3 tochquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:07 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Sekspartners bij vrouwen 7 keer zo veel als ze zeggen.
Sekspartners bij mannen 7 keer zo weinig als ze zeggen.
plus minusquote:
Verzonnen topic dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:55 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Nu heb ik ook wel sex gehad
Dit.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:12 schreef jogy het volgende:
Vrouwen met een sletverleden zijn juist geil en goed ingewerkt. Zolang er geen vuisten bij zijn komen kijken of afgestane baby's zal je er ook weinig van merken verder. Behalve dan dat ze beter weet wat ze zelf lekker vind en weet wat jij lekker vind.
Veel plezier met je halve maagd die begint de giechelen als ze je pik zien en deze amper aan durft te raken of het mishandelt alsof ze het velletje van een bifi worstje eraf wil raggen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:12 schreef jogy het volgende:
Vrouwen met een sletverleden zijn juist geil en goed ingewerkt. Zolang er geen vuisten bij zijn komen kijken of afgestane baby's zal je er ook weinig van merken verder. Behalve dan dat ze beter weet wat ze zelf lekker vind en weet wat jij lekker vind.
Veel plezier met je halve maagd die begint de giechelen als ze je pik zien en deze amper aan durft te raken of het mishandelt alsof ze het velletje van een bifi worstje eraf wil raggen.
Klinkt geil.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:12 schreef jogy het volgende:
Daarom zijn die ook wel leuk als scharrel... Ik zeg nergens dat je er geen seks mee moet hebben. Maar als relatie wil je toch wel iemand met wat meer zelfrespect. Lijkt mij. Maargoed, blijkbaar vinden "jullie" van niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:12 schreef jogy het volgende:
Wat heeft sletverleden met zelfrespect te maken?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:44 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Daarom zijn die ook wel leuk als scharrel... Ik zeg nergens dat je er geen seks mee moet hebben. Maar als relatie wil je toch wel iemand met wat meer zelfrespect. Lijkt mij. Maargoed, blijkbaar vinden "jullie" van niet.
De kans dat ik een soa heb opgelopen is zojuist aanzienlijk groter geworden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:11 schreef Toto69 het volgende:
When a girl tells you how many guys she has slept with. Multiply it by three.
Ah, zelfrespect wordt er weer tegenaan gegooid, natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:44 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Daarom zijn die ook wel leuk als scharrel... Ik zeg nergens dat je er geen seks mee moet hebben. Maar als relatie wil je toch wel iemand met wat meer zelfrespect. Lijkt mij. Maargoed, blijkbaar vinden "jullie" van niet.
Doet TS toch niet, daar is het een te grote auti voorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:41 schreef geevee het volgende:
Als jij met haar gaat wippen heb je de rij weer groter gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |