x3quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:08 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik spreek niet voor mezelf wat dit onderwerp betreft. Het is niets voor mij om met veel mannen naar bed te gaan.
maak je geen zorgen alleen arrogante sukkels op fok denken zoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dat sarcastisch? Je weet dat de meeste vrouwen waarmee jij het zult doen in je leven, voor jou een andere man in zich gehad hebben?
Vrouwen zijn geen onschuldige seksloze wezens die het alleen doen wanneer ze de ware gevonden hebben. Ik krijg het gevoel dat sommige mannen wel zo denken.
Je bent tenminste wel eerlijk en komt er openlijk voor uit. Kan je van veel van die hypocriete vrouwtjes niet zeggen. #kiloknallerneukvleesquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, zelfrespect wordt er weer tegenaan gegooid, natuurlijk.
niet veel denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:11 schreef vera166 het volgende:
[..]
Wat precies wil je x3 doen uit mijn post?
jij gaat er vanuit dat lekkere wijven die dat ook van zichzelf weten geen laag zelfbeeld kunnen hebben?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:00 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs voor een middelmatige chick is het geen enkel probleem om elke week met een andere kerel in bed te liggen.
Ik denk alleen niet dat dat zozeer een kwestie is van weinig zelfrespect bij vrouwen, want niet alleen vrouwen met een laag zelfbeeld duiken met jan en alleman het bed. Ook lekkere wijven, die dat dondersgoed van zichzelf weten, neuken zich vaak een slag in de rondte.
Het probleem dat mannen hebben met vrouwen met veel bedpartners ligt volgens mij bij het feit dat je per defintie slechts nummer zoveel bent bij haar. Hoe je het ook went of keert, je bent gewoon niet zo speciaal voor haar als je geweest zou zijn als je nummer drie oid was geweest. Hoe hard je ook tegen jezelf zegt dat dat bij jou niet zo is want bladieblalulverhaal.
Wat ik me echter afvraag is met wie al die vrouwen dan het bed in duiken, want het zijn er niet een paar die toch best een rij kerels hebben afgewerkt.
Volgens mij neukt een klein deel van de mannen zich echt een slag in de rondte, want het gros van de mannen weet echt niet zo veel vrouwen te scoren (dat is beslist niet uitsluitend een fokkertjesprobleem). Dit laatste dus in tegenstelling tot een groot deel van de vrouwen...
Dit dusquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:57 schreef CoolGuy het volgende:
Is het niet gewoon zo dat de mannen die hier een probleem mee hebben mannen zijn die zelf nog niet al te veel bedpartners gehad hebben en zich min of meer een beetje bedreigd voelen?
Of ze zijn gewoon jaloers dat ze zelf niet hebben kunnen neuken.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:57 schreef CoolGuy het volgende:
Is het niet gewoon zo dat de mannen die hier een probleem mee hebben mannen zijn die zelf nog niet al te veel bedpartners gehad hebben en zich min of meer een beetje bedreigd voelen?
Exact. Altijd mooi, zitten ze achter zo'n meid aan, want als die meid tegen hun zou zeggen van 'hey, ga je met me mee vanavond?' dan zouden ze écht geen nee zeggen, maar als ze die meid niet kunnen krijgen dan treedt de cognitieve dissonantie in werking, want dan is het ineens zo dat ze daar 'toch al geen behoefte aan hadden, aan zo'n slet' bla dit bla datquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon jaloers dat ze zelf niet hebben kunnen neuken.
waarom zou je tegen iedereen net wie je seks hebt zeggen dat je van hem/ haar houdt?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:33 schreef Teydelyk het volgende:
Wat zou je als vrouw denken van een man die al tegen 100 vrouwen heeft gezegd dat hij van haar houdt? Wat een mafkees. Te vrijgevig met zijn liefde, minder waard, betekenisloos.
Was op vakantie met een paar mensen waaronder een koppeltje en de vrouw in kwestie kon maar niet van mij afblijven, heel de tijd kusjes geven en knuffelen en zo. Walgelijk gewoon.
Sowieso, hoe weten ze precies hoeveel bedpartners een willekeurige meid gehad heeft? Vragen ze altijd een CV en referenties bij het versieren?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Exact. Altijd mooi, zitten ze achter zo'n meid aan, want als die meid tegen hun zou zeggen van 'hey, ga je met me mee vanavond?' dan zouden ze écht geen nee zeggen, maar als ze die meid niet kunnen krijgen dan treedt de cognitieve dissonantie in werking, want dan is het ineens zo dat ze daar 'toch al geen behoefte aan hadden, aan zo'n slet' bla dit bla dat![]()
Nee je hebt geen probleem met een womanizer maar als jouw vriendje al 100 exen heeft, geloof je hem dan nog als hij verklaart echt van jou te houden?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom zou je tegen iedereen net wie je seks hebt zeggen dat je van hem/ haar houdt?
En ik heb geen probleem met n man die veel vrouwen heeft gehad.![]()
Ik denk eigenlijk dat het het type vrouwen zijn die ze te hoog gegrepen achten voor zichzelf, en dat dus vóóraf al bedenken, zo van 'ik ga het niet eens proberen want she's way out of my league' maar dat dan voor zichzelf recht moeten lullenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sowieso, hoe weten ze precies hoeveel bedpartners een willekeurige meid gehad heeft? Vragen ze altijd een CV en referenties bij het versieren?
ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:49 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Nee je hebt geen probleem met een womanizer maar als jouw vriendje al 100 exen heeft, geloof je hem dan nog als hij verklaart echt van jou te houden?
[ afbeelding ]
Ik heb t niet over sekspartners maar echt 100 relaties.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja.
Ik weet gewoon dat ik leuk ben en goed in de markt lig, dus waarom zou ik het niet geloven?
T wordt wel twijfelachtig als hij ze ook allemaal exen gaat noemen, maar t gros van de mannen zal dat niet doen.
Hehe.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:12 schreef jogy het volgende:
Vrouwen met een sletverleden zijn juist geil en goed ingewerkt. Zolang er geen vuisten bij zijn komen kijken of afgestane baby's zal je er ook weinig van merken verder. Behalve dan dat ze beter weet wat ze zelf lekker vind en weet wat jij lekker vind.
Veel plezier met je halve maagd die begint de giechelen als ze je pik zien en deze amper aan durft te raken of het mishandelt alsof ze het velletje van een bifi worstje eraf wil raggen.
daar ging t helemaal niet over en dat is ook nagenoeg onmogelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:54 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ik heb t niet over sekspartners maar echt 100 relaties.
...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar ging t helemaal niet over en dat is ook onmogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |