SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door SQ op 14-05-2015 23:04:03 ]
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:58 schreef Cholula het volgende:
Welkom in het babytopic!
Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender
De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic
Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen
Ben je niet helemaal goed bij je boeren verstand? Waarom zou iemand dat doen? Zet je pincode op internet dat is de laatste stap
[ afbeelding ]
Voor als je het even niet meer weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, TS heeft de hekken voor jou open staanquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:32 schreef kwakz0r het volgende:
jou site nog wel?gelukkig is de geboortedatum van mijn zoon toevallig ook mijn pincode!
ik geloof dat er ergens iemand een hek open heeft laten staan...
hoi kloonquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:46 schreef Otto-040- het volgende:
[..]
Klopt, TS heeft de hekken voor jou open staan
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:36 schreef snoenk het volgende:
Fap ik zou denk ik draagdoek al gelijk uit auto omkopen.
ik had het op de autocorretie gegooidquote:
neuh, mijn toetsenbord is gewoon brakquote:
licht of ligtquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:32 schreef Nikooos het volgende:
Wat een heerlijke nacht en wat is het nog elke dag genieten als ze heerlijk licht te knorren op je borst. Dat houdt een keer op zeker?
Als ze gaat trouwen, houdt dat op jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:32 schreef Nikooos het volgende:
Wat een heerlijke nacht en wat is het nog elke dag genieten als ze heerlijk licht te knorren op je borst. Dat houdt een keer op zeker?
En dat na zo'n goede nachtquote:
Inderdaadquote:
Hier aan de kust van NH nog geen zon gezien, kom maar door met dat dingquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:38 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Inderdaad
Mooie dag voor die populairste trouwdag ook. Niet superwarm, maar wel mooi zonnetje erbij.
Ik zal hem doorsturen vanuit midden-Brabant!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:44 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hier aan de kust van NH nog geen zon gezien, kom maar door met dat ding
Ja, gisteren gedaan en ze was helemaal blij. Steeds zo'n beentjes-wiebelend-rug-kriebelend-kindquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Lukt het dragen op de rug wel Razz? Wat fijn! Gebruik je de manduca hiervoor?
Kleurt wel leuk met de pokkiesquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Ah Blue, dat wordt dus een jongetje vol blauwe plekkenHier ook hoor, een bult links en een rechts op z'n hoofd
![]()
Razz, leuk joh! Zelf vind ik de Manduca lekkerder op de rug dragen dan op de buiklekker aan de wandel dus met je A'tje
ja dat vond ik ook wel jammer, maar ach, dat komt nog wel ..quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:16 schreef Nikooos het volgende:
heerlijke foto's DJMO. Jammer dat hij niet zo lacht op die onderste
Je hebt me dus gevonden op fb?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:57 schreef LadyTagliatelle het volgende:
waarom moeten sommige mensen hun volledige shit en liefdes drama op fb gooien![]()
![]()
en niet 1 keer, nee weken achter elkaar. tjonge jonge jonge... en alle goede tips ed aan hun laars lappen.
zo. dat is er uit.
Haha, ik ook!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:26 schreef faptist het volgende:
[..]
Je hebt me dus gevonden op fb?
Ik heb ook 3 van dit soort mensen op fb..
Maar verwijderen doe ik ze ook niet, want als ik me verveel vind ik de verhalen wel grappig.
Ik vraag me altijd af hoe hun partner reageert op dit soort publieke rants.
en kunnen we je feliciteren?? beterschap voor Js!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:09 schreef Loj het volgende:
[..]
Haha, ik ook!
Heerlijk kan er zo van genieten
Oh en beterschap!
En bij de huisarts een aerochamber en nog een speciale neusspray voor Js mee gekregen. Hij was weer niet heel veel gegroeid, dus ze begreep m'n zorgen wel. Over twee weken terug als het niet veel beter is
[sub] en ik moest een zwangerschapstest doen,
Stef stuntpilootquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:01 schreef BlueEyes het volgende:
Stef Stuntel?
Volgende keer, hoe pijnlijk ook, ga springen. Maar denk wel dat het een ritje OK wordt Always.
Ruk voor je!
En Fransje mag ook wel eens opknappen. Er zit hier wel een lichting chronische snotteraars he
Hehehehehequote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef BlueEyes het volgende:
Pokjes drogen in, hoop dat ze weg zijn voor de meet met de fotograaf in Grun'n![]()
En sinds 2 dagen geen last meer van, behalve die bij zijn Alfje fie jeukt, door die pokken heeft hij die dus ontdekt
Ik hou het bij en zit echt strak in de 26 dagen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
Arme Loj
Mijn rode vlag hangt gelukkig weer. Ik deed ineens een cyclus van 47 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |