Hoe zie jij daar X-com in?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:17 schreef PirE het volgende:
www.adventfuture.org
Teaser van 2k voor een nieuwe X-com game.
Komt uit de 2k newsletter en die zullen geen reclame maken voor ubisoft.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:28 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Hoe zie jij daar X-com in?
Mij doet het veel meer denken aan Abstergo uit Assassin's Creed
Ik zei ook niet dat het ubisoft was, maar dat het qua stijl wel leek op hoe zij Abstergo presenteren......quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Komt uit de 2k newsletter en die zullen geen reclame maken voor ubisoft.
Hoop kleine dingetjes, die wereldbol is in de X-com stijl en het font ook. Het gebruik van "we are watching", in enemy unknown hoor je constant "we will be watching".
Weet je zeker dat je verder gaat met de installatie en niet dat je continu de installatie opnieuw start vanaf het begin?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik probeer bij mijn broertje Windows 7 te installeren via USB, onlangs Windows 8 geïnstalleerd en dat ging probleemloos. Maar nu zegt hij tijdens het installeren dat hij af en toe opnieuw moet opstarten maar er komt geen vooruitgang. Nu zit de SSD gewoon vol (64GB) terwijl hij ongeveer 20-25GB in beslag zou moeten nemen. Iemand een idee?
probeer het in ide mode zonder ahciquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik probeer bij mijn broertje Windows 7 te installeren via USB, onlangs Windows 8 geïnstalleerd en dat ging probleemloos. Maar nu zegt hij tijdens het installeren dat hij af en toe opnieuw moet opstarten maar er komt geen vooruitgang. Nu zit de SSD gewoon vol (64GB) terwijl hij ongeveer 20-25GB in beslag zou moeten nemen. Iemand een idee?
Ik denk het laatste maar ik kan nergens anders op klikken of wat dan ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je verder gaat met de installatie en niet dat je continu de installatie opnieuw start vanaf het begin?
zo dra hij de eerste keer opnieuw opstart, even de installatiemedia verwijderenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik denk het laatste maar ik kan nergens anders op klikken of wat dan ook.
SSD formatteren, kan windows install zelf ook wel,quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Ook gehad op de Lynx inderdaadquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:01 schreef mschol het volgende:
http://store.steampowered.com/app/346850/
Awesome!, die heb ik nog op mijn atari lynx
ik heb em eens gehaald maar deze versie haalt het niet bij die van de lynxquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ook gehad op de Lynx inderdaad
Goed apparaat voor zijn tijd.
V.
http://www.reddit.com/r/S(...)firmation_for_trade/quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:07 schreef AntiChrist7 het volgende:
Hoelang is dat al dat je confirmation mails hebt voor trades? of is het enkel als 1 partij niets geeft/het een gift is?
Ah wist ik niet, ik geef niet zoveel weg. :pquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/S(...)firmation_for_trade/
zo'n 4 maanden?
nope, niet intressant genoeg..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mensen die nog de Humble Weekly Bundle aangeschaft hebben?
ik wist het ook niet hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:12 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Ah wist ik niet, ik geef niet zoveel weg. :p
Maar toch iemand blij kunnen maken met 50% voor I am Bread
Nope.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:38 schreef SSJKliko het volgende:
Ik wil de Witcher 3 heel graag hebben, maar ik zag nu dat hij goedkoper was op GOG dan op steam.. Maar ik vind het wel fijn dat Steam je savegames opslaat en dat ze een achievementsystem hebben, heeft GOG dat ook?
GOG heeft sinds kort een beta uitgebracht van Galaxy. Hun eigen 'Steam' als het ware. Het is een volledig optionele client die spellen bijhoudt, installeert, updatet. Ik zie in ieder geval al Achievements staan als een van de functies. Cloud-opslag van saves zo te zien (nog?) niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:38 schreef SSJKliko het volgende:
Ik wil de Witcher 3 heel graag hebben, maar ik zag nu dat hij goedkoper was op GOG dan op steam.. Maar ik vind het wel fijn dat Steam je savegames opslaat en dat ze een achievementsystem hebben, heeft GOG dat ook?
Ja, louter voor COH2 eigenlijk, de andere twee heb ik weggegevenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mensen die nog de Humble Weekly Bundle aangeschaft hebben?
Hmm okay, deels dus wel maar helaas geen cloud saves. Misschien even de steam summersale afwachten dan, voordat ik wat beslisquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
GOG heeft sinds kort een beta uitgebracht van Galaxy. Hun eigen 'Steam' als het ware. Het is een volledig optionele client die spellen bijhoudt, installeert, updatet. Ik zie in ieder geval al Achievements staan als een van de functies. Cloud-opslag van saves zo te zien (nog?) niet.
Zo fucking vet he, gisteren na een bierfestival de film opgezet, half uur alleen maar gelachen!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Beetje ongerelateerd maar toch ook niet..
Jaren 80' arcadekasten, powerglove, kung fu en synthesizers..
Ook op Steam
En de soundtrack:
by The Hoffmeister
Dat wist ik al wel, alleen nog nooit gedaan.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:56 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ben er gisteren dus, 3 jaar na datum, achter gekomen dat Portal 2 nog coop kamers heeft nadat je de main course hebt gedaan
vorig jaar begon die dus op 17 juni, dus wel vroeg, maar tis natuurlijk wel mogelijk.. wellicht wil steam de sale ook naar voor de zomervakantie verplaatsen..quote:Op zondag 31 mei 2015 22:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is dat niet heel vroeg, voor een Summer Sale?
V.
Sowieso minimaal 240GB nemen, 120 zit zo vol, ook al installeer je er geen games/programma's op en zet je je desktop/my docs op een andere schijf.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:17 schreef Beach het volgende:
http://tweakers.net/categ(...)5j7636aGvqE_NCTfv_Q8
ik ben op zoek naar een nieuwe ssd welke zal ik nemen
Samsung of die SanDisk ultra.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:17 schreef Beach het volgende:
Ik heb 16,2TB in mijn pc en dat is aardig snel volquote:Op maandag 1 juni 2015 17:11 schreef AntiChrist7 het volgende:
120 is inderdaad snel vol hoor met de games van tegenwoordig
Hoe krijg jij een 120 GB SSd vol met alleen windows?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sowieso minimaal 240GB nemen, 120 zit zo vol, ook al installeer je er geen games/programma's op en zet je je desktop/my docs op een andere schijf.
Adobe-programma's moéten op je c:\-schijf anders krijg je een heleboel shit niet werkendquote:Op maandag 1 juni 2015 17:58 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hoe krijg jij een 120 GB SSd vol met alleen windows?
Ik draai al jaren op dezelfde 64 GB ssd en installeer daar al mijn programma's op. Word docs en shite gaat allemaal op hdd
Nu 50 v 60 gebruikt.
30 lukt ook nog wel maar dan wordt het erg krap, dan kun je echt alleen maar windows word en een select aantal programmas doen, maar met 60 moet je ruim kunnen.
uit dat lijstje zou ik crucial aanraden, goede ssd'squote:Op maandag 1 juni 2015 16:17 schreef Beach het volgende:
Ok, ik doe niks met video en beeld editing dus ja, audio meuk dan weer wel maar daar valt het nog wel mee met programma grootte.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Adobe-programma's moéten op je c:\-schijf anders krijg je een heleboel shit niet werkend
Appdata en roaming blijven altijd op je c:
Met 10GB vrij zou ik direct vervangen. Ik heb nu 133GB van mijn 223GB vrij en dat vind ik wel een goede marge.
Sandisk heb ik alleen ervaring met usb-sticks. Wel goede ervaring trouwens, zojuist een 64 gb-stickje uit de wasmachine gevist, en die deed het gewoon nogquote:
in lego universe kon je zelf bouwen.. maar daar hadden ze last van penissen..quote:Op maandag 1 juni 2015 21:46 schreef JimmyJames het volgende:
Eigenlijk vreemd dat ze er niet eerder mee zijn gekomen. Lego en crafting zoals in Minecraft dat ligt behoorlijk voor de hand, zou je denken.
You must construct additional pylons.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:02 schreef mschol het volgende:
tis weer eens zover.. ik kan niks afrekenen bij steam..
afgelopen maanden gebeurd dit om de haverklap..
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
You must construct additional pylons.
terwijl, als ik elders wat koop er geen enkel probleem isquote:The payment processor has reported a problem with the funding source associated with your account. Please select a different payment method or update your funding source with PayPal and try again.
ze beschermen je tegen jezelf denk ikquote:Op maandag 1 juni 2015 22:02 schreef mschol het volgende:
tis weer eens zover.. ik kan niks afrekenen bij steam..
afgelopen maanden gebeurd dit om de haverklap..
Ziet er uit als een matige Minecraftkloonquote:Op maandag 1 juni 2015 20:49 schreef mschol het volgende:
http://store.steampowered.com/app/332310/
insta-buy
Minecraft is een digitale lego-kloonquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er uit als een matige Minecraftkloon
Hebben!! Nog even wachten op loonquote:Op maandag 1 juni 2015 20:49 schreef mschol het volgende:
http://store.steampowered.com/app/332310/
insta-buy
Dit vind ik er wel fijner uitzien. Minecraft heb ik nog nooit overwogen om te kopen, maar deze Lego-game staat alvast wel op de Steam wishlistquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er uit als een matige Minecraftkloon
Binnen 14 dagen, minder dan 2 uur gespeeld. Prima beginquote:http://store.steampowered.com/steam_refunds/
You can request a refund for nearly any purchase on Steam—for any reason. Maybe your PC doesn't meet the hardware requirements; maybe you bought a game by mistake; maybe you played the title for an hour and just didn't like it.
It doesn't matter. Valve will, upon request via help.steampowered.com, issue a refund for any reason, if the request is made within fourteen days of purchase, and the title has been played for less than two hours. There are more details below, but even if you fall outside of the refund rules we’ve described, you can ask for a refund anyway and we’ll take a look.
You will be issued a full refund of your purchase within a week of approval. You will receive the refund in Steam Wallet funds or through the same payment method you used to make the purchase. If, for any reason, Steam is unable to issue a refund via your initial payment method, your Steam Wallet will be credited the full amount. (Some payment methods available through Steam in your country may not support refunding a purchase back to the original payment method. Click here for a full list.)
quote:We do not consider it abuse to request a refund on a title that was purchased just before a sale and then immediately rebuying that title for the sale price
ik vraag mij af of dit speciaal voor de EU geldt het zou mij niks verbazen, tenzij steam inderdaad met een charme offensief is begonnen..quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Binnen 14 dagen, minder dan 2 uur gespeeld. Prima begin
Opmerkelijk:
[..]
Is volgens mij wereldwijd.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij af of dit speciaal voor de EU geldt het zou mij niks verbazen, tenzij steam inderdaad met een charme offensief is begonnen..
Volgens mij gewoon eu regels. Je hoeft als consument ook geen reden op te geven waarom je een refund wil, dus die abuse regel is overbodig, al schept het wel duidelijkheid.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij af of dit speciaal voor de EU geldt het zou mij niks verbazen, tenzij steam inderdaad met een charme offensief is begonnen..
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand interesse? Keys die al unlocked zijn zijn door mij gebruikt.
Helaas al weggegeven!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:50 schreef prefix1 het volgende:
Ik zal graag company of heroes complete edition willen:) ik zal je eeuwig dankbaar zijn haha kan je me een pmetje sturen met de key? Mvg
[..]
Goede start indeed. Alleen binnen 14 dagen. Ik heb ook spellen die ik al langer dan 14 dagen heb en niet gespeeld heb. Maar goed ik begrijp van ze dat je niet voor eeuwig dingen kan terugbrengen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Binnen 14 dagen, minder dan 2 uur gespeeld. Prima begin
Opmerkelijk:
[..]
Ik zou als ik jou was eerst het basis spel kopen. En als je het leuk vind, er een uitbereiding erbij kopen. ETS2 komt om de haverklap in de sale, dus je hoeft er dan toch niet lang op te wachten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:45 schreef Verbal het volgende:
Even een vraagje... Ik ga er vanuit dat ETS2 ongetwijfeld weer in de sale komt... Alleen de basis doen, of zit er nog interessante en onmisbare DLC bij?
V.
Space marine?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand interesse? Keys die al unlocked zijn zijn door mij gebruikt.
You got mail!quote:
Ik zie alvast wat leuke klassieke Lucasfilm point&click games staan die ik wilquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:13 schreef djkoelkast het volgende:
Als 'ie maar in de summer sale komt voor -70%
Voor 55 euro heb je ook een originele Xbox One of PS4 controller. Op dat segment mikken ze dus blijkbaar.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:10 schreef djkoelkast het volgende:
De steamcontroller is te pre-orderen!
ditquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:13 schreef djkoelkast het volgende:
Als 'ie maar in de summer sale komt voor -70%
ze zullen flink hun best moeten doen in die prijsklasse daardoorquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor 55 euro heb je ook een originele Xbox One of PS4 controller. Op dat segment mikken ze dus blijkbaar.
Ik vind die Steamcontroller wel echt heel veel toffer dan een xbox/ps-controllerquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zullen flink hun best moeten doen in die prijsklasse daardoor
kan je die spellen streamen via steam? dan wel, anders kan je het vergeten denk ik:quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Op het moment heb ik geen behoefte aan een nieuwe controller, maar die Steam Link heeft wel mijn aandacht. Ik zit al een tijdje te zoeken naar een goeie streaming oplossing en dit zou het wel eens kunnen zijn. De grote vraag is alleen, streamt ie alleen games die je bezit op Steam, of streamt ie elke game ook buiten Steam om?
quote:Neem je collectie van PC-spellen met je mee naar de woonkamer. Verbind gewoon Steam Link met je tv en thuisnetwerk en krijg toegang tot je volledige game-bibliotheek en de gehele Steam-catalogus, allemaal vanaf de beste stoel in het huis.
tis een controller met een gimmick (touchpads) en ik denk dat het, voor een controller, ook gelijk de "downfall" zou kunnen gaan betekenen, het is onlogisch om iets zonder fysieke feedback te gebruiken.. (en nee, een trilling is niet de fysieke feedback die ik bedoel)quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind die Steamcontroller wel echt heel veel toffer dan een xbox/ps-controller
Zoals ik het gezien heb is het niet alleen maar touch, maar dat je ook echt wel iets voelt, dat je vinger er een beetje in zakt, maar wellicht heb ik iets ouds gezien of het totaal verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je die spellen streamen via steam? dan wel, anders kan je het vergeten denk ik:
[..]
[..]
tis een controller met een gimmick (touchpads) en ik denk dat het, voor een controller, ook gelijk de "downfall" zou kunnen gaan betekenen, het is onlogisch om iets zonder fysieke feedback te gebruiken.. (en nee, een trilling is niet de fysieke feedback die ik bedoel)
waarom zou men anders een mechanisch toetsenbord hip vinden?
of ik heb het verkeerd begrepen.. maar ik dacht echt dat het een touchpad is waar met forcefeedback achtige trillingen feedback werd gegeven..en dat lijk mij totaal niet geschikt voor een controller.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zoals ik het gezien heb is het niet alleen maar touch, maar dat je ook echt wel iets voelt, dat je vinger er een beetje in zakt, maar wellicht heb ik iets ouds gezien of het totaal verkeerd begrepen.
Spullen pre-orderen...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
Steamcontroller besteld![]()
Nu nog 4 maanden wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |