abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2015 @ 09:12:20 #121
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_152669757
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 19:50 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dus introverte lelijke kneusjes hebben de stabielste huwelijken?
Of mensen die het hardste liegen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_152669897
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus introverte lelijke kneusjes hebben de stabielste huwelijken?
Of mensen die het hardste liegen?
en zwaargelovigen die niet mogen scheiden van hun geloof.
compact en kleverig.
  zondag 17 mei 2015 @ 09:41:56 #123
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152670039
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef vera166 het volgende:

[..]

Los van of je hier gelijk hebt (want ik denk er wel een beetje hetzelfde over maar ik link veel bedpartners niet direct aan weinig zelfrespect etc.), denk je niet dat vrouwen gewoon van seks kunnen houden met veel mensen en dat dan ook maar gewoon realiseren?

Ik vind het altijd zo vaag van mannen dat ze vinden dat vrouwen weinig bedpartners zouden moeten hebben omdat vrouwen vrij makkelijk aan seks kunnen komen. Als je ergens makkelijk aan kan komen betekent het toch niet dat je het dan maar moet laten ofzo :') .....
Nou ja, als zij dat zo makkelijk met jan en alleman willen doen, moetem ze dat uiteraard helemaal zelf weten. Ik hoop ook dat ze er bijzonder gelukkig van worden. Maar bij mij past het niet. Ik hoef geen meid die op eem avondje stappen even uitzoekt met welke relatief onbekende ze naar huis gaat. Ik hoef ook geen meid die, zoals hierboven geschetst werd, om de 3 maanden een andere relatie of scharrel heeft. Die dames zullen daar hartstikke gelukkig mee zijn en dat gun ik ze van harte maar dat slag mensen past niet bij mij.

Ha, dat is ook te koppelen aan zelfrespect. Ik respecteer mezelf genoeg om niet met zomaar iemand het bed in te duiken. Wie weet wat voor freak je daarmee binnenlaat, en wie weet wat voor ziektes je dan allemaal oploopt en wie weet welke smeerlap daar allemaal in is geweest. Dat doe ik mezelf niet aan. En ik respecteer mezelf genoeg om niet met zomaar iemand in een relatie te gaan, puur omdat de aandacht fijn is. Van die sletten die een week nadat het over is weer een nieuwe knul hebben opgedoken, zijn in een relatie omdat ze het nodig hebben dat iemand van ze houdt. Dan gaat het niet om de man maar om wat hij voor je voelt. Dat wordt natuurlijk nooit wat en komt enkel voort uit het feit dat je niet genoeg van jezelf houdt om alleen gelukkig te kunnen zijn.

Dat is allemaal niks vior mij en die dames zijn ook helemaal niks voor mij. Als je op een zekere leeftijd aankomt, is het niet gek dat de dames wat meer ervaring hebben. Ikzelf immers ook. Maar het moet wel een beetje normaal blijven. Ik ben nu 24 en als ik een dame van grofweg dezelfde leeftijd tegenkom die het met een man of 10 gedaan heeft, is dat nog wel prima. Heeft ze het er met 20 of meer gedaan, houdt het op.
Laffe huichelaar
  zondag 17 mei 2015 @ 11:27:42 #124
37769 erodome
Zweefteef
pi_152671941
Ik vind dat er een verschil zit tussen mannen die zelf ook niet van het rondwippen zijn en de mannen die wel zelf rondwippen.
Kan goed begrijpen dat de mannen die zelf niet zo van het rondwippen zijn een partner zoeken die er hetzelfde over denkt.
De mannen die wel zelf rondwippen kan ik niet begrijpen, als je zelf zo denkt over seks, waarom het dan een ander kwalijk nemen? Denk dat het vooral jaloezie is bij dat soort gasten, bang dat zij minder hebben gewipt, minder kunnen wippen. Dat is een nare soort nijd waar ik niets mee kan.

Voor mezelf, het maakt mij niet uit dat de meerderheid het niet zou zien zitten, heb immers de meerderheid niet nodig. Heb maar 1 persoon nodig die me neemt (hi hi) zoals ik ben.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_152672194
Man man man wat een gezever ik ben getrouwd met mijn slet :'),.. We hebben gewoon genoten van onze vrije tijd en geneukt wat we konden neuken ;(.

Wat had ik moeten doen dan? Een braaf muurbloempje moeten zoeken?
  zondag 17 mei 2015 @ 12:46:36 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_152673783
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 09:41 schreef timmmmm het volgende:
Dat is allemaal niks vior mij en die dames zijn ook helemaal niks voor mij. Als je op een zekere leeftijd aankomt, is het niet gek dat de dames wat meer ervaring hebben. Ikzelf immers ook. Maar het moet wel een beetje normaal blijven. Ik ben nu 24 en als ik een dame van grofweg dezelfde leeftijd tegenkom die het met een man of 10 gedaan heeft, is dat nog wel prima. Heeft ze het er met 20 of meer gedaan, houdt het op.
Maar staat dat dan op haar voorhoofd met hoeveel man ze het gedaan heeft?
  zondag 17 mei 2015 @ 13:20:31 #127
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152674614
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 12:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar staat dat dan op haar voorhoofd met hoeveel man ze het gedaan heeft?
Nou nee, maar van bepaalde dames weet je dat toch? Ik in ieder geval wel. En daar hoef ik dus al niet op. De vrouwen die er niet zo mee te koop lopen (en dit zijn er al veel minder), vind ik dan ook minder erg. Die kennen schaamte. Wat het ook is, is dat het niet zo erg is als je in je jonge jaren, 16-18, was, achteraf gezien, onverstandige dingen hebt gedaan maar zo niet meer bent. Dan kan je best op een behoorlijk hoog aantal komen, zonder dat ik het persoonlijk erg zou vinden.

Er speelt meer mee dan enkel het cijfer, maar het is voor mij wel een indicator
Laffe huichelaar
  zondag 17 mei 2015 @ 13:21:19 #128
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152674633
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 11:38 schreef Kandijfijn het volgende:
Man man man wat een gezever ik ben getrouwd met mijn slet :'),.. We hebben gewoon genoten van onze vrije tijd en geneukt wat we konden neuken ;(.

Wat had ik moeten doen dan? Een braaf muurbloempje moeten zoeken?
Ik hoop ook dat jullie samen zeer gelukkig zijn, maar jouw slet zou bij mij geen kans maken, want aan mij is dat niet besteed.
Laffe huichelaar
  zondag 17 mei 2015 @ 13:21:53 #129
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152674647
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 11:27 schreef erodome het volgende:
Ik vind dat er een verschil zit tussen mannen die zelf ook niet van het rondwippen zijn en de mannen die wel zelf rondwippen.
Kan goed begrijpen dat de mannen die zelf niet zo van het rondwippen zijn een partner zoeken die er hetzelfde over denkt.
De mannen die wel zelf rondwippen kan ik niet begrijpen, als je zelf zo denkt over seks, waarom het dan een ander kwalijk nemen? Denk dat het vooral jaloezie is bij dat soort gasten, bang dat zij minder hebben gewipt, minder kunnen wippen. Dat is een nare soort nijd waar ik niets mee kan.

Ik sluit me hier voor de volle 100% bij aan
Laffe huichelaar
pi_152674656
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat jullie samen zeer gelukkig zijn, maar jouw slet zou bij mij geen kans maken, want aan mij is dat niet besteed.
Wij hebben waarschijnlijk andere normen en waarden over seks. Eentje die niet te maken heeft met oordelen over maken over een karakter gebaseerd op aantal sekspartners.
  zondag 17 mei 2015 @ 13:24:13 #131
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152674702
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:22 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Wij hebben waarschijnlijk andere normen en waarden over seks. Eentje die niet te maken heeft met oordelen over maken over een karakter gebaseerd op aantal sekspartners.
Nou ja, daar heeft het juist alles mee te maken. Dat doe je zelf immers ook met je statement 'wat moet ik anders, een braaf muurbloempje zoeken?'

Ik ben veel gelukkiger met het brave muurbloempje dan met de slet.
Laffe huichelaar
pi_152674734
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou ja, daar heeft het juist alles mee te maken. Dat doe je zelf immers ook met je statement 'wat moet ik anders, een braaf muurbloempje zoeken?'

Ik ben veel gelukkiger met het brave muurbloempje dan met de slet.
Klopt ik doe vrolijk mee ja het blijft klb. Maar het aantal sekspartners zegt dus wat over iemands karakter :)?
  zondag 17 mei 2015 @ 13:26:09 #133
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152674757
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:25 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Klopt ik doe vrolijk mee ja het blijft klb. Maar het aantal sekspartners zegt dus wat over iemands karakter :)?
Dat is zeker een indicator ja
Laffe huichelaar
pi_152674782
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat is zeker een indicator ja
Noem eens wat karaktereigenschappen dan?
  zondag 17 mei 2015 @ 13:35:30 #135
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152674996
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:26 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Noem eens wat karaktereigenschappen dan?
Wat begrijp je niet aan het woord 'indicator'? Je kan uit het aantal sekspartners niet direct aanwijsbare eigenschappen destilleren. Wel zegt het wat in bredere zijn. Een losse seksuele moraal duidt ofwel uit een lossere algehele moraal dan voor mij wenselijk is ofwel op onzekerheid (bij mannen op een overdreven drang zichzelf te bewijzen (onzekerheid) en bij vrouwen de drang zich geliefd te voelen, al is het dan maar door een vreemde).

Dat zijn zaken waar ik geen zin in heb. Door die onzekerheid zouden de potentiele partners zich bijvoorbeeld zich bijvoorbeeld overdreven aanhankelijk of jaloers op kunnen stellen of heel vaak bevestiging nodig hebben.

Als het in plaats van de onzekerheid uit de oprecht lossere moraal voortkomt, hoef ik neem ik aan niet uit te leggen waarom dat niet compatibel is.

Waar ik me het meest aan erger, waar ik dus absoluut niet van hou zijn van die stelletjes die altijd overal aan elkaar moeten zitten, elkaar aflebberen enzo. Zelf zou ik dat dus nooit in het openbaar doen, dat hou ik liever privé. Die trek zal je bij mijn brave muurbloempje ook eerder vinden dan bij jouw slet.

Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar op zich vind ik het wel weer een lang genoege reactie. Nogmaals, ik gun dergelijke heren en dames alle geluk van de wereld, maar ik moet het niet.
Laffe huichelaar
pi_152675231
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan het woord 'indicator'?
Indicator van karaktereigenschappen ik zal de volgende keer onthouden alles voor te kauwen.
quote:
Je kan uit het aantal sekspartners niet direct aanwijsbare eigenschappen destilleren. Wel zegt het wat in bredere zijn. Een losse seksuele moraal duidt ofwel uit een lossere algehele moraal dan voor mij wenselijk is ofwel op onzekerheid (bij mannen op een overdreven drang zichzelf te bewijzen (onzekerheid) en bij vrouwen de drang zich geliefd te voelen, al is het dan maar door een vreemde).
Totale subjectieve onzin. Wij hebben beiden een heel erg sterk moraal over hoe om te gaan met veel dingen. Seks is daar eentje van ik ben nooit naar bed met iemand gegaan die er meer achter zou zoeken dan slechts een avontuurtje. Omdat dit tegen mijn moraal ingaat ;).

En bewijsdrang? Ik ken mannen waarvan ik vrij zeker weet dat ze in de 30+ zitten maar die het zelden of nooit zullen noemen. Seks is fijn, seks met nieuwe partners is interessant kan niet genoeg motivatie zijn in jouw optiek? Er moet iets mis zijn met mensen met een andere visie dan jij? Best wel verwerpelijk eigenlijk.
quote:
Dat zijn zaken waar ik geen zin in heb. Door die onzekerheid zouden de potentiele partners zich bijvoorbeeld zich bijvoorbeeld overdreven aanhankelijk of jaloers op kunnen stellen of heel vaak bevestiging nodig hebben.

Als het in plaats van de onzekerheid uit de oprecht lossere moraal voortkomt, hoef ik neem ik aan niet uit te leggen waarom dat niet compatibel is.

Waar ik me het meest aan erger, waar ik dus absoluut niet van hou zijn van die stelletjes die altijd overal aan elkaar moeten zitten, elkaar aflebberen enzo. Zelf zou ik dat dus nooit in het openbaar doen, dat hou ik liever privé. Die trek zal je bij mijn brave muurbloempje ook eerder vinden dan bij jouw slet.

Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar op zich vind ik het wel weer een lang genoege reactie. Nogmaals, ik gun dergelijke heren en dames alle geluk van de wereld, maar ik moet het niet.
En daarna nog een boel gebrabbel voortgeborduurd op je eerder ongefundeerde aanname's. Aangevuld met iets volkomen irrelevant als aflebberen.
  zondag 17 mei 2015 @ 13:44:41 #137
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152675296
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:42 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Indicator van karaktereigenschappen ik zal de volgende keer onthouden alles voor te kauwen.

[..]

Totale subjectieve onzin. Wij hebben beiden een heel erg sterk moraal over hoe om te gaan met veel dingen. Seks is daar eentje van ik ben nooit naar bed met iemand gegaan die er meer achter zou zoeken dan slechts een avontuurtje. Omdat dit tegen mijn moraal ingaat ;).

En bewijsdrang? Ik ken mannen waarvan ik vrij zeker weet dat ze in de 30+ zitten maar die het zelden of nooit zullen noemen. Seks is fijn, seks met nieuwe partners is interessant kan niet genoeg motivatie zijn in jouw optiek? Er moet iets mis zijn met mensen met een andere visie dan jij? Best wel verwerpelijk eigenlijk.

[..]

En daarna nog een boel gebrabbel voortgeborduurd op je eerder ongefundeerde aanname's. Aangevuld met iets volkomen irrelevant als aflebberen.
Ik zeg helemaal niet dat er iets mis is met die mensen, alleen dat ik die visie niet deel en dat dat genoeg is om het geen relatiemateriaal voor mij te vinden. Zoek ik liever iemand met mijn eigen visie
Laffe huichelaar
pi_152675370
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet dat er iets mis is met die mensen, alleen dat ik die visie niet deel en dat dat genoeg is om het geen relatiemateriaal voor mij te vinden. Zoek ik liever iemand met mijn eigen visie
Je maakt een complete karakterconstruct of ik corrigeer mezelf; karakterindicatie op de basis van seksueel moraal. Iets wat totaal stompzinnige bullshit is.

"Lossere moraal" "Onzeker" Srsly?
  zondag 17 mei 2015 @ 13:47:24 #139
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152675392
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:46 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Je maakt een complete karakterconstruct of correctie karakterindicatie op de basis van seksueel moraal. Iets wat totaal stompzinnige bullshit is.

"Lossere moraal" "Onzeker" Srsly?
Ik merk dat het gevoelig ligt.
Laffe huichelaar
pi_152675437
quote:
9s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik merk dat het gevoelig ligt.
Nee hoor, een lage tolerantie voor bullshit, je kan toch niet mensen compleet wegzetten en een karakteranalyse geven gebaseerd op niks.

Dat zo even zinnig zijn als ik zou zeggen: Mensen met weinig of geen bedpartners zijn onzeker over zichzelf.
  zondag 17 mei 2015 @ 13:51:41 #141
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152675539
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:48 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Nee hoor, een lage tolerantie voor bullshit, je kan toch niet mensen compleet wegzetten en een karakteranalyse geven gebaseerd op niks.

Dat zo even zinnig zijn als ik zou zeggen: Mensen met weinig of geen bedpartners zijn onzeker over zichzelf.
Nou ja, dat is inderdaad wel een dingetje ja. Ik denk dat inderdaad heel vaak voortkomt uit onzekerheid. Mensen die er toen ze jonger waren niet zo mee bezig waren of om een andere reden geen seks gehad hebben en daar later (lees: 20 en up) zo mee bezig zijn omdat ze zich als latere maagd abnormaal vinden etc dat er er uit onzekerheid een heel groot issue van maken waardoor ze het eigenlijk steevast voor zichzelf verpesten.

Dus dat zou eigenlijk best zinnig zijn ja, als je dat zou zeggen
Laffe huichelaar
  zondag 17 mei 2015 @ 13:53:02 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152675581
te veel of te weinig is immers nooit goed. Wat teveel of te weinig is, is dan weer in the eye of the beholder
Laffe huichelaar
pi_152675886
quote:
9s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou ja, dat is inderdaad wel een dingetje ja. Ik denk dat inderdaad heel vaak voortkomt uit onzekerheid. Mensen die er toen ze jonger waren niet zo mee bezig waren of om een andere reden geen seks gehad hebben en daar later (lees: 20 en up) zo mee bezig zijn omdat ze zich als latere maagd abnormaal vinden etc dat er er uit onzekerheid een heel groot issue van maken waardoor ze het eigenlijk steevast voor zichzelf verpesten.

Dus dat zou eigenlijk best zinnig zijn ja, als je dat zou zeggen
Het is en blijft een oordeel wat je vanwege een gebrek aan informatie niet kan vormen over een persoon. Raken we direct de kern waarom generaliseren een slecht idee is zelfs al zijn de aanname's waar (die vaak twijfelachtig zijn).

Elke persoon bestaat uit puzzelstukjes die zijn of haar karakter vormen. Seksuele moreel als indicator van iets zien op dat vervolgens te projecteren op een individu is en blijft ronduit ridicuul.
pi_152676199
Hoe druk mensen zich kunnen maken om andere meningen. :+ Ik heb nogal wat partners gehad en mijn vriend ook. Helemaal prima, we weten beide wat we wel en niet willen in bed en verder zijn we hele brave mensen. Lekker boeiend.
pi_152689732
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 09:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou ja, als zij dat zo makkelijk met jan en alleman willen doen, moetem ze dat uiteraard helemaal zelf weten. Ik hoop ook dat ze er bijzonder gelukkig van worden. Maar bij mij past het niet. Ik hoef geen meid die op eem avondje stappen even uitzoekt met welke relatief onbekende ze naar huis gaat. Ik hoef ook geen meid die, zoals hierboven geschetst werd, om de 3 maanden een andere relatie of scharrel heeft. Die dames zullen daar hartstikke gelukkig mee zijn en dat gun ik ze van harte maar dat slag mensen past niet bij mij.

Ha, dat is ook te koppelen aan zelfrespect. Ik respecteer mezelf genoeg om niet met zomaar iemand het bed in te duiken. Wie weet wat voor freak je daarmee binnenlaat, en wie weet wat voor ziektes je dan allemaal oploopt en wie weet welke smeerlap daar allemaal in is geweest. Dat doe ik mezelf niet aan. En ik respecteer mezelf genoeg om niet met zomaar iemand in een relatie te gaan, puur omdat de aandacht fijn is. Van die sletten die een week nadat het over is weer een nieuwe knul hebben opgedoken, zijn in een relatie omdat ze het nodig hebben dat iemand van ze houdt. Dan gaat het niet om de man maar om wat hij voor je voelt. Dat wordt natuurlijk nooit wat en komt enkel voort uit het feit dat je niet genoeg van jezelf houdt om alleen gelukkig te kunnen zijn.

Goed :) daar heb ik 0 commentaar op want je komt niet hypocriet over.

Dat is goed en dan mag je er wel zulke ideeën op na houden. Mannen die zelf ook de slet uithangen maar commentaar hebben op zulke vrouwen, die zijn echt waardeloos in mijn ogen.
  zondag 17 mei 2015 @ 20:20:06 #146
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152689753
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:19 schreef vera166 het volgende:

[..]

Goed :) daar heb ik 0 commentaar op want je komt niet hypocriet over.

Dat is goed en dan mag je er wel zulke ideeën op na houden. Mannen die zelf ook de slet uithangen maar commentaar hebben op zulke vrouwen, die zijn echt waardeloos in mijn ogen.
Helemaal mee eens
Laffe huichelaar
  zondag 17 mei 2015 @ 20:22:23 #147
45206 Pietverdriet
pi_152689878
Het is heerlijk om de slet uit te hangen en met jan en alleman te neuken.
pi_152690945
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef vera166 het volgende:

[..]

Los van of je hier gelijk hebt (want ik denk er wel een beetje hetzelfde over maar ik link veel bedpartners niet direct aan weinig zelfrespect etc.), denk je niet dat vrouwen gewoon van seks kunnen houden met veel mensen en dat dan ook maar gewoon realiseren?

Ik vind het altijd zo vaag van mannen dat ze vinden dat vrouwen weinig bedpartners zouden moeten hebben omdat vrouwen vrij makkelijk aan seks kunnen komen. Als je ergens makkelijk aan kan komen betekent het toch niet dat je het dan maar moet laten ofzo :') .....
Een meisje die veel seks heeft wordt gezien als een jongen die geen seks heeft. Dan ben je meestal gewoon een loser. Niet altijd, maar vaak wel.
  zondag 17 mei 2015 @ 20:59:38 #149
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_152691947
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 10:12 schreef jogy het volgende:
Veel plezier met je halve maagd die begint de giechelen als ze je pik zien en deze amper aan durft te raken of het mishandelt alsof ze het velletje van een bifi worstje eraf wil raggen.
Gezellig toch, gewoon lekker meegiechelen en haar daarna vormen naar eigen inzicht!
Krekker is de bom!
  zondag 17 mei 2015 @ 21:33:12 #150
45206 Pietverdriet
pi_152693711
Ik blijf me verbazen over de bekrompenheid van de jeugd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')