SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door SQ op 14-05-2015 23:04:03 ]
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:58 schreef Cholula het volgende:
Welkom in het babytopic!
Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender
De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic
Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen
Ben je niet helemaal goed bij je boeren verstand? Waarom zou iemand dat doen? Zet je pincode op internet dat is de laatste stap
[ afbeelding ]
Voor als je het even niet meer weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, TS heeft de hekken voor jou open staanquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:32 schreef kwakz0r het volgende:
jou site nog wel?gelukkig is de geboortedatum van mijn zoon toevallig ook mijn pincode!
ik geloof dat er ergens iemand een hek open heeft laten staan...
hoi kloonquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:46 schreef Otto-040- het volgende:
[..]
Klopt, TS heeft de hekken voor jou open staan
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:36 schreef snoenk het volgende:
Fap ik zou denk ik draagdoek al gelijk uit auto omkopen.
ik had het op de autocorretie gegooidquote:
neuh, mijn toetsenbord is gewoon brakquote:
licht of ligtquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:32 schreef Nikooos het volgende:
Wat een heerlijke nacht en wat is het nog elke dag genieten als ze heerlijk licht te knorren op je borst. Dat houdt een keer op zeker?
Als ze gaat trouwen, houdt dat op jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:32 schreef Nikooos het volgende:
Wat een heerlijke nacht en wat is het nog elke dag genieten als ze heerlijk licht te knorren op je borst. Dat houdt een keer op zeker?
En dat na zo'n goede nachtquote:
Inderdaadquote:
Hier aan de kust van NH nog geen zon gezien, kom maar door met dat dingquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:38 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Inderdaad
Mooie dag voor die populairste trouwdag ook. Niet superwarm, maar wel mooi zonnetje erbij.
Ik zal hem doorsturen vanuit midden-Brabant!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:44 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hier aan de kust van NH nog geen zon gezien, kom maar door met dat ding
Ja, gisteren gedaan en ze was helemaal blij. Steeds zo'n beentjes-wiebelend-rug-kriebelend-kindquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Lukt het dragen op de rug wel Razz? Wat fijn! Gebruik je de manduca hiervoor?
Kleurt wel leuk met de pokkiesquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Ah Blue, dat wordt dus een jongetje vol blauwe plekkenHier ook hoor, een bult links en een rechts op z'n hoofd
![]()
Razz, leuk joh! Zelf vind ik de Manduca lekkerder op de rug dragen dan op de buiklekker aan de wandel dus met je A'tje
ja dat vond ik ook wel jammer, maar ach, dat komt nog wel ..quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:16 schreef Nikooos het volgende:
heerlijke foto's DJMO. Jammer dat hij niet zo lacht op die onderste
Je hebt me dus gevonden op fb?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:57 schreef LadyTagliatelle het volgende:
waarom moeten sommige mensen hun volledige shit en liefdes drama op fb gooien![]()
![]()
en niet 1 keer, nee weken achter elkaar. tjonge jonge jonge... en alle goede tips ed aan hun laars lappen.
zo. dat is er uit.
Haha, ik ook!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:26 schreef faptist het volgende:
[..]
Je hebt me dus gevonden op fb?
Ik heb ook 3 van dit soort mensen op fb..
Maar verwijderen doe ik ze ook niet, want als ik me verveel vind ik de verhalen wel grappig.
Ik vraag me altijd af hoe hun partner reageert op dit soort publieke rants.
en kunnen we je feliciteren?? beterschap voor Js!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:09 schreef Loj het volgende:
[..]
Haha, ik ook!
Heerlijk kan er zo van genieten
Oh en beterschap!
En bij de huisarts een aerochamber en nog een speciale neusspray voor Js mee gekregen. Hij was weer niet heel veel gegroeid, dus ze begreep m'n zorgen wel. Over twee weken terug als het niet veel beter is
[sub] en ik moest een zwangerschapstest doen,
Stef stuntpilootquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:01 schreef BlueEyes het volgende:
Stef Stuntel?
Volgende keer, hoe pijnlijk ook, ga springen. Maar denk wel dat het een ritje OK wordt Always.
Ruk voor je!
En Fransje mag ook wel eens opknappen. Er zit hier wel een lichting chronische snotteraars he
Hehehehehequote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef BlueEyes het volgende:
Pokjes drogen in, hoop dat ze weg zijn voor de meet met de fotograaf in Grun'n![]()
En sinds 2 dagen geen last meer van, behalve die bij zijn Alfje fie jeukt, door die pokken heeft hij die dus ontdekt
Ik hou het bij en zit echt strak in de 26 dagen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
Arme Loj
Mijn rode vlag hangt gelukkig weer. Ik deed ineens een cyclus van 47 dagen
Dan zakt ie weg zodat de pijn ook weggaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:07 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Stef stuntpiloot.
Springen? Seriously.. Hm wish me luck next time then, lopen deed al pijn. Vertel eens waarom, ben benieuwd!
jij bent het nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:26 schreef faptist het volgende:
[..]
Je hebt me dus gevonden op fb?
Zoë,
Werkse!
Djmo,
Wat een schatjes!
Ik heb ook 3 van dit soort mensen op fb..
Maar verwijderen doe ik ze ook niet, want als ik me verveel vind ik de verhalen wel grappig.
Ik vraag me altijd af hoe hun partner reageert op dit soort publieke rants.
Hier een rustig daagje. Heerlijk met de kleine naar de stad in draagdoek.
Met te veel spullen terug naar huis, want het was weer happy hour op de markt oftewel alle zakken groenten 2 voor een uuuuhhrooow
Vervelend is wel dat m'n hooikoorts terugkomt als een malle, m'n huisarts niet meer telefonisch bereikbaar is en de apotheker me niets wil meegeven, omdat 'de huisarts toestemming moet geven'.
Ik word gek van het gesnotter en genies.
/einde geklaag
op fb kun je tegenwoordig ook hashtags gebruiken om dingen terug te zoeken. Ik heb speciaal voor m'n vreetpics een album ( de #voertrogquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:02 schreef Risu het volgende:
Fb...tja... Ik heb iemand geblockt die alleen maar foto's van het eten en de kat erop zette.
En iemand die alleen maar van die nietszeggende dingen deed. 'Lekker weekend #heerlijkweer' of 'moet weer werken #mondayblues'. En dan had ze niet eens twitter.. Dus wat die # daar nou deed..
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:55 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Deze persoon was op fb over haar ex aan het klagen en over spullen die ze niet terug krijgt.. Niet 1 keer... Maar dat verhaal is al weken bezig. Incl screenshots van hun chats. Echt... Die kerel staat zowat openbaar aan de schandpaal. Verschrikkelijk.
ik ben het niet!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 08:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]![]()
dat verhaal ken ik, en er zijn vast meer fokkers die bevriend zijn met haar![]()
mention the pi ladyquote:
is zij ook een fokker?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 08:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]![]()
dat verhaal ken ik, en er zijn vast meer fokkers die bevriend zijn met haar![]()
Die van mij mistequote:
ik vind d'r verder gewoon tof. Ik hoop gewoon dat t snel over isquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:16 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Die van mij miste![]()
Ik heb geen drama's op FB en denk dat ik dat soort mensen rap op de negeer zou zetten
weet je zeker dat we het over dezelfde hebben ?quote:
geen idee... Zal wel vet toevallig zijn. Maar wil sowieso geen verdere info over mensen van fb posten want dat vind ik not donequote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:23 schreef kwakz0r het volgende:
hebben jullie t wel echt over dezelfde dan?
Voeg me gerust toe, ik heb je nog niet kunnen vinden/ herkend op iemand anders facebook. En zijn wij vage bekenden uit het verleden? Nu ben ik heel nieuwsgierig!! Voeg me toe! Voeg me toe!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:44 schreef Dyre het volgende:
Ooh Chanty het hyacintenbosWaar is dat?
En je kleine mannetje wordt echt grootPrachtige lokken!
Wel balen van die baan zeg... Zo irritant als andere mensen voor jou gaan denken![]()
en ik ben 1 van die weinige die je nog niet op facebook hebtMaar ik durfde je nog niet toe te voegen, omdat we vage bekenden uit het verleden zijn en ik weet niet of je dat al wist
![]()
Nope ook nog niet herkendquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:45 schreef pessie het volgende:
Chanty je hebt mij nog niet dusvoor de mooie foto!
TAPnooit meer een baby. Hoop echt dat ze morgen weer beter is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat onwijs irritant, dat van die baan, Chanty. Of een lame excuse omdat je te duur bent. Hopelijk snel uitzicht op een baan!
Oh zo'n lang weekend doet wonderen voor de gemoedstoestand zeg! Volgende week weer! <3
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:54 schreef Roomsnoes het volgende:
Dat niemand mij toevoegt, moet ik moet persoonlijk opvatten, toch? Ik post te weinig zeker? Of ben ik gewoon niet zo awesome als jullie?!Komt door het NoorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat onwijs irritant, dat van die baan, Chanty. Of een lame excuse omdat je te duur bent. Hopelijk snel uitzicht op een baan!
Oh zo'n lang weekend doet wonderen voor de gemoedstoestand zeg! Volgende week weer! <3
Te duur zal het niet zijn want ze gaven in het gesprek al aan dat het salaris niet zo hoog ligt als bij de overheid en ik heb meteen gezegd dat ik dat ook niet verwacht.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ben alleen bang dat de hyacinten dan zijn uitgebloeid, ze zijn aan het einde van de bloeiperiode blijkbaar. Maar wie weet en het is sowieso een supermooi bos!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:55 schreef Roomsnoes het volgende:
Dat bos gaat op mn to do list voor over n pasr weken. Wow!
ik ben er daar 1 van denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:33 schreef Chanty het volgende:
Ik haak weer aan. Ik moet nog altijd het hele vorige topic bijlezen maar dat doe ik tussendoor wel een keerAnders lukt het nooit meer om bij te blijven
Ik zag een paar topics terug een tijgerende M. en een staande Lou
Verder eenvoor alle zieke baby's
En eenvoor alle mensen met nieuw werk.
Hier geen nieuw werk. Ik was veruit de beste kandidaat maar…. ze vonden me overgekwalificeerd voor de functie en waren bang dat ik me zou gaan vervelenIk heb serieus een potje zitten janken. Laat me lekker zelf bepalen of ik denk dat ik me ga vervelen. Ik vond het een leuke baan en zag genoeg uitdaging. Als er een medior functie in mijn expertisegebied komt, willen ze me graag hebben. Maarja… daar koop ik niks voor. In de huidige markt ik dat misschien over een paar jaar
En verder weet ik niet hoe nuttig het is om hier nog foto's te spammen aangezien ik de meesten wel op facebook heb geloof ikMaar voor die 3 die ik nog niet heb… We waren in het hyacintenbos
[ afbeelding ]
Jawel dat zijn boshyacintenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zijn geen hyacinten toch? De foto is wél prachtig
Ja bij Clingendeal! Ook erg mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:05 schreef Roomsnoes het volgende:
Noors schrikt af, idd
ullen idd wel uitgebloeid zijn over een maandje. Maar ik las ook iets over een Japanse tuin ergens, dus genoeg te bezoeken!
Dat klinkt wel heel sneuquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:05 schreef Cholula het volgende:
Wat stom dat ze voor je hebben besloten dat je je gaat vervelen. Dat kun je zelf wel bepalen toch?
voor je hyacintenfoto.
Roomsnoes ik heb ook geen nieuwe facebookvriendjes, maar ik vind mezelf ook niet zo leuk dus ik snap dat anderen daar ook niet op zitten te wachten.![]()
Hoe gaat het met jou Kursor? En met J?
herkenbaar ^quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel sneu![]()
dm staat open hoor
Ik ben altijd wat voorzichtig geweest met mensen toevoegen omdat ik dacht dat mensen daar wellicht niet op zitten te wachten.
Ik heb je al gevonden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel sneu![]()
dm staat open hoor
Ik ben altijd wat voorzichtig geweest met mensen toevoegen omdat ik dacht dat mensen daar wellicht niet op zitten te wachten.
Boshyacint of wilde hyacintquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:21 schreef kwakz0r het volgende:
ah heet dat boshyacint in t NL! Ik ken het alleen als bluebells. In de UK heb je een aantal hele mooie bekende bluebellforestsik wist niet dat er hier ook een was...
de japanse tuinen gaan ook alweer bijna dicht toch?
Haha Chanty bleek ook een oude bekende van mij te zijn (al kan ik mij er niks meer van herinnerenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:44 schreef Dyre het volgende:
Ooh Chanty het hyacintenbosWaar is dat?
En je kleine mannetje wordt echt grootPrachtige lokken!
Wel balen van die baan zeg... Zo irritant als andere mensen voor jou gaan denken![]()
en ik ben 1 van die weinige die je nog niet op facebook hebtMaar ik durfde je nog niet toe te voegen, omdat we vage bekenden uit het verleden zijn en ik weet niet of je dat al wist
![]()
dat probleem heb ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:31 schreef Twinkle20 het volgende:
O en mij toevoegen mag ook iedereen (als je daarop zit te wachten).
Alleen sons is het wat lastig om de baby's aan de juiste mama/nick te koppelen
Wat ik dus echt niet snap want we hadden echt vaak ruziequote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Haha Chanty bleek ook een oude bekende van mij te zijn (al kan ik mij er niks meer van herinneren![]()
![]()
). Komen we wellicht uit dezelfde hoek?
![]()
En Shandaly is mijn lg in het verleden geweest maar het duurde heeeeeel lang voordat het keartje viel dat zij het was![]()
![]()
De wereld is klein!
och snoenkquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:41 schreef snoenk het volgende:
Mij mogen jullie ook toevoegen hoor, ben zelf echt een watje en durf niet zomaar mensen toe te voegen want zometeen accepteren ze me niet omdat ze me helemaal niet aardig vindenen ik heb dus nog niemand van jullie op fb dus wel foto's blijven spammen hoor!
Tap beterschap, hoop dat jullie morgen de taart niet alleen hoeven op te eten.
Chanty wat balen van de baan. En wat een lieve foto
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:48 schreef snoenk het volgende:
Bedankt Lt, En nu moet ik huilen. Heel fijn ongesteld zijn en zorgen maken om baby die last heeft van dr doorkomen tandjes![]()
![]()
Gaat emotioneel incontinent zijn ooit nog over?
ha, ik weet nu meteen wie je bentquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:48 schreef krijgerrtje het volgende:
Mijn nick slaat op mijn achternaam, wellicht kunnen jullie me op die manier onthouden
ik dacht dat ik jou had? heb laatst heel veel mensen toegevoegd die ik nog niet allemaal uit elkaar kan houdenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:41 schreef snoenk het volgende:
Mij mogen jullie ook toevoegen hoor, ben zelf echt een watje en durf niet zomaar mensen toe te voegen want zometeen accepteren ze me niet omdat ze me helemaal niet aardig vindenen ik heb dus nog niemand van jullie op fb dus wel foto's blijven spammen hoor!
Tap beterschap, hoop dat jullie morgen de taart niet alleen hoeven op te eten.
Chanty wat balen van de baan. En wat een lieve foto
Milestone-maatjequote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:48 schreef krijgerrtje het volgende:
Mijn nick slaat op mijn achternaam, wellicht kunnen jullie me op die manier onthouden
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:10 schreef Cholula het volgende:
Mijn baby ligt te lachen terwijl de melk uit zijn mond gutst en hij ondertussen een scheet laat waar een volwassenen man wat van kan leren!
ik _denk_ dat ik je gevonden hebquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:30 schreef Danaa het volgende:
Heb Ingee toegevoegd!
Neem nooit onbekenden op facebook, maar dit is toch wel erg leuk!
Elkaars babyspams zien
Voor diegene die willen mijn Fok!-nickname is als leidraad te gebruiken, je vind me dan zo in de lijst van Ingee.
Omdat wij drie zo hilarisch zijn?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:47 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik heb ook mensen op facebook nu geloof ik, waarvan ik nog steeds niet helemaal zeker weet wie ze zijnen ik haal Spees/Fazz/Skittles continu door elkaar
quote:
Ik vind jouw kat tofquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:12 schreef ingee het volgende:
Ik spam foto's van mijn kat. Dus mensen, ontvrienden kan nog he.
Nou ja, het was een link naar een laatste blog op haar weblog over haar ziekteproces waarin haar vriend de rouwkaart plaatste. maar dat is dan dus ook de preview....quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:37 schreef ingee het volgende:
Oei, dat is ook wel akelig via facebook. Sowieso akelig dat mensen van onze leeftijd dood gaan.
O dat ken ik, en dan voel ik me weer schuldig dat ik niet echt verdrietig ben om de persoon zelf.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:52 schreef kwakz0r het volgende:
ja dat vind ik dus zo stom van mezelf. ik treur natuurlijk stiekem helemaal niet om haar, we waren geen vriendinnen en ik heb haar al tien+ jaar niet meer gesproken. ik word gewoon naar van het idee dat he je zomaar kan gebeuren, ook op mijn leeftijd. blegh.
nou anyway, vrolijker zaken!
zoals mijn lieve toastje dat echt last heeft van zn eerste tandjes die doorkomen en die dus helemaal niet vrolijk isen dat ik vanavond lekker ga eten en naar pitch perfect 2 met mijn bffs van de middelbare school
Haha, daarom heb ik alleen nog maar mensen toegevoegd waarvan ik de baby herkende en zo wist wie het wasquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:57 schreef Vlindur het volgende:
Heb ik er ook zomaar een nieuw vriendje bij. Ze dacht alleen dat ik iemand anders was![]()
En jouw naam kwam me bekend voor omdat ik dat volgens mij ooit eens op een envelopje heb geschrevenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:51 schreef Hilmo het volgende:
Facebook, ik heb een paar die ik echt goed herkende toegevoegd: sq, chanty, kwak en razz. Kwak misschien ben ik het die je niet herkent, al herkende sq me aan mijn nickname hier. Mijn echte naam is er van herleid. Ik post ook weinig op fb maar er staan wat foto's op.
Sorryquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:57 schreef Vlindur het volgende:
Heb ik er ook zomaar een nieuw vriendje bij. Ze dacht alleen dat ik iemand anders was![]()
Nou ja, wees welkom allen. Ik ben dus ook al niet moeilijk te vinden
maandag even bellen is het makkelijkste ..quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:13 schreef ingee het volgende:
Mijn toeslagen doet moeilijk en heeft nu voor mij een kindgebonden budget met alleenstaande oudertoeslag verzonnen, ondanks dat we al 2x online hebben aangeven toeslagpartners te zijn.
Hadden meer mensen die niet getrouwd/gepartnerschapt/gewhatevert zijn hier last van?
En nu? Maar weer aangeven of gewoon braaf de belastingdienst volgen in hun besluit en vriend eruit zetten?
Hahha jaa dat is ook zo! Die ik niet super lekker vond maar wel lekker opgedronkenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:02 schreef Dyre het volgende:
[..]
En jouw naam kwam me bekend voor omdat ik dat volgens mij ooit eens op een envelopje heb geschrevenGeen idee waarom
oh, de borstvoedingsthee misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Jep, hadden wij ook toen we net waren verhuist. Na 1937484x aangeven dat we toch echt met z'n allen verhuist waren heb ik simpelweg alle toeslagen stopgezet. En dat kon natuurlijk welquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:13 schreef ingee het volgende:
Mijn toeslagen doet moeilijk en heeft nu voor mij een kindgebonden budget met alleenstaande oudertoeslag verzonnen, ondanks dat we al 2x online hebben aangeven toeslagpartners te zijn.
Hadden meer mensen die niet getrouwd/gepartnerschapt/gewhatevert zijn hier last van?
En nu? Maar weer aangeven of gewoon braaf de belastingdienst volgen in hun besluit en vriend eruit zetten?
ik weet niet of ik jou al hebquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:30 schreef Danaa het volgende:
Heb Ingee toegevoegd!
Neem nooit onbekenden op facebook, maar dit is toch wel erg leuk!
Elkaars babyspams zien
Voor diegene die willen mijn Fok!-nickname is als leidraad te gebruiken, je vind me dan zo in de lijst van Ingee.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:21 schreef Hilmo het volgende:
Maar heb vervolgens van de meeste geen idee wie ze zijn
Een collega van mij toevallig?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:00 schreef LadyTagliatelle het volgende:
met 1 van jullie heb ik ook een hele vreemde mutual friend. gewoon mijn ''oude'' buu.rvrou.w![]()
zou kunnenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:42 schreef faptist het volgende:
[..]
Een collega van mij toevallig?![]()
En ik vind al jullie updates leuk. Vooral de foto updates.
Mn man draagt momenteel ons dochtertje. Zij slaapt (incl lachjes) en man is aan het gamen. Zit wel snor dus.
Het gekke is.. nu ik een uur even niet voor haar hoef te zorgen merk ik pas hoe ontzettend moe ik ben.
Ik dacht dat ik het allemaal wel trok en niet zo'n last had van slaapgebrek, maar ik ben me toch een partij aan het knikkebollen..
Wat zei je? Zaterdagavond stapavond? nee.. ik blijf thuis..
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:58 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik weet niet of ik jou al heb
We hebben net een en ander omgezet met onze bankrekeningen, omdat mijn ouderschapsverlof over een week in gaat en we alles maar eens wilden regelen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:29 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Jep, hadden wij ook toen we net waren verhuist. Na 1937484x aangeven dat we toch echt met z'n allen verhuist waren heb ik simpelweg alle toeslagen stopgezet. En dat kon natuurlijk wel. Ik kijk aan het einde van het jaar wel weer eens of ze me dan wel willen geloven.
Ik heb jullie beidenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:50 schreef Danaa het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
We zijn wel van dezelfde leeftijd!
Hoe kan ik je vinden op fb?
Of DM PM je naam?
moest lachen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:51 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik heb jullie beiden.
Edit - 'heb' jullie ook. You are mine! Evil laugh!
Ik zou gebruik maken van dat soort momenten. Lekker lang en uitgebreid douchen of in bad. Heerlijk even uurtje bijtukken in bed. Gewoon even jij-tijd er van maken!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:42 schreef faptist het volgende:
[..]
Een collega van mij toevallig?![]()
En ik vind al jullie updates leuk. Vooral de foto updates.
Mn man draagt momenteel ons dochtertje. Zij slaapt (incl lachjes) en man is aan het gamen. Zit wel snor dus.
Het gekke is.. nu ik een uur even niet voor haar hoef te zorgen merk ik pas hoe ontzettend moe ik ben.
Ik dacht dat ik het allemaal wel trok en niet zo'n last had van slaapgebrek, maar ik ben me toch een partij aan het knikkebollen..
Wat zei je? Zaterdagavond stapavond? nee.. ik blijf thuis..
Gnorf..quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:51 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik heb jullie beiden.
Edit - 'heb' jullie ook. You are mine! Evil laugh!
Dat ze andere gedachten hebben zou ik in mee kunnen gaan, hun goed recht. Maar als ze het op elk moment gaan benadrukken en prediken zou ik ook slecht trekkenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vrienden over de vloer van vroeger en net al een preek aan moeten horen over de onzin van rapleyen, de irritantheid van kinderen, de zooi die ze maken etc. Dit zijn mensen zonder kinderwens. Ik heb het idee dat de vriendschap stervende is
En toch kunnen heel veel mensen dat niet. Ik vind vaak bewust kinderloze stellen echt enorme zeikerds die echt alle vorm van tolerantie missen (ja allemaal over 1 kamquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:13 schreef Roomsnoes het volgende:
Oeh, lastig lijkt me dat, als je na jaren vriendschap op een heel gevoelig punt een connectie mist. Maar al heb je geen kinderwens, dan kan je nog wel leuk doen over en met het kind van een ander, denk ik dan. In elk geval in kind en ouders' bijzijn.
Dat idd. Kan me goed voorstellen dat iemand een andere mening heeft over een heleboel dingen mbt kinderen. Maar hoezo ga je tegen mensen met een baby waar je nota bene op bezoek bent kinderen irritant noemen. Is dat om te provoceren ofzoquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:13 schreef Roomsnoes het volgende:
Oeh, lastig lijkt me dat, als je na jaren vriendschap op een heel gevoelig punt een connectie mist. Maar al heb je geen kinderwens, dan kan je nog wel leuk doen over en met het kind van een ander, denk ik dan. In elk geval in kind en ouders' bijzijn.
Hoe gaat t met verhuizen?!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat idd. Kan me goed voorstellen dat iemand een andere mening heeft over een heleboel dingen mbt kinderen. Maar hoezo ga je tegen mensen met een baby waar je nota bene op bezoek bent kinderen irritant noemen. Is dat om te provoceren ofzo![]()
en hier haak ik weer aan. Sorry als ik eerste stapjes of eerste pilsjes gemist heb, even niet de puf om bij te lezen!
Ik denk dat nu 95% over is, en op de nieuwe stek 40% van de dozen uitgepakt. Datlaatste is optimistisch denk ik trouwens. We hebben gezorgd dat de kamer van Sil super fijn was met al zn oude spulletjes uitgestald en zn bedje al opgemaakt enzo voor als hij thuis kwam. Hij keek zn ogen uitquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:26 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Hoe gaat t met verhuizen?!
Blue, et is niet herkenbaar, maar t zijn ook heel verschillende kinderen muv dat het beide relaxte goedzakken zijn!
Dat eerste is goed nieuws. Dat tweede... mja I feel you! Ik verwacht hier weer een horror nacht want hij is zonder een piep gaan slapen waar we gisteren 4, 5 uur bezig waren een moe jochie in slaap te krijgenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:29 schreef BlueEyes het volgende:
Razz gossie je sneuneusje.
Ik zou wel pcm geven, al is het alleen maar voor de nacht.
Bij hoge temp doe ik het overdag meestal ook niet, tenzij hij echt niet lekker is.
Maar voor de nacht ben ik dan wel er voor om toch de nacht een beetje lekker door te komen (voor beide partijen)
Dikkevoor je meisje
Chanty F gaat weer als een doldrieste sloopkogel.
Slapen gaat ook weer beterslechts 2x afgelopen nacht.
Op naar de 1x per nacht
Vanavond gaan de heren ons verbazen...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat eerste is goed nieuws. Dat tweede... mja I feel you! Ik verwacht hier weer een horror nacht want hij is zonder een piep gaan slapen waar we gisteren 4, 5 uur bezig waren een moe jochie in slaap te krijgen
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vrienden over de vloer van vroeger en net al een preek aan moeten horen over de onzin van rapleyen, de irritantheid van kinderen, de zooi die ze maken etc. Dit zijn mensen zonder kinderwens. Ik heb het idee dat de vriendschap stervende is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
FBvandaag een aantal vriendschaps verzoeken gehad. Leuk!
Van 1 iemand weet ik niet wie het is. Zal je een berichtje sturen
Oh chantybalen
Dat kun je idd zelf wel bepalen. Je solliciteert toch omdat je geïnteresseerd bent..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan vind je me wel.
Het meest belangrijke is vocht, over eten echt niet druk maken. dat halen ze vanzelf weer in.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo ik breek even in zonder bijlezen. M'n kind is voor het eerst echt ziek. Zo zielig. Ze heeft een constant snothoofd, 39,1 koorts, drinkt minimaal en heeft enorm veel geslapen vandaag. En ik vind het maar niks.
Even dubbelcheck: ze ligt in een romper en dunne slaapzak in bed, geen deken. Ik geef geen paracetamol omdat ze nog geen 40 graden koorts heeft en nog wel gewoon blij/helder/gezellig is. En aangezien ze haar hele avondhap eruit heeft gegooid heb ik maar een klein flesje gegeven en dan wacht ik even af wanneer ze weer komt. Verder nog dingen waar ik aan moet denken? Ik voel me zo onzeker nu.
Gelukkig is ze al wel de hele dag tussen de megalange slaaps door haar blije-ei-zelf. Oftewel: vrolijk overal overheen niezen, gaan spelen met de snotslierten, zo af en toe eens je hoofd stoten en daar hartelijk om lachen en de slapende poes de stuipen op het lijf jagen door hem vol in z'n staart te pakken.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:04 schreef Hobbesje het volgende:
Leuk fb. Ben niet altijd even actief.
Op de mobiel lastig om iedereen te zoeken. Daarom ff lui.
Voor wie wil zoek maar opje was me toch nog te snel af met toevoegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan vind je me wel.leuke foto
NTS![]()
Razz: gewoon doen die pcm: is niet alleen voor koorts hoor, maar ook voor pijn/ellendig voelen. Beterschap voor je smurf
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik kan niet wachten tot je komtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:21 schreef Chanty het volgende:
Ik vind het wel fijn dat ik jullie met Facebook Nog kan volgen als ik straks verhuis naar het dreumestopic. Hier bijhouden gaat me namelijk niet lukken denk ik.
volgens mij heb ik jou nog niet, of ik kan je zo snel niet vinden in m'n lijstquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:09 schreef Loj het volgende:
Ik had ook wat vriendschapverzoeken! Leuk!![]()
(En als iemand mij nog wilt toevoegen... Ik ben degene waar ik m'n twee jochies voorlees als profielfoto
En ik jou van babyspams!
Kwak wat een vervelend nieuws
Succes nog met dozen uitpakken Spees!
Oh, ik heb dat ook hoor SQ. Contact met heel veel "vrienden" zonder kinderen is verwaterd. Het is jammer, maar het is zo
Ik was net alleen met twee kinderen naar een studentenverjaardag gegaan. Oh waar ik nog bijna niemand kende. En weet je, het ging gewoon goed! M'n kids hebben lekker lopen flirten! (Maar dan valt er wel op wie er mee bezig zijn, em wel wat dingen weten en wie niet. Iemand vroeg of Js ook een stuk taart mocht
)
Zo en nu hoop ik dat iedereen een topnacht heeft
Maar ik ben wel heul sgieuwnierig naar je verhalen dus doe es vertellenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:26 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot je komtIk heb nl van alles te vertellen maar er wordt daar niet zo veel terug gepraat
![]()
Jaaaa dan moet je nog maar even hier blijven he....?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:26 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot je komtIk heb nl van alles te vertellen maar er wordt daar niet zo veel terug gepraat
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer genoeg herkenning bij andere ook. Echt niet leuk![]()
En net pakte ik F z'n fles (kwam bij m'n moeder vandaan) en die rook overduidelijk naar limonade terwijl ze weet dat we willen dat hij water drinkt. Dus nu ben ik boosen vriend is helemaal klaar met al dat gedoe en roept dat F maar extra naar de opvang moet gaan die dag.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:34 schreef Fazzoletti het volgende:
Jullie zijn lief![]()
Maar ik heb vooral geklaag op het moment![]()
Ik postte donderdag ditDat verhaal onder jouw spoiler verwacht ik ook wel over een maand of 9.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer genoeg herkenning bij andere ook. Echt niet leuk![]()
En net pakte ik F z'n fles (kwam bij m'n moeder vandaan) en die rook overduidelijk naar limonade terwijl ze weet dat we willen dat hij water drinkt. Dus nu ben ik boosen vriend is helemaal klaar met al dat gedoe en roept dat F maar extra naar de opvang moet gaan die dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Profielfoto met de dames en jezelf en lichtblauwe achtergrond?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
Fazz. Daar zou ik ook heel verdrietig om zijn
![]()
Ik kreeg ook een aantal vriendschapsverzoeken via fb vandaag. Ben wel heel benieuwd of jullie -Ingee en Hilmo- weten wie ik ben
Spees is verhuisd! Pff, lijkt me echt een hele onderneming met 2 kinderen. Krijgen de Sjes net zo'n mooie kamer als eerst?
Razz, als je kindje ziek is, is dat ook echt heel naar. Beterschap voor A. Suus is ook ziekjes, koorts (niet hoog, 38,3) en hangerig/huilerig. Vannacht was ze wakker van 12 tot 3
en alleen maar aan het huilen. Sneutje.
Verder gaat het goed. Lopen langs de bank en aan de handen en vooral de hele dag staan.
Ohja, zure luier gister! Zou het dan toch...
Ja echt! Ineens is het jaar om... en is er niets meer veilig. Dametje gaat de kamer rond. Speelt het liefst met playmobil... en kan echt vreselijk gillen als iets haar niet zint of niet meteen lukt. Dat belooft nog wat!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:44 schreef BlueEyes het volgende:
Als je 2 mnd wacht hobbel ik met je mee naar de dreumesen! Doe je nu even een gefaseerde half/half overstap![]()
Hobbes NIET! Dan al
Beware for the toothquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
Fazz. Daar zou ik ook heel verdrietig om zijn
![]()
Ik kreeg ook een aantal vriendschapsverzoeken via fb vandaag. Ben wel heel benieuwd of jullie -Ingee en Hilmo- weten wie ik ben
Spees is verhuisd! Pff, lijkt me echt een hele onderneming met 2 kinderen. Krijgen de Sjes net zo'n mooie kamer als eerst?
Razz, als je kindje ziek is, is dat ook echt heel naar. Beterschap voor A. Suus is ook ziekjes, koorts (niet hoog, 38,3) en hangerig/huilerig. Vannacht was ze wakker van 12 tot 3
en alleen maar aan het huilen. Sneutje.
Verder gaat het goed. Lopen langs de bank en aan de handen en vooral de hele dag staan.
Ohja, zure luier gister! Zou het dan toch...
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:30 schreef Gevalletje het volgende:
Nou dat was het bijlezen dan alweer. heb het gevoel dat er te weinig uren in een dag zitten vaak, bijlezen lukt meestal S avonds pas als Q slaapt en dan kan ik beter ook niet te lang wachten met slapen, wil ik nog enigszins uitgerust wakker worden.. M'n huis ziet er nu ook gewoon niet uit, lukt me steeds niet het goed bij te houden, elke keer komt er wel iets tussen
![]()
Door alle drukte minder goed op m'n cavia's kunnen letten (onder druk van kraam en andere mensen om me heen dan toch ook maar besloten ze weg te doennou nog wachten op plek in de opvang). 1 cavia was al wat dunner, kwam er begin van de week achter dat het ineens erg slecht ging, zou me niet verbazen als hij het niet lang meer redt
En dan de andere cavia die denkt "Hey, eten voor 2 nu!" en de dominante wordt. Dat laat merken door de doodzieke cavia regelmatig te verkrachten
Ok, hij pakt em nu terug, maar vind dit toch een wat minder moment
![]()
Ook een licht ziekig gevoel waardoor m'n productie natuurlijk ook meteen weer omlaag gaat, maar verder gaat het prima en is Q een tevreden mannetje. Vandaag weer lekker liggen lachen op z'n aankleedkussen
. Nu maar weer kolven en naar bed! Bijlezen komt ooit wel weer geloof ik
(gaat ook niet super op m'n mobiel die regelmatig pagina's opnieuw opent en op hol slaat bij picspams, omdat ie door alle Q foto's en filmpjes eigenlijk veul te vol is
)
Dat filmpje wil ik zien straks!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is hier even pittig momenteel. I huilt om niks (en alles), slaapt overdag nauwelijks en is weer een snotfontein. Afgezien van het laatste duurt dit nu al bijna twee weken. Ik hoop dat het de zesmaandensprong is, dan kan hij hierna vast de flikflak..
nee het was pessie denk ik. jou had ik herkend hoor!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:51 schreef Hilmo het volgende:
He kwak, wat erg zoiets.
Crump succes toch nog!
Mijn kind heeft gillen weer her ontdekt....
Facebook, ik heb een paar die ik echt goed herkende toegevoegd: sq, chanty, kwak en razz. Kwak misschien ben ik het die je niet herkent, al herkende sq me aan mijn nickname hier. Mijn echte naam is er van herleid. Ik post ook weinig op fb maar er staan wat foto's op.
In juni gaan we weer naar den Haag, dus denk dan even naar dat prachtige park![]()
zo had ik van de week een vriendin over de vloer die het erg stom vindt dat we gaan verhuizen en die zei dat ze er toch wel vanuit ging dat wij ons kind wel met tuchtige hand zouden opvoeden. en daarna een klaagzang over een andere vriendin die haar kind verwent want het krijgt met anderhalf nog op verzoek borstvoeding etc...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 uur is zeker netjes Nikooos!
[ Bericht 0% gewijzigd door Skittles op 17-05-2015 05:16:46 ]
quote:Op zondag 17 mei 2015 04:53 schreef Skittles het volgende:
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op zondag 17 mei 2015 04:53 schreef Skittles het volgende:
Was het maar waar![]()
Minstens elk uur willen drinken en nu vanaf 4 uur maar begonnen met krijsen, want als je moe bent is dat een stuk logischer om te doen dan gewoon te gaan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 uur is zeker netjes Nikooos!Herkenbaar.
Hier is S tussen 6-7 wakker tegenwoordig. Ik ga er altijd uit en vriend slaapt nog een uur of 2-3 verder, maar ik wil ook wel es langer slapenMaar dat kan ik maar beter uit m'n hoofd zetten denk, gaat Ammenooitniet gebeuren
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Familiegedoe; m'n broer is een schat maar ook een hork af en toe. Hij kwam na bijna een week pas op kraamvisite terwijl hij hier 5 minuten vandaan woont en kwam ook zonder iets van een cadeau. Nu maakt me dat cadeau niet uit maar het is toch enigszins bijzonder ofzo. Zijn vrouw is helemaal niet op kraamvisite geweest.
En zo zijn er wel meer dingen bij hem die nogal eens zorgen voor vraagtekens, maar ach.
En ik had een vriendin die zelf al oudere kinderen had. En ze is erg veranderd sinds ze weer vrijgezel was en ze vond het niet leuk toen ik voor de tweede keer zwanger was. En toen mini er eenmaal was kon ik wel merken dat ze er eigenlijk niet zoveel zin in had.
Die vriendschap is redelijk snel, mede daardoor, over gegaan. Heel jammer, maarja.Tralalalaaa
quote:Op zondag 17 mei 2015 08:50 schreef Vlindur het volgende:
Ik doe het ook alleen. Het gaat dan gewoon allemaal veel sneller
Hij mag naar de oudste 2 als die iemand nodig hebben![]()
* Vlindur deelt taart uit. Jullie mogen zelfs legaal voor me de vlag uithangenIk ben jarig!
dat mag morgen pasquote:Op zondag 17 mei 2015 08:50 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur deelt taart uit. Jullie mogen zelfs legaal voor me de vlag uithangenIk ben jarig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |