Waarom betrek jij Ajax erbij?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax heeft ook nergens recht op met hun aidsspel
Fred Rutten football geniusquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze zouden die beker aan Feyenoord moeten geven
Ik ben de draad helemaal niet kwijt. In onze conversatie heeft het geen enkel moment over Ajax gegaan. Ik zou neit weten waarom je die er opeens wel bij zou moeten betrekken.quote:
We maakten zeker kans alleen had ik die wedstrijd al snel het gevoel dat ze er zelf niet in geloofden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:10 schreef Collide het volgende:
[..]
Laatste weken presteren ze helemaal niets meer. Maar ze hebben wel pech gehad met de loting en de thuiswedstrijd tegen Roma want ze maakte zeker kans.
Ik ga het gewoon even op rtl7 terugkijken.quote:
Nee, ik wacht tot volgende week tot het echt om de knikkers gaat. Dat hele voorspel van de afgelopen weken boeit toch niet. Ik heb vorige week wel gekeken of Taylor er dan echt voor het eerst sinds 2005 er uit zou gaan voor de play-offs begonnen.quote:
gaan we samen kijken dan en posten?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon even op rtl7 terugkijken.
Okequote:
Sevilla heerlijk ploegje maatquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooi Djnepr in de finale
Die ga ik dus niet kijken
Lekker ontregeld door dat grauwe Oostblokclubjequote:Op donderdag 14 mei 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sevilla heerlijk ploegje maat
Juve - Djepper lijkt me een lollig affichequote:Op donderdag 14 mei 2015 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, welke supercup moet er komen?
barça - sevilla
barça - dnipro-troep
juve - sevilla
juve - dnipro-troep
Nee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:30 schreef Vasion het volgende:
Heeft Sevilla eigenlijk al een keer verloren in dit Europa League seizoen?
Dat was tegen C-Villa, want ze speelden met een C-teamquote:
Nouja goed, een keer verliezen kan. Maar ze zijn desondanks natuurlijk als eerste in hun groep geëindigd toch?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was tegen C-Villa, want ze speelden met een C-team
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nouja goed, een keer verliezen kan. Maar ze zijn desondanks natuurlijk als eerste in hun groep geëindigd toch?
Iedereen die voor het voetbal isquote:
Dan ben je morgen ook voor NAC Breda.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen die voor het voetbal is
Ik kijk morgen niet, maar: Jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ben je morgen ook voor NAC Breda.
#Kotsenopprofessioneelvoetbal
Avondje NAC?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ben je morgen ook voor NAC Breda.
#Kotsenopprofessioneelvoetbal
Doe eens normaal tegen Rolandquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Hou je die act dat je gaat eten als de wedstrijd begint nog steeds vol?!
Ik hoor nu al heel de dag dat gezeik om FIFA jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja laten we het over Djneper hebben ipv Blatter bash
TRquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zou jij zo vriendelijk willen zijn eens even JE BEK een tijdje te houden?
Ik wel en verwacht zeer strenge sanctiesquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jou op je gedrag aanspreken vind ik niet echt een overtreding.
Er is iets dat heet een reclameblok. Google helpt je verder wel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Hou je die act dat je gaat eten als de wedstrijd begint nog steeds vol?!
Ajax - Feyenoordquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit had wolfsburg tegen sevilla moeten zijn.
Of ajax-psv
Nou zeg.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kom ik na het zien van die TR hier vol verwachting binnen, is het waardeloos
Ben je eindelijk eens aanwezig om een TR af et handelen is het een nep-TR.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het valt wel vaker tegen als het die user is die de TR zetquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat ie echt een TR maken. Mi gado.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hallo grote vriendquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je eindelijk eens aanwezig om een TR af et handelen is het een nep-TR.
Probeer jij nou ordinair te stoken?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Zet hij echt serieus topicreports?
Ik kan me toch herinneren dat topicreports die onnodig zijn, banwaardig bestempeld worden.
Niet altijdquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan me toch herinneren dat topicreports die onnodig zijn, banwaardig bestempeld worden.
Kom, we gaan hem slaan.quote:
Dit klopt idd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
HAHA WAT EEN HYPOCRIET ZEGquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:11 schreef Evertjan het volgende:
BREAKING NEWS JOHAN DERKSEN HEEFT HAARLAK IN ZIJN HAAR!!!!!
Dat weet je als ie van rickertman komtquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
TR, provocerenquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat weet je als ie van rickertman komt
Eetsmakelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gehakt met rijst en nog wat groente
ik word nu uitgelachen
Pindakaas met nootjesquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zit aan het meergranenbrood met pindakaas (met stukjes noot uiteraard). Puur genot.
Is lekker tochquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb macaroni gegeten.
Kom tot mij. Lach me uit. Bespuug me.
hier doe ik altijd nog plakjes banaan opquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zit aan het meergranenbrood met pindakaas (met stukjes noot uiteraard). Puur genot.
Gewoon droge macaroni? Dat is best gayquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb macaroni gegeten.
Kom tot mij. Lach me uit. Bespuug me.
Zoals pindakaas ook heel lekker is. Ik kan mij geen dag herinneren dat ik er niet ontbeten mee hebquote:
WHAT THE FUCKquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:15 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
hier doe ik altijd nog plakjes banaan op
Sinds wanneer is macaroni droog?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon droge macaroni? Dat is best gay
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede camera die scherm en groot fotografeert.quote:
Thanks, maar tegen een Spaghetti Bolognese, meergranenbrood met pindakaas (met stukjes noot uiteraard), macaroni, aardappels met spinazie en worst kan ik niet op.quote:
Wat dan? vertelquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er natuurlijk saus/vlees bij, Davy.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede camera die scherm en groot fotografeert.
Mag ik vragen welke je hier gebruikt hebt?
Wanneer gooi je er weer een leuke stelling er tegenaan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:16 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Rickertman96 een droeftoeter eerste klas.
Ik vind Kopsterk een droeftoeter eerste klas.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:16 schreef Kopsterk het volgende:
Scherm en groot?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede camera die scherm en groot fotografeert.
Mag ik vragen welke je hier gebruikt hebt?
Stijn ook.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:16 schreef Kopsterk het volgende:
Sow, da's lang geledenquote:
Oei, de 'watjezegtbenjezelf'-countertactiek. Hmm, hier heb ik even geen antwoord op.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:17 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik vind Kopsterk een droeftoeter eerste klas.
Ik ook.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:17 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik vind Kopsterk een droeftoeter eerste klas.
Mooi zo, nu stil graag.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Oei, de 'watjezegtbenjezelf'-countertactiek. Hmm, hier heb ik even geen antwoord op.
Dat vind ik het lekkerst bij pasta.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, dat deed mijn moeder vroeger ook altijd erbij. Ik doe altijd gehakt met tomatensaus
Ja, maar.. uhm.. je moeder.quote:
Ehm...quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik het lekkerst bij pasta.
TR.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, maar.. uhm.. je moeder is een hoer?
Als iemand pijnboompit zegt, denk ik meteen aan Hans Teeuwen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe meestal kip/pesto/pijnboompitten
Die is lekker inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Deze
Geen dank voor de kooktips
Je kunt ook zelf saus maken van gezeefde tomaten, luie donderquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Deze
Dit moet ik proberen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Deze
Ik ben geen vrouw.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf saus maken van gezeefde tomaten, luie donder
Ik heb alles genoteerdquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit moet ik proberen.
Pax en Johannes zullen dat natuurlijk ook doen.
Vrouwen kunnen niet koken, die kunnen alleen poetsen en strijkenquote:
Volgend jaar schiet Gudelj in de 93e minuut een vrije trap erin in Basel, het hart van voetballand.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
Je zou toch zeggen dat het een Nederlandse club ook een keer moet lukken om de EL te winnen in de komende pak 'em beet vijftien jaar.
Eens.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Leo Driessen is een zwakke en irritante commentator.
Doe er anders een polletje bij ouwe reus, in het kader van hoogwaardige onderzoeksjournalistiek.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
In Basel wint Baselquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgend jaar schiet Gudelj in de 93e minuut een vrije trap erin in Basel, het hart van voetballand.
De tegenstander mag je zelf raden.
Leo heeft een lager uurloon in vergelijking met El Sierdquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 27-05-2015 om 20:25:01OFFICIEEL | Dick Advocaat is volgend seizoen géén manager van Sunderland http://t.co/3staACMp0a http://t.co/YlMs7GWhbs reageer retweet
Lijkt me zwaar terechtquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Leo heeft een lager uurloon in vergelijking met El Sierd
Oldenburger?quote:
Dat kon je het best merken toen Henk de Jong hem in oktober iets vroeg over Atleti - Juventus. Toen zat Henk met een big smile een verhaal te vertellen met als essentie dat hij het een afgrijselijke wedstrijd vond en Derksen viel daarna wel ernstig door de mandquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:30 schreef Rickertman96 het volgende:
Derksen kijkt geen buitenlands voetbal
Luiz verkopen voor 50 miljoen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:31 schreef Kopsterk het volgende:
Mourinho heeft gewoon de juiste spelers binnengehaald en verkocht bij Chelsea.
Filmpje?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kon je het best merken toen Henk de Jong hem in oktober iets vroeg over Atleti - Juventus. Toen zat Henk met een big smile een verhaal te vertellen met als essentie dat hij het een afgrijselijke wedstrijd vond en Derksen viel daarna wel ernstig door de mand.
PowerLoungen is dan ook in het Ajax topic altijd in topvorm.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
PowerLoungen en ik hebben een hekel aan dat Lidl-jongetje.
Nieuwenburg, elkhatabbi, kooijemansquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar zaten wel wat namen bij hoor
Mendes da Silva, Winter, Blinker, Boukhari, De Fauw. Koevergod
Bezzai, Bram Marbusquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nieuwenburg, elkhatabbi, kooijemans
Apenaids ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind die Lays-reclame ook weerzinwekkend.
BUUT VRIJ IN JE HOL.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben terug van mijn hond uitlatenHij is vandaag 8 geworden.
Now kissquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Apenaids ja.
Jij hebt echt over veel dingen dezelfde mening als ik
Gefeliciteerd met dit heugelijke nieuws.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Paprika, Cheese & Onion en Bolognese.quote:
Gefeliciteerd Davyquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met dit heugelijke nieuws.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.In hondenjaren of in mensenjaren?
Dankjequote:
Het tweedequote:Op woensdag 27 mei 2015 20:38 schreef GGMM het volgende:
tong80 moest heel hard lachen om mijn grap. Betekent dit dat ik een goede grap heb gemaakt of juist een hele slechte?
Linkquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:38 schreef GGMM het volgende:
tong80 moest heel hard lachen om mijn grap. Betekent dit dat ik een goede grap heb gemaakt of juist een hele slechte?
Ik bedoel Lays Mix. Zo'n zak met twee smaken erin. Koop dan gewoon twee zakken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Paprika, Cheese & Onion en Bolognese.
Lekkerste blijft Chips met Ketchup zonder ribbel maar die hebben ze alleen in België.
Ja, dat is wel wat jij zou doen hè dikzakquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik bedoel Lays Mix. Zo'n zak met twee smaken erin. Koop dan gewoon twee zakken.
De smaakbeleving zal dan toch heel bagger zijn als je twee smaken in een zak hebtquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bent zelf een zak met smaken erin.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik had een andere grap verwacht.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / FIFA-officials opgepakt BLATTER IS EEN SUKKEL
Klopt, nu weet ik welke. Dat is smerig ja. Marketingteam had dan ook niets te doen in hun vrije tijd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Komt omdat er 10x meer vet in zit. Dikzak.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, nu weet ik welke. Dat is smerig ja. Marketingteam had dan ook niets te doen in hun vrije tijd.
Lays chips in Amerika smaken dan ook 10x beter.
Dan gooi ik Davy uit het raam.quote:
en dan wint Sevilla hoop ik.quote:
Woon je in een hoge flat?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan gooi ik Davy uit het raam.
Je hebt van die dagen dat je zin hebt in een verlenging. Vandaag is zo een dag.quote:
Ik zit drie hoog ja.quote:
Al was het maar om de sfeer in dit topic gezellig te houden. Dit is de laatste EL-avond van het jaar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je hebt van die dagen dat je zin hebt in een verlenging. Vandaag is zo een dag.
moet net hoog genoeg zijn.quote:
Rowan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah ja, dat was ik even vergeten: Atkinson is de scheidsrechter. Ik reken dus op veel Dnjepr-voordelige fluitsignalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |