</Preset>
<Preset id=”1″ displayName=”medium”>
<Entry varId=”Virtual_TexturesOptionVar” value=”1″/>
<Entry varId=”Virtual_LevelOfDetailOptionVar” value=”1″/>
<Entry varId=”Virtual_WaterOptionVar” value=”1″/>
<Entry varId=”Virtual_TerrainOptionVar” value=”1″/>
<Entry varId=”Virtual_ShadowsOptionVar” value=”1″/>
<Entry varId=”Virtual_GrassOptionVar” value=”1″/>
<Entry varId=”Virtual_FoliageVisibility” value=”1″/>
</Preset>
<Preset id=”2″ displayName=”high”>
<Entry varId=”Virtual_TexturesOptionVar” value=”2″/>
<Entry varId=”Virtual_LevelOfDetailOptionVar” value=”2″/>
<Entry varId=”Virtual_WaterOptionVar” value=”2″/>
<Entry varId=”Virtual_TerrainOptionVar” value=”2″/>
<Entry varId=”Virtual_ShadowsOptionVar” value=”2″/>
<Entry varId=”Virtual_GrassOptionVar” value=”2″/>
<Entry varId=”Virtual_FoliageVisibility” value=”2″/>
</Preset>
<Preset id=”3″ displayName=”uber”>
<Entry varId=”Virtual_TexturesOptionVar” value=”3″/>
<Entry varId=”Virtual_LevelOfDetailOptionVar” value=”3″/>
<Entry varId=”Virtual_WaterOptionVar” value=”3″/>
<Entry varId=”Virtual_TerrainOptionVar” value=”3″/>
<Entry varId=”Virtual_ShadowsOptionVar” value=”3″/>
<Entry varId=”UseHairWorks” value=”true”/>
<Entry varId=”Virtual_GrassOptionVar” value=”3″/>
<Entry varId=”Virtual_FoliageVisibility” value=”3″/>
</Preset>
More extras
AllowSharpen=false
TextureMipBias=0
Finale pc version ja jaquote:
Die is al uit.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Finale pc version ja ja
Terwijl de day1 patch nog moet komen
Maar weet je zeker dat die screenshot er mee is genomen? En ik vind dat je het zelf moet ervaren ipv al die speculatiesquote:
kutten in ini's klinkt als beroerde console portquote:Op zondag 17 mei 2015 21:16 schreef Geralt het volgende:
Ik maak me al geen zorgen meer over een downgrade:
[..]
Daar gaat mijn nog te kopen 290x vast wel van zweten
Gewoon ini's klooien dus. Heerlijk
Juist niet! Deel 2 had ook een hoop ini settings die hem ver voorbij de max settings ingame kon tillen en deel 2 is pas later geport naar de consolesquote:Op zondag 17 mei 2015 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
kutten in ini's klinkt als beroerde console port
Lijkt mij dat het meer om stabiliteit gaatquote:Op zondag 17 mei 2015 21:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Juist niet! Deel 2 had ook een hoop ini settings die hem ver voorbij de max settings ingame kon tillen en deel 2 is pas later geport naar de consoles
Ik vertrouw een (grote) duitse PC hardware site welquote:Op zondag 17 mei 2015 21:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar weet je zeker dat die screenshot er mee is genomen? En ik vind dat je het zelf moet ervaren ipv al die speculaties
Ben echt benieuwd hoe mijn cpu het doetquote:Op zondag 17 mei 2015 21:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vertrouw een (grote) duitse PC hardware site wel
Aldus iemand van CDPRquote:We never switched the textures. On pc, you now have the option to activate "Ultra" quality textures with the full resolution. However, the difference that many people see with new and old footage was a strong sharpening filter in 2013 that looks awesome on screenshots and in short videos, but strains the eyes after a short while if there is a lot of movement (leaves and grass swaying in the wind as an example). That's why it was decided to tone that effect down.
However, people who really want to have it can of course use the Redkit to change the environment settings. It's just a matter of taste.
Kennelijk. Er is wel een optie van sharpening (die in die IGN video met die gast van CDPR erbij uit stond), maar ook met aan zou het dus minder zijn dan die versie van 2013. Die is ook wel erg, dus ik kan me het goed voorstellen dat het too much is om echt mee te spelenquote:Op zondag 17 mei 2015 22:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was dus niet stabiliteit maar anti eye bleeding
Maar ook vergeleken met december 2014 gameplay is het minder. De uitstel was toen volgens hun alleen bug fixes en met die sharpening worden gebouwen,gras enz niet oppeens veeel mooier en meer tesselated.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kennelijk. Er is wel een optie van sharpening (die in die IGN video met die gast van CDPR erbij uit stond), maar ook met aan zou het dus minder zijn dan die versie van 2013. Die is ook wel erg, dus ik kan me het goed voorstellen dat het too much is om echt mee te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |